klingel in het babyrinth- deel3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sil, ik ben het eigenlijk wel met Sikki eens....

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Mag ik even zeuren :):x.

Vandaag op kantoor een buitendienstvergadering dus alle medewerkers van het bedrijf zijn aanwezig.
    Eén collega is ruim 25 weken zwanger en heel begrijpelijk stort iedereen zich op haar met allemaal vragen over de zwangerschap, en wat een mooie buik ze heeft, en voel je al iets, en hoe ligt ze nu, blablabla.
    En dat moet juist allemaal gebeuren op de plek waar mijn bureau staat! Ik krijg bijna de neiging om te brullen of ze dat niet ergens anders kunnen gaan bespreken, dat IK die gesprekken niet continu wil horen :). Maar goed, weten zij veel, niet iedereen op kantoor weet van mijn situatie. Dus ik zeg maar niks, en laat het maar over me heen komen....maar voor mijn hartzeer is het niet zo goed :(.

Nu zijn ze weer in vergadering dus heb ik weer rust!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, KNUFFEL!

Zoveel hartzeer lieverd!
    Soms is het gewoon net allemaal even te veel :(

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey lieve meiden...

Emma, wat een kl*tensituatie is dat toch altijd weer...je kunt er niks van zeggen, maar het is zo confronterend dat ze dat dan lekker dicht bij jou in de buurt gaan bespreken...zucht...
    knuffel voor jou...

Sik, ook voor jou...wat ontzettend rot dat siklief nu ook zo op spanning staat...dat is toch altijd een beetje degene waar je op terug kunt vallen he?
    Ik had dat met mannetje ook...kreeg na de 2e mislukte ICSI-poging ineens een smsje (nadat hij die dag ervoor zo sterk voor mij was geweest) dat hij er doorheen zat en dat hij zo graag een kindje wilde van ons samen...
    En moet je nagaan wat jullie allemaal moeten doorstaan...
    Heel begrijpelijk dat siklief er doorheen zit, maar ook angstig voor jou lijkt me!
    Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan en dat je er met positief nieuws uitkomt!!!!

Sil, ik ben het ook met Sikki eens...ik vind dat ze er wel erg makkelijk over praten...misschien toch echt eens vragen na de achtergrond. Blijkt nu dat de eitjes echt niet goed zijn ofzo en dat bevruchting niet goed lukt, dan is het wat anders...maar zo lijkt het alsof ze het 'zomaar' opgeven...

Na die pogingen is iedereen er klaar mee, maar is ze klaar met spuiten/punctie ed en zijn bevruchte eitjes 'lekker makkelijk' of is ze klaar met de teleurstellende resultaten omdat het gewoon niet goed zit...Ik zou dat eerst uitzoeken...
    En natuurlijk heel goed dat je eerst wilt afwachten wat uber S er van zegt!

Bright, bedankt voor pb! Ik wacht ze af!

Sil, succes met zoeken, haha!

Zorra, aaaaaaaaah gos, Gerodi ziek...da's nooit leuk he, als kindjes zich zo rot voelen. Zo zielig is dat!

Siem ligt nu voor het eerst weer sinds zijn enge-bijna-erin-blijven-hoestbuien boven in z'n bedje, dus ik blijf een beetje in de buurt. Hij is nog een beetje aan het mopperen...wil zich nog niet overgeven...(ah, nu wordt het rustig)

Straks nog kraamvisite...collegaatje van me! Zij wil ook heel graag kindjes, maar bij hun is de situatie er nog niet naar...
    Ze wonen in een klein huurhuisje, vriendlief heeft een dochter van een jaar of 10, die bij hen woont (kan soms heel lastig zijn) en hij is net een bedrijf begonnen, dus de financiële is er ook nog niet naar en de huisvesting dus niet...
    Ze willen daar graag nog op wachten...ze is 3 december 31 of 32 geworden...

Ik zou er niet op wachten als ik haar was, maar snap het ook wel weer een beetje...

(Siem begint opnieuw te mopperen...nanananananananaaaaaa baby give it up, give it up, baby give it up!)

Ik ga...ff de hond de voordeur uitgooien!

(Siem geeft opnieuw op!)

SMAK

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sil: netjes mailtje terug! Ik ben het ook wel met Sikki eens. Vooral het zinnetje: we hebben 3 pogingen gehad en zijn er klaar mee..... Waar klaar mee?? Als je dit mailtje stuurt naar iemand die zijn cryo's afstaat, denk je dan dat het hoppa in de buik en baby is???? Ik vind: we willen alle pogingen aangrijpen en doen wat we kunnen tot er geen opties meer zijn beter dan we zijn er klaar mee..........

Emma: gatver... dat is nou net niet waar je op zit te wachten nee........ dat is een echte mok.... hoop dat het geneuzel nu afgelopen is.....

