klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Aan de boemel en dan lurken aan die koperen kraan zeker:D

(kan wel cryptogrammen gaan maken voor Jan Meulendijks)

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Wipper de wip het babyrinth binnen stormend!! :D

@Sas,
    Wauw 7 bevruchtingen, toppie zeg!!! Enne, niet top zegt helemaal niks. Dat zijn alleen maar papieren termen, emmy's moeten het toch in bahrmutti doen. Gaat helemaal goed komen, je gaat straks lekker zwangeren :D
    Enne, IEKS van bijna out gaan. Tja, ik kan wel zeggen dat niet aankomen een goed teken is, maar de rest is niet zo'n goed teken. Laten ze maar even goed checken en je bloedwaarden meten. En dan komen ze er achter dat er gewoon een dikke DROL dwars zit, hihi.

*trekt glitterjurk aan*

@Sik,
    Klinkt goed zeg dat Gent verhaal. Fijn dat ze er dieper induiken en inderdaad heel heel erg vreemd dat er bij jou nooit verder is gekeken qua chromosomen enzo.
    Kan me ook voorstellen dat de vermoeidheid nu toeslaat. Lekker laten gebeuren. Dan ben je weer helemaal fit als je in MAART!!! je emmy's gaat halen ;)

@Blijerd,
    DAT MEEN JE ZEG!!:x:x Stelletje aso's zijn er toch ook op de wereld. Pfff, schoppen zou je ze...

@Lau,
    Nog niet ongi niet? Gewoon bellen. Laten ze het maar even uitzoeken hoe het zit. Wij wachten op uitrEIking :D

@Nyn,
    Bijzonder zeg van jouw ongi. MIsschien toch ontmirenaen :(
    En fijn dat je kindjes weer zo goed als beter zijn.

@Sil,
    Wat een lief filmpje!! Hij ging alleen wel erg snel, of ligt dat aan mij?
    En yay voor goed nieuws over vriendinlief!!
    Wel k*t van je ongi en dat het zo'n pijn doet. Tis toch wat wat wij vrouwen moeten doorstaan....

Solly voor wie ik vergeet!!!

Enne Nyn vroeg om Lynn spam. Hier dan spam met haar kerstcadeaukareldekikkerrocker

3. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Sas,7 bevruchtingen!! Waaauw! Gaan ze nog wat invriezen? Zweten en zwart voor de ogen heb ik ook gehad toen maar misschien is het bij jou combi met spanning.. Wat de rest ook zegt: even laten checken!! Als je je 2 emmy's hebt echt rustig aan doen en goed veel water drinken!!

Succes!!!!!!

BM, jakkkiiie wat een lol om iemand zijn spullen te vernielen!! Ik kan me daar ook goed kwaad om maken altijd. Tengels thuis houden, losers!!! SO!

Lady, mooooiii!!

Klingeltje, Zo die florine slaapt lekker door! Maar waarom jij dan weer vanaf 5uur wakker moet liggen snap ik ook niet :(;):p

Gyn nog niet gebeld. Ik wacht t weekend wel af heb ik bedacht.. denk ik.. misschien bel ik straks nog wel even. ikweetnogniet

Zoo nu eerst douchen en dan naar chiropracter om mn nek/rug even onder handen te laten nemen, altijd last en vaak hoofdpijn vanuit nek, is niet fijn. Ga meteen vragen of hij mn ongi dr uit wil persen whaaa! ;)

douchesmak!

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Klingeldingel,
    Ik legde Lynn gewoon aan als ze wakker word. Soms wilde ze wel, soms niet. Hier duimde ze toen ze 3 maanden was ook en wist ik het ook niet zo goed. Soms zat ze dan maar op 4 voedingen.

En nu begint ze te smakken als ze honger heeft ;)

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sas hoe laatheb je nou eigenlijk tp???

6. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Voor de liefhebber: heb buik en zoon spam in album gezet!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ben ik ff snel,

Van Sas al een sms gehad, SUPER meid!!!!!! Heerlijk laten zitten 8 maand lang!

Sil, fijn dat vriendinnetje geen uitzaaiingen heeft!

Nyn, ongesteld, grom, het zou verboden moeten worden!
    Mijn cyclus is ook weer terug, verga van de ongikrampen!
    Maar wel fijn dat het weer op gang is natuurlijk!

Maartje, aardig stil rond jou, alles goed met jou en beeb!?

Emma, trouwjurken passen, zooooooooooooo leuk werk!!!!!

