klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Sas, kwam even piepen hoe het met je ging. En schrok van je berichtjes! Gelukkig wel hoogstwaarschijnlijk de reden achterhaald dankzij je mama. Hopelijk blijft de buikpijn gewoon weg en kan je je volledig gaan concentreren op Tom en Jerry :).

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Gelukkig dat het iets beter gaat sas! En anders toch naar zhuis he!

Trouwens: heb je nog cryo's eigenlijk???

Rest: op zoek naar Zorro!!!!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik denk niet dat ik cryo's heb. Er zat geen topper bij, dus de kwaliteit van de rest zal niet goed genoeg zijn om ingevroren te worden.
    Maar we krijgen per brief te "horen" of er cryo's zijn.
    Ik ga er niet van uit, dus T&J moeten lekker blijven zitten :)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik had in EDH ook nooit cryo's kei veel bevruchtingen elke keer maar geen enkele cryo..... heel raar vond ik dat toen al

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Sas, las op hyves al dat je 'de reden' waarschijnlijk gevonden hebt! Hoop dat het nu stukken beter gaat! 3,5 liter is idd wel veel, helemaal als je normaal niet veel drinkt!

Klingel, moest heel erg lachen om je tntverhaal, maar wel te dom voor woorden zeg!

Verder weinig tijd, Siem en mannetje slapen, dus ik neem het huis ff onder handen...gister nieuwjaarsborrel hier gehad van buren (2 stellen waarmee we bevriend zijn!)

Even Siem-spam, voor mijn hyves, er staan weer nieuwe foto's op!

Bekijk bijlage 120015

Wat een knapperd he?!?

Oh ja, en dan nog iets...ik ben echt mega-ongesteld, heb veel buikpijn, gevoelige tepels enz...kan ik swanger sein?!?!:D

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Denk dat de kans wel groot is Loesie dat je harstikke swang bent... vooral omdat je tepels zo'n zeer doen pfffff... ;)
    krijg je het nog druk met een spontane 3-ling erbij ;):D

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooooo Loesie, wat een lekker ding zeg!!! Wauw, dat hebben jij en anaconda heel goed gedaan :D

Hier voel ik me echt stukken beter!!! Joehoe, ik voel me weer een beetje mens :)
    Nog wel wat pijn, maar gewoon gevoelige eierstokken. Dat vind ik niet zo gek.
    Vanmorgen ziekenhuis nog gebeld, want ik moest laten weten hoe het ging. Ik vertelde van de mogelijk oorzaak en zegt ze: o ja, daar kun je echt gruwelijke buikpijnen van krijgen want je bent dan heel je maag, darmen, nieren en blaas aan het verkrampen.
    Goh, je meent het :(

Ja, Sil... ik vind het wel erg zonde hoor... zomaar 5 embryo's de vuilnisbak in waarschijnlijk :( Ik vind het kei en kei hard!
    Maar aangezien deze twee kanjers in mijn buikje al geen toppers zijn en dit de twee mooiste waren, kan ik me niet voorstellen dat wij cryo's hebben.
    In NL vriezen ze toch alleen maar toppers in?

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden ik kom even zwaaien.
    Vriendlief is eindelijk sinds..........ehhh ja sinds wanneer??...weer eens een paar dagen vrij, dus even quality time met de family. En we zijn natuurlijk druk met onze re-styling van de woonkamer.

Sas: ben blij dat het beter gaat met je. En nu broeden!
    Ik vind het erg onduidelijk wat ze in NL doen. Gerodi was 7 cellig, wel een topper, maar kan mij niet voorstellen dat de overige 12 cryo's allemaal toppers zijn......? iig minder dan 7 cellig....toch?

Loesie: wat een lieve foto's van Siem! Ook op hyves!!

Voor de rest allemaal een dikke smak, doe maar niet op de piemel vandaag hahahaha.

KUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    #1009 lauwtje, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
    Haaii!

