goedemorgen, heb jullie schandalig verwaarloosd (*registreert goed voornemen voor 2011*) sorry Maar: Blijmeisje: dikke knuffel! die laatste loodjes zijn zooooooooo zwaar... I know! En niet slapen is funest!!!! Hoop dat je overdag een beetje bij kunt tanken? zeker als je man thuis is? Nynke: fijn dat je geniet in Nederland! fijn uiteinde!!! Sas: lieverd toch.... Ik denk, maar heb er geen verstand van, dat hele korte koorts geen negatieve invloed heeft op zijn zaad nu!!! Vandaag fm? dus even checken? Hoop zo dat de mensen die er wel verstand van hebben het met me eens zijn! En buikpijn, lieverd, dat is toch normaal??? Check je buik!!!!! Die is voor jouw doen (naar eigen zeggen he) mega! Dus niet gek dat je buikpijn hebt hoor!!!! Zoals gezegd, ik had met 1 cyste al buikpijn. En sowieso rond mijn eisprong vaak een gevoelige buik... Dus NIET raar!!!!!!!!!!!! mallerd! En ik denk dat je qua personeel idd meer geluk hebt bij een "oudere" werknemer!! Emmaaaaaaa, lees ik nou steeds over je heen?? of ben je er eventjes niet? in een winterholletje misschien? ladyz: isa heeft ook 6e kinderziekte gehad, zooooo zielig! Eerst dagen flinke koorts, toen ondertemp en helemaal onder de vlekjes. ach hoort erbij. En je nagel AUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW arme jij! en dat meen ik hoor!! jeetje, zal goed pijn doen! Moet je weken in de soda of badedas? helpt heel goed tegen ontstekingen! (al zat ik niet met mijn nagel in de badedas, maar met een heel ander gebied, hahahaha) Jo: ik wil jou in het bijzonder een goed uiteinde wensen! moet mega emo zijn voor je! De eerste x zonder mijn vader heb ik het echt heel moeilijk gehad! En jij mist jomama én jopapa. Heb je wel contact nu met jopa? Hoe gaat het met hem? moet zo moeilijk zijn deze dagen!!! SMAK Sikki, lieve sikki... denk aan JOE! Proost op joe in het bijzonder vanavond!!!!! (en op heel babyrinth natuurlijk) bright: woh, ik lees eventjes iets.. zelf proberen? cryo's? woh, wens??? jeetje, gaaf!!! Hoe voel je je daaronder?? Klinkel, een heel, heel goed uiteinde gewenst!!!!!! knuf voor bloemetje! @llemaal.... voor het eerst sinds jaren proosten wij niet op een vruchtbaar nieuwjaar, ook vreemd.. Dus ik proost voor jullie!!! De wensers! Dat 2011 een mooi, vruchtbaar, gelukkig nieuwjaar zal zijn! 2010 was voor mij een goed jaar! Goede beslissingen genomen(werk en privé), en een prachtige zegen gekregen in ons gezin, mooie mensen leren kennen. Ook in virtueel leven! Via klinkel haar taaltwisten hier terecht gekomen, en na een tijd van meeleeflezer, toch overgehaald om mee te schrijven! En wat heb ik mooie, sterke, krachtige mensen hier leren "kennen". Wat gaaf en wat kan ik van jullie leren! Dank voor het warme plekje hier! En ookal voelt het soms nog als een olifant in porseleinkast, toch voelt het vaak goed! Ik wens heel babyrinth op roze in 2011! Vanavond proost ik, toch weer op een vruchtbaar nieuwjaar!!!! Maar voor jullie!!! En voor mijn lieve 2 dinnetjes in reallife! Hele dikke knuffel!!!!! en om het jaar goed af te sluiten hier, typ ik met schrik en beven: piemelsmak.... Taliaa
Lieve babyrinthmeisjes...it's been a while. Mijn lieve poezebeest is woensdagavond ingeslapen. Had me dus even teruggetrokken in mijn eigen bescheiden domeintje En ook al is vandaag een dag die, voor mij en vele andere meisjes hier, niet aan bepaalde wensen en verwachtingen voldoet...toch wil ik jullie vanavond een mooie jaarwisseling wensen. Ik wens voor iedereen dat 2011 haar brengt wat zij wenst. Of dat nu een zwangerschap, een baby, een huis, een nieuwe baan, een hond of een goddelijk lijf is...doesn't matter!! Alle wensen tellen en ik hoop dat het aantal vervulde wensen in het babyrinth op 31/12/11 niet te tellen zullen zijn!! *vuurwerkchampagneappelflapsmak*
