lieverds, ik sluit me helemaal bij LadyZ en Silvia, ik kan het niet beter zeggen De beste, beste, beste wensen voor 2011!!! ik heb geproost op een vruchtbaar jaar!!!! Voor jullie lieverds!!!!! En voor mijn 2 dinnetjes, 1 gaat vanaf jan voor ivf wrs en de ander wil zo graag nog een kleintje... En wij hebben geproost op een gelukkig jaar met z'n 4-tjes! En het voelde zo compleet. En dat gevoel wens ik iedereen voor de komende jaarwisseling toe!!!!!!!!!! @klinkelwrapwinkel: hoe was het lieverd? En lekker jankend het jaar uitgegaan. Wij hadden mooie roze bubbels, moest toch even aan je denken En thnx voor lieve woorden *snif*. (eerlijkheid gebiedt te zeggen dat fontanel simpelweg te klein is, maar dat we gewoon weer keihard gaan hopen dat het dezelfde afloop heeft als Isabella. Bij isabella was de eerste controle al "niet goed" (schedelnaden voelen dicht aan) dus we hopen rete hard dat de eerste controle van Elize wel gewoon goed is!!!) lievers: allemaal veel plezier vandaag
Lieverds, ik hoop dat voor iedereen het einde van 2010 goed gevierd is en de start van 2011 geweldig is het geweest. Ik sluit me volledig aan bij Sil en LadyZ!! Ze hebben het prachtig verwoord!!! Dikke knuffel voor jullie allemaal en ik hoop dat 2011 al jullie dromen werkelijkheid laat worden!!! Hier rustig uiteinde gehad. Lekker hapjes gegeten e.d. Ons slaapkoppie heeft overal doorheen geslapen, haha. Brightman is op de verplichten nieuwjaarsvisite, Brightjuweeltje ligt alweer in bed en Bright zelf is de kerstspullen aan het opruimen en aan het aanmodderen. Straks maar weer eens aan de studie.... pfff. Fijne dag vandaag lieve lieve lieve babyrinthdinnetjes!!
Goedemorgen lieverds!!! Wauw... Wat een mooie stukken zijn er geschreven... *emo-maxima-traantje...* Ik typ dit nu ff vanuit bed op iPhone, zou wel weer eens willen mega-rea'en en ga dat ook spoedig weer eens doen, maar niet nu dus ik houd het kort: ILYA!!!! En hoop dat we met z'n allen op 2011 aan het einde van het jaar mogen terugkijken op een succesvol jaar, waarin een hoop baby's in wensbuikjes mogen gaan groeien, bijv bij Sikki... Heb aan haar en nog meer babyrinth mmmeisjes om 12.00 uur gedacht... Maar ook heel ego aan m'n eigen buikje... Waar eindelijk na die jaren een beebje in woont... Ben eindelijk 12 weken (+ 1 dag weer)... Wat is 2010 een achtbaan geweest, maar het karretje rijdt nu in een mooi tempo en zonder loupings door... Vandaag laatste dienst op oude werk draaien, vanaf overmorgen op nieuwe werk aan de slag... Emo-SMAK!!!!!!!
piemelettes! doolhofdinnen! babyrinthella's! daar zitten we dan, in t nieuwe verse jaar! veul heeft er, mag ik hopen, nog niet mis kunnen gaan in deze eerste 12,5 uur. laten we het alstubitte zo houden!! ik wens wat ik al had gewenst; voor iedereen dat haar wensen (nou eindelijk eens :x) mogen uitkomen... heb ook aan jullie gedacht om 00:00, met mijn lekkere glas lekkere (bruiloft)bubbels in mijn hand hoe dan ook, we gaan dit topic weer net zo laten swingen, swaffelen en soppen als in 2010!!! @taliaa de dalai oliebol lama: ik hoop onwijssss met je mee, wanneer komt daar meer duidelijkheid over? enne, pas jij en de jouwen goed op jou? *kijkt streng* @zorra broccola airplane: PROEST om jouw helejaarwens! @sil: mooie woorden schatje! maar waar je vandaan haalt dat IK moet leren wat genieten is snap ik niet... ik kan werkelijk waar niet nog "irritanter'' de hele dag op wolkjes door de moedermelkweg zweven- maar misschien (wel zeker) dat ik dat hier ietsje minder in epistels uit wil niet zeggen dat ik dat tegelijkertijd ook combineer met zoeken naar een nieuw ritme/time management en ja, beseffen dat het niet perfect kanmoethoeft is wel een huiswerkje ' then again, nu ze er eindelijk is, wil ik gewoon graag het allerbeste voor haar. en zolang dat zingend en glitterend best aardig lukt maakt ook dat me weer gelukkigstig! enige voornemen dat ik heb: geluk van ons top2010jaar prolongeren, en vooruit, misschien iets minder (na)denken @blijmeis: MP! hoe is t met jouw ziekjesheid? doe je sigtig? @sas: hoe was jouw OEN, en hoe gaat t met je buik? @emmanaamgenoot: MP! vertel eens even, what are you uo to? @ ieks de oven piept!!! brunchlunchtijd!
