Sil: goed bericht van je vriendin, alles gaat goed komen!! Sik: best een positief gesprek, als ik het zo lees. Goed dat ze ook andere dingen gaan uitzoeken. Nu duimen op de eieren!!
Haii dot'n!!! Sik, mooi van goed gesprek. Dacht dat je inmiddels alle onderzoeken wel had gehad, maar niet dus. Ik hoop dat er iets heel simpeloptelossenvalt (huh?) uitkomt en natuurlijk duim ik ook ontzettend hard mee voor goede sikeiers!! Hoe kijk je er zelf nu tegenaan, hoopvol wel? Sas, jij hebt gewoon een kilo poep in je!! Lijkt me geen overstimulatie, dan had je idd wel meer klachten.. Maargoed, je weet maar nooit, daarom goeso dat je gebeld hebt! Ik ga voor je duimen morgen!! Spannend!! Lady, Wat kun je veel rommel verstoppen in die laatjes he? Elke lade bij ons thuis is ook goed gevuld hihi.. Moet ze ook maar eens opruimen Wat voor meubels krijg je allemaal nieuw dan? Nyn, vroeg ongi? En ik laat! Moest eigenlijk andersom he, maar dan dat jij over 9maand pas ongi wordtwerdt.. zoiets Blijmeis alias slaaphoofd!! Ik zie het al helemaal voor me, jij en bmman op de bank hahahaha (teken er zelf wel gezichten bij ) Soms kun je van die hilarische momenten hebben he, en dan later nog keihard om lachen, heerlijk! Emma, trouwjurken passen bij mary? ik ben jarloerssss!! Lijkt me echt fanatstisch, trouwjurken passen. Hoe meer hoe beter! Sil, wat een goed nieuws van vriendin!! Een hele geruststelling ofniet? Zielig van huilende Dtrio! Hier wel aardig opgeknapt. Vandaag gewerkt, maar ben nu wel kapot.. Nog niet helemaal 100% dus. Al zegt men dat ik dat nooit zal worden. Tssss :x Heb mn neus nog vol snot, maargoed ben dan ook een snotneus.. Duuhhh.. Straks lekker even in een eucalyptus(zo ja? Taliaa? Klingel?)bad! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr Eucalyptussnotneusbadsmak!
hier wel genadeloos neer geslagen door ongi... mijn god het voelt net of iemand me op de grond gegooid heeft en zo op me in heeft lopen schoppen in buik en rug en in mn pleasurezone hihihihi.... TRio nog vervelend en waarom weten we niet dus duo krijgt pilletje in de kont voor het bed gaan... sanne heel de dag al wakker nog geen half uurtje geslapen pffffff
Mee eens BM! Sil, neergeslagen door ongi?? Aiii, wat kun je daar last van hebben he?! Het is maar goed dat wij vrouwen zijn
@ Sil, geen uitzaaiingen! Joepie! Nu die helse operatie nog... brrr, wat is je vriendin sterk zeg. @ Sikki, klinkt als een uitstekend en ondernemend gesprek met heel veel hoop! En maart kan zomaar eens jouw maand zijn, ik vind een decemberbeeb soooo Sikki! En swang worden is sooooo 2011
@Saskia: fijn dat je voorals nog geen overstimulatie lijkt te zijn. Inmiddels al naar de wc geweest? Morgen is het gewoon D-DAY!! Ik ga morgen mijn speciale glitterdiamant aanzetten voor jou. @Blijmeisje: fijn van doorslapen. Knapt een zwangeremama van op of niet? Ongi is idd vroeg en ook wel wat vaag. S'ochtend wel helder rood en verder bruine troep. Weet nu niet goed of het nu al echt is door gebroken?! Patatje kroket na een narcose?? Jij bent echt een geval apart zeg. Die actie van je man zou er één van die van mij kunnen zijn.:x @Bright: wat een leuke verrassing zeg. Krijgen we nog een nieuwe Lynn spam?? @Klingel: hoe is het met de kerstboom? Flink afgetuigd dat ding?? Mopperen tegen/over kraamhulp mag best. En als jij graag nog je ei kwijt wil tegen dat mens moet je dat lekker doen. En je zal merken dat je bij een evt tweede luistert en verder doe je lekker je eigen ding. Hoe is het met je bv angst? Doorslapen betekend wel dat je goede voeding voeding hebt. Duimen is zo lief. Speen hebben ze hier alle drie geweigerd. Alleen Sterre duimt en de rest deed het met niets. Helaas nu Ysa en Marijn ziek thuis. Ysa vanochtend wel naar school maar toen ik