klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    En vermenigvuldig u :D

Uiteraard geheel in stijl, dus sonder saad!

Gelukkig niet piekeren, maar alleen maar nadenken ;)

Sas, lekker broeden jij!
    Op DUO en niet DROL!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sas jij broedmachine!!!! je bent gewoon ook in bezit van een duo... ik het ddduo en jij het nlduo:D
    sigtig an en goed voor buikje zorgen ook poepsgewijs.
    elke morgen bij opstaan lauw water drinken helpt heel goed ....

Sikki..ik ben helemaal hyper van het idee dat er verder gekeken word en dan nog een poging erachteraan DE poging gewoon!!!!!!
    ik ben hyper hoe moet jij je dan wel niet voelen :D
    Ik denk goed en gerust en een stuk minder UW nu er een heel erg goed en degelijk strijdplan klaarligt :D
    en ja cryo's is zooooooo goed om swang van te raken.... jij gaat voor het Bduo :p

Blijerd ga zo eens in album spieken :D ik ben gek op foto's loeren :D

Loesie wat ontzettend fijn dat het zo lekker loopt nu met Siem.
    Toen Luuk zo overstuur was de hele dag zei het CB al meteen dat ik op verzoek moest gaan voeden soms had hij wel 10 flesjes per dag arm kind had gewoon honger!!! kwam soms om het uur anderhalf uur alweer voor een fles.
    Op een gegeven moment ben ik overgestapt op forte voor hongerige babies en vanaf toen gig het helemaal goed ...
    nu heeft Siem die koemelkallergie dus kan jij dat niet gebruiken denk ik maar michien kan je indikken met johannes broodpitmeel???

Taliaaaaaaaaaa Elize gaat goed !!!! hoe voel jij je dan???

Bright denkt al aan een 2e? heerlijk he Mathijs was 3 maanden toen wij het er al over hadden..mede ook omdat we dus niet wisten hoe lang het allemaal zou gaan duren....

Lady....2e kindje houd je net zoveel van je maakt geen onderscheid....ik kan het weten... ik geloof dat mijn hart ergens in het riool verdwenen is want dat smelt elke keer als ik in die oogjes van de kinderen kijk... maakt niet uit wie zijn oogjes maar smelten doe ik elke keer weer.

Klingel!!!!!!!!!! jammer dat florine het nog steeds niet wil seg rare meid dat bloemmetje :D
    ook niet als hangmatje??schommelen?
    OOk ideaal als ze groter is om dan zittend in te zetten mischien dat ze dat dan wel weer lekker vind????

Maartje vertel hoe gaat het met nieuwe baan? en met buikje??? en wanneer weer echo?

Lauw wat is dat met poedersuiker dat ik ergens gelezen heb???
    en dikke knuffff voor jou

Jo wanneer tp?????kan me voorstellen dat het kriebelt maar ook dat je het klaar wil hebben zodat de pleegzorg verder kan....

Emma laatste iui en dan mischien op naar ivf???? echt niet gewoon swang van de laatste iui!!!!
    babyrinth is hoognodig toe aan een dikke laag roze!!!!!!!

Knuffelkonijn daar was je weer :D altijd meeleven en een lief berichtje achterlatend voor diegene die het hard nodig heeft.... je heet niet voor niks knuffelkonijn denk ik zo :D

weet dat ik mensen vergeten ben zzoooooooooo sorry!!!!!!!!!!!!
    dikke kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

EGO
    Hier gisteren vanaf 13.00 uur tot 22.00 uur een huilende en krijsende Sanne gehad.. leek of ze heel veel pijn had maar ik kwam er niet achter waar voelde me echt machteloos :(
    extra fles gegeven was ze stil maar fles leeg en hoppa daar ging ze weer heen... warm eten was ze stil eten op en hoppa ging ze weer heen.
    Luuk keek haar aan en huilde voor de gezelligheid mee , Mathijs gaf Sanne een speen om te troosten en toen schreeuwde ze het uit en Mathijs huilde ook mee dus drie kids aan het huilen*zucht*
    uiteindelijk Sanne een zetpil gedaan en tegen 22.00 uur wreef ze in dr ogen en gaapte ze en heb ik haar maar op bed gelegd en toen viel ze eindelijk in slaap.
    soms een kreetje geslaakt maar verder wel doorgeslapen vanacht gelukkig..
    Vandaag is ze nog niet echt in der hum maar ze huilt niet meer en speelt wel en lacht ook wel een keer... hoop dat ze snel zichzelf weer is want dit is echt rampzalig.
    einde klaagzang :D
    weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    1handtypen, dus ff sletten:

sassssssssssssssssssssssssss super zeg!!!! nu aan boord!
    en zie je wel;) (mijn motto is: niks moet, alleen poepen, haha)

@weetnietmeer, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahaha "als je geweest bent" klinkt ook er ranzig, maar bedoelde natuuuuuurlijk als sas in zkh was geweest!!

