Klingel, Wat fijn dat de echo helemaal goed was! WoeHoe!!! *vreugdedansje* Maar wat een domper (understatement) dat je moeder in het ziekenhuis is opgenomen. Dat zal niet niks voor jullie zijn. Heel veel sterkte. Groetjes Annedore
Lieve Klingel, had idd je twitter al gelezen, maar vond het ook verdacht stil zo rondom jou! Heel veel sterkte gewenst met je mama...hopelijk komt alles goed! Dikke knuffel voor joe! SMAK!
Lieve Klingel, wat lees ik nu? Ik hoop zo dat het allemaal meevalt met je mams! Sterkte! *schmmmmmmak*
Ik lees op twitter bij Klingel (linkje staat onder haar banner) dat er bij haar mams een tumor gevonden is. Ze gaan als ik het goed heb begrepen 1 april opereren en tot die tijd weten ze niet of het goed of kwaad-aardig is... Lieve lieve klingel en fam! Ontzettend veel sterkte in deze ontzettend onzekere tijd!!! Ik ga heel veel kaarsjes aansteken en hopen dat alles goed komt! Knuffel...
Ach wat een ontzettend verschrikkelijk nieuws. En dan nog die onzekerheid tot 1 april. Klingel en familie heel, heel veel sterkte. X
Klinkel meis!!! ook ik duim voor je dat het goed aardig is!!! ook voor jouw zou hier een kaarsje branden! KNUF
lieve schatjes wat lief dat jullie zo bezorgd waren na mijn onklingeliaanse verdwijning! dank jullie wel: lief! ben er weer even, zal een klein updateje doen. in t kort hebben ze onverwacht (en niet naar zoekende) een tumor van 15 bij 17 gevonden op mama's eierstok. ze werd door allerlei scans en mri's gehaald aangezien ze zon pijn in rechterzij had. bleek gekneusde ribben te zijn, na val in bos, had mamadoos niet verteld aan ons! geheugenverlies wordt door neuroloog geweten aan shock wegens die pijn plus het net in slaap zijn gevallen. soms kan je, als je dan 'bruut' (door pijn) wordt gewekt even je kortetermijngeheugen verliezen. alles leek verder perfect gezond, maar bij laatste scan nieren vonden ze opeens die enorme tumor de artsen hulden zich toen in geheimzinnig onheilspellend stilzwijgen maar lieten wel heel fijn (en achteraf eigenlijk not zo done? ) het K-woord vallen in combi met 'zo groot is een heel slechte prognose' wat een heldagen!!! gooi daar nog wat google tegenaan en je ziet de gouden gelukkige horizon van de hele familie klingel in elkaar storten iedereen zwaar bang, huilen, vreselijk. het is de 1e x dat ik heb gevoeld wat angst is om je liefste mama te verliezen. horror. alles leek niet meer belangrijk; nee ook trouwen en beeb niet. echter vrijdag kregen we verlossend goed nieuws: geen uitzaaiingen gevonden en ook geen tumormarkers in het bloed! de oncoloog-gynaecoloog die haar gaat opereren zei op basis van alle uitslagen dat hij er goed vertrouwen in had dat het goedaardig was, hoewel hij uiteraard niets garandeerde. toch heeft dit nieuws de zwaarste bakstenen van onze harten gehaald. dit wijst dus niet persee naar kwaadaardig! maar misschien wel naar goedaardig.. oh god, wat een helweek was het. ondertussen ik nog mijn best doen voor mezelf te zorgen, stress slaat bij mij op NIET kunnen eten en slapen, maar ik heb mezelf in elk geval gedwongen gezond te eten. anyway, 1 april wordt ze geopereerd, week later krijgen we uitslag. (gezellig tegelijk met de combinatietest uitslag maar daar heb ik opeens alle vertrouwen (wegens minder interesse? ) in) mama ziet het nu wel weer wat beter zitten maar is nog wel aan het bijkomen van de hele shock. wij ook. drom was en ben ik een beetje kwijt; maar ik kom snel terug als hart nog lichter is, ik de positiviteit en mijn kwijte afweergeschut humor weer heb terug gevonden, en als ik eens wat geslapen heb. @allemaal: een lieve dikke knuffel! een welgemeende allesmoetREGkomvoorjulliedromenSMAK!
