klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    tiepmiep met een volle eierdoos :p

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sikki doet iets met worsten ;)
    Geheel in de geest van het babyrinth :D
    Nee, ik ga hier niet expliciet neerzetten wat ik doen, want dat is iets niet zo gebruikelijk en dus ook niet zo anoniem meer.
    Solly!

Bright, huis met 6 slaapkamers :$
    Daar past de hele vriezer in ;)
    Of hoeveel cryo's hebben jullie nog?

Maar dus een grote wens om te verhuizen.
    En dan wil in de buurt blijven, maar een dorp of wat verderop of echt een hele andere kant op?
    En wel in Groningen?

Sil, jij ook een technisch dametje!
    Daar is helemaal niets mis mee!!!
    Ik zal een tipje van de sluier oplichten, ik heb de HTS gedaan maar met een creatief randje ;)

Maar ik kan de deur van het fort niet sluiten.
    Als er stront aan de knikker is moet er iemand van ons team zijn.
    En dat ben ik dit jaar :(
    Maar ik mag niet klagen hoor!
    Vorig jaar zat ik in New York en het jaar ervoor in Lapland!
    Dus dit jaar was mijn collega aan de beurt.

Zorra, laat die ha zeker maar even naar je vingertje kijken.
    Kloppende en ontstoken vinger klinkt niet goed :(
    En dat allemaal omdat je een beetje licht in de duisternis had ;)
    En een check in de oortjes van Gerodi.
    Sielig!

Sas, heb je ook echt buikpijn?
    Vind ik toch wel eng klinken hoor!
    Hoe groot waren de grootste follies?
    Want je zei dat je ook een boel kleintjes had?
    Morgen weer controle toch?

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra, over Freya.
    We denken echt steeds vaker na over een hondje.
    En willen echt heel erg graag en eigenlijk zijn er geen obstakels meer, omdat iedereen ons wel wilt helpen.
    Maar toch, ergens voelt het nog niet helemaal goed.
    Er zou een hondje komen als er kindjes zijn...

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki ik ga ook in het kader van anonimiteit niet raden maar begin wel een beeld te krijgen denk ik.... HTS gedaan ja goed van jou zeg!!!!!
    Ik ging doorleren voor cnc draaien en frezen maar kwam op een school terecht als 17 jarige de jongste en daarna 40 jaar of ouder whahahaha dat trok ik na een half jaar echt niet meer al die oude ballen gehakt...dus gaan werken :(

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki...hondje met baby geen aanrader hoor.... wel een wat ouder kind natuurlijk maar als je net een baby hebt en dan ook nog eens een pup erbij gaat niet goed komen...
    pup moet 100.000 x per dag eruit om zindelijk te worden en baby kan niet altijd maar mee naar buiten natuurlijk...

Maar denk dat je daar zelf ook over gedacht hebt al :D en dat wat ik vertel weer een spuit elf verhaal is :)

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik ben gek op draaien en frezen!
    Als we prototypes moesten maken dan deed ik dat het liefst :D
    Maar met ouwe ballen gehakt draaien niet nee ;)

Nee, pup komt in huis als kindjes dan al wat ouder zijn.
    Maar ons huis is er nu ook niet helemaal geschikt voor.
    En onze levensstijl ook niet.
    Dus aan alle kanten zou het een beetje zielig zijn voor het hondje.
    Maar o wat zouden wij graag een hondje willen.

Ben ook zo verliefd op Urby :)

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

Jij techneut van me ;)
    hihihihi
    zo heerlijk om mee bezig te zijn...en lassen ook... maar nu bouw ik kastjes in elkaar en vind het best alles op mn eigen tempo tekeningetje erbij soms draadjes erbij trekken en klaar is Silvia 20 uurtjes per week tot september 2013 ;) wat wil een vrouw nog meer... buiten een riante salarisverhoging natuurlijk :p

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    P.S voor de mensen die bevallen zijn en ouderschapsverlof willen opneme..... opgeven aan de belastingdienst!!!!! krijg je max 4,08 per gemist uur terug ;) ik heb papieren ingevuld en krijg de helft van mn gemist loon terug van de belastingdienst ...alle kleine beetjes helpen :p

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Schatties!