@lauwtje: yesssss ongi op komst!!! de LAATSTE!!!!

4. dat was ik... jammer hoor :p

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sas: broed! spannend he.
    hoe voelt dit voor je, WETEN DAT er 2 bevruchtingen in joe zitten?
    waanzinnig he!

@kaasboer: hij krijgt .... het tegenovergestelde van wat ik gokte, zoals altijd! :D
    en ze zijn iets van 21 weken nu!

@lauw: ik juich voor de laatste x dit jaar dat je ongi bent geworden, deal?
    ;)

meppel bellen! teepee! nu!

@lauw: dat blijft hilarisch, maar ook sielug. nogmaals- clown met traantje. en kus op allebei OK?

(en ik vind je een onwijs grappig wijf. en ik moet altijd zo lachen als de hele supermarkt zich rot schrikt als wij heul hard HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI naar elkaar krijsen! :D)

@knuffelkonijn: aha, dat was joe!

weet je, ik heb laatst besloten dat ik fotos van mijzelf&de mijnen enkel nog maar zichtbaar maak voor mensen die ik ook (in het echt) ken.
    en wil kennen.
    2richtingsverkeer dus bij het ' uit de anonimiteit treden' .

tussen de veule fijne meelezers bevinden zich er ook een paar die ik niet zo fijn vind.
    waarvan ik niet kan voorkomen dat ze meelezen (maar me afvraag wrom ze dat toch doen.. get your own life :p) maar wel dat ze meekijken in mijn leven.
    snap?

beutje overdreven misschien. of gewoon groenemoederige bezitterigheid? of van alles een beetje?

een sommige mensen zullen me snappen denk ik!

*kijkt duister en lichtvoetig tegelijk*

;)

maar ik zal je even PBtje sturen alwaar je mijn bloemetje kan besnuffelen ;)

@taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ai ai: hoe gaat t met jou? TALK!

@weet niet meer!

lekker op bank, thee en choco en man en kat en kindje.

i dont know what more to ask for
    i was given what i need

(wie het citaat raadt wint een glitterpiemel!)

fijn weekend schatjes!

6. ik snap je helemaal hoor klingmama :D
    en als je het liever niet aan mij laat zien, hoeft het ook niet hoor!

geniet maar lekker van je glitterige bloemenmeisje...

trouwens, ik las over eiceldonatie.. kan iemand me dat eens uitleggen? niet voor mezelf hoor ;)

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #967 Emma 79, 7 jan 2011
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
    @Lauwtje, JOEPIE voor ongi!!! Dat je daar toch zo blij om kan zijn hè :D;).

@Klingel, krijgen wij dan ook geen foto's van lief klein bloemenmeisje meer te zien :(. Ik begrijp je keuze wel hoor, als ik OOIT kinderen krijg dan zou ik ook niet overal maar foto's plaatsen.

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Even snel want ben kapot en bang ook ziek te gaan worden. :(

Lieve Sas wat onwijs gaaf!! je hebt gewoon twee toppers in je buik die de komende 8,5 maand mooi blijven plakken.

@All: ILYA en hopelijk morgen meer reactie.

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Nyn, niet ziek worden hoor! BETERSCHAPSKNUFFEL

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Emma klingel bedoeld dat alleeen haar vriendjes in haar album kunnen kijken en dus niet iedereen...;)

goedemorgen trouwens op deze vroege morgen weer ;)

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    GOEDEMORGEN!!!!!

Hoe is het met iedereen? Sas lekker aan het broeden?

Ik ben gelukkig niet echt ziek nog. Wel wat koppijn en een zere keel maar dat gaat wel over voor ik een jongetje ben.
    Ongi leek gisteren weg en is nu weer terug:( Tenminsten het is bijna zwarte afscheiding.:( Vaag weer.

Fijne dag allemaal. Ik ga zo boodschappen doen voor de apero van vanmiddag!! Lekker aan de wijn en hapjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen moppies!

