klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Sikki; wil je even heeeeeel veel succes wensen morgen, hopelijk is het allemaal positief ;)

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: dat klinkt als een hele goede avond. Heerlijk genieten NHNK. Lente outfit moet gewoon dat is namelijk heel erg 2010!! ZEN zijn is goed. De UW komt vanzelf maar daar zijn wij dan weer voor. Ik zeg: april is de maand voor SIKKI!!

@Saskia: slimme set om nog langs je oude gyn te gaan. jammer dat je moet over stappen naar een ander zh. maar mss is dat ook wel goed. Ik hoop zo dat iui jullie zwanger gaat krijgen.

Hier gaat alles prima. De zon schijnt en de temp is heerlijk. Of wel Nynke geniet.

Fijne zondag allemaal.

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *komt doolhof in soppen met spoor van snot&zweet achter zich an*

haai liefjes,
    hier zieke griepe klingel.

kort berichtje dus:

@sil: ben zo blij dat uitslag goed was! ik las van eiwit en schrok wel even.
    doe je nu extra dubbeldusselrustig an meisje??
    knuff!

@nyn: wat fyn, lente in de franse lucht! :)
    lekker wandelen en happy zijn daar? goeso!
    klingman heeft geheel solidair geen wijn aangeraakt nog dit weekend, maar elke x dat ik koelkast open doe kijk ik tegen jouw wijn aan, alleen dat al is fijn! :)
    heb me gister met laatste krachten naar lunch gesleept. was heel fijn, maar misschien iets minder 'verstandig'. fuk that! ;)

@sas: goeso! nog een gesprek. en dan in juni doordoordoor dus richting sassebeeb? het komt goed schatje. maar waarom moet t zo lang duren? :x

@norwegian: haai! dank je wel! :)
    ik denk dat ik je dan voornamelijk ken van de kattentopics en uit een oude templijst ofzo.
    hier een abbesijn-fanaat! :D

@alex: MP!

@sikki: HA wat goed, een lenteoutfit!
    natuurlijk moet je sparen voor DD maar hee, je kan ook niet in je ouwe kouwe winterkloffie in de eendebek gaan liggen in DD hoor!
    dat is SO 2009!
    trouwens, over sparen voor DD gesproken.
    nicht vergessen das meine kuhlscharnk noch eine ganze menge lyngerp ins bauch hat! pb en tnt zou ik zeggen! :p

(voor wie voorgaande zin niet snapt: klopt, dat ligt niet aan u maar aan mij, maar moet even in beetje geheimtaal ;))

@sikki: morgen de 1e en laatste uitgangsechoooooooooooooooo!
    ik heb je handje ook al vast, maar dat merkte je al wel want elke x dat je een slok ubergeile meursault wilde nemen kwam je glas wel HEUL snel richting sikkilippen.

o wat ben jij toch een fijn ding trouwens, je houdt er 100% mijn levensstijl op na.
    wijn lekker in restaurant? pakt u er dan nog maar 1, nee 2, in voor mee naar huis ja dank u.

ik zeg:
    het leven is te kort om goedkope wijn te drinken!

SO!

@so: soso, dit is best wel een lang stukje voor een kort stukje.
    ik ga weer beetje doezelen, lig in bed met klaptop, kat, kiwi en meer k's ( de k van koorts, de k van koppijn, de k van klote-benauwd en de k van 'kan het nog duizeliger? ' )

ohja iets HEUL vreemds: wie weet wat het is, seg het:

ik heb een soort van pijn aan mijn gezicht.
    als je over mijn poezelige wangetjes aait, maar ook kin enso. het dat niet aangezichtspijn?

arelaxt man!

nou ja, tot zover mijn zondagse zeurstukje.

allemaal: mooie zondag hebben, en een liefhebbende knuffel van mij vanonder donsbedje en snottebel.

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Klingel, beterschap meis....

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    klingel beterschap, kwam ff spieken maar zie dat alles super gaat op je snottebel na dan, toppie meid.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    thanx emma en regi! :)

smak

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *dweilt het babyrinth met dettol. wil niet dat alle meisjes ziek worden*

@Klingel: mok voor snotkop en alles wat daar bij hoort. Stom dat je weerstand lager wordt als je zwanger bent. Je mag 6 pacacetamol per dag ook als je zwanger bent. Liever niet natuurlijk maar als het niet anders kan. Verder luuf en babyneusspray gebruiken. Ui naast bed helpt ook maar is minder fijn voor Klingelman.
    Mss kan je een fruit/yoghurt prutje maken. Lekker fruit in blender en yoghurt erbij.
    Lief dat je bij de wijn aan mij moet denken. Maar nog liever is je berichtje in geheimtaal voor Sikki.