haar ophalde om 12.00 uur vertelde de juf dat ze Ysa zo stil vond en ze haar temp hadden gemeten en die was 38.2. Toch maar weer thuis gehouden. Marijn had gister avond ineens 40.2 en vanavond 38.8. Gaat de goede kant weer op gelukkig. Geen heimwee trouwens hoor. Ben echt blij om weer thuis te zijn. Of zal dat komen omdat het weer zo lekker is en de wijn zo goed smaakt? Jij gek doen met stippeltjes jurk in tuin?? Cool, ik zal vast de camera klaar zetten. @Emma: zo onwijs gaaf jurken passen. En idd ga bij meerder zaken passen al is het alleen maar voor het passen. Ik als carriere tut heb een zeer drukke agenda en daar kinderen een accessoire zijn, moet ik dat zeer vakkundige plannen. Wicht is heel positief als iemand uit het Noorden dat zegt. Als mensen onder de rivieren dat zeggen is het iets minder positief. @Marijn: zie stukje Klingel. @Ongi: zie stukje Blijmeisje. @Sil: ligt het DDT lekker te slapen? Wat een leuk filmpje. Pittige tante die Sanne. Fijn dat er geen uitzaaiingen zijn. Nu duimen voor een goede operatie. @Sikki: ik ga vast duimen voor je eieren en verder ook lekker de wijnvelden verder fikken. Ze hebben namelijk net gesnoeid dus veel afval te fikken. Klinkt als een goed actieplan. Even een ander kijk en een frisse wind er doorheen. Jij gewoon lekker boarden en dan in Maart weer kijken. Misschien ga ik wel heel solidair doen en wacht ik tot Maart. @Lauw: eigenlijk moeten alle mmm meisjes eerst op roze en dan pas ikke. Jij rustig aan doen hoor. Ik ga maar weer mijn ongi dansje doen voor je. Ik EIs een snelle tp voor je! Wat kletsen jullie toch veel zeg.
Ben wel naar de wc geweest, maar het heeft niet zoveel geholpen. Heb nog steeds een vol en drukkend gevoel in buikje en het zit me niet helemaal lekker. Ik drink veel en plas ook veel en buiten buikje nergens last van... maar toch
Morgen weer bellen Sas en ook je twijfel uitspreken dan oke? Ik hoop dat alles goed zit en de tp gewoon door kan gaan.
MOET gewoon goed zijn. Het is namelijk heel erg tijd voor ROZE in het babyrinth. Ik heb echt een vage ongi trouwens. Nu weer alleen maar bruine afscheiding. Ikke niet snap hoor.
Das gek! Misschien moet het nog even doorzetten. @ Silvia, wat een schattig filmpje hihi! Buikpijn zit hier trouwens niet bij de eierstokken, maar een vol en drukkend gevoel onder en in het midden.
Op welke dag zou je nu normaal zitten? uitgaande van 28 dagen? Dag 13? Mmmmm klinkt haast als innesteling Maar kan niet he? Vreemd maar nogmaals, kan best door mirena komen! Sas: mmmm toch wel beetje zorgen dus? Morgen wel echt melden he! Niet stoer doen. Misschien reageer jij wel heel snel/gevoelig op 'iets' in je buik.. Sil: lief filmpje!!
Sas, ik had de pijn ook midden in mn buik, niet bij eierstokken. Veeeeeeeeel water drinken (dus veel plassen is goed!) en goed rusten, dan komt t vast goed met sasbuikje! Sil, wat een cuties!!!! Nyn, jij mag net zo goed op roze als wij mmmeisjes hoor! Je moet je naam als breezersletje wel in ere houden he Beterschap met je kindjes!! Ik word hier inmiddels GEK!! :x Zit constant met de gedachte nog niet ongi in mn hoofd. Kan makkelijk een dag te laat komen natuurlijk maar ben gewoon bang dat er wat mis is daarbinnen.. (heb ik normaal nooooit) Zit er al aan te denken om morgen gyn te bellen voor een echo om te kijken hoe ver ik in mn cyclus zit. Loop me anders alleen maar op te vreten.. pffff im lijk wel een hysterisch mokkel...
ik denk dat ik nu zo hysterisch op mn ongi ben omdat ik niet langer meer wil wachten en NUUUUUUUUUUUUU een teepee wil... *zucht*
Logisch toch lau?? Zou ik ook heeeeel sjaggie van worden! Dan bel je morgen toch gewoon? Lijkt me niet meer dan logisch.. Sas hoe laat mag je morgen?? Ik duim heeeeeeeel hard voor je!!! Rest: truste kusjes...