Dat boekje, heeft iemand het isbn nummer voor mij??? Af en toe snap ik het niet, vannacht halve nacht met een hysterisch huilend mannetje gezeten, zo zielig... dus vanmiddag even naar de ha. Taliaa: kurken in alle gaten! Hoop zooooo dat ze is aangekomen! Sas: vind je het gek dat je een vol gevoel hebt, straks 11 follies x 2cm is 22cm extra in je buikie!! Sikki: fijn zo'n lief vriendinnetje...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa even een berichtje met 1 hand ze is aangekomen!!!!!! 80 gr in 2 dagen!!!! dus nu gaan we genieten, hihi
Super Taliaaa!!!!! Goed nieuws lieverd LadyZ, ieks 22 cm in buik! Nu je het zo zegt... geen wonder dat mijn buik met de dag voller voelt en ik ook steeds meer pijntjes en steekjes krijg. Geeft niks hoor, alles voor het goede doel! En dat ik het steeds beter voel, vind ik alleen maar fijn want dan voel ik ook dat er iets gaande is.
WOEHOE!!!!!!!!!!!!!!! Taliaa, wat een goed nieuws!! Joepie!! Sas: ik had ook vrij veel last van mn buik, en dacht toen: ok, ik heb 25 eitjes a 2cm, dat is 50cm in mn buik, die normaal niet zo groot is... Bij jou middeltje is 22cm ook een best opp. alles zit nu al in de verdrukking hahahaha.
Ik heb trouwens mn acrylnagel gisteravond met mn eigen nagel en al van mn vinger afgeslagen.....PIJN! En ziet er heel oncharmant uit..........
Auw Lady hoe krijg je dat voor elkaar????????? dat doet zulk een zeer he pffffffffffffffffffffffffffffffffff
Auw Lady!!! Ik heb 2 weken geleden een winkelmandje op mijn nagel terecht laten komen en in het midden zat een grote scheur waar het bloed uit sijpelde. Het was gewoon door de acryl en mijn eigen nagel heen gegaan! Auwauwauw! Deed ook al zo'n zeer. Gelukkig heeft de vrouw die mijn nagels altijd doet er een laagje overheen gezet. Nu geen last meer van. Maar je eigen nagel er ook helemaal af... brrrr Dat moet onwijs pijn doen!!!
Taliaa, jaaah!!! Eindelijk goed nieuws! En nu genieten ja? Maar nog wel weer een nieuwe controle gepland? Of niet? Sas, ja, straks heb je er wel je buik vol van denk ik Zorra, nagel er af?! IEKS Zit hier nog steeds dom op het werk. Wil naar huis!!! Maar ja, er is bijna niemand en iemand moet het fort bewaken Maar op het werk is het rustig en hier op ZP ook al
@sikki, arme jij, aan het werk??? Bewaak het fort, en kijk ondertussen een filpmje ofzo (geen idee watvoor werk je doet eigenlijk, haha)
*valt binnen* Hey meiden, Pieuw, even snel PC tijd. Lynn net op bed, hondjes moeten er nog uit, maar wilde even reageren. @SIl, Hoest met je DDT?? Allemaal weer beter, of nog steeds snotterend? @SIkki, Aant werk?? Jakkie bakkie. Succes vandaag. @Lady, AUW AUW AUW!!! Het doet mij al pijn als ik even te hard met mijn nagels ergens tegen aan knal, laat staan met eigen nagel en al eraf. @Sas, YAY wat een goede eierdoos heb jij zeg!!! Enne goed voor jezelf zorgen. Veel drinken vooral!! @Taliaa, Ook hier yay voor de 80 gram. Heerlijk gevoel lijkt me. Enne qua borstvoeding en spijt. Ik vind dat als jij denkt dat je lichaam het aankan en je het ook echt wilt, dat je dan vooral je gevoel moet volgen en weer aanleggen. Zo niet, dan niet doen. Maar ik weet hoe lastig die keuze is. Ik ben achteraf blij dat ik toch niet verder ben gaan afbouwen en weer volledig BV ben gaan