Goodmurning meisjes, Even snel, moet boodschappen doen en zo op verjaardag. Kom later vandaag nog wel meer reageren. Lieve Sas, Ik hoop dat alles goed is en dat het ziekenhuis je een beetje gerust kan stellen. Liefs
Het lijkt er haast op dat dit toeval is Sas. En dat dit niks met punctie enzo te maken heeft. Maar wat dan wel?
Sas lieverd, je maakt ons ongerust! Goed dat je gelijk gebeld hebt!!! Ik vind het ook ontzettend stom dat ze gisteren niet even een echo hebben gemaakt. Hoe moeilijk kon dat nou zijn?!?! Nou ja, gedane zaken nemen geen keer. Maar nu wel actie eisen van ze!!!
Ligt er maar helemaal aan sas waar de buikpijn 'zit'. Als het in je darmen zit hebben tom en jerry (toch? of was het een ander duo? ) daar nu echt nog geen last van. Maar het is wel goed om te weten waar het door komt...
Klingel, wat goed dat Florine augurrrrrrrrk kan zeggen!!! Verbaast me wel dat ze nog geen wijnnnnnn zegt. Heb je iets voor ons te verbergen misschien En wij samen uit eten en het was gezellig. Kan me er niets bij voorstellen. Wij zijn toch zo uitgekletst? Maar het stukje dat ik aan de sap zit klinkt in ieder geval wel goed! Zat ik gisteravond trouwens niet hoor toen ik in La Cucina 5 gangen weghapte Lauw, echt helemaal ongi nu? EINDELIJK!!! Ophalen die emmy's! In meervoud bitte!!! Nyn, gekke ongi! Ooit eerder gehad? Zwart klinkt niet normaal moet ik zeggen. Niet TE lang afwachten he! Zorra, jij ook al zo'n moeder die zich jonger wilt voordoen dan ze is :x LEKKER HE Blijerd, nog steeds aan het relaxen? Gaat het al iets beter down under?
Aangezien mijn man aan het klussen is en *censuur* D) in zijn stoel toe zit te kijken kan ik snel even typen... Klingel: auguuuurk?? Beetje raar eerste woord hoor! Wij zijn begonnen met xylofoon! Lekker he zo'n lekkere nacht! Wij vannacht ook hele goede nacht. Doorgeslapen en uitgeslapen. Zeg maar dat wij op wekker keken om 8.30 en dachten: huh. Fijn! Sik lekker uit eten geweest?? Jummie!! Jullie zijn wel van de betere etentjes he? Leuk! Down under gaat prima. Ging al redelijk en nu weer goed. Thanks for asking! Wij gaan vandaag kastje boven 'commode' ophangen en bedje in elkaar zetten. Dan is onze in elkaar geflanste kinderkamer zo goed als klaar. Fijn. Sinin. Gister was echt een te zware dag, alleen met *censuur* D) thuis die echt op boevenpad was en ondertussen opruimen voor bezichtiging. Was kapot. maar nu weer met zn 3en dat scheelt! Emma vertel eens. Voelt u al een ongi aankomen??? Krampjes enzo? Of niet? Lauw echt ongesteld nu? Hoop het!! En dan HOPPA!!! Maartje: waar bent u toch? LadyZ: oud wief! Je moet ook rustdagje inlassen na stapavondje! Rustig aan! Enne apothekerskast al verkocht? Bright: Haaaai! Jo: MP!! Ik wil plannen weten! Rest: MP!!
Kom weer even binnenwippen en zie dat Sas enorme buikpijn heeft.. He bah meis! Goed dat je gebeld hebt hoor! Ik hoop dat je snel terecht kan in ziekenhuis en dat je NLDuo mooi blijft zitten.. Trouwens, ik las gister dat Silvia schreef dat jullie als het goed gaat dan een DDDuo en een NLDuo hebben.. Als Sikki dan in Gent heel veel succes gaat hebben, hebben jullie misschien ook nog wel een BDuo
Ik ben net terug gebeld. Omdat mijn gewicht niet toeneemt en ik geen koorts heb, kan het niks ernstigs zijn. Ik moet blijven rusten, veel blijven drinken, als het echt niet gaat paracetamol slikken en morgen zelf weer bellen om te zeggen hoe het gaat. Ze gooien het echt op napijn, maar waarom wordt het dan met de dag erger in plaats van beter?
Als je zoveel last hebt..niet zeiekenhuis bellen die kijken nu alleen maar naar het feit dat je punctie hebt gehad.. ha opbellen en zeggen dat je het niet houd.. dan langs op huisartsenpost en dan vertellen dat je ook punctie hebt gehad dus rekening moet worden gehouden met eventuele medicijnen omdat je swang bent nu
@Sas, ik vind dat het ziekenhuis er wel een beetje makkelijk mee omgaat hoor, wat is nou helemaal de moeite om even voor de zekerheid een echo te doen . En als je blindedarmontsteking beter uit te houden was dan dit dan moet je wel heel veel pijn hebben. Ik ging door een hel tijdens mijn blindedarmontsteking. @Klingel, fijn dat wij vriendjes nog wel bloemenmeisje foto's gaan zien . Ik was al bang dat ik die mooie foto's moest missen . @BM, heerlijk toch dat jullie pas om 8.30 uur wakker werden, zo graag iedere nacht . @Sil, hoes't met jouw DDT, huilen ze al wat minder? @BM, je vroeg over krampjes. Ik heb nog niet echt krampjes gehad wel af en toe een beetje een zwaar gevoel onderin, begin nu ook meteen te twijfelen of ongi niet later zal komen. Ook nog geen spotting of iets . Nou goed, misschien was ei op maandag dan dus dinsdag ongi of zou het misschien . Neh, geloof ik niet .
