Alex, wat ontzettend verdrietig . Sterkte. Megahug!!!! Klingeltje, morgen weer hartje luisteren/kijken!!! Wat geweldig. Tuurlijk komt dat goed maar kan me voorstellen dat je toch iedere keer weer UW bent hoor......dat is niet meer dan normaal!!! Geniet er maar van meis!! Zag dat je in het topic van Elilf naar me had gereageerd, liefffff. Weet je nog dat ik je dat hier had vertelt dat wij pas 3 weken na cryo TP mogen testen? Dat vond je nog zo belachelijk toen hahahaha maar ik ga me er toch echt aan houden. De artsen blijven daar volhouden dat een cryotje langer nodig kan hebben om in te nesten. Pffff nog 1 week en 2 dagen wachten. We zien het wel laat het allemaal maar op me af komen. Probeer mezelf alweer in te dekken voor een teleurstelling..... Jeetje wie heeft dat wachten uitgevonden?!?!??!?!?! Ik denk aan je morgen maar dat komt vast helemaal goed!!!!!!!!
@alex: hoe gaat het nu met je meisje? vrijdag nog een x testen dus, en dan even rust? wat GOED dat jullie naar dussel gaan (of had ik dat al gezegd ), alle vertrouwen in! maar eerst dit een plek geven he... het is zo hard... ik weet wat je voelt, hoewel ik het niet weet want het is niet eens je eerste mk wel mooi hoe je schreef dat de aanblik van jullie meisje alles goed maakt.. *huil* @sabrien: haai! ja het is ook belachelijk lang, 3 weken na TP is 3.2 na ovulatie, dan ben je meteen 5.2 zwanger trouwens, ik was zelf ook een voorbeeld van een latere innesteling, hoewel, wie krijgt er dan ook een bloedtest op dag 8 na TP, dat is echt het andere (niet zo handige vind ik nu... ) uiterste! in elk geval zou je, als je zou testen in het weekend, bij een zwangerschap wel een posi test kunnen verwachten.. 16 dagen dpo... en dat is precies waar ik voor ga duimen, voor die posi test, wanneer je dan ook test! vreselijk he dat wachten. hoe voel je je? voel je iets? dat indekken is denk ik een overlevingstactiek, tegen teveel pijn bij teleurstelling.. oo ik ga soo duimen voor joe! zet m op ! *saaie uitzetspam* net een tijd met zus (ouder, 3 kindjes) aan de lijn gehangen. halve uitzet is ook binnen nou ja, domme dingen die je niet nieuw wilt dan, zoals een ' luier-toren-systeem ' ? nooit van gehoord maar klinkt briljant) een HEUL mooie box op wieltjes, tummy tub, 2e maxi cosy enzovoort. nice! ze gaf me trouwens ook de tip sowieso naar een verloskundige te gaan voor de meer ' sociale en psychische kant ' van het zwangerzijn. goede tip wel, want bij de kliniek/gyn/zh ben ik natuurlijk echt een patient/geval.... eens bellen. so, dat wast. nu even de stad in, domme zaken regelen. smak!
@ Alex, hier gaat het goed! Rust en pauze is nog steeds fijn. Kan me dus ook helemaal voorstellen dat jullie ook even een pauze inlassen. Zodat jullie straks met volle moed naar dussel kunnen gaan. En sowieso eerst de miskraam een plekje geven. Het is zo hard en lijkt me zo zwaar! Oneerlijke mmm-wereld soms :x Hoe voel je je verder? @ Sabrien, nog 1 week en 2 dagen... das wel lang. Ik vind het echt knap dat je je aan die 3 weken houdt! Duim duim duim! @ Klingel, handig hè zo'n zus met uitzet Hier ook zo'n zus. Heeft zelf 2 kindjes en is "klaar" om het zo maar te zeggen... Langzaamaan slibt de zolder van mijn ouders dicht met babyspullen. Aan mij de taak om het, tegen de tijd dat er een wondertje in mijn buik groeit, lekker allemaal uit te gaan zoeken. Helemaal niet erg!!! Super handig en ben babyspullenverslaafd dus komt goed!
