klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Alex, wat erg voor jullie :(, het zag er zo goed uit!!! Ook ik weet helaas hoe het voelt. Wat ontzettend goed dat jullie niet opgeven, dat moeten jullie ook absoluut niet doen!!! Je hebt nu gezien dat het kan en dat moet jullie er ook doorheen slepen en moed geven.
    Dikke knuffffff

Klingel, Whaaa wat staat dat goed op je banner 9 weken!!! :D
    Hoe gaat het verder met je? Alles goed? Wanneer hebben jullie weer een echo? Kan je nooit genoeg krijgen toch?

Gr. Sabrien

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Whoei inderdaad alweer 9 weken Klingel, je gaat goeoed!! Oei en dat korte jurkje in die tweede link: Helemaal gaaf! Inderdaad wel zonder panty.

SMAK! Zora

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Alexandra, ik vind het zo ontzettend jammer voor jullie dat het zo moet gaan :(. Dikke knuffel van mij!

Wel heel sterk dat jullie de droom niet opgeven en door blijven gaan. DD gaat vast jullie droom helpen uitkomen...

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    nu alweer stromende traantjes door al jullie lieve berichtjes.

Gistermiddag verloor ik het vruchtje, was zo overduidelijk, daarna was ook meteen de buikpijn weg.
    Heb het goed bekeken, afscheid genomen en met pijn in mijn hart doorgespoeld.
    Het is heel raar dubbel, grote opluchting dat de onzekerheid voorbij is maar groot verdriet er voor in de plaats.
    Vanaf hier moeten we weer verder en proberen vooruit te kijken al zal dit wel even tijd nodig hebben.
    Maar gelukkig is daar altijd dat kleine meiske, die een glimlach op je gezicht kan toveren...zij houdt ons op de been.

Kan straks bellen met het zkh, test van vamorgen was nog licht positief maar al stuk minder als die van zaterdag.
    Overleg wel even wat ze willen in het zkh en wil sowieso een gesprek nog.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ach lieverd toch vind het zo afschuwelijk:(
    Een hele hele hele dikke knuffel.
    Dat je dit verdriet weer moet hebben:(
    xxxxxxx

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Alexandra :(
    Wat verschrikkelijk en oneerlijk dat jullie dit mee moeten maken! Heel erg veel sterkte en wat zijn jullie toppers dat jullie niet opgeven.
    Dikke digi-knuf en smak

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Klingel waar ben jij gebleven????
    toch niet samen met Nynke aan het verhuizen hoop ik.
    tis een beetje een stil hoekje aan het worden hier.
    je moet niet stoppen met schrijven nu hier hoor....

9weken alweer wat een heerlijk gevoel moet dat zijn voor je...hoop dat je er zo van geniet zoals ik ervan geniet (dat jij nu eindelijk swang bent)

dikke kusssssssssssssssssssss

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai sil! :)

nee hoor, ben der!
    maar zit wel minder achter de PC de laatste weken- heeft vooral met duizeligheid en algehele moemoemoeheid te maken ;)
    komt vanzelf weer.

9 weken al, ongelooflijk he! :$
    moet wel zeggen dat ik vandaag erg last heb van rug/kont(spieren) en buik...
    gisteren te hard gesleept/getild in atelier, dom :)

beetje UW alweer voor woensdag.
    klopt hartje nog? (denk t bijna zeker te weten van wel :))
    maar ook combinatietest-pieker.

wat voegt het toe als je weinig met een (redelijk) goede uitslag verder wil doen?
    en wat voegt het toe, naast stress, als de uitslag (redelijk) slecht is?

;)
    dit weekend was ik eruit (doen) en nu wil ik dat nog steeds maar ik ben wel echt aan t weegschalen hoor.

klingman wil het wel iets grager dan ik dus we gaan er wel voor.
    zal wel goed komen, tis verdorie soooo 2009 dat het niet goed is! :D

hoest met joe dan en de harde buiken?
    word je nog uitgelachen door die kleine crimineel of hoe zit dat?
    en hoest verder???

SMAKKKKKKKKKKK!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind de combinatietest ook erg moeilijk. Want als de uitslag slecht is, wat doe je dan :( Die beslissing lijkt me zo ontzettend zwaar en moeilijk... Medische wereld is goed, maar soms ook zo verwarrend :)

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja erg he..
    hoe meer je weet, hoe meer je van datgene ook weet wat je niet weet, en hoe minder je dus ook weer weet!

als je begrijpt wat ik bedoel! :D

of zoals mijn moedertje net zei ' wij kregen gewoon 1 kind. of 2 tegelijk. meestal gezond, soms niet. wij wisten van niets! '

best lekker ergens....

