klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki moest net nog aan jou denken.
    ik was zoals gewoonlijk weer iets vergeten met boodschappen dus ben lopend even snel heen gegaan.
    Kom ik terug gelopen met mn boodschappen rijd er een mercedes ML voorbij en een stukje verderop bij een school met grasveldje stopt ie en stapt er een vrouwtje uit en die opent de achterportier en staat daar te sjorren en te doen , ik den die krijgt haar kind er niet uit de gordel of zo ineens komt daat zo''n dot van een puppie van de achterbank af :) en die moest nodig dus die mensen stopte zodat dat arme dier in de sneeuw kon plassen...dier begint te plassen en die jongen en meid staan als een gek te juichen en te klappen heel enthiousiast en complimentjes te geven... bleek dat ze haar net op hadden gehaald bij de fokker en dus net papa en mama waren geworden van dat puppekind...zo noemde zij het...vond het wel een hele mooie gedachte..

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En daar gaan we weer... Sasman heeft weer verhoging :(
    Zo heb je dat nooit en zo heb je dat 2x in een maand. Godver :(

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Verhoging is geen koorts meteen paracetamol erin stoppen

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hij heeft nu 2 paracetamols ingenomen en heeft een temp van 38,1. Niet echt hoog, maar toch te hoog. Moet ik me zorgen gaan maken?

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En toen had hij 39 graden... :(

6. Jeetje, loopt redelijk snel op dus Saskia.

Hier heeft mannetje ook koorts gehad.. Nu beide meiden. Oudste ligt met 40.2 op bed, jongste met 38.8 :(
    Ik hoop dat hij niet de griep krijgt die er heerst.
    Dikke knuf voor jou Saskia...

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lief van je:) Het klinkt niet alleen ranzig, ziet er ook zo uit8)

Vlekjes zijn nu al minder! Dus gaan de goede kant op!!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Sas,
    Geen zorgen gaan maken. Er zijn echt wel genoeg zwemmers over om te kunnen gebruiken. En anders morgen tijdens de echo ook even vragen.

@Sil,
    Wat lief van dat puppekind zeg. Enne nee, volgens mij bedoel jij Borne, maar dat is het niet ;)

@Lady,
    Fijn dat de vlekjes al wat minder zijn meis.

@rest
    liefs

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Niet gelijk in de stress schieten (zegt ze koelbloedig8)) Pcm erin, rust houden en veel drinken. Wij duimen dat het geen invloed heeft!!
    En bij twijfel, gewoon even bellen
    Knuf!!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Morgen heb ik de tweede fm en dan daarna een gesprekje met verpleegkundige. Ik ga het dan aangeven en een zaadtest eisen.
    Maar aangezien we maximaal een week voor de punctie zitten, heeft iemand enig idee of koorts zo kort van te voren ook veel invloed heeft?
    Pfff, sorry voor ego. Ben zo emo :(

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Heb even voor je gegoogled:

Wij kregen wel nog een aantal tips:

- onmiddelijk flink aan de paracetamol

- zink en foliumzuur slikken

- heel veel fruit eten

- zorgen dat de boel 'blijft stromen' ;) Dus zin of geen zin, om de dag lozen om het maar even heel bot te zeggen.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb net getempt bij Sasman en raar maar waar! 37,3!!! Ben enorm blij en hoop dat het zo blijft. De paracetamol doet blijkbaar haar werk, maar toch vind ik het echt heel raar! Hij zweet als een otter, het hele bed is zeiknat (ik ga echt wel op de logeerkamer liggen want zelf mijn kant is doorweekt).
    Hij heeft dus voor zover wij weten maar heel kort koorts gehad. Dit is de tweede korte koortsaanval in deze poging. Das toch gek?!
    Maar goed, morgen even aangeven in het ziekenhuis en ik hoop dat alles gewoon doorgaat en dat de temp zo blijft!

LadyZ, ik had nog niet eens op jouw berichtje gereageerd... Arme Gerodi, ik hoop dat hij er snel vanaf is :( Beterschap!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sas als je niet beter zou weten zou je haast denken dat hij opvliegers van de hormonen heeft :D

Maar kan ook stress zijn... je geest kan rare dingen met je lichaam doen...Mischien legt hij wel te veel druk op zichzelf dat hij absoluut niet ziek mag worden dat ie juist daardoor symptomen krijgt ???
    ik weet het ook niet precies natuurlijk ik roep ook maar wat..
    Maar zo kort denk ik niet dat het iets uitmaakt... vraag het gewoon na voor de zekerheid meis...

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bright :$ Nee natuurlijk bedoel ik Borne niet :D;) dat ligt in overijsel hihihihi maar vroeg me gewoon af of je dichterbij de grens naar overijsel kwam wonen...... heb werkelijk geen idee over een plek met een B hoor ben geen kei in topografie ;)

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Sas wat naar nou weer van koorts bij sasman. Het komt vast goed maar levert weer een heleboel stress op. Is de koorts nog steeds weg?

