klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    aha!
    dus t stond in dusseltopic! vandaar dat ik t hier niet kon vinden!

moeilijke keuze. maar ik denk dat je hart het je wel vertelt, sikki.
    als je nu denkt dat je de powerrrr er niet voor hebt, hetgeen ik helemaal begrijp, is het misschien beter om te blijven op een plek waar je je thuis voelt, of in elk geval in de materie thuis bent.
    daarbij weten ze hier van je kinderwens-strijd he?

maar als hart gaat piepen over toch wel erg leuk, en blijft piepen, dan heb je er misschien meer energie voor dan je denkt....

hoeveel tijd heb je om te beslissen?
    sowieso het compliment van het aanbod in sikkizak steken he, goeso! :)

@alex: iedereen naar dussel! :)
    dussel is het helemaal!

wel zelf meedenken als je er 100% loopt (heb ik geleerd van de sikkis en de zaras enz) maar er is veel meer mogelijk! :)

@sikki: kom maar hier in de tuin. ik heb verse jus d' orakel, fruitsalade, broodjes en vooral: 1 grote deken met blommen erop in de zon.
    kan wel zijn dat kat op je gaat liggen, maar das gezelli.
    verder smeer ik je in met anti-zonnebrand en pro-posi-power, en mag je mijn hele wijnrek leegdrinken.
    (nou doe maar niet, 100 flessen in 1 sessie is SO hazes 2005)

ohnee, die dronk heineken.

anyway, goed voor jezelf zorgen! en als dat is toegeven aan luie sikkitijd dan is dat toegeven aan luie sikkitijd!
    je, en jullie allen MMMeisjes, hebben niet altijd door hoe zwaar je ook nog mentaal en emotioneel aan t werk bent.
    24/7 leven met wankele hoop en veel teleurklappen is KLOTE en ook ZWAAR.

daarom: zorg voor jezelf!
    ook als je net op de snowboardberg hebt gestaan!

so, dat was mijn donder(dag)preek.

knuffel!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Klingel danke joe voor naamcompliment Mathijs.........
    1e keus was bij jongen Dominic 7 maanden helemaal 100000% zeker dat dat de naam zou worden.
    ineens ingeving naam Mathijs gekregen bij 8 maanden swang zijn kreg naam niet uit kop en ging op zoek naar betekenis naam....Mathijs betekent letterlijk geschenk van de heer/hemel
    en gezien de voorgeschiedenis en de strijd tijdens de swangtijd moest dat de naam gewoon worden.was helemaal into bigeloof inclusief mijn avondlijke gebedjes voor slapen gaan etc etc.
    was nu op zoek naar soortgelijke naam met betekenis maar heb 2 mooie namen in mn hoofd die e niet uit willen staan ook al op proefdruk van kaartje...dus hou vast aan gewone naam zonder betekenis spiritueel etc maar gewoon omdat ik die twee mooi bij elkaar vind passen:D

verder poepgewijs is het hier een stinkende bende :( hahaha lekker voor mathijs minder leuk voor mij...maar wel zielig om te zien hoeveel er vast heeft gezeten en hoeveel er kan in die 5 meter darmen pfieuw!!!!!!!!

verder genieten van het weer net als jullie allemaal neem ik aan
    geen deken in de tuin wel een gekke hond met de lentekolder in de kop die alle boompjes sloopt en zand omspit

dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    mooie betekenis ook zeg! :)
    tis dat ik een ex heb die zo heet, en dat we allebei een naam hebben die ook begint met ma, en klingman er ook nog een ij in, anders zou hij in de top5 staan denk ik :D

grappig en gek trouwens, dat je nog kan switchen terwijl je het zo zeker dacht te weten he.

wij zijn er voor jongen (momenteel) wel uit, voor meisje niet.
    wapper van de 1 naar de andere naam.. moeiluk!!!!

honti verbouwt tuin?
    na jaaaaaaa seg!

lekker he, lente in aantocht.
    verlicht onmiddellijk de zorgen!
    (maar wasknijper op neus is wel handig nog even bij jou ;))

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ik dacht, ff op Klingel-topic kijken hoe t met dr is. Zie ik toch in je onderschrift dat je de 10 weken al bent gepasseerd......jemig, gaat dat zo snel? (of klopt t niet) Kan ook aan mij liggen hoor dat ik t nu ineens heel lang vind, maar ja ik lijd sowieso momenteel aan een soort van dementie....ik zal t maar deMMMentie noemen....
    Las over je zorgen m.b.t. jouw moeder; veel sterkte daarbij. Hopelijk is het goedaardig en kan je straks heerlijk samen met haar tutten en genieten van alle voorbereidingen op de komst van de kleine.
    Knuffel!
    xxx hypo

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai hopybabe,
    ja het gaat snel he :$
    en toch ook weer langzaam; moeilijk uit te leggen... ;)

hoe gaat het met jou dan? aan t voorbereiden op icsi2?
    veel succes meisje! :)

@nynke: ben je daar alweer? ergens intrenet kunnen loswapperen?

