@sas: maar helaas heb ik ei gemist en zal het deze maand niet spannend zijn. @Blijmeisje: antwoord jij ook even mijn vragen?
Oh sorry hoor! :x Bezichtigingen: tja wat kan ik er van zeggen. Je bent er natuurlijk zelf niet bij en ze laten ook niet het achterste van hun tong zien bij onze makelaar (als ze een beetje slim zijn ). Dus afwachten. In ieder geval was 1 stel vandaag echt nog aan het oriënteren, hebben eigen huis net in verkoop dus daar verwacht ik verder niks van. BI: tja wat kan ik daarover zeggen? Het is deze zwangerschap sowieso heel anders dan bij *censuur*. Ik ben gister naar de stad gelopen en weer terug en eigenlijk kan dat niet goed meer. Maar aan de andere kant vind ik de klachten minder erg dan vorige zwangerschap. Merk nu in ieder geval niet veel verschil sinds indalen. Behalve soms heeeeeele nare pijnlijke steken heel laag in doos. Dan gaat lopen even niet zo soepel meer haha... Zo goed mevrouw nyn?!
Maar niet mee bezig zijn, en niet mee bezig zijn, zijn 2 dingen hè sas! Er is toch echt wel een zaadje nodig.
Mijn dank is zeer groot mevrouw *censuur* alias Blijmeisje. Nu dus afwachten of er een reactie komt op de bezichtigingen en je hebt vrijdag nog 1 toch? Bi niet minder dus door indalen maar wel anders als bij 1e zwangerschap. Doe nu niet gek en loop niet tevaak naar de stad. Niet de laatste weken je bekken helemaal verkl*ten. En Sas en Blijmeisje: een beeb zit er niet in. Ben vandaag al aan het spotten en ongi zal morgen wel doorbreken. Beetje rare cyclus maar dat zal er wel bij horen. En idd zonder zaad is het heul lastig zwanger worden zegt men.
Nou ik heb dus wel eens gehoord he van die meisjes die dan IFV ofzo doen.. omdat ze dus dat zaad enzo vies vinden. Maar hoe da presies werkt week ook nie hoor! Ik denk dat ze dan eerst een af-fe baby maken ofzo en dan teruggeven ofso...
WAAAAAATTTTT??? Zunder zoad zwangert wordn?? Dat kin nait!!! Is dat echt woar?? Oh, dat had ik van teveurn motn waitn ja. Veul makkelijker dan in die roare MMM-meuln te zittn zo laank.
Tja, in het hoge Noorden duurt het even voor deze dingen binnen komen natuurlijk. Kus voor een lief grunningswicht!!
Dus dan kin ik ook zulf kaizn wanneer dat ik een kind neem?? Als ik geen kerstkind wil, den neem ik gewoon gain terugploatsing in meert?? Oh wat slecht dit!!!!!!!!
Alles ken Bright. Je ken selfs kiezu of je een wicht of een knul wult hebbe. Mot je gewoon ff afsprekn met je gienakoloog. En een mrt bebie is nie heul handig nee. zo met kerst een kind neme is dom. En nu stop ik echt. Ik ga met mijn lieve man nog even oefenen. Trusten en tot morgen!!!
Haha!!! Geweldig!!! Ik stop ook, ga richting de elektrische melkmachine en dan naar mijn mandje. Sweet dreams laive wichter!!!
