Blijerd, nou, laat dat lekker maar weg Ik had Siklief een beetje té veel onder druk gezet, dus het was een echt een moetje. Nou ja, wat moet dat moet soms En dan moeten we vanaaf nog maar een keer Annedore, ik had nog helemaal niet op jou gereageerd! Maar ik ken de gedachtengangen. Als mijn vmk niet mis was gegaan was ik 6 februari uitgerekend Tis dat een collegaatje hier net zo ver is en het me daarom ook zo bij blijft. Die buik had ik ook kunnen hebben... Maar goed, daar moeten we niet te lang bij stil blijven staan en vooral de hoop er uit proberen te trekken! Ik hou de post in de gaten!!! Thanks!
Klingel, hier nog eentje hoor die braaf naar verpleegkundigen/kraamhulp heeft geluisterd de eerste 2 weken en leomeisje om de 3 uur heeft aangelegd, wakker of niet Wist ook niet beter, daarna kraamhulp de deur uit, luisteren naar moedergevoel en anders gaan doen maar niet schuldig voelen! (doe ik ook niet meer ) Sikki, veel succes vandaag! Ben benieuwd wat jullie gesprek op zal brengen.
Sikki, zou dat 6 februari al geweest zijn? Jeetje, wat is ook dat snel gegaan Moeilijk hè, al die dames waar je eerste mee in hetzelfde schuitje zat zijn inmiddels mama en sommigen al aan het denken over een tweede wondertje. Ik zag gister op hyves dat een meisje 13 weken zwanger is van de tweede. En ik weet nog dat zij vertelde dat ze zwanger was van nummer 1 en ik toen heul jaloers was diep van binnen omdat ik zelf toen ergens in ronde 7 of 8 zat en ook heel heel graag wou en toen al vond dat het absurd lang duurde bij mij. Ja ja, toen was ik ook nog zo lekker naïef!
Goed van/voor verjaardagsgenootje Elize dat ze nu eindelijk wat boller wordt!!! Klingel: poessie was nog maar 6 jaar. Ze had nierfalen sinds sept '09 De huiltjes zijn er nog regelmatig. We hebben net haar urntje en knuffelsteentje opgehaald. Lieve poes is weer thuis Joe gaat shoppen? NICE! Lekker moeder en dochter shop moment, heel belangrijk gedurende de opvoeding Oh Sikki, morgen is dus de dag die eigenlijk DE dag had moeten zijn Sjeempie, ik hoop echt dat er aan die dag morgen een positieve draai kan worden gegeven in Gent! Ik heb nu ook een collegaatje die van de zomer is uitgerekend. Confronterend ja, maar ik ben toch blij voor haar. Straks ga ik even langs bij andere collega die gisteren was uitgerekend. Dapper van mij Hopen dat de bevalling niet begint als ik er ben Ga nu dus weg en op de terugweg langs het postkantoor voor mijn kleine, bescheiden bijdrage aan een hopelijk groots en wonderlijk resultaat in Sikkibuik!
@bliojmeis: het geeft niet dat je dat zegt, integendeel, het bevestigt mijn eigen gevoel maar weer dat we een slechte eerste kraamhulp hadden. ze was wel erg lief voor florine (het belangrijkste) en ook wel voor mij maar ze was zo niet-pro-actief, ik moest werkelijk waar de dag dat we naar het ziekenhuis terug ging om de bloodpatch te krijgen de BUURVROUW vragen de opeengehoopte was te doen want ' daar was ze niet aan toe gekomen ' :x ach, wij waren toen zo onder indruk van alles dat wij, doorgaans toch vrij assertief, niet hebben ingegrepen (lees: haar hebben geruild) dus nou ja, ach. verleden=verleden opzich. maargoed, @leo: ben dus niet de enige? :x stom en debiel of niet! sowieso die ' regeltjes ' .. je moet naar je kindje kijken. ik weet nu al dat dat het allerbeste advies is, en ook dat ' aanleggen voor troost ' juist onwijs goed is. volgens mij kwam de nynke daar mee toen ik ergens in week 4 vroeg of dat nou notdone was (ik deed het wel, lang leve mamagevoel) en sindsdien trek ik mn TIT gewoon tevoorschijn als er onbegrijpelijk wordt gemiauwd schuldig voelen.. snap wel dat je dat had. zeker omdat t ook nog 2 weken was.. ik had t net ook een beetje, maar ik ben er nu alweer een beetje overheen geloof ik. maar @blijmeis: ik denk inderdaad wel eraan om te bellen. ook (vooral) omdat ze gewoon zo passief was, dat is gewoon niet goed (voor komende klanten) en dan te bedenken dat wij om een ' zeer ervaren kraamhulp met kinderen ' hadden gevraagd de 2e was daarentegen een godin. die mis ik nog steeds! @sik: