klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik stem voor!!

Met zn allen een eetdeet??!? :D

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Dag Maartje, ik breek even in,

Aleereerst heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb een beetje gevolgd hoe spannend het was en natuurlijk nog steeds wel een beetje is! Ik wilde je even vertellen dat ik vorige zwangerschap ook grote bloedingen heb gehad en een enorm hematoom, maar ondanks dat bleef het kindeke steeds vrolijk spartelen en salto's draaien en is afgelopen maart onze dochter gezond geboren! Wilde je alleen maar even zeggen dat het dus echt goed kan komen en je lijf kan het hematoom vanzelf opnemen (net als een blauwe plek of bloeduitstoring) of natuurlijk via bloedverlies eruitwerken...
    Ik hoop dat je geniet van je zwangerschap en dat het allemaal helemaal goed komt!
    Liefs

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je Marijn! Vind het heel fijn verhalen te lezen met een goede afloop van dames die hetzelfde meemaken of mee hebben gemaakt als ik.

Heb ook een PB gehad van iemand die een blog heeft over dit onderwerp. Heb met zoveel tranen in mijn ogen het gelezen!! Het voelde in die eerste onzekere dagen van de bloeding als iets waar ik heel veel kracht uit heb weten te halen om plat te blijven liggen voor het goede doel!! En te blijven geloven en hopen in een goede afloop!!

Thnx voor je berichtje en gefeliciteerd met je dochter en je nieuwe zwangerschap!! Nu geen last van hematomen?

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ja, hoop blijven houden hoor! Dit kindje wil er gewoon heel graag zijn!
    Ik heb tot nu toe nog helemaal niks geen bloed gezien en dat is een totaal nieuwe ervaring, haha! Soms denk ik wel eens, zal het wel goed zijn?? juist omdat ik geen bloed verlies dit keer, haha!
    He, en je bent al bijna 10 weken, dus dat zit echt wel stevig hoor!

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Jaaaaaaaaa, een eetdeet :D. Ik kan ook wel tussen kerst en oud&nieuw ;):D

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ikke ook, ikke ook!!!!!!!!!!!! Ik ben voor!!!!!
    Ik wil nu weleens zien met wie ik zit te piemeleien de hele tijd!
    (sorry, bakkeleien!)

Sik, las het verhaal van de opa van Bob in het Mia-topic.
    Kreeg er tranen van in m'n ogen! Wat ontzettend lief dat je paps (en je mams ook) zo meeleeft!!!
    Ik had dat met m'n moeder, die mocht op een gegeven moment ook nie meer vragen hoe het ging! Werd er alleen maar uw-er van!

Zie hopseflopsen onderin beeld! Geweldige nickname!

Maartje: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Wat super dat piemelbeeb het nog doet!!!!!
    En zwaai terug voor hem!
    Proest voor maartjeman, die dacht er ook verstand van te hebben! Als dat zo was, konden ze met 10 weken al geslachtsbepaling doen, holladijee!!!

Oh ja, Sik! Fijne rea van baas!!!!

Emma, jeetje! wat heftig...smak voor joe!

Jo, lekker wijnsletten! Gewoon doen!
    Mijn zegen heb je!

Hier...jammerende Siempie!
    Het is echt een kriem om de juiste flesspeen te vinden!
    Nu wel zo'n beetje alles geprobeerd.

Hij drinkt heel gulzig en daardoor snel de fles op en veel kramp.
    Spuugde ook veel, dus daarom Friso comfort met johannesbroodpitmeel...hadden we een beetje de juiste speen waardoor hij niet zo snel meer dronk, moesten we dus Friso comfort en door die johannesbroodpitmeel wordt voeding weer dikker, dus is speen weer niet goed, want dan komt er niks uit...
    En zo gaat het de hele tijd door, wat we geprobeerd hebben:
    - Avent speen 1
    - Avent speen 2
    - 3 standenspeen difrax
    - s-speen difrax
    - dentalspeen kruidvat s
    - dentalspeen kruidvat m
    - kersspeen kruidvat
    - Tommie Tippee (of zoiets)
    - Nubby...

En nu weten we het niet meer!!! Is er nog iets anders?!?

Ik ga, Siem flessen!

SMAK

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    even vlug, loesie: je kunt ook dichte spenen bestellen en daar dan zelf met een hete naald een gaatje inprikken.
    Heb je precies hoe je het hebben wilt! Succes!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Weer even snel, jullie kletsen teveel om bij te lezen nu hihi ;)

Maartje, weer een goede echo van jullie sterke wonder!!!! Superrrrrrrrrrrrrrr!!!

Date; ik ben voor! En zeker voor een eetdate :D

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O... en Taliaaa, ik weet dat jij het veel te lang vindt duren... begrijpelijk ook! Maar beeb komt donderdag pas :D

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH stelletje kletsers!!!!

