Ach Taliaa, wat ontzettend lief dat je speciaal voor mij nog even een berichtje typt En dat terwijl je er zelf even helemaal doorheen zit. Zal wel een kenmerk van een echt babyrinthmeisje zijn Wij houden idd december en januari even rust. In feb maak ik weer een afspaak om alles weer op te starten. De sterkte kan ik goed gebruiken momenteel, dank daarvoor! Net geshopt en tijdens het koffie drinken bij La Place komt er een kersverse moeder met lief klein babymeisje in maxi-cosi naast ons zitten. Manlief zag mij wegtrekken van ellende, heb in een waas mijn warme chocomel achterover geslagen en ben een soort van gevlucht Toen nog mijn handschoenen afrekenen bij een zwangere-scapino medewerkster. Een paar in de bus (ja ja milieuvriendelijk bezig!) dat zwijmelend in hun kinderwagenbak zat te glimlachen. Wat een rijkdom, wat een geluk en wat een confronterende pijn. Het lijkt nu wel nog erger te zijn dan eerst Wilde nu eigenlijk typen 'genoeg over mij', maar zou me nog voorstellen natuurlijk. Komt ie: Linda aankomende zondag 25 jaar 4 jaar getrouwd met man (31 jaar) Hondenmoeder van boomerhondje en berner x golden: Vera & Mika 3 poezen en 2 konijnen (die zitten in de tuin) Sinds juni dit jaar afgestudeerd maatschappelijk werker, maar momenteel werkzaam als pedagogisch medewerker bij een buitenschoolse opvang voor 20 uur per week Maakt sieraden Houdt van koken en gezelligheid Dol op kneuterige spelletjesmiddagen, wandelen in het bos/op de Veluwe/over het strand met honden, lekker koken en tafelen, wii-uurtjes, enge spokenfilms/zombiehorrors en spanningsensatiethrillers, uitjes naar Disneyland Parijs (en daar veel te veel spulletjes kopen!) Sport: zwemmen Hekel aan: voetbal, egotripperij en jokkebrokken Zwanger worden/zijn/blijven verhaal is redelijk bekend en staat in onderschrift, ga ik dus niet over beginnen. Zo... Taliaa: ik begrijp je gevoel denk ik wel. Als je meiske het blijkbaar nog goed heeft binnen, wil je niets forceren. Aan de andere kant, denk ook aan jezelf he. Het is voor jullie beiden goed als jij de bevalling lichamelijk en geestelijk zo optimaal mogelijk in kan gaan. Sterkte met de laatste loodjes... Sikki: wat kan het hartverscheurend zijn als je je immer sterkte wederhelft ineens in al zijn kwetsbaarheid ziet. Krijg al kippenvel als ik denk aan hoe dit voor jullie moet zijn.... Emma: ooooh, wat onzettend herkenbaar dat werk/collega verhaal. Ik ga er altijd net zoals jij mee om. Van binnen een soort van aan het janken en van buiten maar een beetje onverschillig/quasi blij doen... Klote meid Lekker hier klagen! Mag altijd en is altijd legitiem! LadyZ: sterkte met spuitluiers. Gelukkig is ie wel vrolijk, maar jij vast minder Zo, heb net voor een klein vermogen aan kerstcadeautjes gekocht en die ga ik nu even friemelfrutseligglitterig inpakken!
Hij heeft 2 tandjes, maar kan natuurlijk altijd meer komen, en drinkt wel ok, dus....... Taliaa: ahhhhh potverdriedubbeledubbeltjes... nou hopen dat die kleine eens even een hartig woordje wil spreken met diegene die zo heeft zitten wroeten vandaag.... Sikki: deze weken zijn echt killing... gelukkig kunnen jullie er samen goed uitkomen en praten. Ik blijf duimen tot die roze test hier geshowd wordt!!!
Annedore, perfecte kenmerken voor een babyrinthmeisje Alhoewel ik me in 1 ding dus totaal niet kan vinden. Houdt van koken... Qua zwangerconfrontaties het je wel de jackpot te pakken de afgelopen dagen :x
snelle sletterige piemelsmak! geen tijd meer, moet bloemetje gaan knuffelen na prik-attack op CB :x maar ik lees later alle 8 :x paginas terug! dikke piemelsmak! (gets!)
