klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Gefeliciteerd maartje, super dat maartbeeb het zo goed doet. Dat blijft hij vast ook doen nu...

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ja dat is ook een fles, met een dubbele speen. Ik kan je ze wel opsturen, Lynn drinkt er niet meer uit. Als je natuurlijk gebruikte flessen wilt proberen. ;)

Liefs

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    :$:$

Wat seggie nou??

:$:$

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sil, kan me wel voorstellen dat het koud op je dak valt als er ineens een vreemde om je cryo's komt vragen. Dan wordt het misschien wel een beetje té echt.
    Slaap er nog maar een nachtje of misschien wel meer nachtjes over en praat goed met Silman. Het moet wel goed voelen om de cryo's te doneren.

Knuffel voor joe...

@Bright, bedankt voor jouw laparoscopie ervaring! Mag ik je vragen wat bij jou de verklevingen heeft veroorzaakt, was dat net als bij mij een buikoperatie? En zitten jouw eierstokken aan de achterkant van je baarmoeder verkleefd?

Knuffel voor borstontsteking, auw.

Meiden, ga de honden uitlaten en dan naar bed. Slaap lekker!

SMAK

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dat zou super zijn!
    Kook ze natuurlijk eerst uit he! haha!
    En als ze goed bevallen kan ik, zoals ik al bij sil aangaf, ze altijd nieuw kopen, maar het is zo zonde geld om elke keer wat anders te kopen en het daarna weer in de kast te zetten, omdat het niet werkt...

Zal je m'n adres pb-en!
    En dan moet je maar kijken wat je wilt hebben voor de fles(sen?) en wat je aan verzendkosten kwijt bent en dat ff terug pben!

Je bent een schat!

Rest, tot morgen!

SMAK

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Net een prachtig mooi avondwandelingetje gehad...we hebben 5 vallende sterren gezien!
    Ik heb voor alle babyrinthmeisjes een mooie wens gedaan ;):). Dat mijn wens voor jullie maar uit mag komen!

Welterusten...

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Fkes snel:

Thnx voor lieve berichtjes op minime in buik.
    Voor de liefhebber: mijn uberdikkepens in album!! *ben zo trots*

Welterusten SMAK en dat echt zoals Emma al wenste... Al onze wensen, van elke babyrinth meisje uit mag komen!!!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen lieve meisje,

ik hoop zo dat Emma haar wensen mogen uitkomen voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Sikki, trek je het allemaal nog? :( O, ik ben al UW laat staan hoe UW jij moet zijn.

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Maartje, wil je je buik niet zo uizetten :p:D

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Trek het totaal niet meer :(

En Siklief ook niet :(

Die zegt dat hij zo onder spanning staat dat er maar iets hoeft te gebeuren en hij knapt en niet meer voor rede vatbaar is.
    Ik had gisteren namelijk gegeind dat ik zonder hem getest had.
    Nou, dat vond ie dus NIET grappig ;)

Siklief slaapt bijna niet meer.
    Hij heeft zoveel hoop en is zo bang voor een negatieve test!
    Als dat zo is, dan kan ie alleen maar huilen zegt ie.
    En dat heeft ie tot nu toe bijna nooit gedaan.
    Hij was echt altijd de sterke van ons tweeën!

Dus testen we nog maar even niet.
    Maar ondertussen moet ik elke dag ieder detailtje van wat ik voel voor hem opsommen :D
    Hoezo, wel willen weten, niet willen weten, wel willen weten, niet willen weten...

Ik begin wel allerlei dingetjes te voelen.
    Maar dat kunnen voor mij net zo goed tekenen zijn van een naderende ongi.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen meiden,

Nou hier geen Liverpool, maar een dagje zorgverlof.....
    Gerodi heeft me de halve nacht wakker gehouden met spugen, poepen en brabbelen. Niet eens huilen, de schat.

Sil: oh, dat best even slikken denk ik...? Wildvreemde die een 100% silbeebje willen.... Ik vind het sowieso echt super knap dat je/ jullie er over nagedacht hebben en er mee bezig zijn. Ik denk dat als wij er nog een paar over houden ik ze aan de medische wetenschap beschikbaar stel:)

Maartje: joehoe!! beeb zit daar lekker warm en haat kou, dus die blijft lekker zitten! En mooie foto! Je mag er zeker super trots op zijn!!

Nynke: naar NL! Weet je het zeker met dit zeikweer??;) En die fransen moeten nou een keertje een schop onder die franse derriere hebben!

Emma: wat lief van je! Maar je hebt toch ook wel een hele grote wens voor jezelf gedaan??

Sikki: hoe gaat het met de UW? Hierdoor nog niet kunnen po-eppen??? En niet koken??? Jij bofkont, zou ook wel elke avond willen aanschuiven;) Helaas krijg ik dan weinig variatie......

Sas: hoe gaat het met je dartbordbuik?? Krijg je er al handigheid in? (of wil je dat er eigenlijk niet in krijgen8))

Bright: gatsie borstontsteking..... wel goed in de gaten houden he!!

Loesie: volgens mij heeft elke mama die een fles gebruikt zo'n periode, hier ook.... Heb nog tig soorten spenen/ flessen etc.

Klingel: wat een lief en wijs koppie heeft kleine Florine! Hoe gaat het met je nieuwe vriendengroep???:D

BM: zit de rem er al op????? En hoe is het met zoonlief??

Taliaa: is die baby er nou eindelijk eens een keer......8)Die room escape spelletjes hebben ook geen re*t geholpen....;)

Iemand vergeten? Sorry dan, errug weinig geslapen.....
    SMAK!!