Even snel, kom later terug! Iedereen lekker weekend en nog wat leuks doen?

Enne Nyn hou jij ongi wel even goed in de smiezen?? Zwart bloed vind ik altijd een beetje eng. Anders even langs ha hoor!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, ik kom alleen even zwaaien... Gisteravond gezellige meidenavond gehad met veel eten en veel drank. Was om 3u thuis. Gaaaaap. Vandaag drukke dag, nog meer gaaaaap. Word oud, kan er toch niet meer zo goed tegen.... Knuf en heel fijn weekend allemaal!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wie wat waar is de wijn?????????????????????????????????????????????

goedemorgen tralalaa!! :D

@nyn: hm, zwart, zou het een infectie kunnen zijn? of heul oud bloed?
    bij twijfel of stressjes even de HA bellen OK?
    doe dus maar even. ;)

*en nu luister je een keer naar mij en de blijmeis*

@blijmeis: haai! hoestie schatje?

@emma: ik bedoelde inderdaad ongeveer wat sil bedoelt: privefotos (ook met klingman enz van bruiloft erop) staan in album, voor vriendjes.
    en dat zijn wij toch? ;)

@sil: jij nog een knuffelknuf voor sannehuil seg..
    ik blijf erbij dat ik zoveel bewondering heb voor 2lingmamas- en zeker die die nog 3 kids hebben!

@sas: hoe gaatie vandaag met jou en je broedelarij?

@maartje: zie sas!

@sik: droomde van je! we waren samen uit eten aan t gaan!
    (en nee, niet in de librije :x)

:)

was heul leuk. en quess what. IK dronk WIJN en JIJ dronk SAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so nu is pagina echt wel uitgerekt neem ik aan he?
    :D

hebben jullie ook wel es dat je je afvraagt 'where is the party' als je in de spiegel kijkt en ziet hoe je eruit ziet?

zo'n dag heb ik vandaag!

kortom ik voel me super en mijn nieuwe grijze wollen slettig korte jurkje en glittermaillot helpen daar zeker aan mee.

*onaarde moeder deel 32497*

@moeder: florine zei net ' augurrrrrrrk '
    ja heus!

:D

*gaat weer verder in haar eigen wereldje zitten :D*

ohja nog even dit, nav van wat lieve pb'tjes: over dat openbaren van privefotos: no offence he.
    ik vind (bijna :p) alle meeleeflezers, die ook zo onwijs lief meeleven met alle andere piemelina's echt geweldig.
    echter ik weet ook dat er iemand meestalkt waaraan ik geen behoefte heb.

en zoals de 1 om bepaalde redenen haar zoontje *censuur* noemt (blijf het echt een aparte naam vinden PROEST) zo wil ik daarom niet met iedereen mijn gezin, in beeld, delen.

lalalalaaaa-la :p

ach jullie snappen t wel.

smak!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb gruwelijke buikpijn, door mijn hele buik. Ook mijn eetlust is weg, omdat eten gewoon pijnlijk is zelfs.
    Drol was het dus duidelijk niet.
    Ben net zelfs in huilen uitgebarsten, het doet zo'n pijn :(
    Sasman heeft net het ziekenhuis gebeld en ze bellen zo terug.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    liefie!

:(

wat zou dat nu toch zijn?
    wat voor pijn is het?

ik had vooral een heel 'zware' pijn in eierstokken zegmaar.
    en in doos geloof ik.

maar geen 'buikpijn'

het is toch niet iets anders, denk opeens aan blinde darm ofzo?

even bloedprikken eisen!

*knuffelt liefsas*

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het voelt als enorme buikspierpijn door mijn hele buik en een zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik.
    Blinde darm heb ik niet meer, maar die pijn was beter te harden dan deze.

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh Sas, wat een ellende :(. Lijkt mij echt niet normaal zoveel buikpijn. Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt en doet. Maar wel ongelovelijk k.u.t. zeg!
    Knuffel voor joe....

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik kan me niet voorstellen dat dit nog napijn is. Zeker omdat ik dinsdag en woensdag nauwelijks iets heb gevoeld. Donderdagmiddag begon de ellende.

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh Sas lieverd... Wat is dit nou?? Dikke knuf voor jou. En anders maar even naar zhuis voor algehele check up! Benieuwd wat ze zeggen..

Later meer!

Deel Deze Pagina