klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

p.s. Misschien even helemaal niet gepast in de stemming van dit moment, maar misschien wel goed voor een glimlach tussendoor. Tijdens het lezen van dit topic kwam bovenstaande advertentie in beeld www.klingel.nl Ze hebben zelfs een klingelspecial en adverteren zelfs met klingelrokken! Best hilarisch, al is de kledij weinig glitterig en klingelwaardig te noemen ;)...

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hmmmmmmmm, krijg ineens een héél ander Klingel gevoel :D:D:D

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    lees , leef , bid ook nog steeds met jullie mee :D
    Ik post nu niet zoveel helaas maar mijn laptop is nog niet terug.
    Heb bericht gehad dat ie binnen nu en 2 dagen weer in mijn bezit is dus dan kan ik alles weer op mijn eigen lappie doen en voel ik me niet bezwaard dat ik andersman geschiedenis verander in alleen zwangerschaps pagina en freya omtover :D

hier veel sneeuw btw brrrrrrrrr durf niet eens met de hond te wandelen omdat ik bang ben dat ik weer een uitglijder maak:(

*proost met een stevig glas melk*
    op een vruchtbaar 2010 met begrip voor ons mmm meiden

Sikki jouw verhaal herken ik precies hetzelfde heb al 31 jaar een beste vriendin en die leeft ontzettend met me mee maar toch snapt ze een heleboel dingen niet.
    De moodswings die je door de hormonen krijgt, de emo kant van de behandelingen. geestelijk kunnen mensen zich niet inleven...lichaamlijk meestal wel. ze kunnen zich best voorstellen dat een punctie met zo'n dikke naald niet fijn is en soms echt zeer doet... of dat je buikpijn hebt omdat je net een legbatterij vol met eieren bent.

ik denk dat veel mensen niet nadenken voordat ze iets zeggen omdat ze nooit in die situatie gezeten hebben of zelfs niet erover hebben hoeven denken.
    het is mens eigen om te rekenen naar wat je zelf kent.
    zo zullen wij nooit zeggen we gaan een kind nemen...wij weten wel dat het een geschenk is als je een kind mag krijgen en dat het niet vanzelfsprekend is.

Boos worden helpt helaas niet ons verdriet en gevoel veranderd er niet door ben ik bang....

zo weer genoeg zware praat van mij....
    ik ga samen met mn mannen op de bank een met een fles pap en de ander een glas cola ik neem een stevige borrel melk op jullie .

proost dames op jullie allen :)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat lief, een treesknuffel.

domme opmerkingen, lege kerstmissen..... ach ik ga er maar niet te veel bij stil staan.
    en weet je, dat lukt me elke keer weer zo goed.
    weet zeker dat ik een prima kerst zal hebben en me zal vermaken.

dit x missen mijn zus, plus kindjes, en wij elkaar. dat scheelt wel in het vermaken. want met sinterklaas kreeg ik als surprise een huilbui toen zuskindjes schoenen gingen zetten.
    dat was wel heel erg typical...
    :(

anyway, een mooie kerst dus.
    maar eerst, een mooie dinsdag.

of eerst, een mooie nacht.
    ben net uit eten geweest met mijn lieve excollegaaaas en nogsteedsvriendjes.
    was lief en leuk etentje.
    maar ook weer, alweer, grommm, kon ik niet open genoeg zijn als men vroeg hoe het ging enzo.
    ik wil gewoon niet zo plompverloren open vertellen hoe het echt echt echt OOK gaat.

was wel 1 collega bij die nu een 2ling heeft uit 3e IVF. zij begrijpt zonder woorden mijn struggle. fijn.
    maar toch voelde ik me ook wel wat verloren.

ik, de gangmaker, die merkte welk een verzwegen belangrijk issue er was.
    die voor de rest bepaalde dat ze dat niet wilden horen, niet nu, niet daar.

dom wel, want op een gegeven moment kwam ie weer, de opmerking:

' hee seg, wanneer word je nou eens even wat je allang bent? MOEDER???
    duurt te lang!!! '

... ohja joh? duurt te lang????

alle tijd.....

... en mijn neus groeide ...

maar geeft weinig hoor, ik meen t echt als ik zeg dat ik happy ben, en dankbaar, en dat ik vertrouwen heb in dat we beloond gaan worden.

echt echt echt.
    dit jaar.

watch us!
    kus!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nou, bij zo'n opmerking zou ik nu spontaan in tranen uitbarsten. Ai...

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Duh mensen zijn gewoon dom pffffffffffffff
    Weten ze dan niet dat je een wondertje niet zo 1,2,3 laat gebeuren?????????????

zoals ik al eerder zei mensen zien het als gewoon terwijl het een echt wondertje is.

