klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Elif, gefeliciteerd met jullie gekoesterde uitgekomen droom!!!! Seyhan!!!!!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Taliaa: 50% is in principe 20 uur, maar bij ons rekenen ze per 3 weken, dus ik mag 60 uur in 3 weken maken verdeeld over mn werkbare dagen (maandag/ dinsdag en een stukje woensdag)

Sas: oh spannend allemaal, voel je je al "vol"?????

Klingel: shopze!!!

Elif: oh meisje, zwangerschapsvergiftiging.... Gelukkig alles goed gegaan en onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man!!!

Kleine man wilde vanochtend niet wakker worden, heb ik toch maar gedaan om half 10!!!!! Vanochtend had ie geen koorts meer, gelukkig. Hij is nu met mn vriend mee naar mn sm, ik ga lekker naar de kapper... is heeeeeeeeel hard nodig, want heb nu coupe troep...

Iedereeen fijne dag!!!!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Elif van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Seyhan.

Ik hoop dat jullie snel opknappen...
    Geniet van elkaar Jullie wondertje is er eindelijk!!!!!

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Elif, had je al in het andere topic gefeliciteerd, maar nogmaals, VAN HARTE!!!!!

Meiden, ik ben wat minder online...
    Siem is een beetje aan het kwakkelen!
    Ben gister met hem naar een vrouw geweest, kan moeilijk uitleggen wat ze doen. (www.ortho-fit.nl, geen reclame, maar dan snap je het misschien)
    Ik kom daar al heel lang en ze behandelen me voor de allergieën.

Nu is het zo dat volgens haar Siem een koemelkallergie heeft.
    Daar is hij zo verkouden van/zo benauwd/spugen/diarree/krampjes/onrustige huid/weinig slapen enz enz...

We moeten nu (ook in overleg met huisarts) overstappen op Nutrilon Pepti. Ik heb zelf ook koemelkallergie, dus het klinkt heel aannemelijk...
    Heb net de 1e x gegeven en hij is nu al een stuk rustiger na de fles. Normaal kreunt hij erg lang na die tijd, alsof hij er last van heeft...tja...misschien was dat dus ook wel zo...
    Ook moet ik probiotica bijgeven, dat is om zijn darmpjes weer optimaal te laten werken. Ze hebben erg te lijden gehad van de antibiotica...

We gaan nu kijken hoe het gaat...hij is gister ook behandeld en heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen tot 6.30!
    Ook heeft hij vandaag al meer gelachen dan al die weken ervoor bij elkaar!

We hebben goeie moed dat we op de goede weg zijn!
    Nu ben ik nog erg druk met hem!

Als het in rustiger vaarwater zit, dan kom ik snel weer actief mee kletsen!!!!!!

Knuffel voor jullie allemaal en alvast een goed uiteinde en
    een knallend 2011 met hopelijk heeeeeeeeeeeeeeel veel wondertjes!

SMAK

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Liefies!

Even snel, ben flink ziek geworden gister. Koorts, keelpijn, spierpijn, u kent het wel. Niet handig want morgen bezichtigingen en VEEL te doen, maar ja.

Elif: Ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Wat is de tijd opeens vlug gegaan dat hij er nu opeens echt is. WAUW! Fijn dat het goed met jullie gaat, hopelijk mogen jullie gauw samen naar huis.

Taliaa: lieverd wat een zorgen.. :( Fontanel te klein, afvallen, het houdt even niet op hè.. :( Trek je het nog wel een beetje? Mijn zoontje (4060 gram, dus ook niet heel klein) schommelde in het begin ook zo met gewicht. Wel bv, maar dronk super en spuugde niet. Toch kwam hij ene dag 100 gram aan en was hij dat de dag erna weer afgevallen. ;) Heel irritant want het wordt meteen zo'n ding. Wat ik nog wel dacht: ze poept toch zo heel veel? Misschien worden de voedingsstoffen niet goed opgenomen in de darmpjes? Dat het er zo weer uitvliegt zeg maar? Ik hoop echt dat jullie snel weer in de posi-nieuws-modus komen!! Zeker ook met de fontanelstress. Kan je alles weer door he? Knuffel schat!

LadyZ: Gerodi weer wat beter dus. Lekker slapen is altijd goed voor ze. Weer even bijtanken.

Loesie: wat fijn dat het zoveel beter met Siem lijkt te gaan na behandeling en andere voeding!!! Hopelijk zet het zo door!

Klingel: shopze darling!!! Vertel eens hoe kerst was met liefFlorine!!

Sikki: nog 8 dagen!!!!! :D SPannend weer! TOPPER!!

