ongesteld maar toch positieve test

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ijzerinnetje, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wie kan mij helpen?

7 mei jl heb ik een IVF terugplaatsing gehad en op 19 mei mocht ik mijn eerste test doen. Natuurlijk kon ik weer eens niet genoeg geduld opbrengen en heb ik al op 16 mei getest. Deze test was negatief. Nou was het natuurlijk ook nog te vroeg. Toen ik donderdag de 19e 's ochtends een test deed was hij licht positief. Was natuurlijk erg blij en besloot om de 20e nog een keer te testen om te kijken of hij dan duidelijker positief zou zijn. Alleen 4 uur later werd ik ongesteld met helder bloedverlies. Ik het ziekenhuis gebeld en verteld van mijn lichte positieve test. Ik dacht zelf dat het toch over zou zijn, maar omdat ik helder bloedverlies had zou het nog niet gelijk betekenen dat het over is. Ik moest vrijdag nog maar eens testen. Ik gedaan en weer licht positief. Weer het ziekenhuis gebeld. Was nu wel erg ongesteld met veel bloedverlies, maar nog steeds helder bloed terwijl ik normaal wel wat stolsels erbij heb vanwege mijn endometriose (sorry voor de vieze details :)). Ik zou eigenlijk zodra ik ongesteld zou worden weer 3 maanden aan de Lucrin moeten in aanloop voor de volgende poging, maar ik moest nu nog maar even wachten en maandag nog eens testen. Ik weer gedaan, maar ditmaal was hij weer negatief. Ik weer het zh bellen, maar na overleg met de arts is er besproken dat ik nog steeds niet mag gaan prikken omdat ze mijn "geval" eerst met alle artsen in de groep wil bespreken. Oh ja, ik heb er ook buikpijn bij rechtsonderin.
    Nou heb ik gelezen dat sommigen dit ook hadden toen bleek dat ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hadden.
    Nou maak ik me toch wel erge zorgen wat ze verwachten wat het dan is en dat ze me zolang laten wachten :x.

Heeft iemand van jullie dit misschien ook gehad en hoeft het niet gelijk iets negatiefs te betekenen?

Ik hoor graag jullie reacties.

Sorry voor het lange verhaal ;)

Groetjes Shirley

Deel Deze Pagina