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, das best lekker eigenlijk haha! Maar nu je weet dat je het kunt weten, wil je het ook weten.
    Als je begrijpt wat ik bedoel :D
    Ik persoonlijk zou liever geen combinatietest willen (zeg ik nu heel stoer) maar manlief weer wel.
    Ach waar hebben we het eigenlijk over met zn twee, we moeten eerst eens zwanger zien te raken en te blijven.
    De rest laat ik even aan jou over, jij bent nu zwangere muts hihi :)

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja maar zwangere mutsen kunnen niet nadenken! :p

we zijn er al wel uit, maar ik vind t sowieso een ondoenlijke keuze, wel of niet doen.
    ik hou niet van struisvogelen maar ook niet van onnodig stressen zegmaar.

hm, dan maar een kopje thee.
    jij ook?

Bekijk bijlage 58854

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe lekker, kopje thee gaat er altijd wel in :)

Maar bij jou gaat het helemaal goed zijn. Dat moet! Heb even genoeg slecht nieuws rond de combinatietesten gelezen. Nou ja genoeg, veel te veel slecht nieuws gewoon! :(
    Goed nieuws willen we hebben!!!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja sas... bereke en yasmine he :(
    mijn god het zou verboden moeten worden... :(

KNUF, ik ga even boodschapjes doen.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, ik vind het echt verschrikkelijk en als ik aan die lieve meiden denk... :( *huil*

Dikke knuf meid, en ik duim!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    wij hebben zelf gekozen voor geen combinatietest!
    is onbetrouwbaar met een tweeling dus voor zekerheid moest er dan een vruchtwaterpunctie gedaan worden met een kans van 1 op 300 dat ik een miskraam kon krijgen (was voor ons te hoog)
    en dan het dillemma als er een van de twee een afwijking zou hebben wat doe je dan??? afbreken van de zwangerschap????
    risico dat de andere ook sterft was zoooo groot dus besloten dat ze alletwee welkom zijn hoe dan ook.
    bij Mathijs hebben we alleen nekplooimeting gehad geen bloed test en nekplooi alleen omdat onze gyn moest oefenen voor haar echo examen;) was een fijne tijd ik moct mooi elke keer tussen de middag komen om als proefkonijn te dienen zodat zij kon oefenen hahahahaha

We hebben nu bij de 20 weken echo gezien dat de meest voorkomende kwalen en afwijkingen niet aanwezig zijn dus zijn we al een stuk geruster op een goede afloop.

maar Klingel je hebt nog 3 weken om te beslissen toch? is tussen de 12 en 14 weken toch die test?

hier gaat het redelijk veel last van buikpijnen rare benen en zwabber gevoel allom
    beetje het idee dat mn benen van elastiek zijn geworden dus verweking is goed bezig denk ik... weinig kracht er meer in maar goed uitkijken nu met wat ik doe de hele dag.

oh ja en heel stoer gisteren toch weer in de grote auto gereden hihihihi vandaag weer even op en neer naar de winkel toe.

de proefdrukken van de kaartjes zijn ook onderweg hoorde ik dus mischien krijg ik ze vandaag wel binnen spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fijne dag dames allemaal.......

Missen jullie Nynke ook zo erg met haar gedweil en opbeurende brabbels??????
    ik wel pfffffffff *zucht*

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Silvia, bijna kaartje spieken dus... Spannend en o zo leuk :D
    Zwabberbenen en buikpijnen... doe je rustig aan? Het wordt nu wel steeds zwaarder hè?
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen combinatietest hebt laten doen. De dingen die jij noemt, zo voelt dat voor mij hetzelfde. Maar zoals gezegd, ik zal eerst eens zwanger worden voordat ik mijn hoofdje ga breken op de combinatietest ;)

En Nynke wordt hier ook gemist! Ik hoop dat ze snel weer terug is!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    sil!
    gij zwabber!

nu hebben we hier al een dweil, die we missen, en ook een zwabber!!!
    :D

doe je voorzichtig aan, geen ondoordachte stappen zetten enzo he als je zo (ver)week(t) bent, sigtig!!

leuk dat kaartjes spieken kan nu! ben benieuwd! mogen we ze ooit zien??? :)

dikke smak allemaal, ik ga verder rommelen en opruimen tegelijk.
    leidt mooi af voor morgen.

heb wel vertrouwen in hartje eigenlijk.. maar je weet t niet je weet t niet he :)

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    ja ik mis nynke ook :(

klingel liefje.9 weken alweer.whoei! en dat UWEN blijft toch wel een beetje.
    hier geen combi test gedaan, we wilden niet onnodig door die test uwen en we wisten gewoon elk kindje is welkom en 20 wekenecho vonden we genoeg.

gisteren nog zkh gebeld moest vruchtje wat ik verloren was beschrijven en ze vevestigde wat ik al wist, dat het een miskraam was. echo wilde ze nog niet doen, moet vrijdag weer test doen en die moet dan negatief zijn anders wel echo.
    over 2 weken gesprek met onzr gyn.
    we nemen wel paar maanden rust voor we naar dusseldorf gaan.

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    sil rustig aan meis.yeah kaartjes spieken gaaf!

sas hoe is met joe?

Deel Deze Pagina