Nyn: lekker aan het bibberen? ;) Koud hier he! Geniet nog maar even lekker van de warme aandacht hier en dan snel terug naar de warmere temperaturen daar! En dan ein-de-lijk echt op weg naar jullie droomhuis EN gezinsuitbreiding!

Sil: iedereen weer beter bij jullie thuis?

Sorry schatjes, de rest komt later! Ik duik mn nestje weer in!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @Loesie.... dank je wel voor sms :D en graag gedaan :D
    Ik hoop dat de positieve lijn voor Siem nu ook doorzet hoor....wil hem toch wel een keer IRL zien als hij in de buurt is ;)
    heb de link bekeken trouwens las over vitamine test...maar je moet zelf een bloedmonster opsturen en afnemen????? vind ik een beetje eng idee hihihihi maar zou niet zo verkeerd zijn want ben zo ontzettend moe de laatste tijd pffff maar kan ook goed het jehebttweehelekleinekindereneneenpeuterpubervirus kunnen zijn natuurlijk ;)

Blijmeis ach gossie weer zo ziekjes pffff... zou bijna zeggen dat je tegen de bevalling aanzit...maar mag niet hoor moet nog minstens een week of vier binnen blijven dat wondertje :D
    Beterschap meis...

Nyn vertel eens hoe bevalt het in NL te zijn en wanneer Florine snuffelen?

Klingel hoe was de 1e kerst als ouders van een bloemenmeisje?? vertel dat eens !!!!

Sikki wauw weer helemaal klaar aan het maken voor 6 januari...spannend hoor goed van siklief dat hij een vervanger stuurt naar zijn belangrijke afspraak...sikbeeb gaat voor alles toch :D
    wat een hoopvolle berichten he komen er allemaal uit gent,,,, ik hoop zo dat jij het eerste successtory word hier en dat dan de rest je mag volgen hier in gent of in Dusseldorf...maar eerst ben jij aan de beurt...jij Bikkel!!!!!!!

Lady Gerodi weer opgeknapt ge;lukkig maar zieke kindjes is echt niet grappig meer pffff

Hier iedereen weer opgeknapt nog wel een beetje snotterig maar verder allemaal weer heel actief!!!!

ik ga nu even flesjes geven en kom straks weer terug voor de rst van rea :D

toedelsssssssssssssssss

7. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Elif en familie van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Groetjes Draga

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    zoooooo

heb meteen de kerstboom maar afgetuigd alles weer aan de kant en opgeruimd...
    had niet meer het "gevoel" dus alles eruit... ben normaal altijd zo van halfweg januari pas opruimen vanwege het gezelligheidsgehalte maar nu bleeeh eruit met dat ding ;)

Vandaag het loopstoeltje uit de schuur gehaald en meneer en mevrouw vinden het geweldig.... foto's staan op mn hyves :D en op BB.
    nu nog een extra stoeltje scoren dan is alles weer ok.
    ik wilde nog veel meer vertellen maar kreeg een foontje tussendoor en nu weet ik het dus echt niet meer :( sorry...

oh ja even update over mn dinnetje heb het even geknipt en geplakt van hyves is wat makkelijkere

Nou, gesprekje gehad in het Radboud. Daar kwam uit dat ik een niet kleincellige tumor heb met ook wat kleincellig... pfff Het zal eens niet... gewoon vanalles wat.

Wat gaan ze nu doen dan... Ik moet in iedergeval op 4 januari naar het Radboud. Daar krijg ik een gesprek met mijn arts, chirurg, therapeut en de rest wat allemaal om een operatie hangt. Dit duurt ook een paar uur. In de middag heb ik dan "vrij" en savonds moet ik me melden op de afdeling. Ik moet dan blijven en krijg de 5e een kijkoperatie (brievenbusje) waarbij ze nog meer en grotere hapjes weg gaan nemen van voornamelijk mijn lympfen. Die worden met spoed bekeken en als die schoon zijn, word ik 11 januari weer opgenomen en de 12e geopereerd waarbij ze eenderde van mijn long weg gaan halen.

Zijn mijn lympfen toch niet schoon dan zal er een ander behandelplan moeten komen, maar dat horen we dan wel weer....

We gaan voor een operatie!!!

Zo iedereen weer een beetje op de hoogte...???!!!

Iedereen een zalig uiteinde en een goed begin en vat er maar enne op mij!!!!