Even een berichtje uit bed.. ;)

Taliaa wat SUPER dat Elize is aangekomen!!! Wordt het nu nog een keer gecheckt of gewoon weer op cb? Hoe gaan de nachten en jouw nachtrust verder? En qua aanleggen, waarom probeer je het niet gewoon eens? Stoppen kan altijd weer/nog. Maar vind wel dat je goed op eigen lijf moet passen...

Sil: dat zijn geen kleine beetjes toch!? Helft van uren terug?!? Ik heb het afgelopen jaar ook 1 dag ouderschapsverlof gehad dus ben benieuwd wat de belastingteruggaaf straks zegt! :D

Sassefrats doet u wel voorzichtig!?!? Voelt het 'gewoon' vol of heb je echt buikpijn? Heb er natuurlijk niet zoveel verstand van maar wel oppassen he!!

Sik aan het werk? Saai he als er niet zoveel te doen is. Doe mij maar DRUK! :D En iets met worsten? :$ Ik ga er maar vanuit dat het niet de worsten zijn die hier met enige regelmaat opduiken! :D :p

Bright: waar wil je wel wonen dan? In de buurt wel of echt ergens anders? En Lynn nog steeds van meds af en gaat goed? Fijn fijn!

LadyZ: klinkt als AAAAAAAUUUUUUUWWWWWWW!!!!!!! :$ Wat zei dok?? Sigtig doen!!!!

Hier eindelijk tijd om ziek te zijn. :D Vandaag 3 bezichtigingen dus toen we weer thuis kwamen meteen bed ingedoken. Gister wel op oma-tempo wat gedaan, zoonlief was bij oma, maar eigenlijk wou ik alleen maar plat. Manlief werkt zich he-le-maal uit de naad dus ik mocht ook wel iets doen. Maar nu is het klaar hebben we afgesproken. We gaan er allebei echt aan onderdoor zo. Misschien nog 1 keer bezichtigingen en dan niet meer tot na bevalling. nu alleen nog maar babydingen! :D
    Ik dus in bed met laptop en zo even ogen dicht. Nachten gaan gelukkig behoorlijk goed. Zoontje wordt nog wel 1x per nacht huilend wakker maar gaat dan wel snel weer slapen. Gelukkig!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Blijerd, goed zo eindelijk plat en rust!
    (voor hoe lang bij jou ;))

Nu uitzieken, bijslapen en ook een beetje genieten van de momenten met beeb in buik en jullie kleintje als 'enig kind'.
    En babydingen brengt natuurlijk ook wel de nodige drukte met zich mee.

Ben helemaal blij.
    Op 3FM is het echt Sikki's uurtje.
    Net Massive Attack met Teardrop, zometeen Moloko met Time is Now en tussendoor veul Anouk (helaas Loesie, geen For Bitter or Worse :().

Loesie, hoest met Siem nu?

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    BM, en hoe zijn de bezichtigingen verlopen? Alleen kijken, niet kopen of zat er wel een serieus iemand bij?

Ik heb wel echt buikpijn eigenlijk. Lig eigenlijk ook al de hele middag op de bank te hangen. Vind mezelf wel een aansteller hoor... ik lees hier vaak over meer dan 20 follikels en ik zit al met buikpijn bij 11. Heb ook een behoorlijk opgezette buik, toevallig net een foto van gemaakt omdat ik het er wel grappig uit vond zien (hoezo wil ik graag een dikke buik!).
    Moet ik me zorgen maken dan? Kan toch niks aan het handje zijn? Het is niet zo dat ik over de grond kruip van de pijn, maar voel het wel serieus trekken en steken in mijn onderbuik, en een flinke druk continu.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En dit is niet omdat ik de laatste dagen wat meer snoep... ;)
    Ik heb normaal een behoorlijk plat buikje al zeg ik het zelf, dus dit ziet er voor mijn doen echt ENORM uit...