Klingel, kaasboer 2 jongens? Jij dacht meisjes toch? of was het andersom? :( Kan Florine "later" kaas voor je halen bij de knappe zonen van kaasboer! Hiii..

De hele winkel kan altijd heerlijk meegenieten van ons HAAAAAAAAAIIIImoment!
    Btje vraagt weleens waar ik jou van ken. "ik ken haar gewoon" zeg ik dan.. Die jongen is altijd zoooo nieuwschierig hahaa!

@laatste ongi, DEAL! hoop ik..

Nyn, eng van bijna zwarte afscheiding. Goed in de gaten houden hoor!

Sas, gelukkig voel je je weer een beetje mens! Tom en Jerry kunnen zich nu lekker in gaan nestelen! :D

Sik, hoe is t met jou? Ben je weer een beetje ZEN na date met Gent?

Emma, vandaag of morgen ongi? Nog geen spotting oid? Spannend!!! Misschien toch nog de laatste iui swang!!! DUIMMMMMM!!!!
    Wanneer ga je testen? Nu?? ;):p

@weggooien cryo's, snap niet dat ze dat hier doen in nl. Ook die hebben een KANS!

Loes, wat een prachtige siemspam! Heb je foto's al even bekeken op hyves! ;)

Ladyz, lekker even wat tijd voor gezin, heerlijk!

Hier is ongi nog niet helemaal doorgezet, maar gaat vandaag of morgen echt wel gebeuren! Morgen ziekehuis bellen en dan hoppaaaaa teepee over een week of 3!!! :D

smakjeeeee!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Yes Lauwtje, op naar die tp!!!

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    *wipt weer eens binnen*

Saskia: TP gehad! Pijn gehad :( Nu weer menselijk en broedend op Tom en Jerry :D Leuk om de 'roze babyrinth 2011 golf' te openen deze maand :D

Heb maar 3 pagina's teruggelezen, want kan niet zo lang zitten. Niks ernstigs, maar rug zit vast na onwijs lang en vast geslapen te hebben vannacht. Hondeninboswandeling heeft helaas niks goeds gedaan.

Oh ja, Sikki ik zag je PB. Staat er nog niet bij, maar morgen denk ik wel. Laat het je weten!

Allemaal dikke knuffel en liefs! :)

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Beterschap met rug Annedore :(

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @loesie, ja zeker weten! doe anders even een ovutest? bij het lichtste streepje ga je gillen en zeker weten dat je zwanger bent!!:(:(:( *grijns*
    wat een LEUKE foto! en wat heeft Siem echt een jongenskoppie!!! super zeg!

@sas; fijn dat het wat beter gaat!!! slimme mama heb je!!! goei volk hier uit het dorp he!!;)
    (ohja, HELE late reactie: ja, friet shoarma van de Cheng, hahaha. echt mijn favo! heb hele sterke maag, dus kan wel wat hebben van de Cheng)

@lauwtje: zet vast snel door nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haaaaaaaaaaaaaai!! :)

even snel, we gaan zo wegwezen naar opaoma!

@sas: jij ZUIPSCHUIT! :x
    gekke doos 3.5 liter drinken, das gewoonweg gevaarlijk!
    geen wonder dat je daar onwijs last van had.
    en wat goed dat sasmam daar op kwam! :)

lekker broeden nu he.

enne wat betreft het weggooien van 'geen top-cryos', ik vind het schandalig.
    het was een van de hoofdredenen ook niet in NL te willen ICSIVFfen..
    ken meerdere mensen (sil bv!) die zwanger en mama zijn van een 'matige cryo' !

