klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, wat een zorgen! En wat lijkt me dat ook echt heel eng :( Ik kan je natuurlijk helemaal niet helpen, want ik heb er helemaal geen verstand van. Maar kurkdroog op CD14 is natuurlijk wel iets om je vraagtekens bij te zetten. Ik ben in mijn leven voor zover ik mij kan herinneren maar 1x kurkdroog geweest en dat was tijdens decapeptyl. Dus aan mij heb je echt helemaal geen reet :(
    Ik hoop dat je cyclus gewoon even van slag is en ei later komt lieverd. Hoop het echt!

@ Nynke, home sweet home! Het klinkt als een heerlijk weekje met genieten genieten genieten! En nu weer thuis, ook erg lekker. Hoe gaat het met Marijn? Nog ziek?

@ Loesie, o meissie toch :( Ook al zo'n zorgen om je kindje! Huil!
    Lijkt me zo frustrerend om dat jochie zo ongelukkig en verdrietig te zien. Zo machteloos!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hello hello,

@Sikki,
    Hmm, wat weer een onzekerheid. Kan me enigszins voorstellen dat je er angstig van wordt. Ik wou dat ik er iets zinnigs over kon zeggen, maar helaas. Ik ben altijd kurkdroog tot 2 dagen voor ei en dat is altijd op een ander moment aangezien mijn cyclus niet echt heel erg stabiel is.
    Pffff....

@Loesie,
    Och arme Siem en arme Loesie en Loesieman. Kan me ontzettend goed voorstellen dat je er zelf ook heel verdrietig onder bent meis. Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat de Osteopaat iets kan betekenen.

@Taliaa,
    Zoals al gezegd is, volg je gevoel en laat je niet afschepen. Mama-intuïtie heeft zo goed als altijd gelijk!!!

@Emma,
    Heb ik ook niet goed gelezen dat je nog een IUI hebt. Heb je er nog iets van vertrouwen in? Of denk je van, tis dat het moet...

@Nynke,
    Lekker weer thuis!! Hoest nu met je kereltje? Alweer wat beter?

@Sil,
    Toch een raar verhaal hoor van die drieling. Best ongeloofwaardig zelfs....

@LadyZ,
    Wat nog een eskimootjes!!!!! :$
    Ook plannen voor een TP dit jaar?

@rest
    Dikke smak op joen wankies!!!

@hier
    Opt werk, Brightman is lekker thuis met Lynn. Heeft ons vannacht een beetje uit onze slaap gehouden. Werd iedere keer met een klein gilletje wakker en ging toen ongeveer 4 minuten met haar Eeyore knuffeltje kletsen en toen weer slapen. En dat vanaf 21:00 uur om de 2 uur ongeveer. Erg bijzonder....

Vandaag is ook de schoonmaakster voor het eerst geweest. Die heeft in alle hoekjes en gaten de boel schoongemaakt. Dus ben erg benieuwd. Heerlijk om dat dan zelf niet meer te hoeven doen, hihi.

Liefs

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ben jaloers wil ook een hulp in de huishouding!!!!! en dan bedoel ik niet de geweldige hulp die ik elke dag van Mathijs krijg natuurlijk ;)
    sorry even EGO...
    Mathijs gisteren op de wc geplast!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1x maar helaas maar hij gaf het wel al zelf aan :D ik heb als een gek staan juichen en springen zoals je bij een puppie ook doet...hoop niet dat er mensen langs ons huis liepen op dat moment, want die zouden wel eens vraagtekens kunnen gaan zetten bij de geestelijke gesteldheid van dat grote gezin daar op nr 25 ;)
    Verder heb ik vandaag op mn dikke winterlaarzen naar de pastoor geweest :$ zondag 13 maart krijgen Luuk en Sanne hun plonsje water over hun hoofdjes... ook weer geregeld.
    en dan dat verhaal van de drieling...
    ongeloofwaardig word ongeloofwaardiger met de minuut... en niet alleen in twijfel eraan blijkt wel ;)
    vind het heel sneu dat mensen over zulk soort dingen denken te moeten liegen....
    ik had het op hyves gezet en werkelijk waar 90 reacties tot nu toe...inclusief enkele van mezelf ;)
    maar baal er stevig van....voel me als een leugenaar neergezet...doordat ik haar wilde geloven en ik dus zoals altijd super enthiousiast reageer en me nu dus zelf op de vingers kan tikken.... maar goed het is gebeurd en we doen er niks meer aan :(

Morgen wer werken word ook mn vriendin opgenomen voor onderzoeken en intake met oncoloog.woensdag krijgt ze kijkoperatie gaan ze hapjes long wegnemen. na 2 dagem mag ze dan het weekend this zijn en volgende week gaan de 1/3 long weghalen....ze is nu druk met poetsen en strijken en was wegwerken want ze wil het huis netjes achterlaten voor dr man.
    kinderen gaan uit logeren die dagen.
    gat vast goed komen allemaal toch???
    moet gewoon.