Dus we zijn positief en we gaan ervoor :D
    ik heb haar een belofte gedaan en word daar nu aan gehouden..
    na haar operatie moet ik naar den bosch toe rijden daar echt boschebollen ophalen en dan die haar brengen om ze dan gezamelijk op te peuzelen en te toosten op de goede afloop :D
    dus ja ga maar vast oefenen om zover te rijden in mn eentje :D

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Silvia, een strijdlustige vriendin, respect! Het klinkt ontzettend heftig allemaal. Pfff! Maar er is hoop, en die hoop houden we vast!

@ Elif, gefeliciteerd met jullie zoon!! Het is even heftig geweest voor jullie meid... maar hij is er en jullie maken het goed! :)

@ Loesie, ik hoop dat het helpt bij Siem en dat hij minder krampjes heeft nu! Zo sielug!

Meiden, ik heb een prachtig eierdoosje!!! Ik heb een aantal kleine follikels die waarschijnlijk niet meedoen, maar ik heb nu 11 follikels die aardig gelijk aan het groeien zijn!!! Ik hoop dat ze dat ook blijven doen. Baarmoederslijmvlies zag er heel goed uit, al mooi dik. Een heel mooi nestje zei ze :)
    Vrijdag weer een fm. De follikels waren nog klein, dus nog geen punctie in aantocht, maar ik lag netjes op schema.

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sas wat SUPER van je mooie eierdoos! Sorry dat ik je vanmiddag vergeten was.. :) Ik hoop zoooooo dat ICSI het helemaal gaat worden voor jullie!

Sil pfffff het is wel heftig hè. Maar super dat ze zo strijdlustig en positief is (en jij ook trouwens!). Nou maar heel hard duimen dat de lymfen schoon zijn en ze 'gewoon' geopereerd kan worden!!!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    WAAAAAAAAAAH BM, ik vergeet zoveel... geeft niks hoor :)

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ELIF EN ELIFMAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!

Sas, mooie eierdoos heb jij! :D

Sil, heftig stukje van vriendin.. En jij doet even een retourtje den bosch? Hihi.. lief van je!!

BM, ziekjes??? Aiiii beterschap!!

Loes, Fijn dat Siem al wat opknapt.

douchesmak!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sas wauw lekker eierdoosje ;) op naar een goede punctie met niet al te veel ongemakken en dan mooie bevruchtingen en een sasbeeb als beloning :D

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    hey lieverds

Even snel een smak op joen laive wankies!!! :D

Ben beetje druk, dus geen tijd om te reageren.

ILYA!!!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    haaizwaai:

ladyz: hoe is het met G??
    Silvia: en jouw ziekenboeg?? SUPER leuke foto's op hajfs btw!!! *smelt*' Meisje is je stiefdochter??
    En HEFTIG van vriendin! ben vpk, heb ook op longziekte gewerkt, dus snap beetje te goed de heftigheid:(:( Enorm zeg! maar wat ben jij een te gek wijf zeg!! super hoor, als je zo vriendinnen kunt zijn!!!! Even een pluim in je reet;)
    Sasdepasgoedopjeierendoosje;) SUPER!!! klinkt ernstig goed meid!!!! JOEHOE!!! hoe voel je je???
    Bright: met Lynn nog steeds goed? zonder meds??
    loes: hoop dat het goed doorgaat zo met jullie ventje!!!
    sikki: niet gereageerd op zus verhaal, nu alsnog: reuze stom! MOK STAMP!!! jeetje.... kortzichtig, bahbahbah. nog meer respect voor jou!!!!
    klinkeltaalwinkel: joe is lief! mij gaat wel! Lichamelijk nog belabberd door laag hb, maar goed. Knip, aambei gaat goed! Elize heeft meer rust, dus gaat goed! Voel me wel de hele dag zenuwachtig, dus iets minder. denk dat stresshormonen nog een feestje vieren in Taliaa-lijfje. Maar ach, als dat alles is.
    Wel verdrietjes om geen borstvoeding. kan steeds huilen *jank*. Wil ook geen blote titten zien van anderen, haha. (nooit gewild ook niet*grijns*) Heul stiekem denk ik aan stiekem aanleggen... Hoe vaut kan het zijn??
    NEE Taliaa, rust voor Taliaa-lijf is absolute noodzaak! zei ze streng.

@allemaal.. sorry voor babypraat. wil niet, doe toch. lastiglastig.
    geef trap onder mn hol, ik ben vrij vannacht, hihi, dus ga lekker pitten. adios lieverdssssssssssssssssssssssssss

en een heueueule boel @@@@@@@@@@-tjes, want die staan er niet voor dit keer!
    smakkerd, maar geen swaffelaar hoor! jeetje... swaffelen, dames grow up!!!!! *kijkt HEUL volwassen nu*

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taliaa, ga jij maar lekker pitten meisje.
    En een beetje lekker dromen graag!
    En dan morgen afspraak toch?
    Ik hoop dat Elize weer aangekomen is!
    En dit keer een beetje meer dan 100 gram graag!
    (euh, kan dat wel bij zo'n klein mensje of heeft ze dan gelijk obesitas???)