Halloooooo!!!! Ik wil iedereen de allerbeste wensen voor 2011 geven Veel liefde , geluk , wijsheid en gezondheid in 2011 Dat 2011 voor de wensers een vruchtbaar jaar mag zijn Dat de zwangere onder ons eindelijk mogen genieten van hun wondertje(s) Dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen in 2011 Happy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vorig jaar op deze dag in Babyrinth deel 1 Pakten we allemaal onze koffer in met al het negatieve van 2009 alle problemen en ellende teleurstellingen en verdriet. deze deden we in onze koffers om die vervolgens om middernacht gesloten en wel weg te gooien en zo fris en vol goede moed 2010 tegemoet te treden met zijn allen. Wat is er toch veel gebeurd in het jaar 2010. Meiden die hun droom uit zagen komen Meiden die hun droom door de vingers zagen glippen Meiden die aan het begin van de weg staan naar hun droom. Wat hebben we veel pijn verdiet angsten en humor met elkaar gedeeld dit jaar. Voor 2011 hoop ik op meer Humor veel leuke nieuwtjes veel plezier. Geen pijn en verdriet en geen ellende. Dat er heel veel wondertjes mogen komen en dat we einde van het nieuwe jaar kunnen zeggen dat onze koffer kleiner en kleiner word en we gelukkig zijn en allemaal kunnen genieten van onze wondertjes... dikke.....Piemelsmakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Lieve Babyrinthmeisjes! Deze meeleeflezer wil jullie allemaal een goed uiteinde wensen van een zeer bewogen jaar met lief en leed die jullie allemaal zo mooi en goed en lief met elkaar kunnen verwerken! *huil, snif, snotter, snik* Dat al jullie dromen mogen uitkomen in 2011! Een klein wondertje in jullie armen / een klein wonder in wording / een klein wonder op zien groeien / een gezond 2011 / een vruchtbaar 2011 / een gezegend 2011! Een fijne jaarwisseling meiden!
he getver ik moet steeds janken bij al die lieve berichtjes en terugblikken...... Zoooo mooi en zoooo waar en soms zoooooo Zwaar!!! @anadore: goddelijk lijf: ik teken in!
Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal alvast een heel gelukkig en mooi 2011 wensen. Alle kaarsen gaan vanavond aan voor alle wensen van de mmmeisjes (en taliaa dr goddelijke figuur). Ik ga proosten op een roze babyrinth en hoop dat jullie, ondanks verdriet soms, een hele mooie avond hebben. Proost!!!! en tot volgend jaar!!!!! XSX LadyZorra, aka Broccoli en Gerodi
Lieve lieve meisjes, wel steeds meegelezen maar niet zo'n zin om dagelijks te reageren, sorry . Ik haak vanaf hier dan ook maar weer in . Vandaag alweer de laatste dag van het jaar 2010. Voor een aantal babyrinthmeisjes een heel mooi jaar waarin hun wens is uitgekomen. Voor andere babyrinthmeisjes misschien best een mooi jaar maar waarin helaas niet hun allergrootste wens werkelijkheid is geworden. Ik stop mijn verdriet en frustraties van 2010 in die grote koffer waar Sil het over had en schiet deze om 12 uur vanavond met een gigantische vuurpijl de lucht in. 2011 KOM MAAR OP Lieve babyrinthmeisjes, ik wens jullie allemaal een mooi, liefdevol, hoopvol en gezond 2011. Dat 2011 maar het jaar mag worden waarin al jullie wensen uit mogen komen. SMAK
Heel fijn en gezellig uiteinde allemaal ladies!! Geniet van alle dingen die je hebt en laten we proosten op alle dingen die we nog wensen! Taliaa: *huil* thanks lieverd! Smak veur joe terug!