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Sil,
    Gaat helemaal goed komen met je vriendin!!! En dat ze gewoon nog een de boel aan het wegwerken is, knap hoor!!

Is inderdaad een ongeloofwaardig verhaal. Helemaal omdat in haar profiel staat dat ze op 22 jarige leeftijd afgestudeerd leerkracht is en nu kinderverzorgster. Dat betekend normaalgesproken:
    - eerst VWO
    - 4 jaar Universitair Engels
    - 2 jaar opleiding tot leerkracht
    - SPW/SPH voor kinderverzorgster
    En dan ook nog ondertussen kindjes krijgen.....NO WAY!!!!

En jij mag jezelf alleen maar prijzen dat je zo lief bent voor iedereen en haar wilde geloven!! Niks niet op vingers tikken :D

Liefs

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    tja..... maar lullig is het wel..
    Deze week is de fotostudio bij ons in Borne :D dus als alles meezit wil ik van de week even gaan :D hoop dat het me lukt

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Oh leuk!!! Fotoshoot!!!! Hoop dat het je lukt om te gaan wicht.

En ja, lullig is het inderdaad wel, maar ja tis niet anders. Tis al gebeurd.

X

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Och lieve Loesie en Siem!
    Wat ontzettend sielig!!!
    Dikke knuffel voor jullie meid en ik hoop dat de osteopaat uitkomst kan bieden!

Zorra, jeetje, jij ook al een heel elftal!
    Wat heerlijk!
    Vertel, heb je al plannen op korte termijn?

Nyn, fijn te horen dat je veilig THUIS bent!
    Maar sielig dat Marijn zo ziek is.
    Geef hem maar een knuffel van tante Sikki!
    En dan morgen tekenen voor terrein!
    Is manlief ook alweer een beetje meer blij?
    Hopen dat die bouwvergunning iets soepeler gaat dan hypotheek en terrein...
    Gelukkig ging de terugreis voorspoediger dan de heenreis.
    En Klingel praatjes voor 4 :(
    Daar kan ik me niets bij voorstellen :p

Bright, jij nu lekker aan het bijkomen op het werk na een vermoeiende nacht?
    Bedankt voor je geruststellende woorden dat jij altijd kurkdroog bent tot 2 dagen voor ei.
    Ik nooit, maar het is dus niet raar.
    Misschien gaan mijn lichaam nu ook een beetje tegenstribbelen.

Blijerd, ja die opvliegers en nachtzweten zijn altijd miniangstaanvalletjes.
    Bij iedere zweetaanval raak ik wel lichtelijk in paniek.
    Gek om te horen dat jij dat net zo had.
    Ben ik dus niet heel raar ;)
    Donderdag gelukkig al naar Gent.
    Wil eigenlijk weer zo snel mogelijk beginnen!

Sil, ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wat een raar verhaal!
    Niet te druk om maken hoor!
    En met vriendinnetje moet ook goed komen.
    Als ik het zo hoor is ze heel sterk én ze heel een heel lief vriendinnetje en dat gaat haar vast heel erg helpen!

Bleeh, geen zin om op het werk te zijn.
    M'n hoofd staat helemaal niet naar werken.
    Maar hier is nu ook niet echt enorme afleiding ;)

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    hi girls!
    Alleerst:GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!Dat al jullie wensen uitkomen!!!
    Ik blijf me maar excuseren voor het feit dat ik hier veel te weinig kom.Maar heb een hele goede reden:

Ik ben vlieft!!!!!Hij is zo lief!!!We hebben hem nu bijna 3 weken en we zijn dol op hem!!!

@Sikki:Ik las dat je over een hond aan het nadenken bent?Ik zeg DOEN!!Het is echt heel leuk!
    En ik las dat je 6 januari een afspraak in Gent hebt.Heb je nog een evalautie met dr S gehad of is het genoeg geweest in Dusseldorf?
    Ben benieuwd naar je bevindingen.Veel succes!
    @de rest:Sorry heb niks teruggelezen, veel te veel gemist.:)
    Allemaal dikke knuffel!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Iedereen krijgt de groetjes van Pip78..ze heeft ernstige BI en van de week een hernia erbij gehad dus is echt niet in staat mee te schrijven :(
    ik kreeg een spontaan Mailtje op hyves van haar :D zo lief :)
    ze leest en leeft wel mee met iedereen....