En met aambei gaat goed?
    Beter is als het met de aambei niet goed gaat en met jou wel, toch ;)

Sas, wat een ontzettend prachtig eierdoosje heb jij.
    Volgens mij geheel uit het boekje!
    Geeft geen garanties, maar wel heel veel moed en hoop!!!
    En dan dus vrijdag weer terug?

Nyn, ingesneeuwd??? ;)

Loesie, wat sielig is Siem!
    Jeetje, jij hebt ook al veel zorgen in z'n o zo korte leventje!
    Het zou echt verboden moeten worden.
    MMMeisjes moeten een voorbeeldige bevalling hebben en een zorgeloze kraamtijd!
    Helaas heeft ieder meisje hier een ander script :(

Sil, knuf op vriendin en dat jullie maar snel bossche bollen mogen happen!

Blijerd, jij vanavond hopelijk een betere nacht!
    Al iets aan de beterende hand???
    Of vandaag toch weer te druk gemaakt om een tiptop verzorgd huis voor morgen.
    Maar het ziet er al zo tiptop uit ;):D
    Veul bezichtigingen?

Ik zat net met mijn lieve vriendinnetje aan de telefoon.
    Die altijd zo ontzettend meeleeft.
    Jullie meisjes hier laten mij weer beseffen dat je lieve meisjes moet koesteren. Want die zijn heul bijzonder!
    Dus ik heb haar net nog weer even vertelt hoe bijzonder ik haar vind en hoeveel ik van haar houd!
    Zaten we samen te huilen aan de phone :D
    *zucht*
    Dat zijn dan weer de mooie dingen van de MMM.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mooooooi Sikki, vriendinnetje vertellen hoeveel je van haar houdt en hoe bijzonder ze is :) Huil!!!!

Ik moest even lachen om je "volgens het boekje" want dat zei de gyn dus ook. Het was precies zoals ze het nu wilde hebben, nou das mooi! Mijn elftal doet het volgens het boekje, eindelijk eens iets volgens het boekje!! :D
    Het geeft inderdaad hoop, misschien wel té veel hoop. Moet wel realistisch blijven, maar ach... mag ik dan ein-de-lijk ook gewoon eens hoop hebben en fantaseren over babysokjes, babykamers, verhuizing met een dikke buik en Sasman die kusjes geeft op mijn bolle buikje? HUIL! Ik word er emo van...

@ Taliaaa, trusten skatje! Slaap maar lekker vannacht!
    Emo om geen borstvoeding, heel begrijpelijk maar Taliaaalijf is ook heul belangrijk! *kijkt streng*
    Take care!

O ja, je vroeg hoe ik me voel? Wel goed eigenlijk. Gisteren was ik een enorm hormonster en vandaag ben ik weer lief :) Buikje doet wel beetje pijn, maar dat heb ik al snel. Had bij 1 follikel al een dag of 4 voor ei een zeurend onderbuikgevoel dus nu voelt het alsof eierstokken binnenkort gaan ontploffen (nu al? ja, echt... zo voelt dat nu al!).
    Maar voor de rest... ik ben helemaal happy met mijn elftal!!! :D

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    :)

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    FOEI :x

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    blijmeisje!!!! RUSTIG aan ja seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar is blijjongetje?? Laat die maar voor 4 sjouwen en poetsen! JIj hebt RUST nodig! Hoe is het met zoontjelief??

@sikki, lief jij!!! En lief dinnetje! koester!!! En dat doe je! Fijn hoor, zulke vriendinnen!!!!!
    Aambei gaat goed! *grijns* lief van je!!!:):)
    (neusspray is echt een aanrader! zeker icm curanol)

@Sas: kan me voorstellen. Heb 1 keer cyste gehad en voelde alsof ik 5 maanden niet gepoept had, zo vol zat mijn buik...
    Dus leefmeeknuf! En hormonster???? blij dat je nog aan die kant van het dorp woont dan!!! hahaha
    zet hem op! volgens het boekje is prima!!!! Krijg je een volgens-het-boekje-baby van!!! Heerlijk, hihi

@llemaal, dadelijk komt vlos langs, brrrrr.... zenuwwwwwwww
    We tanken dr helemaal vol met voeding en ze heeft nu een poep, plas, spuug verbod!!!;)

smakkerddddd

Deel Deze Pagina