Hihi...ik kom weer heerlijk binnen! GOEDEMORGEN ALLEMAAL! I'M BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gaat hier heerlijk de laatste paar dagen! Voel me echt een slechte moeder, want wat bleek! SIEM HAD GEWOON HONGER!!!! *proest + schaamrood op de kaken!* Dat wil niet zeggen dat alles daaraan lag, want hij heeft wel degelijk een koemelkallergie en toen was hij daar een paar dagen vrolijker van, maar omdat die eiwitten verknipt zijn (net zoals mama) vult dat minder snel...en was hij dus ook niet tevreden. Eergister ging bij mij een lampje branden, dat het weleens boosheid kon zijn ipv krampen of pijn! Dus nog flesje klaargemaakt en ja hoor, na 30cc was het goed! Cb gebeld, moest die dag eens voeden op verzoek en niet kijken naar aantal cc's + johannesbroodpitmeel erbij en we hadden een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander mannetje!!!! Hij krijgt nu 180+6 en is nog niet helemaal 5kg (wat daarbij hoort) maar boeiend, het zijn geen machines! En sindsdien slaapt hij ook 's nachts door! Gister om 23.00 de laatste voeding en om 6.00 kwam meneer zich weer melden! Heerlijk! Ik kan vanaf nu dus ook weer mee gaan doen! Ik heb lang niet alles terug gelezen, jullie schrijven echt zooooooooooooo veel en nu alvast excuses voor de dagen dat ik er niet ben, want hebben nog steeds geen laptop! Ga nu nog even een poging doen om dingen eruit te pikken die ik echt niet mag missen! Zag iig al dat je geen saad nodig hept om een kind te nemen... dat scheelt! SMAK op jullie neusjes!
Oh Loesie wat fijn dat jullie erachter zijn wat het is!!!! Het is ook zo lastig met die kleintjes, maar gelukkig was het 'makkelijk' op te lossen. Smokkie
Was ik weer... SAS, punctie enz al gehad...jeetje, wat voel ik me k*t dat ik dat allemaal gemist heb en je niet gesteund heb enz! Solly! Maar 10 eicellen, sodeju!!!! En ook het zaadjesaantal is goed! Las idd op hyves dat jullie allebei koortsig waren! Wat fijn dat het toch nog goed is gekomen! Wanneer tel over bevruchting?!?! Jo, 80 uur!!!!!!!!!!!!!! Denk aan jezelf meid! Heb je dan na zo'n evenement ook even een break of gaat het gewoon door?!?! Klingel, wat sneu dat mama weer klungelt! Dus weer onderzoeken...zoals nyn zei, geen gedonder meer, dus alles komt goed! Maart, weer aan het werk lees ik! Super joh, beter dan thuis he?! Maar wat moet dat moet! Nyn, kindjes alweer beter te pas?! En spotting gespot!?! hhhmmm...nog 1 ronde en dan moet je een maand overslaan! BM, wat fijn dat zoontje nu niet meer zo vaak wakker wordt! De aanpak heeft dus gewerkt! En ik las iets over BI..hhhmm...nie zo mooi! Sik, morgen naar Gent ofnie?!?! Weer een nieuwe uitdaging! Ben benieuwd of ze daar iets nieuws kunnen/doen...succes! Taliaa, hoest met je meisje?! Zag prachtige foto's van haar op hyves! Lekker ding hoor! Gaat het al ietsje beter?! Ze kwam iig aan of niet?! Emma, op naar IVF dus...hoop dat je dan snel kunt beginnen en niet nog eens moet wachten! Bright, haaaaaaaaaaaaaaaai, hoe gaat het met Lynn?!?! Sil, vreemd verhaal over drieling ja! Maar goed, even voordeel van de twijfel dan maar... hoest met jouw kids...weer lekker te pas?!?! Ben ik weer een beetje bij?! Las ook iets van filmpje van klingel...zal eens zoeken... Vanmiddag naar school, gesprekje over welke groep ik ga doen. Ik zou eigenlijk in groep 7 komen, maar daar is al zoveel wisseling omdat mijn duo-collega ook in de ziektewet is gegaan en nu weer terug is, dat ze gevraagd hebben of ik naar groep 4 wil. Collega is ook zwanger en zij gaat in februari met verlof. Ik moet 17 januari weer beginnen...we gaan dus vanmiddag overleggen wat mijn werkzaamheden worden tot die tijd enz enz... Heb er wel zin in...anders zou ik ma-di groep 7 hebben en woe groep 6...nu heb ik ma t/m woe groep 4! Één groep is toch fijner! Meiden ik ga...SMAK!