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goffer, net echt een mega rea geschreven. Tik ik net mn laatste zinnetje, springt mn lappie ZONDER WAARSCHUWING uit voor een update verwerking oid... Alles kwijt.

Grrr

Ik ga aan poging 2 beginnen.

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, KNUFFEL terug. Wat is die UW voor jou en Sikman toch killing :(.

@LadyZ, hoe gaat het met kleine Gerodi?

@Loesie, knuffel voor Siem, arm ventje met z'n hoestbuien.
    Tja, en collegaatje. Ik zou eerlijk gezegd, kijkend naar ons mmmeisjes, ook niet meer wachten.

@werk: ik heb weer even rust, vergadering is nog steeds bezig :D.
    Normaal heb ik er niet zo veel problemen mee hoor als er eventjes over kindjes en/of zwangerschappen wordt gesproken. Maar nu ging het maar aan één stuk door en steeds weer opnieuw hetzelfde verhaal aan een andere geinteresseerde collega. Ik werd er even gek van! Het is dan toch weer erg confronterend en versterkt je eigen gemis weer eens extra.

We gaan zo met het hele bedrijf eten bij Snowplanet (kerstlunch) en daarna skien voor wie wil. Ik ga voor de APRÈS-ski :D.

SMAK

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: :( samen mega uw. Zal gezellig zijn in huis.;) Maar o, wat kan ik het me voorstellen. Tenminsten dat denk ik. Hebben jullie een testdag afgesproken en wil je die delen met ons?

((pletknuff))

ZEN!!!!!

@LadyZ: beterschap voor zoontje lief.

@Taliaa: ik hoop so dat het toch het begin van een naderende bevalling is. Is de vk al geweest??

@Sil: ik sluit me aan bij Sikki. Het klinkt alsof deze mensen dit wel een hele" makkelijke" oplossing vinden.

@Emma: :( dat is wel heul erg confronterend. Gelukkig zitten ze nu in vergadering.

Veel plezier met de apres ski!!!:p Drink er maar een van mij.;)

@Saskia: hier komen en vertellen hoe het spuiten gaat, hoe thuis zijn bevalt etc.:p

@Loesie: slaapt Siem?

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Yep hij slaapt!:D

Emma, ik snap het hoor...ik had ook echt momenten dat ik er heel goed tegen kon, maar soms werd het me ook wel teveel...en dan liep ik gewoon weg! En daar hadden ze dan altijd begrip voor!

Maart, balen is dat he, van die megarea!!!!
    Ben je al weer een aardig eind op weg!

Ben even met mams aan de tel...

SMAK

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Dames dat is nu ook echt wat ik dus dacht :$:$
    3 pogingen en nu al opgeven?????
    hoe graag wil je een kind vraag ik me dan af???
    en dan ga ik denken wil ik mijn lieve kleine eskimo's wel afstaan aan zulke mensen die er meteen het bijltje bij neergooien?
    Wat als het ouderschap ze dadelijk niet bevalt wat doen ze dan? het kind weggeven aan de eerste de beste? sorry hoor we hebben het geprobeerd maar we kunnen nu niet meer doen wat we altijd graag deden dus geven we dit kind weg......
    pffff nee ik kijk mooi nog even verder ik weet zeker dat er meer meiden zijn die het echt hard kunnen gebruiken en die zonder deze kans zeker niet swang kunnen worden meer ivm ei en zaadjes...
    Dank jullie wel voor jullie antwoorden :D voel me nu tenminste wel gesterkt dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt :D
    ILYA!!!!!

Emma Klote is dat dan altijd he pfffff.. ik vond het ook altijd zo moeilijk vooraal omdat bij ons op het werk niemand het weet maar dan ook echt niemand... dus dan hoorde je weer dat een collega ( bijna allemaal mannen dus;)) zicht vern**kt had en een meisje zwanger had gemaakt en wij zaten daar met lege handen...pffff

knuffel voor joe !!!!!

Sikki Mega UW nu voor jou...maar ik voel een vreemde ZEN als ik aan jou en Bob denk... mischien door opa Bob verhaal weet het niet maar klinkt als een mooie toekomstdroom :D
    die ik je meer dan ooit graag zou willen geven...dus we duimen stug door en fikken alles af wat maar kan en mag fikken :D

Nyn weet niet of ik het al gezegd had maar ILY!!!! je bent altijd super attent en super meelevend voor al die gekke meiden hier.. altijd wel een lief woordje en een brede schouder om veel traantjes mee op te vangen...
    super

Loesie heb hem gevonden hoor.. nu nog even kijken voor verpakking om hem op te sturen kan niet in enveloppe helaas want past niet door de brievenbus denk ik... ga straks eens passen ;)

Maartje ik wacht met smart op mega rea :D

Klingel waar is u??