2010 word het jaar van Klingel Sikki en Zara.
    alle posi vibes gaan die kant op en de kant van dokter S die ervoor gaat zorgen dat ze roze gaan zien :D

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hej kling...in de bus schreef je niet het hele verhaal! Daarom reageerde ik misschien beetje stom?

"duurt te lang"....JA Déé inderdaad Té El ja. Maar niet zoals zij denken!

Wat mij gewoon opviel was dat je al een moeder werd genoemd, iets wat ik onlangs ook heb gedaan. Maar ik hoop dan wel (en denk ook eigenlijk wel) dat je het op de juiste manier opgevat hebt!

SMAK, knuffel!!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @trees: mis ik helemaal klingel.nl!
    proest, ik heb er wel eens op gesnuffeld, toen ik m idd in beeld zag komen.
    wat een suffe onklingelwaardige kleren seg! ik heb ze al een meel gestuurd of ze hun naam even kunnen veranderen in slungel.nl.
    mok!
    ;)

@female: ik vond t ook zo apart omdat jij zoiets geweldigs tegen mij zei deze week: dat ik al echt een, en zelfs een heel goede, moeder was, maar alleen nog geen kindje had. zo'n hartverwarmende opmerking! :)

en dat zij dat dan ook over tafel gillen.. .

nou is mijn bijnaam moeder theresa, maar de vragen ' wanneer ben JIJ nou eindelijk eens zwanguuuuurrrr? ' komen bijna elke x weer.

kan ik nog zo hard roepen ' beeb is welkom, beeb kan je niet plannen, beeb wordt aan gewerkt ' - in sommige breinen gaat het lichtje niet branden dat er wellicht een reden voor is dat deze moederfiguur nog geen echte eigen beeb heeft.

geeft niet hoor, wat hierboven (silvia?) ook al is gezegd, mensen die niet in de MMM zitten kunnen het niet weten, voelen, enzovoort.

@aqui: misschien zou in huilen uitbarsten wel het beste, en sowieso het eerlijkste, zijn.
    maar ik ben zo'n irritante groothouder, en dan van stoerdoenaandelen.
    :(

pure zelfbescherming,
    en pure bewuste keuze wie ik zo dicht in mijn wereldje laat.

anyway, ik had vannacht een paar heel enge rare gedachten.
    ik speel nog met ze, en met het idee er een topic over te openen.
    vraag me nl af of meer MMMeisjes wel eens denken wat dit denkgevaar (ook al zo'n leuke bijnaam, tsssk) allemaal denkt.

en verder: we PROOSTEN.
    we PROOSTEN met melk, met champi en met wijn
    we PROOSTEN totdat we er tipsy van zijn!

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Eerst even wat knuffels uitdelen. Ik lees dat het nodig is. ((knuff))

Opmerking komen altijd. Lief, onhandig, dom of ronduit gemeen. Wat kan je er tegen doen: niets. Ja, of heel veel, boos worden, verdrietig, gaan gillen, janken, loeien of gewoon vertellen van het hoe en wat. Maar volgens mij kan je dat niet altijd.
    Probeer ermee te dealen op de manier die voor jou de beste is. Niet wat een andere wenst te horen, nee wat jij op dat moment voelt. Niet altijd leuk voor een ander maar de opmerking die men maakt zijn voor jullie ook niet leuk.

Ik proost mee.

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nynke: amen!

en meestal is de beste reactie gewoon negeren.
    ik kan er ook best wel tegen (meestal)

meer moeite heb/krijg ik bij het zien van andere zwangeren of moeders. heel gek, heb ik echt een jaar niet gehad (daarvoor weer wel.. )

ach nou ja, zoals klingman en ik altijd zeggen:

save the best (baby) for last

;)

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Negeren is vaak inderdaad de beste oplossing. Maar ik kan me zo voorstellen dat je dat niet altijd kan. Als ik naar mezelf kijk kan ik vaak en veel dingen langs me heen laten gaan, maar als de emmer dan vol is knal ik. In mijn geval is het dan beter om soms maar eerlijk en hard te zijn op sommige momenten. Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend. Zou zo saai zijn anders........:D

save the best (baby) for last

Zolang je daar maar in blijft geloven Klingel!!

Dikke thee smak vanuit een nat Frankrijk.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Lief Klingeltje,

Sommige mensen zijn gewoon een beetje dom en kijken (denken) niet verder dan hun neus lang is. Een ex-collega van mij zit ook in de MMMolen en ook zij is het type dat zich ten alle kosten groot moet (WIL) houden. Nu laat ik me ook niet zomaar afschepen met een antwoord als: "Ja hoor, alles gaat goed" en vroeg dan nog altijd:" Jaja, en hoe gaat het ECHT???". Na zo'n vraag kreeg ik vaak een eerlijk antwoord. Ik kan me voorstellen dat je niet bij iedereen je hele ziel en zaligheid op tafel legt en al helemaal niet tijdens een gezellig etentje (zou ik ook niet doen, met mij gaat ook altijd alles goed ;)), maar onthoud dat sommige mensen echt geïnteresseerd zijn in hoe het met je gaat (en het niet uit beleefdheid vragen, maar het eigenlijk niets kan schelen. Ik haat dat --> vraag dan gewoon niets). En dan geeft het helemaal niets om soms eens te laten zien dat je soms ook best wel een beetje (boel) verdrietig bent...