ik dementerende piemelina- morgen is het de 6e! en morgen is het donderdag! vind het tof (om maar eens een belgisch woord te gebruiken ) dat je er maar meteen een leuk tripje van maakt. wat moet je anders he.. alleen op en neer is ook zo duf... @op en neer: PROEST nog om gesprek over zwanger worde met sonder saat! @zwanger worden: wow ja.. bright denkt ook alweer aan de 2e, en inderdaad, enkele VWers zijn alweer ' bezig ' ik zag dat sloppy slayer meteen van de 1e TP poging is bezwangerd voor nummer 2! wow! sik, en jo, en zaar, sab en en iedereen: ik snap dat je echt het gevoel krijgt dat je ' stil staat ' of in elk geval ' rond draait in hetzelfde cirkeltje ' wist ik de uitgang van het babyrinth maar.. maar jullie weten, zie illu, voor ELK van jullie staat een wiegje klaar. het SAL gevuld! @sik: echt waar 6 febru al.... mijn god het lijkt echt nog zo kort geleden verdomme.. zucht............................................ *gaat slappe sippe latte macchaitoooooo sippen*
@Sas, wat klink je relaxed, hopelijk kun je het zo lang mogelijk vasthouden dit gevoel. @Sikki, ik wens je alvast succes voor morgen in Gent. En eet smakelijk vanavond . Tjeetje Sik, was je dan 6 februari uitgerekend, mijn god wat gaat de tijd snel. Ook lekker confronterend zo'n collega die rond dezelfde tijd is uitgerekend . Moeilijk hè om te zien dat de dames waarmee je eerst in hetzelfde schuitje zat nu alweer denken aan een 2e. Voor hun natuurlijk hartstikke leuk maar voor jou zo confronterend dat jij nog steeds op hetzelfde plekje ronddobberd. Zo heb ik een vriendin die zwanger raakte van de 1e toen wij al een jaar bezig waren. Nu is ze ongepland 3 maanden zwanger van de 2e, is ze in juli uitgerekend terwijl wij dan waarschijnlijk nog niet eens met IVF zijn begonnen . Ik vind het dan wel oneerlijk verdeeld hoor . SMAK
Kling: dit gebeurt (bijna) iedere nieuwbakken mama, want je weet gewoon zelf nog niks.... Ik heb altijd op verzoek gevoed, dus kan niet meepraten, maar ga jezelf niet 'slaan', en die vrouw ook niet want wat heb je eraan? En gisteren waren we toch al bij de conclusie: kijk naar je kind? Kun je vanaf nu gaan doen en vergeet wat is geweest! Shop ze!
Haaaii!! Hier was ik weer even. Heb anderhalve dag in bed gelegen, ziek . Maar ben nu verplaatst naar de bank dus gaat beter. Morgen maar weer aan t werk. Kutongi komt ook nog niet.. Normaal rond de 5 weken. Dat is morgen en nog niks geen spotting o.i.d. Grom :x Kunnen we nog langer wachten tot een teepee geeveedee!! zo, genoeg gemokt! Sas, 10 eicellen!!!! Wauw! Vrijdag tp? Spannend hoor! Fijn dat de punctie mee viel.. Op naar vrijdag, naar een topemmy en een zwangere sas! Duimduim Sikki, anders 6 februari uitegerekend? Pijnlijk.. Vooral om je collegaatje met zo'n dikke buik te zien, lijkt me moeilijk.. Knufje! Morgen date in Gent?! Zij moeten jou zwangert maken, ik sta erop!!!!! So!!!! Maart, de 12weken grens al bereikt! Hoe gaat t? Nieuwe baan bevalt goed? Loes, Wat fijn dat Siem z'n probleem nu gevonden is! En gelijk een hele nacht doorgeslapen, heerlijk! Komt helemaal goed met Siempje! 17 januari alweer aan t werk, beetje zin in? 3 dagen als ik het goed lees? Taliaa, Ik las al op hyves dat Elize weer is gegroeid! Yay!! Zara, wat een scheeeeetje!! Blijmeis, BI? Aiii.. niet fraai!! Lekker lang geslapen vandaag? Mag! Klingel, ik heb je filmpje ook even opgezocht. Wat ontzettend schattig zeg!!! Bright, aan t denken over een 2de? Spannend zeg! En wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit! Annedore, Het is zooo oneerlijk om als mmmeisje maar even van het geluk te mogen proeven. Eindelijk is het dan zover, eindelijk op die roze wolk en je wordt er met dezelfde gang weer vanaf gegooit! :x Niet eerlijk!!! Fijn dat jullie zo hoopvol naar 2011 kijken. Wat erg van je poezenkind! En nog maar 6 jaar bahbah.. Knuf! Jo, Wat zijn jullie plannen voor dit jaar? Emma, hoe is t met jou? Had je al ivfgesprek gehad? Heb ik even gemist namelijk ' 1 van mn poezenbeestjes heeft een nieuwe slaapplek Bekijk bijlage 119002 Is ze niet schattig?? SMAK!