*****inbraak***** Lieve babyrinth-meiden, Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2011 waarin al jullie dromen op alle gebieden uit mogen komen. En waarin jullie elkaar net zo blijven liefhebben en steunen als in het voorgaande jaar. Het is hartverwarmend om te zien dat een internetgroep zo met elkaar mee kan leven en ondanks alle ellende en teleurstellingen de humor hoog weet te houden! Ook ik als meeleeflezer put hoop en troost uit jullie verhalen. Bedankt daarvoor!
Lieve baby-rinth meisjes, allerbeste wensen voor jullie allemaal! Ik hoop dat dit jullie jaar gaat worden,ongeacht wat je wensen of dromen zijn! Dat in 2011 het hele babyrinth overstroomt van mooie-lieve-gezellige- en vooral POSI verhalen! Dikke knuff van een meelezer! *Piept er weer tussen uit!*
Hahaha, LadyZ geweldig . Ik sluit me trouwens wel aan bij jouw woorden . IK WENS ALLE BABYRINTHMEISJES EEN HÉÉL MOOI, LIEFDEVOL, HOOPVOL EN GEZOND 2011. Ik ben echt heel benieuwd wat 2011 voor ons in petto heeft, het hoogtepunt zal wel ons huwelijk zijn , maar zullen we ook zwanger raken dit jaar , ik hoop het zo maar vraag het me soms wel af . @Klingel, klinkt helemaal super jullie weekje, lekker samen als gezinnetje genieten! En tja, geen tijd voor zp, kan het me wel voorstellen . @Sas, gatver jij nu ook al ziek . Ik heb er totaal geen verstand van maar ik hoop dat jullie ziekzijn geen effect heeft op zaad en behandeling. Hoe gaat het vandaag? BETERSCHAPSKNUFFEL. @Sil, jij ook al van die mooooooie woorden *snik*. Ik kan me ook zo voorstellen dat je niet echt meer iets te wensen hebt, dat je alles hebt wat je hartje begeert. Soms hoor ik mensen praten over wat ze allemaal nog graag zouden willen hebben, dat is dan allemaal materialistisch. Ik denk dan altijd: 'ik heb eigenlijk maar 1 wens, en die is meer waard dan alle spullen die er bestaan' . Ik hoef geen dure auto, ik hoef geen flatscreen tv, ik hoef geen groot huis, ik wil alleen een kindje. @Taliaa, is Elize weer wat aangekomen? Hope so! KNUFFEL
Lieve Klingel ik bedoel niet genieten als in Genieten maar meer dat je rustiger kunt genieten..dus meer rust in je kontje krijgt... ritme... niet meer Persé alles perfect willen hebben/lopen. Dat je onwijs en intens geniet dat weet ik echt wel. maar zoals je zelf schrijft...en mischien lees ik het verkeerd kan ook natuurlijk. Leef je in bloktijden tussen voedingen door ik heb het idee dat je geleefd word nu en dat is prima natuurlijk maar ook niet voor altijd en ik hoop dat je die rust vind in 2011. hoop dat ik het zo ietsiepietsie beter uitgelegd heb...ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar was zeker niet bedoeld als kritiek ofzo...eigenlijk meer zodat je nog meer kon genieten dan je al doet... knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Gelukkig nieuwjaar schatjes!!! MP??? Ikke?? Was hier gister nog klingmevrouw.. Moet u en de uwen maar niet over mij heen lezen! Iedereen een leuke, ontspannen avond gehad? Ik echt nog steeeeeeds ziek. Dus wij kaarsjes aan, toastjes op de bank, tv aan. Maar man wat was ik moe. Dus toen manlief om 23.00 voorstelde om lekker te gaan slapen was ik HEUL blij! Om 0.00 wakker door een kabaal niet normaal, elkaar gelukkig nieuwjaar gewenst en weer verder geslapen hihi. Alleen van 5.00-6.30 op de bank gezeten omdat ik zo moest hoesten dat ik ervan moest overgeven (bijna). Bah! Net filmpje gekeken en nog even tukkie gedaan op de bank en nu met (echt loslopend) zoontje tutten! Fijne dag allemaal!!
Haha LadyZ!! Geweldig!! Sil: mooi verwoord allemaal! Lieve babyrinth meiden: allemaal een heel gelukkig, gezellig, liefdevol en dromen-die-uitkomen jaar in 2011 gewenst!!
oh dat vergeet ik nu helemaal: Sil wat lief! LadyZ: haha, wie heeft dat voor je uitgetypt!?!? Ik wens jou hetzelfde!
Straks even bijlezen want ik moet nu koken. Of eh gewoon frietjes met kaassouffle's in de frituur gooien Heb me gisteren misselijk gegeten aan de oliebollen. Ik werkte ze achter elkaar weg. Kan het schelen.. had daarna wel maagzuur maargoed. Nu maar hopen dat het voor de babyrinth-meisjes een heel vruchtbaar 2011 gaat worden!