Sikki kookt niet die laat voor zich koken maar gaat dadelijk ivm aankomende sikkibeeb een verplichte kook workshop babyvoeding maken volgen Klingel knuffel voor bloemetje zo zielig die prikjes altijd mama mee gehuild??? deze mama deed dat el de 1e paar keren...goddank pas weer met 11 maanden aan de beurt voor prikjes in het kwadraat
Hoi Annedore! Je hebt een heavy tijd achter de rug zeg...... Ook voor jou moet 2011 op roze! Klingel: doe jij nou elke keer een piemelsmak als je dat zegt???? Whahahahahahahaha
Haai liefies, Ik ben weer (een beetje) boven water.. Sil ik zie niet wat er niet zou kloppen hoor! Niet zo onzeker! Enthousiasme is helemaal correct geschreven! Enne over mail.. Alles is er al over gezegd en daar sluit ik me bij aan. Ik vind wel echt dat het voor jullie goed moet voelen, als dat niet zo is gewoon niet doen. Ik bedoel niet helemaal niet, maar misschien bij deze mensen niet. Echt je gevoel volgen hoor!! Taliaa schatje... Ik weet zooo goed hoe je je voelt! Maar dan nog zonder aardbei. Ik heb volgens mij echt de hele dag gejankt toen ik de 41 weken aantikte en niet meer kon lopen/zitten/liggen van de bekkenpijn en gekneusde ribben. Ik dacht echt: hij komt nooit! Ik weet het zeker... Zo van 'jaja blijerd jij wou toch zo graag zwanger worden!??! Nou niemand heeft het over een kind gehad hoor'. dacht echt ik laat straks een enorme scheet en weg buik haha. Ik lach er nu om maar was toen de wanhoop nabij. Die nacht begon het trouwens wel! (uit het niets zonder enig voorteken! Wel/niet verstreken zegt daar niks over he!) Dikke knuf in ieder geval!! LiefSik... wat een stress schatje.. Voor jullie allebei. Ik vind/vond dat altijd heel confronterend als mijn man opeens ook instortte. Dat ik dacht 'oh jee het is nu wel echt erg'. En dat je vooral zo bang bent hem dat verdriet te zien hebben, misschien nog wel meer dan jezelf. Dikke knuf voor jullie!!! LadyZ: Gerodi ziekjes? Zielig! Spuitluiers niet erg hoor zo lang hij drinkt/eet en niet heel suf/apathisch/slap wordt. Als hij uitdroogt wordt hij dat wel en dan moet je naar de huisarts, kan je ook altijd nog ORS proberen trouwens. Beterschap! Nyn: heb je al 'gesproken'! Lieverd ben je. Had ik je al knuf op verbouwstress enzo gegeven? Anders bij deze! Nog een paar daagjes he! Heerlijk even naar je andere 'thuis'! Maartje: echt super dat jullie beeb het zo goed doet! Hoe groter hoe sterker en hoe kleiner de kans dat het misgaat. Blijft wel spannend hoor! Ik hoop zo dat het hematoom oplost en dat je er niet meer van gaat bloeden! Wanneer zou je aan je nieuwe baan beginnen? Annedore: ik vind het helemaal niet raar dat jullie na de echo nog meer van slag zijn van je vmk dan eerst. Het wordt dan opeens zo echt als zo'n arts het zegt. En dan die confrontaties.. *huil* Ik hoop echt vreselijk voor jullie dat je snel weer zwanger wordt en blijft!! Klingel: aaaaaaaah prikjes!!! Zielig he! Ik vond die 1e ook heel zielig, zoontje was zo overstuur. Die daarna gingen echt veel beter. Hoe gaat het met florine? Nog last van gehad? Meestal valt dat heel erg mee hoor. Beetje koortsig of juist lekker lang slapen. Loesie: Ik moest dat stukje over kraamvisite echt 3 keer lezen! Dacht hoe kan je nou bij iemand op kraamvisite die nog geen kinderen wil.. Maar zij kwam natuurlijk bij jou!! PROEST! Emma: GROM van werk.. Ze kunnen er niks aan doen en ooit hoop je dat jij ook 7593 keer jouw verhaal aan al die collega's kan vertellen, maar het is zooo pijnlijk!! Hoe was de kerstborrel!? Bright: Loesie wel pb??? :x :x :x Grapje hoor! Zoveel heb je me ook niet terug te pb-en.. Echt grapje! Sas: hoe gaat het met spuiten? En hoe bevalt het door het leven te gaan als Koos? (werkloos..)