Lieve schatjes... En toen was 2010 opeens bijna voorbij.. Een jaar geleden hadden we vandaag allemaal dromen en wensen en hoopvolle gedachten over dit jaar. 2010. Voor sommigen zijn die dromen in veelvoud uitgekomen: Klingel die zwanger werd, ten huwelijk werd gevraagd, trouwde en baarde. Maartje, Pip, Natas die zwanger werden. Loesie werd mama, Sil ook, LadyZ, Taliaa. Wat een wonders bracht dit jaar. Maar vooral ook wat een teleurstellingen ook weer dit jaar. Voor de lieve Sik en Jo en Zara en Sas en Emma en alle andere meisjes die weer met een lege buik en leeg hart het jaar uitluiden en vol dromen, wensen en hoopvolle gedachten 2011 tegemoet kijken. Maar ook het besef 'weer een jaar voorbij'. En toch hebben we dit jaar weer vele wonderen zien gebeuren, dus dat zal 2011 vast ook weer brengen. En wat hoop ik dan toch dat die wonderen jullie treffen dit jaar! Niet alleen voor de mmmeisjes, maar ook voor de baby's die nog moeten komen en de mama's, dat iedereen gezond blijft en ook de mensen dichtbij ons. Dat we geen Jomama's meer verliezen en Klingmama's angsten moeten uitstaan Ik wens dat 2011 in alle opzichten een wonderlijk, prachtig, feestelijk, liefdevol, vreugdevol, gezond, vruchtbaar en vooral ook een heel gezellig jaar wordt!!! Dat wens ik echt uit het diepst van mijn hart!
Lieve meiden, allemaal een fijne jaarwisseling, en laten we hopen dat voor velen onder ons het eindelijk mag gaan lukken in 2011! Zelf zie ik er enorm tegenop moet ik zeggen. In 2007 hoopte ik dat het ons jaar ging worden, toen in 2008 kregen we na onderzoeken de klap en kwamen in de MMM terecht, toen hoopte ik op 2009, en vorig jaar stond ik om 00:00 met betraande ogen voor het raam, omdat er weer een jaar zonder succes voorbij was gegaan. Ik had het er ineens moeilijk mee. En inmiddels is 2010 bijna voorbij, wederom zonder succes. Zie er dus best wel tegenop. Maargoed je doet er niks aan.
Lieve lieve lieve babyrinthdinnetjes!!! De laatste uren van 2010 tikken weg en dan ga je denken aan alles wat er dit jaar is gebeurd. Alle hoop, vreugde, verdriet, angst, ZEN, maar bovenal UW van de afgelopen maanden komen in vogelvlucht weer voorbij. Voor sommigen van ons een baggerjaar, waarin de hoop omsloeg in diepe ellende. En voor anderen een topjaar waarin dat waar zolang van gedroomd is, werkelijkheid mocht worden. Lieve lieve meiden van dit babyrinth, waar ik alles mee heb mogen delen het afgelopen jaar, ik wens jullie voor 2011 alles waar jullie ooit van hebben gedroomd. Ik hoop dat de koffer die we volgend jaar meenemen naar 2012 zo goed als geen negatieve dingen meer zal bevatten, maar alleen maar positief nieuws. Hele dikke dikke dikke knuffel van ons.