BM, heb nie alles gelezen, las over nu wel doorslapen van zoon?! (of ben ik nu gek...) fijn!!!!
    Ahum, lees nu nog eens terug, klopt nie wat ik zeg...sorry!
    Balen dat het nog steeds zo rot gaat!

Klingel, hardlopen, petje af! Ik kan het niet ivm reuma, maar het lijkt me zo heerlijk om te doen!

Lauw, knuffel! Hoe gaat het met je?!?

Lady, ben je wat aan het slijten, haha! het lukt aardig zo te zien!

En dan mijn lieve Sik!

Het gesprek zit er weer op en wat klinkt het fijn! Er zijn nog meer mogelijkheden en onderzoeken die gedaan kunnen worden!
    En kan me supergoed voorstellen dat het prettig is dat iemand het roer even overneemt.
    Misschien heb ik het gemist, maar wat ga je met DD doen?! En weten ze dat je die afspraak daar had?!
    Hoelang is het rijden eigenlijk!

Toch weer fijn, een nieuwe kans, weer iets om 'naar uit te kijken'!
    Het moet toch ooit lukken!!!!!

*babyalarm*

Het gaat zo goed met Siem de laatste tijd! Ik geniet nu echt volop! Eerder was het slapen-huilen-eten-even spelen-huilen-slapen enz enz...
    En nu is het zelfs als hij wakker wordt nog eerst gezellig en is hij niet zo driftig omdat hij de fles wil, haha!

Hij ligt nu vaak in zijn eigen bedje, niet meer in de kinderwagen beneden! 's avonds na de laatste voeding krijgt hij z'n slaapzakje aan en de fles boven bij ons op bed, zodat er een beetje routine in komt en hij weet dat hij nu lekker lang moet gaan slapen, zodat papa en mama dat ook kunnen, hihi!

Hij komt de laatste dagen meestal rond 5.45/6.00! Heerlijk!

Nog 1 week verlof en dan begin ik alweer met werken!!!!
    Heb er wel zin in!

Ik ga weer, lekker een bakkie koffie doen!

SMAK

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh lauw, succes bij chiropracter, da's nie fijn, hoofdpijn vanuit de nek, heb dat ook door fibromyalgie...sarixell helpt dan het best bij mij!!!!

En twijfelen over bellen!? Doen waar je je goed bij voelt!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    LadyZ...keek net naar je advertentie...bieden gaat lekker he, haha, maar wel een beetje raar dat één iemand op dezelfde dag 3x omhoog gaat met bieden...of ben je dat soms zelf, hihi!!!!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden, Tom en Jerry zitten veilig in Sasbuik :)
    Enne, ik schaam me een beetje maar voordat ik naar ziekenhuis ging heb ik een hele erg krampattack gekregen en ging weer bijna out... van de pijn. Ben op de wc gaan zitten en heb geprobeerd net zo te ontspannen als bij de punctie en daar was de boosdoener... *kijkt vragend om zich heen, maar denkt wel dat iedereen snapt wat de boosdoener dus was*
    Daarna nog ietsje duisel geweest en buikpijn, maar echt de helft minder. In het ziekenhuis niet meer duisel, alleen nog wat buikpijn.
    Gyn verdenkt mij niet van OHSS en vond het niet nodig om te checken. Uit voorzorg zou ik het eigenlijk normaal vinden als ze het wel deed, maar zelf denk ik nu ook dat er niks aan het handje is.
    Doe vandaag lekker rustig aan en blijf goed drinken, en nu ga ik lekker broeden op mijn DUO! :D

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, broed ze :D. Ik ga niet vragen wanneer je gaat testen :p:D
    Is er nog iets de vriezer ingegaan?

Tjongejonge, wat zo'n dwarse drol wel niet allemaal kan veroorzaken! Ik had het eerlijk gezegd ook wel normaal gevonden als ze even hadden gecheckt, maar goed laten we er dan maar weer vanuit gaan dat ze wel weten wat ze doen ;).

SPANNEND hoor, ik weet niet, maar ik heb er een goed gevoel bij. Volgens mij vind of Tom of Jerry het wel lekker bij jou in het buikie ;).

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    SAS WAT GOED!!!!!!!!!!!!! WAUW!!! Je hebt gewoon 2 minibeebjes in je buik!!!! Oooh wat spannend dit!!