Zal ik maar een verhaaltje gaan vertellen dan? vanaf morgenmiddag 12.30 heb ik vakantie tot aan volgend jaar mij plannen in deze periode zijn.... 1 genieten van mijn gezin 2 genieten van mijn gezin 3 genieten van mijn vrije tijd 4 genieten van mijn gezin 5 boschebollen halen voor mijn dinnetje die ik moet gaan bezorgen na haar operatie 6 genieten van mijn gezin 7 genieten van mijn vrije tijd 8 appelbeignets maken 9 zpen 10 mischien een grote schoonmaak houden en wat zij jullie plannen de komende vrije dagen
ah kijk daar zijn een paar wakker geworden! Uhm ik ben vanaf dinsdag vrij t/m eind april en ik ga dan uitrusten, kind opvoeden, kind baren, twee kinderen opvoeden en heel moe worden denk ik
Pfffff altijd baas boven baas maar goed dat je vrij hebt want van slapen komt weinig terecht heb nu al een paar keer gehad afgelopen week dat ik vanaf 1 a 2 uur op liep met een huilend kind altijd wel 1 van de 3 wakker en aan het huilen pfff heerlijk als je dan ook nog moet gaan werken NOT maar goed laatste nacht laatste werkdag en dan uitusten en genieten.... en nieuwe kaarsjes halen want alles gaat er vlot doorheen hier nu ik elke dag die grote dikke stompkaarsen brand voor een aantal dames hier en mijn dinnetje... xenos here i come!!!!!! als het niet glad is tenminste
Wel fijn Sil dat je lekker vakantie hebt! Jij moet ook rustig aan doen. lijkt me zo pittig met 2 van die ukkies die om en om wakker zijn en dan ook nog een grote uk die dat ook af en toe nog uithaalt! Pffff.... Deze dame gaat in ieder geval ook naar bed. Oooooooooh had ik wel verteld dat mijn zoontje biiiiiijjjjjjjna losloopt?!?!? Hij loopt nu heel trots met 2 handen in de lucht van de een naar de ander en oefent de hele dag. (en dan heel trots omkijken of wij wel kijken... schatje) Heel trots ben ik!
Wat super goed van je zoontje!!!!!!!!!! wat worden ze snel groot he ik ga ook naar bed als ik uit die rot kamer kom (roomescape)
Net terug van kraamvisite met aansluitend een etentje. Onder het mom van, je kunt het maar beter gehad hebben VOOR de negatieve test Hebben jullie je een beetje vermaakt meisjes
Sorry meiden, ik heb maar heel even snel al die pagina's doorgescrolled, want het is bijna niet te doen zeg! Hahahaha! @ Taliaaa, nog steeds niet gestript Nu mag beeb wel komen, want over een uurtje is het 16 december en dan zou werpdatum zijn. Dat hebben we afgesproken, dus dat moet! @ Sikki, wat moeilijk! Wat een UW moeten jullie hebben zeg. Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk jullie je moeten voelen! O, wat hoop ik dat het eindelijk raak is voor jullie! Ik duim me suf, echt waar! @ Annedore, welkom meid! Wat een ellende voor jou Dikke knuf en veel sterkte! Je zult net zien dat je dan overal geconfronteerd wordt met baby's en zwangeren, bah! @ Maartje, mooie buik al hoor! Dat begint al echt wat te worden @ Klingel, wauw... zwijmel... Florine is prachtig! Sorry, de rest krijgt even een hele dikke knuf! Met mij gaat het goed, heb het alleen onwijs druk en kan jullie niet zo goed bijhouden Spuiten gaat veel beter. Bijwerkingen vallen mee. Soms ben ik niet zo lief en zit ik snel tegen het plafond, ben af en toe gigantisch moe, en vandaag kreeg ik een heuse huilbui omdat mijn printer het papier maar op bleef eten!! Kding! Maar verder gaat het goed hoor Ben vandaag ongesteld geworden, dus dat is ook mooi. Precies volgens plan, dus ik mag niet klagen. Thuis zijn is hemels, bevalt echt super! Ik heb zo veel dingen te doen, ook veel leuke dingen. Dingen waar ik normaal niet aan toe kom. Ik vind het echt heel fijn! Ik kan ook eventjes gaan liggen als het ff niet lekker gaat. Vandaag beetje missel en hoofdpijn, zal de ongi wel zijn geweest die er aan zat te komen. En dan is het wel fijn om even op de bank neer te ploffen. En eindelijk morgen eens een echte verjaardag! Normaal moet ik altijd werken, want in december mag je no way vrijnemen in het notariaat. Dus morgen komen mijn zus met haar jongste en mijn moeder gezellig bij me lunchen en ga ik 's avonds met Sasman uit eten! Mij hoor je niet klagen
er is er een jarig HOERA HOERA, dat kun je wel zien dat is SASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Gefeliciteerd meid!!! Je klinkt goed mbt spuiten en lekker niet hoeven werken enzo! Fijn hoor!!! En nu maar duimen dat er een knap dorpsgenootje bijkomt vandaag, dan kan ik die domme vogel doorsturen naar jou!!!