*zet zakdoekjes klaar, leg warm dekentje neer, lekkere pot thee en fruit*

@Emma: hoe gaat het met jou?

Bisou!!

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Beterschap Klingel!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    thanx MGwoman! :)
    nog gefeli met je MGbeeb! :)

@nynke: ;) HA wat een fijn dweilbericht weer.
    maar wat is LUUF? klinkt als UW, maar dan anders?
    ik heb vanmiddag wel ieder neusgat getrakteerd op een minipufje otrivin, na onderzoek op google alwaar alle berichten elkaar tegen spreken.
    MAN wat een orgastisch genot was dat zeg, neus open!
    :)

komt allemaal goed, maar ik wist niet dat weerstand vermindert als zwangert?
    nou ja SEG!

kopje thee dan maar.
    die ui, dat had ik ook gelezen ja. maar PIES gaan we dan ook niet huilen, dweiltechnisch?
    ik zal t klingman niet aandoen.

hoewel, die vind ik een pietsie STOM vanavond want hij wou zijn zwangere verloofde SO naar buiten sturen in het kader van ' wandelen is goed en 39 graden is toch niet echt koorts '
    :x

(nu weet ik niet of ik dat STOM vind van mezelf of van de hormonen. echt weer iets voor mij om DAAR weer over na te gaan denken... alsof gevoel niet gewoon gevoel is, hoe dan ook!)

so, nu gaat deze praatjesmaker naar bed.

maar niet voor iedereen een niet-aanstekende maar wel HCG-afgevende (kijk uit nynke :D) knuffel te hebben gegeven.

snotsmak!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Luuf is een smeerseltje voor baby's om beter te kunnen ademen als ze verkouden zijn. ja, het is UW maar werkt wel. Ook voor aanstaande zieke mama's. Ui ga je niet van huilen wel van ademen. Otrivin is super spul. Maar wil je dan de otrivin voor baby's halen? Is net iets beter voor een zwangere.
    Klingelman is...........................................een man. Die bedoelen het goed maar soms.......................................;)
    Ja, die hormonen werken tegen je weerstand in en zeker op je stemmingen. Of het nou Klingel is of de hormonen.......Klingelman is gewoon een man.:D

*schopt Klingel nu haar bed in*

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    goedemorgen dames.

kom meesnotteren met Klingel
    hele nacht wakker geweest pijn overal vooral in heupen last van blaas ook beebs aan het draaien geweest volgens mij... om 03.00 uur paracetamols erin gegooid en vanochtend om 5 uur in slaap gevallen en om 6.15 weer uit bed vanwege wekker hubbie.
    mathijs wakker moeten maken die is nu bij oma omdat ik hier in een half leeg en op de kop staand huis zit te wachten op de domme bouwvakkers die mn kozijnen komen slopen maar er nog niet zijn grrrrrrrrrrrrrrr.

maar goed gister de 30 weken gepasseerd dus nog 2 weken en dan ben ik veilig en blijf ik in ons mooie eigen zh :D
    mischien moet ik een eigen topic gaan openen ofzo en noem ik het
    Het laatste loodjes en maar lekker klagen topic ?????????
    woog gisteren 73.4 kilo en begon met 58.4 kilo.... valt nog mee zou je denken maar alles doet me zeer mn buik is zoveel uitgerekt dat een hele strook me al zeer doet als ik ernaar wijs.
    maar ondanks alles geniet ik van de bewegingen in mn buik ook al doen ze me zeer het idee dat er twee wondertjes in mij groeien tot ze klaar zijn voor deze wereld.. en ik weet zeker dat ze bestemd zijn voor mooie dingen in hun leven.
    dat moet en sal want kijk eens waar ze vandaan gekomen zijn!!!!!! uit een vriezer:$ gewoon ruim 270 graden onder nul en nu in bahrmutti van 37 graden aan het draaien en buteln en knokken met elkaar......

als dat geen wonder meer is... dan weet ik het ook niet meer:D

Klngel beterschap meis...zoutoplossing n neus mag altijd en in overleg met gyn mag een gewonen neusspray ook wel maar niet langer dan 5 dagen en maar drie keer per dag.... ik kon me er net mee redden in het begin van de zwangerschap.