Lees snel bij en dan ga ik ook even reageren op zoveel als ik nog weet. Eerst even kerstkaartjes schrijven, koken, Lynn naar bed brengen enz enz.

Tot strakkies lieve skatten!!!

Laifs

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Loesie Dr Brown flessen..vraag er eens naar bij de prenatal... Mathijs heeft altijd ivm krampjes daaruit gedronken ging echt perfect ook met jbpm erdoorheen.... google het anders even... Mathijs wilde nooit een andere speen meer da de DR brown....
    Mathijs en Luuk gebruiken nu beide de papspeenY voor de dikke pap...... Sanne gebruikt de Medium van Difrax maar dan moet er wel rijstebloem 2 schepjes en jbpm doorheeen anders verslikt ze zich steeds... voor haar kan ik ook geen goede speen vinden en dus zo opgelost.

Maar google even op DR Brown denk dat dat de oplossing is voor je.. heb anders nog kleine flesjes liggen 150 ml.

succes ermee

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    was op zoek naar mijn topic maar nu zie ik dat die gesloten is :(... jammer hoor...
    Kreeg vandaag een email via freya van een stel die mijn verhaal gelezen hadden en dus op zoek zijn naar iemand die hun embryo's wil doneren.... met de vraag of we daar nog open voor staan...
    heb nog niet terug gemaild viel me even kou op mn dak erg he....
    terwijl we toch echt dit willen doen schrik ik toch wel van die directe vraag van een vreemde....

maakt me dat een slecht mens?????
    ga er een nacht over slapen en bedenken wat ik terug moet schrijven aangezien ik nog niks gehoord heb van uber S

*zucht*

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lieve breezersletjes en schattige geitenwollensokkenlangeonderbroeken meisjes,

Ik heb helaas echt geen tijd vandaag om alles terug te lezen:):(, tis bijna een boekwerk....
    Vandaag brandjes geblust en moet nu aan de boekhouding beginnen van vriendlief... (anders komen er geen centjes binnen en kan ik ze niet uitgeven:D)
    Morgen nog even een Liverpool en dan kom ik daarna weer ALLES lezen en reageren.
    Sorry voor dit ego-bericht:)

Voor iedereen een hele dikke piemelsmak!!!!

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Even een reactie van Maartje tot Maartje:

Wat een heerlijk nieuws meid! Die kleine is een echte doorzetter. Daar krijg je nog heel wat mee te stellen in de peuterpubertijd!:D
    Ge-VEEL-iciteerd!

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Gelukkig kan Maartje Maartje daar dan heel goed bij helpen:D.en anders helpt een koude douche:p

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: ik denk dat je even een nachtje goed moet slapen en goed moet praten met Silman. Natuurlijk willen je cryo's doneren maar als het nu even niet goed voelt moet je het niet doen. Het kan maar 1 keer. Neem de tijd om een goede beslissing te maken.
    En nee, dat maakt je geen slecht mens.

@LadyZ: werkze morgen.

@Blijmeisje: morgen laatste dagje werken?

@Klingel: kon eens uit de kast joh!! :D

@Loesie: standenspeen avent werkte bij mij goed voor pap.

@Date: zodra ik meer weet laat ik jullie weten of we kunnen daten.

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *nestelt zich in Babyrinth achter PC*

Zo, ik ga eens even reageren op iedereen na mijn laatste post. Tenminste ik hoop dat het lukt, want koffie is bijna klaar ;)

@Annedore,
    Hoi piepeloi!! :D
    Wat naar van je VMK meis. Hoe is het nu met je? Want het is nog maar 2 dagen geleden.
    Enne, waar blijft je kort en bondig voorstellen?

@Klingel,
    Wat hep ik is altijd handig om voor te leggen. Soms moet je die artsen een beetje helpen ;)
    Enne ik sni sna snappie jou qua sick mind en waarderen van iets heftigs.

Borstonsteking -> geen koorts nog, wel antibiotica en gewoon door blijven voeden/kolven. Nog niets ernstigs dus ;)

@Sikki,
    Poeh, lang in de file gestaan gisteren zeg. Vandaag beter?
    Enne, hoe vond SIklief je kookkunsten? ;)

En Yay voor goede beoordeling op je werk. Wat fijn dat het ook zo kan.

Ik hoop dat je opa heel snel heel blij kunt maken. Wel lief van hem zeg dat ie zo meeleeft.

En wat ga je in Gent doen?? Heb ik iets gemist??:)

@BM,
    Die PB komt morgen of misschien vanavond nog. Solly solly, je hebt gelijk!! :)
    Hoest nu met je lief mannetje? En met jou?

@Sil,
    Och wat sneu van Mathijs :(. Wel fijn dat de sakjes helpen zeg.
    Kon je nog weg met de auto vandaag?