(matige cryo....dat klinkt belachelijk als je ziet wat voor topkindjes eruit komen ;), het bewijs van dat t onzin is om ze weg te gooien)

stom NL (zuinig) beleid.

but- als ze je maar zwanger krijgen, van T&J :D
    spannend is het he!
    whoeiii!
    ik hoop zo dat t meteen raak is en blijft, en dat je met een dikke buik rondwappert straks.

trouwens, past dat wel in je agenda, een herfstbaby? :(

:D

@loesie: wat een lekker ding! echt een lekker ding!
    niet zomaar een lekker ding waarvan je maar zegt een lekker ding omdat je wat aardigs wil zeggen, maar echt een lekker ding!
    :D

*huwelijkt florine vast uit aan siem*

@lauw: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!
    leuk het dat haaaaaaaaaaaaaaaaaien.
    ik doe t ook naar Btje trouwens, en hij terug, maar vaak nog niet eens als we in hetzelfde gangpad staan.
    heb al veel klanten een hartverzakking zien krijgen als ik haaaaaaaaaaaaaai schalde tegen, ja tegen wie eigenlijk, want ze zagen verder niemand :D
    proest!!!!!!

Btje is inderdaad nieuwsgierig. soms op het brutale af.

na mijn vmk ging hij elke maand vragen: EN BEN JE ALWEER ZWANGER?
    :x
    toen heb ik wel even duidelijk gezegd dat ik t wel zou zeggen ooit als t weer zo was. tsk.

lief kindje heeft hij trouwens!

@kaasboer: precies, ik gokte 2xmeisje, tis 2xjongen :D

@taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa: hoe gaat ie. met jou? hoe gaatie ECHT?
    ook met je borstvoedverdriet?
    ;(
    knuffel..

@nyn: hoest daar met de ziekenboeg? en met de apero? heb je je eigen beetjeziekheid eruit gezopen? :D

@maartje: en hoest daar?

@vliegende lady: lekker Qtimen, fijn! :)
    geniet ervan, onder t herinrichten.

@blijmeis: lekker aan t tuttelen? en lekker gezorrooot?

so, nu weet ik eve nniet meer, wij gaan heen in vrede!

ohja daarover gesproken:

@loesie: ik denk dat je wel zwanger bent hoor! doe maar snel je zwangerschapsbroek aan, voor die spontane 3ling! :D

;)

@annedore: knuffel voor joe rug! sigtig an!

@jo: leef je nog? volgende week weer zo druk?

@sikki: hoest daar, nog wezen culi-en? jij groot culimonster? :)

@emma: toch wel wat UW voor maan/dins? ik wel hoor!

so, hopsa, florine overhevelen (slaapkoningin!) van bedje naar maxi en dan 'trappen we m an' zoals ze dat hier zeggen geloof ik.

zwaai!

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Jikes, wat een pagina's!! Vergeef me dat ik niet alles ga teruglezen!! ;)

@LadyZ
    Quality time?? Heel goed, lekker van genieten.

@Taliaa,
    Hoest met jou? Alles goed met jullie 2e wondertje?

@Klingeldingel,
    Have fun bij opa en oma!!!

@Loesie,
    Mooi kereltje toch!! Wat een mooie kindjes komen er uit IVF/ICSI ;)

@Nyn,
    Zwarte afscheiding? Hmmm, beetje eng hoor. In de gaten houden.

@BM,
    Hoest met de auto? Valt te fixen?

@Annedore,
    Ai van rug. Lekkere massage of warmspul??

@Sikki,
    Hoest nu een paar dagen na bericht uit Gent? En hoest met de vermoeidheid?

@Sas,
    Wat fijn dat het beter gaat. Mutsie toch. 3,5 liter is wel erg veel hoor.

@Emma,
    Hoest daar?

@Lauw,
    Yay voor bijna ongi en snel uitrEIking!! Ga alvast mijn jurk uitzoeken :D

@Maartje,
    Waar ben jij?? Helemaal in luv en niet meer op deze planeet?? ;)

@rest
    SMAK!!

@hier,
    All goud onder de sunne :D
    Verrassing was geslaagd. Lekker eten, film viel beetje tegen :( Wel gezellig gehad.
    Gisteren met vriendin naar Narnia 3D geweest. Niks voor mij dat 3D... Wel erg mooie film, zucht....

Lynn wederom verkouden en erg jengelig. Gisteravond hele avond gehuild bijna :( Hopen dat het vanavond beter gaat. We shall see.