LadyZ: aah de 5e/6e ziekte. Ik ken ze. Mij zoontje had 3 dagen echt hoge koorts (41 graden!) en toen was hij beter. Die dag paste mijn moeder op en zat hij opeens onder de vlekken. Zij schrok zich rot maar bleek de 6e ziekte te zijn. Sneu hoor dat hij er ook zo'n last van had/heeft.

Goedemorgen Sil! Lekker geslapen? ;)

Ik niet! :x :( Ik ben er zoooooooooooo klaar mee. Of het is mijn lijf wat dwarsligt, of mijn zoontje dat huilt, of manlief die zegt dat ik snurk, of gewoon helemaal niks maar ik slaap beroerd. Het lijkt ook wel of ik steeds beroerder wordt. Nou zit mijn neus ook nog helemaal dicht, schurende keelpijn, blaffende hoest. BAH! Ben nu uit pure frustratie maar op de bank gaan liggen.

Sorry voor egomok maar zit er echt even doorheen. :(

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ach Blijerd toch...*slaat haar arm om blijmeisje*
    Valt ook niet mee nu je loopt al tegen het einde aan dan worden de nachten al beroerder en dan een verdrietige blijzoon en klagende blijman en een hormoonlijfgierendeblijmeis kan ook niet allemaal tegelijk natuurlijk...
    stamp mok en schreeuw hier maar lekker meis.. ik ben er met mn schouder... ik weet precies hoe je je voelt. (sliep helemaal niet meer s'nachts met de laatste loodjes ook mathijs schreeuwen ik snurken en een buik die niet wilde draaien als ik dat wilde en een blaas die gewoon helemaal lek was)
    probeer anders vaniddag even te gaan liggen dat je mannetje je andere mannetje even mee op pad neemt ofzoiets???

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve meiden.

ik heb alles bij gelezen maar reageren gaat niet lukken. :( Ik heb veel pb-berichten gehad en ook daar kan ik nu niet op terug reageren. We hebben het super naar ons zin, kids genieten van sneeuw en wij van alle lieve mensen hier. Vandaag nog wat boodschappen doen en wat mensen bezoeken. Dan oud en nieuw en terug naar huis.:(

Lieve lieve babyrinthmeisjes. Wat een jaar hebben we weer achter de rug. We hebben gelachen, gehuild, gegild en gefikt. En laat ik de UW niet vergeten. UW voor alle behandelende meisjes maar ook UW tijdens de bevalling van oa. Klingel. Wat leeft iedereen met elkaar mee. Ik hoop zo dat we dat in 2011 ook weer gaan doen. 2011 moet een jaar worden met meer roze, minder gejank en minder UW. Vooral veel ZEN en babygepraat. Dat is wat ik wil. Nee dat EIs ik gewoon. Het is klaar,klaar met ellende en mislukte behandelingen. Ja, gewoon klaar!!!

Allemaal een hele fijne jaar wisseling. Doe voorzichtig met vuurwerk en doe vooral NIET voorzichtig met de wijn.:D

Dikke kus voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nynke voor jou ook alleen het allerbeste voor 2011 beeb in buik een nieuw huis en alle geluk en liefde van de hele wereld :D
    op naar 2011 allemaal

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    * breekt even in *
    Goede morgen deze laatste dag van 2010!

Ik had even een vraagje aan de meiden die zwanger zijn geworden van een cryo in gestimuleerde cyclus: hoe lang hebben jullie de progynova en utrogestan gebruikt? En ben je er ineens mee gestopt of heb je het afgebouwd?

Verder wens ik jullie allemaal alvast een fantastisch 2011! Hopelijk komen alle Babyrinth wensen uit.
    Groetjes Mia

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Nynke, wat kun je de dingen weer mooi verwoorden!
    Het wordt tijd dat we eens naar jou luisteren :D
    Heel veel plezier vandaag en morgen en bovenal een goede en voorzichtige terugreis naar LDF!

Blijerd, meis toch, wat een vermoeidheid.
    Eén voordeel van vanavond, de nacht is een stuk korter ;)
    (dus de vermoeiende dag langer :()
    Heel veel sterkte!

Sas, wat een gedoe toch allemaal.
    Laten we hopen dat het weinig effect heeft gehad!
    Succes vandaag!

Sil, wat een schattig verhaal!
    Krijg ik nog meer zin in zo'n lieve puppy!

Meiden, allemaal een heel goed uiteinde vanavond!
    Geniet (voor zover mogelijk ;)) vanavond van elkaar en het moment dat een fris nieuw jaar weer voor ons staat!
    Op de NHNK en daarna vooral op de NHNMK!

Ik ga poetsen en de laatste boodschapjes doen.
    En Siklief gaat alvast beginnen met koken :D
    En dan stort ik me vanavond met veul champagne in de armen van mijn lieve vriendinnetje en dan sal alles reg kommen!!!

DIKKE SMAK!

Deel Deze Pagina