En jij is geen slecht mens hoor dat je schrikt van zo'n directe vraag. Lijkt me een hele logische reactie en daar moet je gewoon even goed over nadenken. Dikke knuf voor jou!!

@Zara,
    Toch niet Dexter in de zin van de tekenfilmserie he? Haha

@LadyZ,
    Toppie jij stuudje!!! Mooi hoor, maar kon je nou niet even gewoon die 10 halen :p;)

@Taliaa,
    JIJ IS GEEN ZEIKERD!!! :x:x
    Potverdikkie zeg. Jij mag ook mokken en alles. Enne, het spijt me, maar die aardbei had ik niet met alle liefde van je overgenomen hoor. En ben toch echt MMM meisje ;)

@Liefnyn,
    Wat een kl*tezooi met die hypotheek e.d. :x Hoop dat het snel rond is. Pffff/.
    Enne tussen kerst en oud&nieuw in het kikkerlandje?? DATE!!! :D
    Thanx voor de tips over de borstontsteking. Tot nu toe helpt het, want gaat nog niet verder.

@Maartje,
    YAY VOOR GOEDE ECHO!!! En die Maartjeman is toch niet zo snugger hoor, haha. De navelstreng aanzien voor piemel, of is het wishfull thinking? ;)

@Loesie,
    MOeilijk lijkt me dat zeg om niet de juiste speen te kunnen vinden. Misschien de breastflow ook handig voor Siem? Daar moeten ze iets meer moeite doen om er iets uit te krijgen. Lynn verslikte zich daar niet in. Maar weet niet of het werkt met JBPM erdoor.
    Enne nieuwe wagen?? Ik heb ook een Ford FOcus, hoe oud/nieuw is ie??

@Emma,
    Zo'n laparascopie valt echt reuze mee. Ik heb er hoogstens 2 dagen last van gehad. Ook verklevingen.
    Mijn eierstokken zitten nu aan de achterkant nog verkleefd (kan ook niet los), maar konden wel gewoon aangeprikt worden met de ICSI. Dus wie weet hoeft het niet met operatie.

@Date,
    ZO ONTZETTEND VOOR!!! Ik wil al jullie piemelina's wel eens zien in real life ;)

@hier,
    Gaat zijn gangetje. Nog last van borst en met name als Lynn drinkt dan ben ik absoluut niet blij. Maar moet onder controle te houden zijn nu met meds en tips van Liefnyn.
    Sinds vandaag ook last van ongipijn, dus ik vraag me af of ik nu voor het eerst weer ongi ga worden. Wat heb ik die pijn niet gemist zeg, bah bah bah!!!:x:(

Dikke smak op joen wankies!!!

ILYA!!

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    #118 Loesie1982, 14 dec 2010
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
    ff snel:

Sil, zou ik een beroep op je fles mogen doen?!?!
    Ik wil er best zelf één kopen, maar we geven bakken met geld uit en het is steeds niet goed...
    vandaag dus die tommy tipee (of zoiets) gekocht a €5,- en
    die kan dus weer de prullenbak in bij wijze van...
    Op zich gaat die best goed, maar de melk wordt er heel pappig in dan krijgt hij de laatste 30cc er niet uit...gggggggggrrrr...

Mocht die dr. Brownfles goed zijn, dan kopen we die, maar dan kunnen we het eerst uitproberen.

Zou je hem op willen sturen?!!?
    Verzendkosten zijn dit keer voor mij. Als je die ff pb-t met bankreknr dan maak ik dat over! En wat je dan voor de fles wil hebben natuurlijk!
    Heb je m'n adres nog?!?!

Ga verder bankhangen...halfzus van vrienden van ons (2 broers), is op tv makelaar...zoeken een huis in hardewijk eo!

SMAK

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    bright, gekruist! Wat is breastflow dan?!?! We willen echt alles proberen!!

Het is een wagen van 2005. Een diesel, heeft 196.000 gelopen.
    Echt een plaatje, ben helemaal verliefd!
    En een donderse kofferbak! En dat hebben we wel nodig, met kinderwagen en hond!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hihi, donders gebruikten mijn neven meer uit jouw regio ook altijd :D
    En nu lees ik het bij jou!
    Leu ut Twente leuke leu! :D

Sil, jij bent helemaal niet raar hoor!
    Als het ineens zo concreet wordt dan zou ik ook wel slikken en nog een tweede, derde en misschien nog wel meer keer willen nadenken.
    Misschien ligt het er ook aan wie jullie embryootjes krijgen.
    Wellicht zo een onbekende out of the blue, voelt toch niet helemaal goed?!

Knuffel of speen van Siem en borsten van Bright!

:$

Zei ik dat echt ;)

Deel Deze Pagina