@hier: weer een geval van ' geen slecht nieuws ' gehad.
    ik had de kliniek vorige week gebeld dat ik niet gebeld wilde worden bij een slechte bloeduitslag (deel 1 van de combinatietest) omdat ik zo vreselijk in de stressshock wegens mijn mama zat.
    heb ze dus gevraagd of, indien ze moesten bellen (bellen alleen met slecht nieuws) ze klingman zouden bellen.
    dan kon hij bepalen wanneer ' de beste timing ' zou zijn voor dat nieuws.

hebben ze gisteren klingman gebeld, om te vertellen dat het bloed juist erg GOED was en dat ze in deze stressvolle tijden voor ons dit toch wel graag vast wilden zeggen.
    uiteraard nog geen garantie , deel 2 (nekplooimeting) moet nog komen (1e week april) maar..
    het is in elk geval ' geen slecht nieuws ' :) en daar houden we op het moment al enorm van :)

daarbij vond ik het ook enorm lief en integer van ze dat ze daarover dus toch belden, inclusief alle goeds en sterkte.

schatten.

so, dat was mijn update, ik ga brinta :$ eten en wat huisvrouwen.
    ben 1% minder duizeldraaimisssel dus das fijn.

KUS op allemaal!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey allemaal,

sinds net hebben we weer internet dus ik ben weer terug.

@Klingel: nogmaals een dikke knuffel. In 2010 komt alles reg. MOET!! Fijn dat het bloed goed is. En 1 april komt ook alles goed. SO!!
    Geniet van de wijn vanavond.;):D

@Silvia: fijn dat Matthijs weer kan poepen. Arm mannetje.:( Hoe gaat het met jou en je druktemakers?

@Sikki: bijna weer starten en ik ben er om je er doorheen te slepen. Komt goed moet!!

@Alex: een dikke knuff voor jou. En ga je idd naar Dussel? GOEDZO!!

@All: dikke knuff voor julllie allemaal.

Hier gaat het allemaal goed. Het huisje is klein maar wel heel fijn. En we hebben telefoon en internet dus Nynke is blij.
    Nu super snel de kids naar school brengen.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jeej!
    nynke is trug!!
    :D
    en blij ook, wegens fijnhuisje en toutement.
    superbe!

kindjes ook een beetje gesetteld?

huisvrouwsmak.

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ook hier Nynke welkom terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hier alles goed echo en controle gyn was goed.
    dusselbeebs lopen mooi op schema meiske was al bijna 1400 gram en knulleke 1300 gram meisje was gedraaid lag met hoofd beneden jongen nog steeds in stuit..zoals ze er nu bij liggen word het een keizersnede...maar ze hebben nog een paar weken om te draaien.
    wel dacht de gyn dat de ruimte nu snel minder word dus we rekening moeten houden met vroegtijdige weeen en in dit geval een keizersnede.
    dus heb nu zelf mn termijn bijgesteld naar 35 weken ipv de beoogde 37.
    moest urine inleveren omdat ik elk uur moet plassen s'nachts en dat mn nachtrust danig verstoord net gebeld uitslag is wel binnen maar moet nog door gyn bekeken worden zei de ass.:( heel raar normaal kan ze me meteen zeggen dat het wel of niet goed is:(
    gaan maar uit van het beste
    bloeddruk was netjes 110/60.
    dus algehele controle weer over 2 weken. als ik tenminste niet eerder klachten krijg.....

Klingel wat goed zeg dat die mensen van het lab zo met jullie meeleven dat ze aanvoelen dat goed nieuws heel erg welkom is nu :)
    heel fijn dat dat soort mensen er ook zijn

Nynke weer online wat lekker is dat he.... ik weet ook hoe het is om zonder te zitten bleeehhhhh

@hier maandag beginnen ze met de kunstofkozijnen te plaatsen dus ben ik minder online denk ik........ probeer wel gewoon te komen maar zal eerder in de avonduren zijn dus niet schrikken als ik er niet ben;)
    Maar voordeel vrijdag kozijnen en muren klaar en dan kunnen we eindelijk aan de kamertjes beginnen. we hebben besloten om Mathijs zijn nieuwe kamer en ook de babykamer een nieuw kleurtje te geven. hebben ze allemaal lekker een mooie nieuwe kamer :D
    heb er nu al zin in..