Nynke ben blij dat jij er weer bent :D jij hebt altijd opbeurende woorden voor iedereen jij trekt iedereen overal doorheen volgens mij...geen zp zonder nynke en Klingel.

kussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: hoe voel je je vandaag? Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Wat een spannende week gaat dit worden voor jou en je mama. Maar aangezien slecht nieuws zo Maart 2010 is komt het allemaal goed. SO!!

@Silvia: zijn de mannen inmiddels hard aan het werk? Ik hoop dat ze flink doorwerken en jullie snel weer uit de troep zijn.
    30 weken alweer. Ik hoop zo dat de beebs nog tot zeker 34 weken blijven zitten. Maar als ik je verhaal zo lees kan ik me voorstellen dat je het zwaar gaat vinden. Tuurlijk het is het allemaal waard bla, bla, bla. Maar dat wil niet zeggen dat je het soms niet gewoon even heel erg zat mag zijn.
    Klaag en zeur jij hier mijn een heel eind weg. Wij trekken je er gewoon doorheen.

Ik ga nu geloof ik maar even wat in huis ga doen. Ik zie door het speelgoed de grond niet meer en de badkamer is een groot washok geloof ik.

Huisvrouwsmak

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Nynke, wat lief dat je vraagt hoe het met mij gaat *SMAK*
    Tja, hoe gaat het met mij....laten we zo zeggen, wachten duurt lang :D. Maar het is wel prima zo hoor, ik ga eens even lekker genieten van het voorjaar en dan vol energie en posipowerrrr beginnen aan de IUI.
    Waar ik laatst wel aan zat te denken is dat het niet echt een geweldige tijd is om in de zomer te beginnen met IUI. Door alle geplande vakanties zullen we er wel een 2-tal moeten overslaan. In juli gaan we 1 weekje naar Shanghai en dan in september weer 3 weken op vakantie. Maar wie weet werkt mijn lichaam mee en valt de eisprong steeds precies goed ;).

Helemaal geweldig voor jullie dat het huisje bevalt en dat ook de kinders het naar hun zin hebben. Ik heb volgens mij een beetje gemist waarom jullie naar Frankrijk zijn verhuisd, is dat omdat je man daar een baan kon krijgen?
    En wat weet je toch een hoop over wel of niet mogen gebruiken van medicijnen en allerhande middeltjes. Ben je verpleegkundige, arts, doktersassistente?

@Klingel, hoe gaat het vandaag met je?

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel en Silvia, heel veel beterschap meiden!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Eigen schuld, geen dikke bult ;)
    We hebben zelf aangegeven dat we een half jaar wilden wachten als de kans er in zou zitten dat het spontaan zou lukken. Na een positieve samenlevingstest hadden we nog een sprankje hoop en wilden we het nog even een kans geven.
    Verder is alles heel snel gegaan bij ons. Eind oktober zijn we de eerste keer naar de dokter gegaan en in januari waren alle onderzoeken klaar.
    Nu op naar IUI, ben nu wel blij dat we straks weer een stapje verder gaan. Hiervoor was ik daar nog echt niet aan toe. Nu is lijfje en hoofdje weer rustig en klaar voor mmm (voor zover je daar klaar voor kunt zijn).

Wat super dat je er een goed gevoel bij hebt deze keer. Ik ga heel hard voor je duimen. Het is je zo gegund, je wacht al zooo lang!

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey snottebelletje,

Beterschap!!!!!!!!! Knap maar gauw weer op!

Dikke Wordtmaarsnelbeterklingelknufffff

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Emma: wachten op een wonder duurt altijd te lang. Ik hoop dat je ei zich op het goede moment laat zien en je niet twee keer iui hoeft over te slaan. Gaaf zeg een weekje Shanghai. Eigenlijk hoop ik gewoon dat je bij de eerste best iui al zwanger bent. Gewoon hup, hop en gaan. ;)

Waarom ik zoveel over medicatie etc weet? Ervaring als mama en door mijn opleiding en werkervaring. Ik heb het spw gedaan en daarna gewerkt als groepsbegeleidsters van mensen met een verstandelijke beperking. daar heb ik veel geleerd over medicijnen etc.