Laifs

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    :)Heb helemaal en totaal geen puf meer in mijn lijf, er komt niks meer uit mn handen en moet me aan mn tanden overeind trekken om ook maar iets in beweging te komen..... Winterdipje ofzo???? ben zoooooooooo moe gewoon ogen branden me in mn kop ...soms lijkt het wel of er traantjes achter branden heel appart allemaal.....
    :(
    oh ja even een vraag van huishoudelijke aard.
    Iemand enig idee hoe je lelijke vouwen uit glasgordijnen kan krijgen??? zitten erin sinds ik ze opgehangen heb... gewassen en nat weer terug gehangen maar helpt allemaal niet..... weet het niet meer!!!! helluppieeeeeeeee

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Awh Sil, wat naar meis. Dikke knuffel voor jou en hoop dat je snel weer meer puf hebt.

Enne, geen flauw idee hoe je die vouwen eruit kunt krijgen. Solly

X

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    haha, heb niet eens van die gordijnen... Misschien googlen op "grootmoeders tips"? Of strijken tussen 2 natte theedoeken in?
    (oei, klinkt erg huisvrouw...)

@bright, vond manlief het ook leuk? en was het goed gegaan bij/met oma? Heerlijk even er tussen uit he?

@klinkel: trap-hem-aanze! hihi.
    hier zijn we altijd "aangereden" . Je zou denken dat we dus regelmatig 112 moeten bellen als we weg zijn;)
    domme brabo's.
    Met mij gaat het wel, begin chronische hoofdpijn te ontwikkelen. maar ook moederliefde voor Elize, dus die hoofdpijn neem ik er maar bij.
    Borstvoedingsverdriet gaat wel... eergister even laten drinken:) Ze pikte de borst nog wel, maar niet van harte.
    Even de handkolf erop en had wel 5cc. Een teken dat ik er óf echt voor moet gaan en vol aan de kolf moet, óf het maar moet laten. maar brulbrul, ik had me zo verheugd op die intieme momenten. En als ik 's nachts weer een flesje sta te maken wil ik niks liever dan gewoon warm in mijn bedje kruipen met Elize aan de borst...
    Maar goed, erg verstandig is het niet. Ik ben amper in staat mezelf en de kids te verzorgen, ben gewoon te moe.
    Morgen hb laten prikken, dus we zullen het wel zien...

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Awh lief Taliaatje, als je er zo van geniet dan misschien toch weer BV?? Misschien domme vraag, maar helpen vitamine preparaten niet voor de moeheid??

Manlief vond het leuk, die was lekker verrast. Met oma ging alles goed, ze was om 23:00 uur wel huilend wakker geworden, maar flesje erin en alles goed :D

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sas, wat ontzettend goed dat je je weer wat beter voelt. En 3,5 liter drinken :$, tjemig wat een hoeveelheid!
    Nu weer lekker broeden op T&J. Zo noemde mijn schoonzus haar tweeling ook gedurende de zwangerschap :D.

@Loesie, wat een knap ventje is Siem *smelt*.

@NOD: helaas, het is weer niet gelukt deze maand, voor ons geen spontaan wonder tussen 2 behandelingen in :(. Vandaag wat lichte spotting, betekend dat ik hoogstwaarschijnlijk dinsdag ongi wordt. Komt op zich wel goed uit met bloedprikken VU en uitgangsecho op dag 3, donderdag ben ik vrij dus heb ik in ieder geval geen problemen met vrij vragen op het werk.

@Bright, was brightman helemaal verrast, vertel eens hoe reageerde hij. *edit* zie dat hij het leuk vond, mooi so! Had ook eigenlijk niet anders verwacht :D

@Taliaa, wat frustrerend die vermoeidheid :(, en die hoofdpijn is ook niet echt bevorderlijk. Komt Elize nog wel steeds aan? Ik vind het zo jammer voor je dat je niet 100% kunt genieten. Knuffel voor joe....

Strakjes Boer zoekt vrouw kieken :) en dan morgen weer an 't werk, bleh!

Deel Deze Pagina