even Ego: we hebben onze geboortekaartjes gevonden!!!!!!!! op http://www.trijnieskaartencrea.nl/tweeling1-10.htm we hebben ze al besteld en proefdruk thuis gekregen helemaal geweldig ik ben zooooooooooo happy hihihihi moest het even kwijt hier sorry hoor en klingel als je wil dan stuur ik je er een als de dusselbeebs er zijn Saskia wil er ook graag een en ik heb er genoeg dus als je wil kan ik je zo sturen.... jammer dat je je toch weer draaierig bent gaan voelen hoor... hier zwabber ik door en soms harde buiken net even heerlijk gedouched met Mathijs..is me toch een heerlijk manneke hoor knuffelt me helemaal dood onder de douche doet je alles vergeten dan heerlijk!!!!!! slaap lekker dames allemaal een dikke knuffffffffffffffffffffffffffff
de site bedoel je vast hahahahaha... onze kaart staat er wel ergens maar niet op de eerste pagina meteen hoor. over een weekje of 10 kan je zien welke wij gekozen hebben
even heel snel zonder verder ook maar iets gezien te hebben: DIKKE VETTE GLITTERKNUFFEL VOOR ALLEMAAL!!!! ik ga racen naar antiek, even shoppen en dan wijnopleiding. even rust en vrede dus hier in t doolhof! SMAKKKKK
Ooo hahaha, ik dacht meteen het eerste kaartje! Die vond ik al zo mooi, dus nu ben ik nóg benieuwder naar jullie kaartje. Mooie dingen staan er op de site hoor
Klingel, veel succes en plezier! Even ego; hoorde vandaag van mijn moeder dat mijn gyn er per 1 juli mee stopt, hij heeft een andere baan. En wij moeten in jul eigenlijk pas terugkomen. Behandelingen doen ze bij ons in het ziekenhuis niet dus dit zou de laatste afspraak zijn bij onze gyn en dan worden we doorgestuurd. En die laatste afspraak wil ik uiteraard nog bij mijn eigen gyn. Hij kent onze situatie en hij is gewoon een topkerel! Dus ik heb alvast gebeld voor een afspraak en nu moet ik 16 juni al komen. Nog 3 maandjes rust dus... Ben wel heel erg blij dat mijn moeder toevallig vandaag een afspraak met hem had en dus te horen kreeg dat hij stopte...
Lieve schatten, hier ben ik heel even. Helaas geen onbeveiligd newerk in de omgeving dus ook geen internet. Nynkeman gaat er vandaag achteraan dus hopelijk ben ik snel weer online. Ik zit nu even bij een vriendin op de comp. Wat een ellende zeg een frans toetsenbord. Lieve Alex: ik had zoveel goede hoop voor jou en nu lees ik dit. Wat is het oneerlijk en wat een verdriet weer. Ik hoop zo dat jullie je weer kunnen opladen voor een nieuwe poging. Ik vind de tip van DD helemaal zo gek nog niet. Maar ik kan je ook voorstellen dat je nu even pauze wilt hebben om dit grote verdriet te kunnen verwerken. Megapletknuff. Verder lees ik allermaal zwangerschapskwaaltjes. JOEPIE!!! Klingel weer een goede echo, Sil een kaartje en last van zwabberen. Doen jullie wel voorzichtig? Lieve schatten allemaal een dikke knuff en tot gauw!!
Hey lieve Klingel, Ik kwam even spieken hoe het hier gaat,en ik zie een prachtige banner bijna 10 weken zwanger!Geweldig meid! Geniet ervan, liefs Mounia
Onklingeliaanse stilte heerst hier pffffffffff. Klingel beetje last van kwaaltjes? twitter is ook al zo stil....hmmmmmzz meld je je even om te laten horen dat alles in orde is ???
hmmmmmmm vind ik ook niet zo leuk dat ze ff niks laat weten.... Hoop dat er maar niks is!!!!!!! pffff
*breekt weer even in* Klingel is bij haar mama die is opgenomen in het ziekenhuis ze hadden iets zorgwekkends gevonden meer weet ik ook niet Klingel zal binnenkort zelf wel weer langskomen met haar echo was alles goed, ik kopieer even van twitter woh oh i'm an alien, i'm a legal alien, i'm a glittergirl in leeuwarden!! beebje BEWEEGT en ZWAAIT met minihandjes!! buitenaards bizarzonder *breekt weer uit*