Word net teruggebeld door assistent...geen blaasontsteking vooralsnog maar wel eiwitten in mn urine morgenvroeg om 11.00 uur op poli komen om opnieuw te plassen.....:(

dikke knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllll

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: kinderen vinden het huis helemaal geweldig gelukkig. Klinkt gek misschien maar ik heb het idee dat ze zich in dit huis beter thuis voelen.
    Knuffel voor jou en je mama.

@Silvia: fijn dat het met de beebs goed gaat. Ik hoop dat je urine morgen schoon is. Heb je verder geen klachten? Ik hoop echt dat het loos alarm is.

wijnsmak.

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen allemaal,

wat een heerlijke ochtend is het toch. Blauwe lucht en de zon schijnt. Straks maar lekker even naar buiten met de kinderen en hond.

Hoe gaat het met iedereen hier?

Bisou!!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Gutemorgen all!!!!

hier ook mooi weer tot nu toe maar we weten dat er weer regen komt vandaag dus ben niet zo zomers ingesteld vandaag ;)
    straks even naar het ziekenhuis potje plassen. wachten op uitslag en dn met gierende banden en goede uitslag weer naar huis.
    moeten de kamers allemaal aan kant maken want maandag komen de kozijnen dus moeten die bouwvakkers wel de ruimte hebben natuurlijk;)
    Mathijs heerlijk uitgeslapen tot half 8 vandaag en wie is er dan om 6 uur al wakker????? moi!!!!!! pffffffffff soms heb ik een hekel aan mezelf hihihihihi, maar ben gewoon eigenwijs op bed blijven liggen hoor.

dames een fijne dag en ik laat de uitslag straks nog wel horen hier :D
    Even voor klingel meis hoe gasat het nu met je kwaaltjes?
    en hoe gaat het met sus en Nadine?
    heb wel kaarsje branden nog steeds voor alledrie

dikke knuffelllllllllllllllll

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *Sikki zwaait uitbundig naar Nynke*

Jaaaah, daar ben je weer!
    Gelukkig precies op tijd!
    De lente is in aantocht, Nynke is blij met nieuwe huisje evenals kindjes, Sikki's handje wordt weer vastgehouden.
    Nu maandag een goede uitgangsecho en dan hopen op een mooie maand april.

Zou zooooo fijn zijn. Dan zou ik hopelijk net goed nieuws hebben voordat mijn zus gaat bevallen (uitgerekend op 17 mei). Maakt het allemaal een stuk mooier!
    En ook mijn allerliefste vriendinnetje, die nu toch op haar 35ste verjaardag besloten heeft voor een kindje te gaan, gun ik een snelle positieve test. Maar hoe mooi zou het zijn als ik haar dat kan gunnen zonder aan mijn hart knabbelend duiveltje.

Klingel, lieverd, weer wat berichten die de wolken doen verdrijven!
    Goeso!
    Zullen we van de maand april dan maar een prachtige lente maand maken?

Sil, nu weer potjes piesen :(
    Ze moeten jullie wel hebben!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    April gaat de Maand worden. Een maand vol goed nieuws en posipower. Voor Klingel, Klingelmama, Sikki en alle andere mmmmeisjes. Maart was gewoon even een mislukte maand. Maar gelukkig is dat maar 1 maand van de 12. We hebben nog 9 maanden. 9 maanden waarin er alleen mar goed nieuws gaat komen. Posiuitslagen voor Klingel en Klingelmama. Sikki gaat op roze. Sikkizus gaat een super bevalling krijgen, Sikki vriendin hoeft niet te lang te wachten op ook een mooie roze test. Sil gaat bevallen met 36 weken en geniet tot dan van haar zwangerschap, Alex gaat een geslaagde poging krijgen in Dussel, Zora heeft een goede echo. En alle andere mmmmeisjes die ik nu vergeet krijgen wat ze willen. Zwanger worden, bevallen en posiuitslagen zijn SO 2010. Ik ben zo klaar met slechtnieuws en UW. Vanaf nu is alles

ZEN!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nynke heeft gesproken. Nu hopen dat er naar geluisterd wordt.

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: hoe was het in het ziekenhuis??

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He meiden, ben ik ook weer. Was even heerlijk aan het genieten in Rome de afgelopen dagen! O wat was het daar super zeg, heerlijke wijn, yammie pizza en pasta, een warm zonnetje met strakblauw luchtje, onweerstaanbaar ijs... *zucht* :)

@ Silvia, gelukkig dat Mathijs nu goed kan. Dat het maar snel leeg is!
    Wat is dat nou, eiwitten in de urine? :( Hoe was de uitslag vandaag?