Bekijk bijlage 117935

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Domme vraag maar heb je vandaag wel gepoept??? als je een verstopping hebt kan het ook zeer doen hoor ;) en anders bij twijfel zeker bellen met het zh

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha Sil, ik heb 2x gepoept zelfs hahaha :D
    Morgen weer een echo, dus ik zal het eens aangeven maar ik denk eigenlijk dat eierstokken nu gewoon heel gevoelig zijn. Vooral rechts voelt beurs aan en daar heb ik ter hoogte van blinde darm (die er niet meer zit) ook littekenweefsel zitten dus als ik daar mijn maandelijkse ei had voelde ik dat ook beter. Rechts is dus sowieso al gevoeliger. En daar zitten nu ook de meeste follikels. Links valt eigenlijk wel mee.
    Ik heb nog geen punctie gehad dus het kan nog niks engs zijn.

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Sas,
    Bij mij was het ook allemaal erg gevoelig (mede door verklevingen), maar ik had niet echt buikpijn. Terwijl ik toch 37 follikels had! Morgen maar even aangeven. En inderdaad al voor de punctie goed gaan drinken. Ook nu gaat er al veel vocht richting je eierstokken namelijk.

@BM,
    HOe zijn de bezichtigingen gegaan? Hopelijk zit er iemand bij.
    Wij willen graag naar Drenthe verhuizen, naar één bepaald dorp wat begint met een B ;)

@Sil,
    Kan me voorstellen dat het soms knaagt hoor. Belachelijk toch hoe leeftijd zo'n belangrijke rol kan spelen, terwijl je misschien wel 10x beter bent dan zo'n jonkie. Nou ja, tis niet anders en je hebt in ieder geval werk.

@Sikki,
    Nog steeds goede muziek op 3FM??
    Nog even en dan ben je ook vrij toch?

Wij hebben nog 3 eskimootjes. We gaan sowieso in juni met het UMCG bellen en vragen of we in augustus een TP kunnen krijgen.
    Tot die tijd zelf proberen, wie weet....;)

@de rest
    Knuffie

Liefs

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Bright, nog 3 eskimootjes WOWIE! :D
    Dus hopelijk wordt 2011 weer een spannend en prachtig jaar voor jullie. Tot die tijd zelf proberen is altijd goed, je weet maar nooit :)

Ik vind het ook zo stom dat er zo naar leeftijd gekeken wordt! We hebben nu juist iemand aangenomen van 42. Voorheen hadden we jongens die de 20 net haalden en daar had je geen zak aan. Die waren te druk bezig met hun eigen dingen en hadden geen idee van zaken doen en geld.
    Hopelijk hebben we met deze man meer geluk!

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Drenthe plaats met een B????

ligt dat ergens dichtbij de grens overijsel??? :p

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sikki: ik begrijp het wel.... het voelt nog niet goed, ook al wil je het heel graag. Doen wat je hartje jullie ingeeft...

Sas: ik had ook zo'n buik en die echo's deden zo'n pijn. (met die stick lekker roeren...) De een heeft, denk ik, gevoeligere stokken dan de ander. En die hormonen maken het niet minder gevoelig.8)

Nou vinger is gecheckt, zag er mooi uit:$ zei de dokter... Wondvocht loopt onder het acryl vandaan:) Goed spoelen en wachten tot het over is.....
    Gerodi heeft de vlekjesziekte, 5e/6e of zoiets ziekte. Oren prima in orde. Dus ook hij moet wachten tot het over is.....

19. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    ff snel Sas gerust stellen: had ik ook hoor! De allereerste keer stimuleren had ik bij 5 eicellen al buikpijn en een opgezette buik. Daarna lijkt 't elke keer iets meer op te rekken, maar op zich is dit wel normaal hoor!

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lady...Gerodi heeft dus het zelfde als wat mathijs eerder had :D dan is nu de koorts dus wel weg das goed toch :D

5e/6e ziekte kan geen kwaad volgens mij alleen eerste paar dagen flink koorts en daarna komen de vlekjes....
    3 dagen was Mathijs vlekjes vrij :D

beterschap voor Gerodi
    en dikke kus op je zielige kloppende nagel...(klinkt ranzig);)
    beterschap ook voor jou

Deel Deze Pagina