Lekker op de bank hangen.. Rustig aan.. En vooral heel goed broeden! :D

oh enne... Dan moest je wel ECHT naar de wc hè moppie als je er zelfs flauw van valt... :) Foei! ;)

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee ben ik niet zelf hahahaha, iemand die ertussen zat heeft zn biedingen teruggetrokken8)

Sas: 3 kilo lichter en Tom en Jerry "zwaarder"!! Joehoe! Nu broeden en over 9 maanden weer 2x 3 kilo eruit poepen:D

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    BM: mooie buik!!!! En wat is je zoontje een stuntman:$
    Als een soort Zorro staant op zn paard:D

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nou Sas, dat is met recht een shit-verhaal :D
    Eentje uit het boekje, ik ken iemand die...:p
    Nee, zonder gekheid, ik hoop echt dat dit 'm was en je nu lekker kunt gaan ontspannen.
    Mét Tom en Jerry ins bauch!!!
    Rijk gevoel he :)

Geniet er van meid.
    Lekker doen waar jij je goed bij voelt en over twee weken...
    Ik duimmmmmmmm!

Blijerd, wat voor een aso stad woon jij dan?!?!?!
    Jezus, de nieuwe gezinsbolide!!!
    Moeten we met z'n allen effe iemand komen afranselen?
    Ik heb wel weer zin :)

Wat is *censuur* stoer en schattig.
    Blijft alleen jammer van die naam :D
    Enne, echt een prachtige buik!

Zorra, wat een gave kast!
    Naais!
    Tis dat ik geen plek meer heb!

Nyn, vreemde ongi :(
    Ben benieuwd welk staartje (of piemeltje ;)) dit krijgt!
    Enne voetreflex, dat wil ik juist weer gaan doen!
    Ik heb het vorig jaar ook even gedaan en toen werd ik die ICSI niet zwanger, maar de cryo's erna wel!
    En ik vind het super lekker en ontspannend, dus ik wil het weer gaan oppakken.

Klingel, jij nu toch weer korte nachten?
    Omdat jezelf wakker bent.
    Toch niet piekeren???

Bright, wat een juweeltje!

Lauw, al gebeld?
    Of toch nog effe gewacht?

Loesie, wat ben je toch een lieverd!
    Tja, we go way back op ZP!
    Maar wat heerlijk om te horen dat jullie nu echt genieten!!!
    Maar dan nu nog maar 1 week full-time genieten en dan al weer aan de bak :$
    Jezus, wat gaat dat snel!!!

Emma, jij toch ongi zondag of maandag?

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, ja ik verwacht hem zondag of maandag, maar ik hoop er niet op ;).

Hoe was de tennisles?

Vermoeidheid die er nu dus uitkomt. Ik begrijp het wel, je bent zo strijdlustig, dat vreet energie. En nu kun je de touwtjes een beetje laten vieren door nieuwe aanpak Gent.

@Bright, wat een moppie! Vind ze haar hobbelkikker nog steeds leuk?

@BM, dat meen je niet :$. Ik kan me daar ook altijd heel kwaad over maken, mensen moeten met hun handen van andermans spullen afblijven :x.
    Heb je er trouwens al aan gedacht dat je het eventueel via het waarborgfonds vergoed kunt krijgen. Bij mijn vorige auto is de achterkant een keer helemaal kapot gereden terwijl hij geparkeerd stond. Ik zag het pas de volgende dag en de dader is gewoon doorgereden, geen briefje niks. Wij hebben het vergoed gekregen via dat waarborgfonds, we hadden alleen 2 getuigen nodig die de auto de dag ervoor onbeschadigd hebben zien staan. Wij hebben dan nog wel het geluk gehad dat iemand IETS heeft gehoord.

Wat een schattig jochie dat zoontje van jullie. Hij is wel lekker gevaarlijk bezig op zijn paard :D.
    Mooie buik ook!

@Loesie, wat fijn dat het zo goed gaat met Siem. Nu lekker genieten van elkaar.

En dan nog maar 1 weekje vrij, tjeetje wat gaat het snel. En je hebt er dus wel weer zin in om te gaan werken, gelukkig maar!

@Klingel, over wat voor jurk ben ik nog niet echt uit. Daarom ga ik maar lekker veel passen :D.
    Ik ga volgende week zaterdag naar die zaak van Mary Borsato in Alkmaar. Mijn zus is daar toen goed geholpen en ze hebben prachtige jurken ;).