Lees tussendoor nog dat Zaar een hondje heeft! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Wat een dotje zeg!!! Lekker de hele dag mee knuffelen zou ik zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan! En Pip in de lappenmand...sterkte meid!!!!
@loesie: jeetje... nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn dat je het nu weet!!! lekker erin duwen die flessen. jij geeft ook nog bv toch? of niet? weet het niet meer, sorry.. Nu lekker genieten! hoe ben je achter kma gekomen?? (wij twijfelen met Elize joe noow) @Klinkel: lekker thuis dus!!! heeeeeeeeeeeeeeerlijk!!! Ik heb nu ook bewust gekozen om lang thuis te zijn, heb natuurlijk bij zwangerworden/zijn wel gewerkt, dus zit iets minder lang thuis, maar al met al wel een jaar! *heerlijk*. Jij idd horeca, ooit wel eens gelezen, ging discussie over werken in de zorg enzo*grijns* Maar lekker genieten van Florine! en nee, wegbrengen is echt te erg nu! ik moest bij isab met 16 weken weer gaan werken (vakantie erachteraan) en ging echt dood Maar ook wel lekker. (ontaarde moeder). Wil je wel weer ooit gaan werken? zo klinkt het wel? en wat dan? als neem-deze-wijn-gaat-prima-bij-het-bittertje/zuurtje/knappertje/nasmaak/frissesmaak-van-het-voorgerecht/amuse/nagerecht(TOETJE), of wat?? Ik weet nog niet wat ik ga doen... Heb in principe mijn oude baan terug na mijn verlof, maar wil niet, hihi... Misschien toch nog een paar keer meedoen met de loterij @sas: vandaag hoor je of er bevruchtingen zijn?? VEUL te spannend!!! @blijmeisje: bi? bij mij ook anders dan bij isab. maar na indalen een opluchting. Bij jou niet?? Ik wist ook dat ze ingedaald was voordat de vlos het zei. (ik pieste spontaan in mijn broek en daarna kon ik ineens weer lopen, hihihihihi.. dus misschien moet je even in je broek plassen? of snap ik het nu niet meer?) En jij RUSTIG aan doen!!!! Hoe kijk je tegen bevallen aan?? eng/mooi/spannend?? hoe was het bij *censuur*?? (mogen zulke namen eigenlijk wel? en staan die sterretjes er ook officieel bij?? arm kind, hoop dat 2e kindje een leukere naam krijgt, hahahaha) Bezichtigingen. ook veel te spannend. (ben zo blij dat wij uiteindelijk geen huis gekocht hebben, vind het op afstand al spannend, hihi) @nynke: zonder zaad? is dat ook zonder seks?? Dat zou SUPER zijn!!! Maar misschien ook zonder swang te wezen? en zonder bevallen?? En komen ze zindelijk te wereld? Kunnen ze dan ook meteen afwassen?? waar kan ik intekenen? PROOST op stap dichterbij einddoel!!!!!!! (wat ik me afvroeg, spraken jullie eigenlijk frans voordat je ging? en de kids?) @loesie, je hangt nog onderin: HALLOOOOOOOOOOOOOO @llemaal, weet het niet meer wat ik allemaal wilde zeggen, sowwie! Maar: even egoalarm: elize moet dadelijk naar cb om te wegen. ben beetje zenuwachtig. ga ook eventjes mijn dingetjes voorleggen, hoop op deskundig iemand!! Heb gister de kerstboom afgetuigd, moet dadelijk even stofzuigen... Hihi, alles onder de naaldjes. Wilden eigenlijk in de after-kerst-sale een nepperd kopen, maar weer niet van gekomen Vanmiddag weer lekker tukken als lieve mama komt... Een heerlijk dagje. Moet dadelijk wel voor het eerst wandelen naar t dorp (cb), best spannend. Heb dat maanden niet gekund en nu "moet" het echt. Nouja, gewoon doorlopen zullen we maar zeggen! houdoe he!