Lieve babyrinth-meisjes! Ik wil jullie even een geweldig 2011 toewensen. Als het aan mij ligt mag 2011 HET Sikki-jaar worden! Alle andere meiden wens ik ook heel veel baby/kindergeluk!! Liefs Loutje
@maartje: succes op je nieuwe werk! zin in? enne, bijna de 13 weken gehaald, super! @maartje06: jij ook alle goeds voor '11 gewenst, en dank voor je lieve woorden! @brabbel: senks! jij ook! @emma: jullie gaan zeker weten 1 prachtdag beleven dit jaar, dat is een feit! maar ik hoop ook zo mee dat het bekroond wordt met zwanger raken... moeilijk soms he, de moed en hoop houden,... toch moet je een hoop moed en hoop houden, dat moet! wat is de next step bij jullie nu? wanneer weer date? @sil: ja,nu snap ik wat je bedoelt het is nu even zoeken nog naar een (ander) ritme, maar het gaat elke dag wel beter. weet wel dat jij weet dat ik Geniet met de grote G hoor het druipt er ook tussen de regels vanaf he stiekem *intermezzo, want klingman rijdt met de kinderwagen over het snoer van de kolf en zodoende kletterde mijn met pijn&moeite verkregen melk op de grond :x * @pijn&moeite: even wat onzekerder over productie @blijmeis: ik bedoelde MP in het nieuwe jaar hoor hihhi, jullie ook al zon wilde oud&nieuw gehad? goeso, kalm an daar als je de kans krijgt. wat klotig van zo hard moeten hoesten dat bijna overgeven zeg.. heb je meds trouwens? maandag misschien iets halen? welk filmpje gezien? @jo: wens jou ook het allerbeste en mooiste dit jaar! op alle fronten, je weet wel! *knuffel* @annedore: wou steeds nog zeggen, ben jij zon kokkerin? wat klonk het lekker dat je aan het maken was allemaal, respect! @loutje: hee lieve dusseldin, hoe gaat ie met jou dan? wens jou ook het beste! 13 weken alweer, en bijna een pretecho, joehoe! @hier: onwijs relaxt dagje gehad! allemaal lekker geluierd, net schoonouders hier op bezoek.wat een geweldige opapma zijn dat toch! nu even in bad spetteren. warm worden en afkoelen smak!
Lieve lieve babyrinthvriendinnen, een heel gelukkig nieuwjaar en de aller- allerbeste wensen voor jullie allemaal! Zij met beeb in buik een zorgeloze verdere zwangerschap en een prachtbeeb in 2011! Zij in de tergende mmm eindelijk een prachtbeeb in buik in 2011! Zij die op dit moment niks te wensen hebben een prachtjaar met nog meer genietgeluk! 2010 was voor mij geen leuk jaar, geen jaar om op terug te kijken. Maar... ook 2010 had mooie momenten! Momenten waarop ik me besefte hoeveel geluk ik heb met zo'n schat van een man, een relatie die alleen maar sterker is geworden door de ellende, een familie waar ik alles voor over heb en die me steunen door dik en dun, vrienden waar ik op terug kan vallen en hele speciale en lieve meiden in een piemelachtig en gek babyrinth waar humor me vaak redt en waar ervaringen me helpen en waar ik alle steun kan vinden die ik nodig heb. ILYA!!!!!!!!!!! Proost op 2011!!!!!!
Hey lieve meisjes, Snif...wordt helemaal emo van al die mooie, lieve berichten hier. Zucht, wat zijn jullie toch allemaal bijzonder!!! *omhelst jullie allemaal* Wat ben ik blij dat ik dit babyrinth ben komen binnenwippen en dat ik mocht blijven van jullie. *waterige oogjes* @Klingeldingel, Productiedipje? Veel aanleggen helpt en anders een half uur tot een uur na de voeding kolven een dag of twee. Dan moet je productie wel weer op pijl zijn. Enne, er komen nog veel meer dipjes @Sas, Ik hoop dat 2011 ervoor zorgt dat jullie alle nare dingen van 2010 snel vergeten. @BM, Nog steeds ziek? Arme jij. Veel pitamientjes eten!!! En op tijd naar bed vanavond!! @Emma, Wanneer is ook nog maar weer de trouwdatum? Of hadden jullie die nog niet? @rest Hele dikke emopletknuf!!! @hier, Ben op weg naar mijn mandje. Veel emo momenten gehad vandaag door het lezen van alle lieve berichten hier. Zorgt er voor dat ik nog maar vaker stil sta bij hoe zo'n wonder er boven in haar ledikantje ligt te slapen, zucht.... Wat gun ik het jullie toch allemaal. Ik blijf fikken!!!! Veel liefs
Good murning!!!!! Zo, wat een rust hier. Iedereen aan het bijkomen van oud&nieuw?? *lult in zichzelf* Zo even koffie zetten, wat spulletjes opruimen, was doen, studieren, enz enz. Toedels!!
nee ben er wel !!!!! was al 0m 3 uur wakker door onze nachtbraker ik was nog even mensen aan het beantwoorden over een geboorte van vanacht..die een spontane wending heeft gekregen dat je bijna echt in wonderen zou geloven.....'