Leuk Sil! Ik ben ook benieuwd En Bright, niet meer vergeten... alles kan en mag besproken worden in dit babyrinth! Dikke buikjes, bewegende buikjes, babygeluk, positieve testen, negatieve testen (liever niet natuurlijk), verdriet, geluk en wensen! Dus ook de wens voor een tweede!
Lieve Bright, je hoeft echt geen sorry te zeggen!! Alles mag hier neergekwakt worden!! Nouja,, niet die kwak! Sik, jij weet alles altijd zo mooi te verwoorden! Nu onderweg naar Gent, HEEEEEL VEEL SUCCES!!! Emma, Nee niet de mexicaanse, maar de zeeuwse! Mn zusje dr vriendje komt uit zeeland en die begon ermee.. Mn moeder en ik begonnen maandag, ben smiddags vanuit bad zo in bed gegaan. Volgende dag belde ik naar ouderlijk huis, bleek dat paps en mams ook samen ziek op bed lagen! Maar ik vroeg nog naar je ivfgesprek, of je die al had gehad?? Vertel eens even?! Sil, Wat een dotjes! Zullen vast mooie foto's geworden zijn.. Sas, hoe gaat t met buikje? Ik heb net nieuwe telefoon besteld.. Hij wil niet meer opladen, stom ding...
@Lauwtje, ik heb nog geen IVF gesprek gehad hoor, duurt denk ik ook nog wel een tijdje voor ik die heb . Ik ben wel in het VU geweest om te bepalen of een kijkoperatie nodig is ivm verklevingen. Deze maand worden er een paar onderzoekjes gedaan en dan in februari krijgen we advies wat te doen, kijkoperatie of dat we gewoon kunnen beginnen met IVF.
Ooh ja, dat bedoelde ik! Dacht dat je ook gelijk voor gesprek voor ivf ging, maar dat heb ik dus mis. Niet goed opgelet Dus eerst nog wat onderzoekjes. Ik hoop dat de kijkoperatie niet nodig is! Even afwachten nog dus..
Wie vroeg het, Bright??: poes was idd ziek Oneerlijk... Lauwtje: wat een leuke poes! Dat vlekje boven haar neus, uberschattig!! Bright: chillll maar Jij hoeft je niet te verontschuldigen voor je geluk en je wens voor een 2e. Lijkt me heel natuurlijk juist dat je daar nu over nadenkt Klingel: lekker gelopen? Syl: zo dat trio heb je even goed gestyled zeg Zijn vast topfoto's geworden! Ik ga nu maar koken. Heb weer een lekker koolhydraat'loos' receptje in de delicious. gevonden. Jammer dat Anneman het eerst alleen mag eten, want ik ga straks zwemmen en eet als ik terugkom Sikki alleen nog ff snel pb'en! *don't forget!*
Stressssssssssssss, kon jullie niet vinden, staan jullie op pag 2.... jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sil wat een lieve foto van je wonders!!! Sik: heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes in Gent!! Hier alle 19 lades doorgespit, kast staat in de schuur nu. Morgen nog wat laatste dingen opruimen en dan kan het allemaal wel komen. Heb alleen geen plaats meer in de kliko..... Ben kapot dus later meer, straks even met de pootjes omhoog en morgen begint babyzwemmen weer. KUS!!!!