Lieverd ben blij te horen dat er geen uitzaaiingen zijn! En 1 april alles achter de rug zal zijn. Erg om te zeggen maar geluk bij een ongeluk dus! pfff veel beterschap!
thanx elief! het is afwachten of het goed of kwaadaardig is, dit blijft vreselijk en (als je hebt gegoogled op eierstokkanker en de overlevingskansen weet ) maar wegens geen uitzaai lijkt het in elk geval minder zeker kwaadaardig, en alleen dat al is nu fijn. we moeten de weken maar even doorworstelen, en dan wil ik na april ook geen gedonder meer! :x de deal was een goed 2010, niet 2 maanden goed 2010! so. jij lekker broeden he. voorzichtig aan. lekker ZEN en nestelen met dat hapje!
Ik hoop zo dat alles goed verloopt !!!!!!!!!!!! Hier ikke zen hihihih ik ben een ware stresskip hahaha
Lieve Klingel, wat maak je toch een verschrikkelijke tijd door momenteel. Ik wens je heel veel kracht toe en hoop dat de uitslagen allemaal goed zullen zijn. Ik duim voor je meid! Veel liefs en een dikke knuffel van mij!
Klingel, meis, een dikke knuffel voor jullie allemaal! Kan een beetje begrijpen hoe het met voelen, maar het lijkt me idd een ware hel! Goed van je dat je toch goed voor beebje en jezelf blijft zorgen! Nu maar afwachten, maar geen uitzaaiingen klinkt goed! Google niet teveel meisje, want er staan altijd enge verhalen op! Maar snap ook wel dat je een beetje ervaringen wilt lezen. Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het allemaal goedaardig blijkt te zijn! 2010 duurt veel langer dan 2 maand! Sterkte! Knuf
lieve Klingel, wat een nare berichten allemaal. Gelukkig gevolgd door het bericht dat er geen uitzaaingen zijn. Ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je mama vlammen!!! En niet gaan googlen hoor, maak je jezelf alleen maar gek mee en ieder mens is anders hoor! dikke knufffffffffffffffff En blijven eten hoor, ik ben net zo, in crisistijden gaat die keel op slot helaas maar het is belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt hoor.
Lieve Klingel wat enorm schrikken zeg !! Ik weet half hoe jij je voelt, bij mijn mama hebben ze dat ooit geflikt. Mn mama was 37 jaar en er werd verteld dat ze tumor had downunder ( ze heeft jaren daar voor al dr baarmoeder weg gehaald ) wat een schrik, ik heb gehuild, want ze wisten niet of het goed of kwaadaardig zou zijn. En ik was veels te jong om zonder mama te zijn 18 jaar was ik toen.. Bleek het om cystes te gaan. Gelukkig zijn de bloeduitslagen van je mams goed. En je mama is heel sterk dat weet ik zeker. Dat komt sowieso allemaal goed hoor. Wij blijven wel positief voor jullie, als jullie dat even niet zijn.. En inderdaad niet teveel op google kijken, dat is echt echt echt niet goed. Denk maar zo als het echt zo enorm ernstig was, dan was het dezelfde dag nog dr uit gehaald. Heel veel beterschap en sterkte voor je mama en jullie. Vertroetel elkaar maar lekker met een heleboel knuffels. En ik duim mee dat het goedaardig is.. Dikke knufff
Lieve Klingel, meis wat een stress en spanning zeg. Gek om te zeggen, maar gelukkig heeft je moeder haar ribben gekneusd tijdens de val, zodat ze dit NU hebben geconstateerd. Maar het niet neemt weg dat het allemaal erg zwaar is. Geen uitzaaiingen is al fijn (gek om dit woord te gebruiken) om te weten. Maar het is en blijft spannend, begrijp ik uit jouw verhaal. Heel veel sterkte in deze onzekere, moeilijke tijd. Blijf wel goed aan jezelf denken hè!!