@ Nynke, daar is jij weer!!!! Goe so! :D

@ Klingel, goede bloeduitslag. Helemaal superrr!

@ Sikki, mijn duimen draaien op volle toeren. April moet jouw maand gewoon worden. MOET MOET MOET! ;)

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sorry voor late reactie
    Utslag was goed nu,
    dus helemaal happy daarmee.
    maar vanacht weinig geslapen omdat k bang was om opgenomen te worden dus vanmiddag tegelijk met Mathijs een dut gedaan hahahaha heerlijke vent is het nu die weer kan poepen, hij weet precies wat zijn moeder nodig heeft en slipe dus vanaf 13.00 uur door tot 17.00 uur hihihihihi ik lekker van 2 tot 4 uur even bij getankt.

maar goed maandag kozijnen woensdag en donderdag muren opmetselen en dan donderdagavond gaan we verf uitzoeken en dan beginnen we meteen vrijdag aan de kamers zodat alles klaar is voor het geval ik toch onverhoopt in het zh terecht kom ;)

iedereen dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en een fijne avond nog

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Saskia: o, wat heerlijk even naar Rome. Hoe gaat het verder met je? Ik lees dat je over 2,5 maand naar de gyn gaat? Enige idee wat jullie te wachten staat?

@Silvia: fijn dat alles goed was. Ik heb ook twee keer eiwitten in mijn urine gehad. Gelukkig onschuldig maar onbewust.........
    Maar lieve Sil, ik weet dat een verbouwing veel energie kost en die energie mag jij NIET allemaal verspillen. Je hebt twee beebs in buik en nog een peuter rond lopen. Denk aub omjezelf en je beebs. Ze moeten nu toch echt nog even blijven zitten hoor. Niet boos worden Nynke bedoeld het goed. ;)

@Klingel: hoe is het nu? Ik lees allemaal ellende op twitter. Ik hoop dat de lunch gezellig was en je je iets beter voelt.

Wijnsmak.

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Silvia, gelukkig was het bloed goed! En wat heerlijk dat je ventje zo lang heeft geslapen vanmiddag... mams ook even bijgetankt!

@ Nynke, dank je lieverd. Gaat goed. 16 juni naar de gyn inderdaad. Ik hoorde dat mijn gyn per 1 juli stopt en wij zouden in juli terug gaan. Maar ik wilde wel graag mijn eigen gyn, vooral omdat dit het laatste gesprek is in ons eigen ziekenhuis. Dus ik heb snel even een afspraak ingepland. Ons ziekenhuis doet alleen de vooronderzoeken en geen behandelingen. Dit is de allerlaatste keer en als het goed is worden we in juni doorgestuurd naar een ander ziekenhuis waar ze IUI gaan doen. Ben benieuwd.

Allemaal een wijn- en olijfsmak (ieuw, dat zal niet lekker ruiken ;))

19. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej lieve klingel!
    ik kom ook even bij jou buurten!
    ik wil je nog even feliciteren met je zwangerschap!
    dat de kleine maar hard mag groeien
    zodat jullie hem/haar over een paar maanden
    in jullie armen en hart mogen sluiten!

dikke knuffel
    n-sky

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Klingel, ben je een beetje ziekjes meid?
    Vind ik niet zo gek hoor.
    Al die narigheid werkt niet bevorderend voor je weerstand.
    *KNUF*

Saskia, wat moeten jullie toch verschrikkelijk lang wachten!
    Dus juni laatste afspraak in eigen zh en dan op naar de behandelingen in een volgend zh?

Sil, Sikki is blij dat de uitslag goed was!
    Nu lekker bijtanken!

Nynke, wat een mooie maand april voorspel jij!
    Sikki is helemaal ZEN hoor!
    Gisteren nog lekker ge-NHNK!
    Lekker geslenterd in de stad en stiekum nog weer een nieuwe lente outfit gescoord (foei, we moeten sparen voor DD), daarna lekker in een bodega geeindigd met een tapas schotel en een Meursault!
    Tja, en toen hebben we daar maar 2 flessen Crianza meegenomen (de Meursault was écht te duur) om het thuis lekker voort te zetten.
    Dus een heerlijke zaterdagavond gehad!

Morgen dan de echo en hopelijk weer snel starten.
    Zin in, zin in!
    Heb er een goed gevoel bij!

Deel Deze Pagina