Taliaaaaaaa al aan het werpen? word echt tijd hoor ik dans me steeds het apezuur maar dat werpdansje werkt niet voor jouw beeb...

Lady super score zeg voel me helemaal veilig als ik met jou vlieg
    Dikke knuffel voor arme zieke Gerodi.......

Bright druk druk druk....al plannen voor de kerst met kerstmeisje Lynn?

Zara waar ben jij dan gebleven????

Michelle leuk dat je soms weer even langskomt:D

meeleesters haaii zwaaiiiiiii

de rest allemaal dikke knuffffffffffffffffffff
    ik moet even twee flesjes klaarmaken want het luchtalarm gaat hier in canon af :D:D:D:D

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb hier een spuitluier om het uur, verder wel een vrolijk kind, is dat erg????

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lady heeft ie al tandjes???? anders kan het heel goed zijn dat hij er nu een krijgt.... zolang hij gewoon nog goed drinkt is er niks aan de hand denk ik

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    grrrrrr:x:x:(:(:(:(:(:(:(:(snifff
    ze kon niet strippen... bmm was nog niet verstreken, zat nog tuutje op zeg maar. stond wel een beetje open, maar dat mocht ze nog geen ontsluiting noemen.
    Dus....
    Vrijdag naar de gyn... Heb wel wat bloedverlies van het "wroeten", maar goed, dat is niet erg zei ze.
    Bah, zit er echt helemaal doorheen. weet niet meer hoe ik moet liggen/staan/zitten..
    sorry voor mijn sippe berichtje

@ladyz, drinkt hij nog wel voldoende?? zolang er genoeg vocht inblijft zou ik me niet te veel zorgen maken! wel de billen lekker insmeren!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Taliaaaaa waarom bel je niet voor het inleiden??? het word zo wel een enorme lijdensweg denk ik...
    heel bewonderswaardig dat je het liever zelf allemaal doet maar je moet nu toch echt aan jezelf gaan denken hoor meis want als je nu al doodop bent hoe moet je dan fris en fruitig aan je werpathon beginnen????
    anders vrijdag gewoon hup knoop doorhakken met gyn en gaan met die banaan!!!!!!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Arme Gerodi :(
    KNUFFEL!

Taliaa, wat vreselijk!!!
    Nóg langer wachten!

Nyn, we hebben wel een testdag afgesproken ja ;)
    Maar ik weet niet of we langer of korter zullen wachten.
    Tuurlijk willen we goed nieuws zo snel mogelijk weten, maar voor slecht nieuws willen we ons zo lang mogelijk verstoppen.
    Anyway, zaterdag is het 2 weken na punctie...

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Neem aan dat Zaterdag ook testdag is Sikki ;) zo ontzettend spannend!!!!!! nu een week na tp toch??? 8 dagen na tp testen is goed te doen:D spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    wanneer "mag" je officieel testen na tp? tel je dan 14 dagen na punctie? of tel je de dagen na tp?

@silvia, ja lieverd, maar wil zo graag lekker thuis en mijn meisje zelf laten aangeven wanneer ze komt. maar goed..(*eigenwijs*)
    Eerst vrijdag maar afwachten, dan kijken ze even goed hoe het met de baby en mij gaat. En dan krijg ik advies van gyn.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sil, niet té enthousiast ;):D
    Vandaag is het 6 dagen na tp.
    Maar was het wel 8 of 9 dagen na tp geweest als het een standaard tp na 2 of 3 dagen was geweest.

Brrrrr, ik krijg ineens weer de koude rillingen als ik denk aan testen en dus weten :$

Taliaa, het verschilt per ziekenhuis.
    In DD is het normaal 14 dagen na tp.
    Maar ook als die tp op dag 2, 3 of 5 is geweest.
    S gaf nu aan dat ik 23 of 24 december kon testen.
    Maar ja, dat is dan bijna 3 weken na punctie en dus ook zo'n beetje 3 weken na eisprong.
    Gaat dus echt niet lukken om daar op te wachten!!!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lieverd...ik hoop ook dat je droom uit komt en het allemaal thuis mag gebeuren echt waar... maar ik ben zo bang dat je wildgroei op gaat spelen en dat je dan uit nood naar het zh moet. en dan is de teleurstelling nog groter denk ik...
    Maar we gaan er vanuit dat dat gefriemel van de vk nu alles een beetje wakker geschud heeft en je vandaag toch gaat beginnen met werpen :D:D:D:D:D:D

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki zal mijn enthousiasme(klopt niks van wat ik tik maar ja half dyslectisch soms sorry:) ) proberen te onderdrukken ;) euh nee toch maar niet want ik wil je zo graag een roze kerst zien vieren met heel veel J&J....

Maar ik zal niet over enthiousiast zijn ok :D;);):)

Deel Deze Pagina