*even weer inbreken hier * Ik wens voor iedereen in het lieve babyrinth dat in 2011 (vooral) lang gekoesterde wensen uit mogen komen en daarnaast ook nog andere wensen die jullie gelukkig(er) maken *breekt weer (even?) uit*
Leonie ook voor jou geld dat je hier niet meer hoeft in te breken hoor de deur staat wagenwijd open voor jou en je mede busdinnen
Zo en dan nu even individueel proberen te reageren, haha. @Taliaa, Ben in shock, geef jij ons nou gewoon een PIEMELSMAK??? Die hormonen van je doen rare dingen, haha. En ik voel me wel raar onder het idee van onze wens voor de 2e keer in vervulling laten gaan. Aan de ene kant heb ik er zin in, aan de andere kant ben ik ook bang. Wie weet of we weer zoveel geluk mogen hebben als bij Lynn..... zucht. @Sas, Hoest gegaan?? Ben zo benieuwd. Al wat meer ZEN? @BM, Dikke knuffel voor jou. Tis ook niet niks zo en geen slaap krijgen wordt je gewoonweg naar van. @Tuana, Duim duim duim voor 2011 voor jou. @LadyZ, Hoest met vinger? Al wat beter nu? @Sil, Hihi, denk dat jij beter bent in topografie dan ik. Was helemaal vergeten dat Borne al Overrijsel is, hihi. @Liefnyn, Wat schrijf je toch weer mooi!! En wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben in NL. Knuf! @Mrs. Mia, Ik heb tot 12 weken Progynova en Uruzganbollen gebruikt. Daarna kan de placenta het zelf. Succes meis. @Sikki, Have fun vandaag met de champagne en vriendinnetje @Klingeldingel, How's life?? Lekker in de haard met jullie bloemetje?? @Emma, Loesie, Jo Knuffie voor jullie @meeleeflezers en inbrekers DIkke smak op joen wankies *gaat verder met oliebollen bakken en bovenal eten *
Ga vanavond ook oliebollen en appelbeignets maken mmmmmmmmmmmm lekker!!!!!! als avondeten hebben patat shoarma das lekker voor als we de buren de beste wensen moeten wensen buiten whahahahahahahahahaha
Oh lekker Silvia! Ik krijg er honger van haha. Oliebollen en appelbegneits en dan met veeeel poedersuiker. Yum! Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe het bij Sas is gegaan!
Sorry meiden, weer even ego! Ben net thuis, zelf inmiddels ook ziek Vannacht Sasman nog een keertje laten tempen en toen was het 38 dus meteen weer 2 paracetamols erin. Vanmorgen was het netjes 37. Meteen zodra de paracetamol uitgewerkt is dan gaat de temp weer richting 38 dus hij neemt nu stipt om de 6 uur paracetamol in. Verder is hij nu toch wel beroerd, erg verkouden en veel hoesten. Ikzelf inmiddels ook, maar ik heb alleen lichte verhoging. Het ziekenhuis maakt zich geen zorgen en ze hebben me verzekerd dat wij dat ook niet moeten doen. Het is niet langdurige koorts, niet extreem hoog en het is vrij kort voor de punctie en ze verwachten meer effect over een week of 6. Dus ik ben ietsjepietsje gerustgesteld Met mijn eierdoosje gaat het ok. Helaas groeien de follies niet heel regelmatig en zijn er op dit moment 8 follies die meedoen. Valt me een beetje tegen, maar als het er 8 blijven vind ik het ok. Het blijft stress... pfff! Maarja, das logisch denk ik. Er zaten nu 3 follies rond 16/17 mm, 5 follies tussen de 13 en 15 mm en nog een boel kleintjes! Buikpijn was normaal, want ondanks 8 grotere follies die waarschijnlijk meedoen zitten er behoorlijk was kleintjes.
8 is toch lekker wel 8!!!! en die gaan doorgroeien hoor!!!!! En ik ben het verder met het zkh eens: de koorts gaat geen kwaad doen hoor!!!!!!!!!!!!!!!! @silshoarma: jeetje, Haaaaaappy new year! haha.... denk dat je een handje krijgt ipv zoenen Ik heb van de week friet shoarma op en manlief vindt me nog steeds stinken...