@lauw: superschattig! als ik een poesje was ipv er een had zou ik ook in je mandje gaan liggen! @lauw: beterschap schatje! @lauw: morgen ' moet ' je dus ongi worden! en dan meppelzwolle stalken! smak! @mijzelf: zo blij als een kind, ik ' kan ' zo gaan hardlopen met favo muziek in oren, want klingman komt zo thuis. sin in! zon schijnt, racen met die piemel! zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Lieve meiden, sorry voor mijn onnadenkendheid. Zit ik al gewoon te lullen over een tweede, zonder er bij na te denken hoe dat voor jullie moet zijn. 1000 maal sorry @Sik, Wat fijn dat jullie er een uitje van maken!! Lekker Belgisch dineren, mjammie!! Hoop dat ze morgen met iets positiefs komen. @Lauw, Ach lief poezebeest!!! Wat een skeet! En gvd van nog geen ongi!! Duurt lang... @Loesie, Goed geregeld met oppas zeg. FIjn dat het zo kan! @Sas, Goe so dat je je zo goed voelt!! Lekker rustig aan blijven doen @Annedore, Kan me voorstellen dat het niet toppie gaat. Gelukkig wel strijdlustig voor volgende maand. Wanneer heen? En arm poezebeesie. Was ziek?? @Taliaa, Ook hier YAY voor aangekomen Elize!!!! @BM, Heerlijk lui zijn vandaag? Goe so!! @Klingeldingel, Wat lees ik over achterlijke kraamzorg :x Potverdikkie zeg, wat voor borstvoedingsonvriendelijk advies is dat zeg. Tssss zeg... Heb je al gebeld? Of laat je het voor wat het is? Hardloopze!!! Liefs
Hoho Bright, geen sorry zeggen meis. Gewoon blijven praten over jullie plannen voor een 2e hoor! Is toch meer dan normaal dat jullie daar aan denken . Knuffel voor joe
Bright, geen sorry zeggen hoor! Het hoort er gewoon bij en ik trek het wel hoor. En anders trek ik er gewoon de stekker uit! (uit de computer hoor ) Nee, als ik er niet tegen kan, dan kan ik beter maar weer in m'n holletje kruipen. Maar dat hoeft nu (nog) niet. Ik wacht ook nog even op de voorjaarsschoonmaak van Nyn Wel zo lekker fris. Het besef komt niet alleen door jou, maar door alles in mijn omgeving. Het is zoals mensen met kinderen ook altijd zegggen: wat gaat de tijd toch snel! Dat heb je pas in de gaten als je kinderen hebt. En ik heb het ook in de gaten via de kindjes van anderen. Meiden die gelijk met mij begonnen zijn en nu al hun gezin compleet hebben. De grote kindjes van mijn zussen en schoonzus. De dikke buik van mijn collega. Tja, het klokje tikt nu eenmaal door. En gelukkig maar, want dat betekent dat ik al bijna in Gent ben Nog een half uurtje en dan zoef ik weg! Iedere dag die er verstrijkt ben ik weer een stapje dichterbij het zwanger worden. Toch...... Klingel, hardloop ze! En jezelf niet voorbij rennen he Lauw, nog geen ongi inzicht en normaal wel? Hmmm, je zou er bijna wat van gaan denken. Bijna
@Sikki, wat weet je het toch weer goed te verwoorden . Ik denk ook vaak, laat de tijd maar lekker snel gaan, hoe sneller de tijd hoe dichter ik bij een zwangerschap ben . @Lauwtje, ziek Toch niet die Mexicaanse hè of net als zovelen de buikgriep? BETERSCHAPSKNUFFEL En nog geen spotting of ongi? *begint meteen met hopen voor Lauwtje* Wat een sKATtie dat poezenbeestje.
DDDSpam !!!! Bekijk bijlage 119010 zo zagen ze er uit voor we naar de fotograaf gingen...nu wachten op het resultaat ik ben helemaal hyper vond het zoooo leuk bij de fotograaf... betekent dat ik nogg niks heb bijgelezen want ik kon dus werkelijk waar nu pas de deur binnen lopen...en moet nu echt even bellen met dinnetje over operatie ..later meer schatjes!!!!!!
Oh Sil, kijk je moppies toch eens zitten . Ben zéér benieuwd naar de foto's, wel even spammen dan hè.
Wat een schatjes Sil! Ook hier zéér benieuwd naar de foto's! Manlief pikt me zo op. Dag meisjes! Niet te veel kletsen he!
vond het zooooo leuk.... ik denk dat ik alles koop whahahahaha geef mezelf gewoon een vroeg verjaardagskado!!!