@sas: wat ik niet snap is dat ze het niet op de punctie willen gooien maar ook geen reden zien om ergens anders op te checken! :x ik zou gewoon naar de HAP gaan als je het niet vertrouwt. zeker!!!!!!!! omdat je nu een kostbare lading aan boord hebt! moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet kan voorstellen dat de pijn, die pijn, nog van punctie komt. maar reden te meer om er dus naar te laten kijken! je mag niet in stressje zitten nu, je mag alleen maar dom breezerig broeden. hop hop, HAP dus! *kijkt streng* *en lief* @emma: tuurlijk mogen vriendjes in mijn album piemelen! moet mijn trots natuurlijjk wel delen he @emma: hm, ik snap dat je t niet gelooft maar wel dat je er toch aan denkt. gemeen van mama natuur he :x weet je echt niet zeker wanneer eiiiii was? @sil: ik heb de hang-optie ook al geprobeerd, maar florine is ook al geen hangjongere.. eigenwijsje! ik denk dat het te maken heeft met dat ze nog klein is. denk dat als ze groter is, ze het wel fijn vindt! hoop ik! ze houdt er ook niet van om 'horizontaal' gedragen te worden, wil rechtop zitten (liefst met gezicht naar voren) en alles zien. hiha! trouwens, over je pakketje, heb (weer) de TNT gebeld en kreeg net niet zon domme reactie als bij het open-gemaakte-en-lege pakketje voor boesje. (dus niet 'nee mevrouw het is niet gestolen want dat mag niet') maar: 'door de kerstdrukte kan het wat langer duren' toen ik zei 'wat noemt u wat langer'? zei die doos: 'dat hangt ervan af wanneer u het heeft opgestuurd' *laat stilte vallen zodat jullie ook even de gelegenheid krijgen dit nobelprijswinnende antwoord te laten bezinken* :x ja dat snap ik! als ik het gisteren op de post had gedaan, dan is vandaag een beetje wat langer, en als ik het voor de kerst, of in 1947, op de post had gedaan, dan is het heul lang! anyWEE, whatever. ook u krijgt een poging2pakketje. so, anders nog iets? ja: *florine ligt in eigen PIPbedje op eigen kamer te snurken!* *een vitaminepil met een hap brood naar binnen happen en op kauwen, die dan open ploft (zon huls met van die poeder erin) is niet lekker* *als je 125 geboortefefeliciteerdkaartjes (SCRABBLE) precies in een album hebt geplakt moet je je niet naderhand afvragen of je dochter daar wel in gaat kijken over tig jaar. en zeker niet beseffen dat het je zelf niet zo zou interesseren* tot zover de belangrijke wetenswaardigheden (mooi woord!) vanuit klingeldorp! *zwaai!*
@Klingel, moest ik nog ff kwijt hoor . Maar ik kon net eindelijk je filmpje bekijken mét geluid....wat een onwijs leuk, lief, schattig filmpje zeg! Grappig ook om jouw stem eens te horen en dan die kleine Florine *smelt* @antwoord tnt: wat moet je daar nou mee! Heb je niet iets van een track and trace nummer? Ik vind dat het 'iets langer onderweg zijn' wel héél lang duurd.
Mama was hier net en ze is er van overtuigd dat ik vééél te veel drink. Zelf vond ik het wel meevallen, maar toen zijn we gaan rekenen... toch wel héél erg veel. De plekken die ik aanwees waar de meeste pijn zit, zijn volgens mama mijn nieren, blaas en maag. Ze denkt echt dat als ik eens iets ga minderen (nog wel die 2 liter die moet natuurlijk) de pijn ook aanzienlijk minder wordt. We gingen rekenen en toen bleek ik nu al dik over de 2 liter heen te zitten En toen ging ik nadenken... de buikpijn is het ergste laat in de middag en avond en dan ga ik juist meer drinken omdat ik pijn heb en denk dat het helpt om veel te drinken. En dan ga ik 's nachts kapot van de pijn... dus zo gek klinkt het eigenlijk niet. Vannacht ben ik veel wakker geweest en heb ik ook nog wel het een en ander weg getankt. En dat terwijl mijn lichaam echt no way gewend is aan al dat drinken. Ik drink normaal net een liter per dag en na het rekenen kwamen we er achter dat ik zeker 3,5 liter wegwerk nu. Ik ga het eens proberen, mocht het toch weer heel erg worden (het is nu iets minder namelijk) dan gaan we gewoon rechtstreeks naar het ziekenhuis, zonder te bellen.
Gut Sas, TE veel drinken is ook niet goed nee. Gevaarlijk zelfs... Anders de kachel maar even goed opstoken. Kun je eea uitzweten Ik hoop dat het snel beter gaat!!!
De pijn is wel een stuk minder nu in ieder geval. Ik kan weer zitten en bijna recht op lopen Alleen nu wel ongelofelijke maagpijn, kan natuurlijk ook door veel drinken komen. Maagje beetje van slag ofzo. Als het echt het drinken is, dan ben ik heel blij met mijn mama (was ik trouwens toch al) maar dan ben ik wel heeeeel suf bezig geweest!