Waarom zijn we naar Franrkijk vertrokken? Goede vraag! :) En het antwoord is: omdat we onze droom willen waarmaken. we dromen al jaren over emigreren en vorige jaar hebben we de stap gewoon genomen. Nu hopen en dromen we nog over het beginnen van een chambre d'hote of het openen van een gite. Maar voorlopig hebben we het super naar ons zin en genieten we enorm. Ik moet eerlijk zeggen dat de hele emigratie me 100% is meegevallen. ik heb een mega aanval van heimwee gehad en verder gaat het gewoon super.

@Saskia: fijn dat je hoofd en lijf klaar zijn voor de iui. Ook voor jou hoop ik dat je maar 1 poging nodig hebt.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja hallo.. hier dove en benauwde en in alle gaten dichtzittende klingel..

@sil: arm schatje, jij ook een snottende sopbel?
    en dan ook nog kozijnen plaatsen, dus grote rommelmannen over de vloer?
    en dan ook nog, KLEIN DETAIL, een 2ling in sillebuik en mathijs en en.

ik realiseer me dat ik momenteel wel verwend ben dat ik, hoe gammel dan ook, de luxe want tijd heb om gewoon een hele dag in bed te gaan liggen.
    dat wordt nog wat, later als ik groot ben ;)

trouwens, netjes zeg. zo weinig aangekomen!
    maar wel gek denk ik, aangezien jij ook een slankie bent?
    opeens die kilo's te voelen, meedragen, lijkt me best wel gek.
    bedacht ik me toen ik net op weegschaal -1 zag staan..

wanneer kozijnen erin? is het 1 dag of meerdere dagen feest?

@emma: WOW een weekje shanghai! hoe komt dat zo? en: is dat niet ver vliegen?

@klingel: ja dat is ver vliegen doos!

@emma: als in, voor een weekje? lijkt me een geweldige stad! echt een cultuurshock krijg je dan he! GAAF!
    enne, waar ga je in sept heen???

over IUI in zomer. inderdaad, eerlijk is eerlijk, niet handig met vakantie. en met een beetje pech heeft jouw zh ook gezellig 2 maanden zomerreces.
    heb je dat al nagevraagd?
    anders geef ik je de volgende dramklingeltip: elders IUIen in de zomer!
    SO!
    want anders ben je weer 3 maanden verder.

dat geintje wilden ze bij mij in 2009 ook uithalen, in meppel.
    aangezien ik dan 3 IUI zou missen, heb ik gezegd dat ik dan naar heerenveen zou overlopen (wat ik al van plan was wegens lammetakkigheid van meppel)
    en toen kon ik opeens nog wel 2 van de 3 daar doen!
    heb alleen de 1e (en laatste) daar gedaan, de andere 2 mooi in h'veen.
    wel irri want voor de 2e zijn we teruggekomen, of betergezegd heen&weer gereden van vakantieadres.
    zegt iets over de toen al desperate-heid.. :(

@sas: haai! goed te horen, en heel knap ook, dat rust goed doet en dat lijf en hoofd straks weer helemaal klaar zijn voor het circus.
    de hoop die je hebt door de goede SLT zal ook meespelen he.

hoe zit t eigenlijk met t zaad? hoe goed/nietgoed?

@klingel: gek he dat je dat allemaal vraagt hier...

@klingel: ja gek he! en mooi he! :)

@sabrien: thanx babe! en hoe is t met jou?? vertel eens even?

@sikki: ik heb geduimd voor mooie ruhige fijne echo en dito plan. ERZAHLE!
    maar je bent er nog niet denke ich?

@nyn: haai! mooi gesproken weer. ik doe nu even de dag-voor-dag-tactiek qua kijken en zorgenmaken. lukt alleen erg goed want ik heb er nog een gratis nieuwe bij gehaald: klopt het hartje eigenlijk nog wel? :$
    DOMME DOOS!

ik dus, niet jij ;)

hoest met de lente daar? komt ie lentement? ooo heerlijk lijkt me dat! :) geniet, dame!

@hier: ik ben een verstopt paasei en een benauwde hijgdoos.
    ga zo naar de intake van de VK (supertip zus!) en vragen om een zuurstoffles.
    so.

SCHMACK auf alle!

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    alex voldoet an MP!
    Later meer heeeeeeeeeeeul druk ffies hier......

Maar vergeet jullie niet schatjes!!!

SCHMACK fur sie alle!!!

En snotterotter veul plezier bij vk!!!!!!1

* zoeft weer weg *

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    alex!
    HIERKOMEN!
    niet wegrennen voor je hebt verteld hoe het met je gaat- echt!

*kijkt streng en haalt ondertussen un-lady-like haar neus op*

Deel Deze Pagina