Leuke conversatie tussen Sabrien en Maartje, stelletje kletsers @ Maartje, ik zou wel maatje 50 kopen just in case! Enne, geboortekaartje uitzoeken... zou ik ook niet meer te lang mee wachten Balen van harde buiken weer. Toch weer te veel gedaan. Kus op je buikje @ Sabrien, leuk dat je het al kunt zien en fijn dat missel heel veel minder aanwezig is! Goede plannen voor de beebkamer, wordt vast fantastisch! @ namen, ben het ook helemaal met Bright eens. Fijn dat je de namen weg hebt gehaald, Sabrien. Ieder zo haar eigen keuzes en haar eigen smaak natuurlijk. Het zou inderdaad kwetsend zijn als je zelf zo heet of je kindje zo wil gaan noemen. En zo uniek zijn ze niet Maartje, 2 van de 3 namen die jij in jouw lijstje hebt staan die ken ik
Ik kan de namen niet weghalen... Post staat er nu al te lang Sabrien, ben idd naar de winkel gegaan En op een luie manier nog ook... Een lief dinnetje stond ineens hier voor de deur. Ze had een werkafspraak vlak bij mijn huis en aangezien je in de stad parkeerkosten moet betalen dacht ze: ''laat ik naar Maartje rijden, vragen of zij mij wil afzetten bij die afspraak. Dan heb ik geen parkeerkosten en kan Maartje mijn auto gebruiken, indien ze dat wil en dan blijf ik lekker bij Maartje eten. PS, ik heb zin in wraps.'' Ik heb heb haar braaf naar haar afspraak gereden en ben daarna doorgereden naar de supermarkt ghighi. Wat wel een beetje jammer is, is dat ik met de spiegel een andere spiegel heb geraakt... :x toen ik lief dinnetje weer van haar afspraak had opgepikt. Gelukkig was die andere auto helemaal onbeschadigd en auto van lief dinnetje had al een heel klein krasje op de spiegel en nu dus twee kleine krasjes... en vond ze het niet erg. Het is volgens haar toch een oude 'ragbak'... Maar ik voelde me wel ff flink rot hoor!! Hi Saskia!! Oeps, jij kent 2 mensen van mijn lijstje??? Solly!! Zal me voortaan weer netjes gedragen!! Voorzover mogelijk, in mijn geval dan Voor maatje 50 ga ik binnenkort dan maar ff kijken. Altijd leuk!! Hihi Lief dinnetje is nu weer naar huis. Ik lig lekker - wederom in huispak - op de bank. Morgen ga ik mn functioneringsgesprek hebben...
Haaaaaai liefjes Ff een snelle haaizwaai @kinderkamerideetjes leuk! @groeiendbuikjezien nog leuker! @vriendinverrassing zeker heul leuk @maat50 zeker wat van inslaan. Hier zelfs 44 nodig gehad.. @ rustig aan doen...ja jij ja maart @ namen eens met bright.. @ whatsapp....ja me to..... #hint... @ weinigslapende mama een kus op joen wankie @ vanlekkerweerenkindjesinzwembadgenietende mama ook een kus op joen wankie @ mamavanziekddduo en oudebotjes knuffffff @ werkendemamavandaag smak! @ mamavanliefjuweeltje knuff! Dat verwijs juweeltje helpt en dat mamavanliefjuweeltje zich niet zo zorgen hoeft te maken @ vliegendemama....heeeeeeelhuids thuis graag @ KLAVER! Volop....diamant ook aan! PLETKNUFFFFFFFFF FUR ALLE!!!!!
JAAAH, ik kan weer uit staking Poeh he, wat een opwinding effe Klingellllllllllllllllllll, snel hier komen jij en het lintje doorknippen!
@namen: is gewoon zo persoonlijk. Ik vind ook lang niet alles mooi maar dat zullen mensen met de namen van mijn kinderen ook wel hebben. @Kinderkamers: zo leuk om mee bezig te zijn. @Loesie: denk aan je lieverd. @Sikki: klaver en diamant gewoon door. @Sil: schrikken van uitslag van scan zeg. Hopelijk krimp je niet te snel. @Maartje: je gaat snel zeg!! Nog twee keer werken en verlof!! En ik hoop toch dat beeb nog zeker 8 weken in je buik blijft zitten. @Alex: druk op het werk geweest?? @Klingel: ik heb haar een bericht gestuurd natuurlijk!! @ALL: ((knuff))
@ nyn ja het was best aanpoten vandaag.... maar uiteindelijk wel voldaan naar huis! Had iemand meelopen vandaag om mee te kijken... altijd fijn een extra handje.. @stalken kan niet heb dr nog niet in whatsapp...
*bericht van Klingel* Is piemeldans aan het doen met Klingelman en daarna MOET ze alle klavertjes van de wereld plukken. Morgen opent ze nieuw deel!