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Emma, maar bovenal toch wel een hele belangrijke wens voor jezelf gewenst hoop ik!!!

Zorra, geen Liverpool, maar een ziek ventje :(
    Knuffel voor Gerodi!

Maartje & buik, dat krijg je ervan als je een week op de bank stil ligt met een boel eten op tafel ;):D

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    haaizwaai, nee geen baby...
    Voel me helemaal niet oke... misschien een voorteken? maar het voelt meer als buikgriep, incl symptomen...
    Vlos komt sowieso vandaag even langs..
    jullie horen het!
    Liefs, Taliaa

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taliaa, ben je daar al weer?!?!?!

Ksssssssssssssssssst!!!!!!!!!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Taliaaaaa gaat werpen vandaag!!!!!!! weet het zeker!!!!!!
    denk ik ;)

hier net kerstviering gehad op de creche met mathijs..... pffffff wat is dat vermoeiend zeg hij luisterd voor geen meter dan met al die ouders etc erbij..en ik sta mooi voor aap dan...... ga niet meer mee hoor....:)

Vriendin krijgt vandaag telefoontje van zh over plan van aanpak en wat nog te doen...

vrijdag lekker vrij dus alleen morgen nog even werken :D

Ben ondertussen helemaal UW voor sikki....en nog een beetje van mn stoel geblazen door die email.... heb het ook nog niet tegen silman verteld...moest het eerst laten bezinken denk ik...dus waord vanavond even in de groep gegooid ;)

Ik wens ook voor ieder mmm meisje het mooiste geluk in 2011.... dat we 2011 allemaal mogen afsluiten met een beeb in de armen... de een wat ouder dan de andere natuurlijk maar wel allemaal een beeb :D:D:D:D

Loesie ik ga eens kijken waar de fles is gebleven.....

tot starks allemaal ga even snel huisvrouwen want om 11,15 uur moet ik mathijs weer ophalen van de creche

dikke piemelsmakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ieuw

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Maartje: ik ben superblij voor jullie! Wat mooi dat ie gezwaaid heeft!

Sorry, mijn korte en bondige voorstelronde doe ik later. Ben niet zo praatgraag na megaconfronterende echo van gisteren :(

Fijne dag allemaal!

En Sikki: ik leef enorm met je mee! Wat een onzekerheid, bah!...ik blijf hopen en duimen!

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Annedore ik las het in je eigen hoekje...wat een confrontatie dan ineens he...een hele dikke knuffellllllllllllllllllllllll voor jou...
    en ik ga met de gyn mee volgend jaar gaat het gewoon lukken zonder al die pech die je nu hebt gehad....... 2011 word knalroze ook voor jou!!!!!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    speciaal voor anedore nog even een berichtje: jeetje meis.... Wat confronterend. En nu?? een maandje rust en dan in het nieuwe jaar nieuwe kansen??? sterkte! zeker de komende (december)dagen!!!!!!!!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Heb even een reactie gestuurd naar die mensen wat vinden jullie hiervan....

Hoi Silvia,

zag dat je opperde wat te doen met je cryo`s? En of er mensen waren die
    belangstelling hadden, is dat nog zo?
    Wij zijn namelijk op zoek naar een paar die hun overige embryo`s willen
    doneren.
    Wij hebben 3 niet gelukte IVF?ICSI pogingen achter de rug, en zijn er
    klaar mee.
    Willen wel dolgraag een terugplaatsing proberen van resterende embryo`s.

Met vriendleijke groeten,

MIJN ANTWOORD HIEROP

Hoi **********

Het klopt dat wij aan het orienteren zijn om onze 3 overgebleven cryo's te doneren.
    We zijn nu aan het wachten op bericht van onze behandelende kliniek in Dusseldorf waar ze opgeslagen liggen.
    Zelf weten we niet hoe het allemaal precies werkt en wat we kunnen en moeten verwachten, dus we wachten eerst op antwoord van hun.
    Ik weet dus ook niet of de kliniek dan graag zelf mensen uitzoekt voor onze cryo's of dat we dat zelf mogen doen...
    Dus op dit moment kan ik je helaas nog geen antwoord hierover geven.
    Ik wil je best op de hoogte houden als we hierover zelf meer duidelijkheid hebben.En wie weet kunnen we uiteindelijk jullie helpen om jullie droom te verwezenlijken.

Groetjes Silvia en Silman

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sil, prima antwoord toch!

Ben ik heel erg als ik zeg dat ik me stoor aan het mailtje wat ze jou hebben gestuurd?
    Vooral het stukje:
    Wij hebben 3 niet gelukte IVF?ICSI pogingen achter de rug, en zijn er klaar mee.
    Willen wel dolgraag een terugplaatsing proberen van resterende embryo`s.
    Ik vind dat ze wel heel summiere info hebben gegeven en op deze manier krijg ik de indruk dat ze wel heel makkelijk naar de volgende mogelijkheid grijpen.
    Zijn ze echt uitbehandelend met hun eigen zaad en eitjes?
    Zijn alle opties onderzocht en is dit de enige mogelijkheid die voor hun overblijft?
    Ik kan me voorstellen dat jullie jullie embryo's het liefst willen doneren aan een stel wat verder helemaal geen mogelijkheden meer heeft.
    Misschien is dat bij hun ook het geval en zou je even moeten doorvragen, maar ik kan me voorstellen dat deze summiere info je even doet wankelen.

Misschien dat jij door dit mailtje ook niet het beeld hebt van een stel wat je ooit voor ogen had toen je aangaf jullie embryo's te willen doneren?

Deel Deze Pagina