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Zara wat een ontzettend scheetje :D:D:D:D:D:D:D
    ben ook samen met jou helemaal vlieft :D

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    He Sil, lees nu pas van Mathijs zijn plasje op het potje en jouw uitbundige reactie :D WAT GOED!!!!

En wat naar van Pip. Knuffel voor jou.

SIkki, gelukkig dat mijn woorden iets geruststellends hebben. Knuffie!!

Liefs

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O jee, arme Pip! Sterkte lieverd :(

@ Sil, Mathijs een plasje op de wc, wat super! :D Het begin is er!!!!
    Hele spannende tijd met je vriendin, brrr! Veel sterkte en succes!

@ Zara, cute!!!! Wat een schatje zeg :D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Thnx ik hoop dat het een voorbode is voor de rest van zijn leven ;) geen zin elke dag van zijn leven een schone luier om te doen hhahahahahaha

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sas ik weet niet wanneer je hier voor het 'laatst' bent, maar daarom nu vast:

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLL SUCCES MORGEN!!!!!!!! Ik duim HEUL hard voor een pijnloze punctie, veul eieren en genoeg zaadjes!!!!

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sil wat goed van Mathijs zeg! Was hij trots?? Ben benieuwd of hij het nu doorzet... en het DDD dus gedoopt in maart. Leuk! De pastoor heeft je je schoenkeus vast vergeven ;)

Wat ontzettend sneu voor Pip zeg. Jeetje meis, jou zit ook echt alles tegen :( En dat terwijl je hier zoo naar uit had gekeken... Dikke knuf!!!

Zara: aaaaah wat een liefie! Maare vertel eens even over hoe en wat qua volgende poging en gevoel daarbij!!

Bright: studeren nog gelukt gister????

Sik tuurlijk ben jij niet gek! :D Een beetje vreemd misschien ;) :p

Nyn!!! Haaai!!! Weer THUIS! :D Wat fijn dat de terugreis goed ging. Hoe gaat het nu met Marijn? Wat sneu dat hij ziek is. Als het maar niet (weer) op zn longen slaat! :(
    Enne Klingel praatjes voor 4... :( Overdrijven is ook een vak hè moppie! :D :p

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ach gelukkig is hij straks groot genoeg om ZELF zijn luier te verschonen! :D

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Had ik al verteld dat vandaag mijn eerste echte verlofdag was? HEEEEERRRLLIJK!!!! Gewoon op je dooie gemakkie een beetje opruimen, wasje doen, thee drinken, even naar de stad lopen zonder kinderwagen etc. Heel fijn. En ja Sikki: ik voelde me echt opeens veel lichter! ;)

We hebben morgen ook nog 2 bezichtigingen en vrijdag ook nog 1. Manlief heeft nu wel aangegeven dat we daar heeeeel blij mee zijn, maar dat ze vanaf nu wel iets meer samen moeten plannen omdat het anders voor mij wel erg heftig wordt. Spannend weer!

Sas: hoe gaat het eigenlijk met verkoop van jullie woning? Al lang niks meer over gehoord. Vast geen goed teken he? :(

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh sorry nog 1 ding (mo-no-loog):

(babypraat)

Mijn zoontje heeft een fan op de crèche! :D Manlief haalde hem op en toen zei een andere moeder 'ooooh dus dat is *censuur*'
    Hun zoontje roept echt de hele dag de naam van mijn zoontje bij hun thuis! :D Zo schattig. Nu stond ie ook heel blij tegenover hem te springen, terwijl die van mij er totaal ongeïnteresseerd naast stond haha.

zo nou is iemand anders weer hoor! ;)

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    LOL, fijn gesprek zo in je uppie Blijerd??

Wat hebben jullie al veel bezichtigingen zeg!! Wij nog geen één!!! :(

En wat schattig van de fan van je zoontje. Helemaal te lief!!!

Studieren is nog wel enigzins gelukt. Maar moet zo nog wel even voorbereiden voor morgen nog.... Dag over depressie & tics....

@Zara,
    Wat een scheet zeg!! *knuffelt hontie*

@Sas,
    Als ik je niet meer 'spreek'.... HEUL VEUL SUCCES!!!! Adem in adem uit. Tis zo voorbij.
    Denk aan jou!!

@Maartje
    Ik zie jou in beeld hangen. Hoe staat het er voor? Bloeden gestopt?? Krampen weg??

Liefs

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    #720 Bright, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
    Kussie ;)