@jouw trouwjurk: is wel een hele mooie. Ga je hem echt nu al verkopen? Ik ga eerst eens even passen, passen en nog eens passen. En als ik dan niks vind dan zal ik aan jouw jurk denken :D.
    Oh, maar dan wil ik er wel graag zo'n zelfde zwangere buik in hebben :D;)

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Misschien Emma, eind deze week een leuk cadeautje...
    Ooh, ik hoop ook op een echte NOD!!!
    En dan Klingels jurk maar even passen :D

Klingel, ga je echt je jurk weg doen?
    Ooh, dat kan ik echt niet over m'n hart verkrijgen.
    Ik heb namelijk altijd gezegd, die jurk is voor de verkleedkist van de kids!
    Vroeger liep ik namelijk ook altijd in mijn moeders jurk te paraderen :)

Maar goed, eerst maar eens een dochter zien te scoren ;)
    Want nu ligt ie al 3,5 jaar te vergelen ;)

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!

ben ik weer na blije date met leo em leomeisje :) *zwaai* en net tostidate erachteraan, wat een datesletje ben k toch he :p

@jurk: het is wellicht niet romantisch, maar ik ben geen type dat de jurk in de hal zal zetten op een paspop (zag ik laatst ergens, zou me dood schrikken snachts :D) enne, hij was nogal duur :x dus ik vind in de kast hangen beetje jammer.. ;)

liever iemand anders er blij mee maken wellicht.

maar moet zeggen- als ik hem op de foto zie denk ik wel , het was echt mijn jurk, met florine er (onzichtbaar :() in, heu... :(
    hmm... toch maar weer even over weegschalen, proest! :p

@loesie: wat heerlijk dat siem meer een ritme krijgt!
    eigen bedje, ook fijn wel denk ik? ik hik er ook tegen aan ;)

@sas: aha, bevallen van een 8ponder aan p.o.e.p :$
    hiha!
    kan ook van de hormonsters komen wellicht die obstipaaaatie?

doe je trouwens wel RUSTIG en SIGTIG an deze weken? moet!

@groene broccoli contaminatie pleonasme: ik aan de koperen stang lurken? nee dat deed ik toen nog niet echt :p
    goed he.
    alleen lekker scheuren en opvoeren die 4takt.
    (heus geen 90cc eronder... :)) en vooruit, een apfelcorntje dan!

@vliegende groente: WEK wat een gave kast!
    hmmm... *fantaseert hem (niet schrikken) afgeschuurd doorzichtig wittig en dan hier in de woonkeuken tegen de knalpaarse muur, met in elk vakje dingen op alfabet- de X en de Q doen toch niet mee dus past precies!*

@groene vliegdoos: ik ga m aan klingman laten zien!
    misschien mag je m wel hier naartoe opsturen!
    zal die 3dubbele bieder leuk vinden :p

@emma: wat aso van jullie oto seg! :x
    grommmmmm!

@sikki: ik wakker omdat ik dacht dat florine wel eens wakker zou zijn voor de TIT.
    maar ze lag gewoon te sucken op haar duim.
    en toen ik wakker was eenmaal hoorde ik dat suisruisen weer zo en ging ik gewoon nadenken over vanalles en nogwat, zonder piekeren!
    goed he!
    maar wel moe nu meuh.

(TSK niets gewend zeker meer met die luxebloem!)

@florine: anders ga je even de heule middag slapen ofso :x
    lekker gezellig, TSK!

;)

;)

mooie gelegenheid om even te stofzuigen :p (@leo: en speldje vinden :D) en dan samen naar DE kaasboer.

hoop dat hij leuk (jongens/meisjes2ling? ik seg 2meisjes) en ook goed nieuws heeft....

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even een snelle melding!
    Ik doe zeker rustig aan, want de buikpijn is dan wel niet hels meer en zeker de helft minder... ik heb nog steeds behoorlijke buikpijn.
    Dus ik broed in rust verder op mijn DUO :)

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goeso, rustig aan sas.
    buikpijn hoort er wel een beetje bij, denk ook van de punctie.
    ze lopen toch te porren in je eierstokjes he.. beuh... :(

@iemand: weet niet meer wie t vroeg maar iemand vroeg om een florinefoto?
    weet niet wie t was?
    lief van de interesse!

maar ik ben even niet zo van het in t openbaar zetten van florinefoto's, weet ook niet hoe t komt.
    nou ja of wel misschien ;)

maar nu gaak heen in vrede.
    smak!!!

Deel Deze Pagina