geven. Maar man oh man, wat was het zwaar....pfff. @Klingeldingel, Hoest nu met jou? Babyblues al wat teboven?? @Nyn, Hoest in NL?? Vermaak je je een beetje? @BM, Hoest nu met je kereltje? Nog steeds zoveel wakker 's nachts? @Elif GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE WONDERTJE!!!! Lekker gaan genieten nu. @de rest Weet het niet meer, sorry. Doet uit blote hoofd... @hier, nog een paar dagen en dan is de vakantie alweer voorbij. Gisteren naar 2 huisjes wezen kijken. Best leuk, maar als ik dan zie wat we moeten inleveren voor bijna hetzelfde geld aan ruimte e.d...... Maar ja, je wilt wat he... Liefs
Ik wilde alleen het licht uitdoen en sloeg toen tegen de muur8) Hoe krijg je het voor elkaar..... Volgens mij is het nu al ontstoken.... en het klopt... Straks misschien maar even via Gerodi zn oren de ha naar mijn nagel laten kijken Sikki: bah bah..... Wat denk je, doe die deur op slot, dan is het fort ook bewaakt Sas: AUW, een winkelmandje is ook niet echt lekker..... Bright: julliee hebben een mooi huisje, waarom willen jullie weg? (misschien heb ik het gemist...)
Sikki...idd wat voor soort werk doe jij eigenlijk???? volgens mij ben ik de enigste van de meiden hier die simpel werk heeft geen kantoorwerk (waarvoor ik overigens wel een opleiding oa voor heb ) of pedagodisch maar gewoon normaal simpel productiewerk.....
@LadyZ, Heel verstandig om even naar je nagel te laten kijken. Klinkt erg au. Dus de eerste tijd ook geen nieuwe nagels erop ben ik bang.... Tja huis weg omdat ik naar een ander dorp wil. Ons dorp is nou niet echt het dorp waarin ik Lynn wil laten opgroeien. Het wordt er niet beter op namelijk. En ik vind ons huis ook gewoonweg te groot, we hebben geen 6 slaapkamers nodig En het moet natuurlijk wel allemaal onderhouden worden. @Sil, Mag ik je vragen waarom je productiewerk doet als je een opleiding hebt voor kantoorwerk?? Liefs
@ Silvia, ik heb behoorlijk simpel werk hoor hihi! Alleen een beetje typmiepen voor Sasman. That's all! @ Sikki, ieks werken!! Bah, zeker als er geen hol te doen is. Succes! @ Bright, dus nog even verder zoeken naar huisjes dan... hopelijk zit er een mooi droomhuisje tussen! Nu al veel drinken? Na de punctie toch pas of niet? Ik ben namelijk een hele slechte drinker. Wordt daar ook de buikpijn minder van? Ik wil niet klagen hoor trouwens, zo erg ist allemaal nie... maar als het minder kan dan is dat fijn natuurlijk
Bright Ik heb mijn LTS diploma mechanische techniek gehaald in 1991. Toen ben ik gaan werken meteen vanuit school want ik woonde toen al zelfstandig. Na een aantal jaren wou ik graag weg uit de fabriek en leek een kantoorbaantje me wel iets Dus via scheidegger een avondscholing gevolgd voor MKB bedrijfsadministratie.... na een jaar afgerond met goede cijfers certificaat in huis en geen werk in te krijgen!!!!!!!!!! dus maar gewoon bij mn baas aan het werk gebleven...en tegen de tijd dat er werk was was ik te oud en zonder ervaring in die functies dus voor mij geen plek te vinden. Vandaar dat ik nu nog steeds in de productie zit en blijf.... bevalt me ook best wel hoor....maar soms knaagt het wel....
Sas ik las anders over cursussen etc bij je vorige baas en examens...... dus je bent wel meer dan alleen een simpele tiepmiep