Dikke KNUF!

Bekijk bijlage 38625

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mooi gezegd meiden!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Kling!

MP!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nynke&mermaid: mooi en lief gesproken schatjes.
    ssssssssssssssssmak!!!!!!!!!!!! :)

pardon!!! :D

hihih!

ik was vanmiddag via gyn meteen doorgegaan naar dinertje klingmans werk.
    kwam daar zwaar overdressed aan bij die lieve gyn van mij
    :)(heerenveen, schatten, jammer dat ze (nog?!) geen ICSIVF doen!), was er ook nog een AIO bij.

but, meisjes mogen altijd meeloeren, jongens niet meer- ik trek t niet meer al die vreemde mannen die mijn bloempje zien! :D

anyway, de echo was goed!
    so blij!
    geen cystes, alle eitjes (die 10 na overstimu) verdwenen, vocht verdwenen.
    ' alsof er niets gebeurd was ' :)

*kijkt trots alsof ze er zelf aandeel in heeft*
    ;)

kortom, niets staat in de weg voor een blije TP eind janu.

ondanks dat ik lies/ei(?)pijn denk te hebben zat er nog geen dominant ei, alleen een stuk of wat kleintjes.
    denk dat ei nog wel een dag of 5 duurt dus.
    ga weer oldschool ovutesten, heheh! :)

vond t wel even lastig in de wachtkamer hoor, vol HOOGzwangere vrouwen.
    quote van de dag: ' wij hebben bewust 3 kinderen heel snel na elkaar GENOMEN '

juist ja ;)

nouja, whatever.
    ik heb weer hernieuwde posipower, de lievelieve gyn was ook vastberaden: ' jullie maken mooie emmies, je bent al een x zwanger geweest hoe kort ook, 2010 wordt een vruchtbaar jaar voor jullie '

:)

tot zover, ik moet nu echt naar bed (even slaapklingman van de bank hengelen hier benee eerst) want morgen druk heen&weerdagje.

als ik jullie niet meer tegenkom in mn babyrinthje voor kerst, dan:

wens ik jullie allemaal een heel lief, zorgeloos, glitterig, liefdevol, lekkere hapjes, fijne drankjes, warmhaarderig, positief, geloofenvertrouwig, rustig en humoristisch kerstmisje toe.

KNUFFEL @ de moedige MMMMeisjes (en de meeleeslevers!)

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Kom ff buurten.
    Geweldig nieuws dat alles nu weg is!
    Ik loop ook bij een ziekenhuis die gyneacologie, vruchtbaarheidsproblematiek en verloskunde samen op een hoop hebben gegooid. Dus idd vaak genoeg met zwangere dames in de wachtkamer. Gister een die dr hele familie had meegenomen voor een afspraak!

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ook ik lees stiekem mee Klingel, en zoals ik al in Trees haar topic schreef: je bent echt een geweldig mens zoals je hier overkomt. Die toekomstige 2010 beeb heeft mazzel met zo'n mama :)

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Rest er nog maar 1 ding dan....zucht ;)

In de make-up op naar de stylisten en kleermakers
    En dan helemaal in stijl op de roze loper van dusseldorf jullie zuur verdiende emmy's te gaan halen :D

knufffffffffff

mensen ook van mij voor iedereen hier hele fijne feestdagen en een goed en zeker zeer vruchtbaar 2010..... zo vruchtbar dat de hele lucht roze kleurt van alle posi vibes en testen

knufffffffffffffffff

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Klingel, wat schrijf je dat toch weer mooi en grappig. :rofl: Ik wens jou ook mooie Klingel-glitter-kerstdagen toe en een vruchtbaar & gezond 2010, met veel hoogtepunten.

Gelukkig dat de overstimulatie verdwenen is. Super! :)

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: fijn dat alles er weer goed uit ziet. Deze maand toch weer ovu testen, gelijk heb je. Niet geschoten is altijd mis.

Lieve allemaal,

kerst staat alweer voor de deur. Twee dagen vol gezelligheid en liefde. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie allemaal kunnen genieten en troost vinden in de mensen om jullie heen. En dat jullie volgend jaar of een beeb in jullie armen hebben liggen of anders zwanger zijn.

Deel Deze Pagina