Ik moest ons gewoon van pagina 2 afhalen. *edit* LadyZ had het al gedaan. Mijn hemel wat hebben jullie gekletst vandaag zeg. Ik had geen tijd om op de laptop te komen vandaag en moet gewoon heel veel bijlezen. Maar dat heb ik braaf gedaan en ik ga nu braaf op iedereen reageren. @Bright: jij gaat gewoon een tweede kind nemen zonder zaad! Echt bizar!! Wat spannend om er weer voor te gaan of valt het mee nu je weet dat je nog cryo's hebt? Niet schuldig voelen. Alles kan en mag gezegt worden hier. @Jo: ik ben niet gek maar een vliegtuig. Hoelaat was je thuis gisteravond? @Loesie: jeetje zeg wat een ontaarde moeder.:x Lieve schat niet druk maken, kan iedere moeder overkomen. Fijn dat de combinatie pepti en meer drinken een hele blije Siem heeft opgeleverd. Ongi is doorgebroken en ik ga niet alleen Maart overslaan maar ook Jan,Feb en April. Past niet in mijn agenda. Wat leuk groep vier!! Tenminsten als ik naar Sterre kijk lijkt me dat leuk. @Taliaa: zonder sex/zaad/zwangerscahp en bevalling. Alles is mogelijk!! Echt hoor.:xwaarom geloof je me nu niet? Jij hebt het jezelf zo lastig gemaakt hoor niet ik. Wat fijn dat je meisje is aangekomen. Nu gaan met deze banaan. Had het cb verder nog tips? Wij spraken een klein beetje Frans toen we hier kwamen de kids helemaal niet. Nu spreken de kinderen beter Frans als mij. @LadyZ: en is de kast leeg en alles klaar voor morgen? Ik lees net van wel. Veel plezier met babyzwemmen en je nieuwe meubels morgen. @Saskia: weer een dag voorbij. Nu morgen nog door en dan vrijdag D-day!! SPANNEND!! @Annedore: ((knuff)) voor mmmverdriet en poezegemis. @Klingel: niet boos worden op kraamhulp en zeker niet opjezelf. Kraamhulpen doen wat ze verteld worden de de bv training laat soms erg te wensen over. Jij was/bent ene kersversemoeder die vertrouwd op wat haar verteld wordt. Gelukkig heb je een achterban die je helpt nu en met je gezonde verstand doe je het nu super!! Ik is trots op u!! @Blijmeisje: pas je op dat je geen doorlig plekken krijgt? Lekker genoten van je rust dagje? @Sikki: werken? was da?? Nu zit je lekker in Gent en hopelijk hebben ze morgen HET plan voor een plaksikbeeb!! MOET!! Ik voorjaarsschoonmaak doen? Is het al voorjaar dag?? @Leonie: andere avatar en banner? Ik herkende je even niet meer. @met lege handen staan: ik wou dat ik de oplossing had dan had ik jullie allemaal zonder WIP zwanger gemaakt. Helaas werkt het niet zo. Waarom het allemaal zo oneerlijk is verdeelt weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat jullie allemaal en stuk voor stuk topmama's gaan worden. Waarneer en op welke manier dat weet ik niet maar dat het gaat gebeuren is een feit!! ik hoop zo dat het een feit is. Kus. @Lauwtje: stomme griep en stomme ongi die niet komt.:x Ik stuur mijn ongi wel naar je toen oke? Wat een uberschattigepoesfoto. @Sil: wat een schitterend DDT!! Hier lekker de hele dag bezig geweest met kids en opruimen en rommelen in huis. Ysa is weer beter en kan naar school morgen. Marijn heeft nog steeds koorts en het snot loopt zo zijn neus uit. Hij hoest als een zeehond maar verder gaat het wel hoor. Hier ongi geworden. Veel te vroeg en weet nu niet wat mijn cyclus precies is. Ga maar uit van 28 dagen en dan zien we wel weer. Moet nu toch 4 maanden overslaan ivm mijn agenda.
Ik probeer steeds actief mee te posten, maar meiden wat gaan jullie snel zeg Ik voel me echt zo'n slak die er langzaam achteraan komt en dan weer een paar pagina's moet bijlezen. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gesprek is gegaan Sikki!
Lieve lieve Sikki, Heel erg veel succes in Gent morgen. Ik hou je handje vast, net zoals jij mijn handje vasthield afgelopen dinsdag
@Saskia: ik zag net je andere topic. Als je het niet vertrouwd bel je dan aub wel het zh? Anders kan straks je tp niet eens doorgaan. Kijk naar Lau. Sorry, wil je niet bang maken lieverd. @Sikki: heel veel succes vandaag in Gent. Ik hoop op een nieuwe kijk en dus heul super mega snel een beeb. Fijne dag allemaal en tot later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He liefNyn, ik kan vanaf half 11 bellen en dat ga ik dan ook maar doen. Er staat niet voor niks op het briefje dat je vanaf 1 kilo per dag moet bellen. Maar het zal toch niet met 11 follikels?
Goedemorgen! Vannacht heeeeerlijk doorgeslapen.. Heel fijn! Sas lieverd bel je inderdaad wel even? Is vast niks, maar safety first he! Knuf! Sik ik denk aan jullie vandaag!! Hopelijk kom je met (nog) meer wijsheden terug!! Nyn al ongi? Mmmm.. Tja op zich niet zo vreemd na verwijderen mirena dat het een beetje van slag is. Hopelijk deze maand weer gewoon 28 dagen! Lauw nog niet ongi? Is er iets van hoop? Of is het alleen maar stom en irritant? Indien hoop: IK DUIMMMMMM!!!! Indien stom: hopelijk ben je vandaag ongi geworden en dan eindelijk tp!!!!! LadyZ: ik heb even je kast verhaal gemist Maar je krijgt een nieuwe vandaag? Leuk!!! Verder jullie geklets van gister nog helemaal niet bijgelezen. Kom later terug. Nu eerst kopje thee, douchen, zoonlief douchen en ons aankleden!
Fijn dat je zo heerlijk geslapen hebt, BM! Ik trouwens ook, fijn is dat hè! Het is inderdaad vast niks. Kan ook zijn dat ik een grote boodschap moet doen want door dat rustig aan doen ligt mijn stoelgang een beetje stil en ben ik sinds dinsdag niet geweest. Voor mij is dat best lang. Dus niet zo gek dat ik een vol gevoel heb en een kilo aan ben gekomen. Overstimulatie kan ik me niet voorstellen, maar ik neem toch maar het zekere voor het onzekere.
Heel verstandig! En kan je meteen vragen hoeveel bevruchtingen er zijn Wel goed drinken he! Zowel voor stoelgang als voor evt. overstimulatie!
Goodmurning!!! @Sas, IEKS!! Doe je wel eventjes voorzichtig?? Vol gevoel en kilo aangekomen?? Hmm, zal vast niks zijn en inderdaad darmpjes die vol zitten. Goed blijven drinken hoor! @BM, Lekker geslapen vannacht? Wat fijn!!! @Nyn, Ongi? Lijkt me naar dat je cyclus wat van slag is. Maar zoal BM ook al zegt, is denk ik ook niet raar na zo lang de Mirena gebruikt te hebben. @Sik, Vandaag date in Gent. Ik duim voor heel veel goed nieuws!!! @Lau, Alweer wat beter? Of nog steeds ziek, zwak en misselijk? @niet schuldig voelen Thanx lieve meiden!!! Ik weet hoe gelukkig ik mag zijn met uberhaupt zo'n klein wondertje, dus het voelt zo raar om het dan al over een tweede te hebben terwijl er hier meiden zijn die al zo lang op de eerste wachten. Dikke smak voor jullie allemaal. @hier, Lekker geslapen vannacht, nergens wakker van geworden, zelfs niet toen Brightman om 5:30 uur opstond. Ga hem morgen verrassen. We zijn nog niet weer met zijn tweeën uit eten geweest sinds Lynn er is. Dus als hij morgen op tijd is, gaan we lekker naar de Wok en daarna naar Harry Potter in de bios. Mams komt oppassen en Lynn naar bed brengen. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Brightman weet nog van niks, dus morgen als ie thuis komt stuur ik hem onder de douche en dan gaan we om 19:00 uur lekker eten!!! Zin in. Liefs
Nee, dát ga ik dus niet vragen. Nog even kop in het zand en hopen dat ze me zelf niet gaan bellen. Ik drink echt veel en plas ook heel erg veel, dus ik hou geen vocht vast. Is bellen niet een beetje overdreven eigenlijk?
O, leuk idee Bright!!! Dat zijn de hele leuke verrassingen en deze verrassing zal vast erg geslaagd zijn.
Sas, potverdikkie!! Je gaat gewoon bellen hoor!! Niks niet overdreven, je kunt hartstikke ziek worden van overstimulatie en er zelfs aan dood gaan!! Ik had nergens last van, alleen erg moe, maar had toch overstimulatie. Mijn bloedwaarden waren erg slecht en als ik een TP zou krijgen en zwanger zou raken dan was de kans op een herseninfarct heel erg groot, omdat mijn bloed zo verdikt was. Dus bellen jij. Het is beter om het voor te zijn en ze vinden je daar echt niet overdreven hoor. Liefs