klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *veegt alle snotterbellen weg bij Klingel*

Dag-voor-dag-techniek is goed!!
    Of het hartje nog klopt????????:$ Ach, doe jij maar lekker doemdenken mag best. De vk zal mss wel een echo maken zometeen? Ik zeg en weet: het klopt dat het klopt!!:D Veel plezier bij de VK.

Hier is het Lente!!!!!!!!!!!! In elk geval we hebben lente temperaturen. Zo'n 17/18 graden. Vandaag iets minder zonnig maar wel lekker. Morgen mss regen en daarna weer volop zon.

Beterschap en laat je snel weten hoe het bij de vk was?

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He snottebellende Klingel!
    Zaad is niet goed :(
    1e keer 4 miljoen, beweeglijkheid 30%
    2e keer 2,6 miljoen, beweeglijkheid 30%

Erg naïef van Sas dus om nog hoop te hebben op een spontane zwangerschap ;) maar ik ben MEGA-eigenwijs ;)
    Nee, zonder gekheid, ik geloof niet (meer) in een spontane zwangerschap maar vind de rust wel even erg lekker. Dus daar genieten we van.

Rust maar goed uit lieve schat, zodat je snel niet meer zo snottert! En Nynke het babyrinth niet meer zo vaak hoeft te dweilen met dettol maar gewoon met een overheerlijk lavendelgeurend sopje.

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    hahaha nou tegen jou strenge blik kan ik niet op......

Alex hoofdje loopt een beetje over met allerlei dingen waardoor mega knalkop op het moment en zo moe. En soms in ene keer uitbarsting van heel veel verdriet. Maar probeer vooruit te kijken en positief te zijn al is dat niet makkelijk,en opmerkingen uit je omgeving dat je maar blij moet zijn met wat je hebt maken het ook niet makkelijker. Want immers ik ben elke dag onbeschrijfelijk blij met dat kleine meiske van ons, die van een matige emmy een geschenk is geworden. Maar dat staat werkelijk los van de wens om nog een keer zo een wonder mee te mogen maken.
    Dat zeg je toch ook niet tegen mensen die 'gewoon' nog een kindje krijgen, zou je dat wel doen wees blij met die ene.....

En zo werd het toch een langer verhaaltje dan bedoelt........
    * nu echt verder moet *

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sas: das inderdaad niet zo goed... :(
    scheisse!!!
    but, wat wel goed is is de rust, en trouwens, ik ken meisjes die met 1 miljoen nog ' zelf ' (niet met losse handen) zwanger zijn geworden.
    het is een clichee, maar daarom klopt het (ook dat, nynke! ;)) ook: het KAN dus inderdaad!

en rust is HEUL belangrijk dus ik denk dat je heel goed bezig bent! :)

@nyn: 18 graden!!!! ahhhhhhhh! :) quelle superbeheid zeg! zeker nu het mooi weer wordt zal je helemaal de emigreerwaardeer of niet? :)

de VK heeft op maandag praktijk zo ongeveer hier achter mijn huis. de echte praktijk zit in meppel, daar echooooospul, hier niet.
    maar nou had ik bedacht :) dat ze wel even met toeter kon luisterloeren in buik? :)
    11 is toch bijna 12 nietwaar?

got, ik ga er ook niet helderder van praten, van die snotheid.

snel weg, maar iedereen een (lucht) kus!

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Tuurlijk gaat vk proberen te luisteren. Anders zeg je maar dat het MOET van Nynke.;)
    Ja, het deze temperaturen weet ik weer precies waarom we geemigreerd zijn.

@Alex: :x sommige mensen. Alsof je niet blij bent met je kleine grote wonder. Tuurlijk ben dat maar dat maakt de wens voor een tweede/derde/ vierde/vijfde, oke Nynke stop maar, niet minder. Ik zou zo graag willen dat mensen hun mening wat meer genuanceerd zouden brengen. Dat zou zoveel pijn en ellende schelen.
    Vandaag mag je druk zijn maar ga je morgen een beetje om Alex denken? Alex mag namelijk heel verdrietig zijn en boos en weet ik wat nog meer. Knal dat allemaal meer neer hier. Het helpt niet en veranderd weinig aan de situatie maar misschien lucht het wel op.

megapletknuffel

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Klingel, bedankt voor de bemoedigende woorden en het is ook ZO waar wat je zegt. Ik ken persoonlijk zelfs een stel die na 3x IVF binnen een half jaar een positieve test in handen hadden en nu een jochie van 4 jaar :D Zaad was beneden 1 miljoen. Het KAN dus inderdaad :)
    Succes bij VK!

@ Alex, mensen toch... :x Hoe komen ze erbij om zoiets überhaupt al te denken, laat staan te zeggen!!! Een kinderwens is heel sterk en dat maakt niet uit of dat nu een kinderwens is voor je eerste kindje, voor je tweede of misschien zelfs voor je derde.
    Dikke knuf meid, het valt niet mee allemaal!

@ Nynke, wat een heerlijke temperaturen :$ Ik mis Rome :( Het zonnetje deed daar ook zo haar best... *zucht*

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    KNUFFEL voor alle MMMeisjes (en Nynke natuurlijk :))!
    Alle Klingels, Saskia's, Alexen, Emma's en Sabriens mogen verdrietig, ongeduldig, angstig, onzeker, bang, verward, hopeloos, moe, ziek, snotterig, zorgenmakend, radeloos zijn.
    En gelukkig hebben we dan Nynke om ons op te dweilen!

SO!

En dan is Sikki nu aan het duimen voor een snelle ongi (ik denk aan het pruttelen te zien morgen!) en een mooi laag FSH op CD2.
    Dan kan donderdag het circus weer beginnen!

Klingel, snel weer melden hier!
    En vertellen dat je door je snotteroren heen doof getoerd bent door beebluisteren.

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Heb je ff Klingel …. komt weer zo'n verhaal :D

Ik heb idd alle in Nederland gebruikelijke onderzoeken gehad. Wat betreft de schildklierwaarde ….. ik kwam toevallig achter mijn TSH waarde doordat ik bij de Internist was, omdat ik diabeet ben (helpt ook niet mee trouwens). Bij één van de bloedonderzoeken bleek mijn TSH waarde iets boven de Nederlandse bovengrens te zijn …. was nl. 4,03 en hier hanteren ze 4 (in het buitenland 3). De Internist zei dat ik daar verder niet over moest nadenken, want het kon geen kwaad. En mijn internist is een dokter die vindt:
    'Ik ben de dokter en u de patiënt en als ik zeg dat het goed is, dan is het goed.'
    Maar ja, zo werkt dat dus niet bij mij. Ben toen gaan googlen en kwam er dus achter dat je bij het zwanger worden / zwanger zijn het beste een TSH van rond de 1 kan hebben. Dus dat wilde ik uiteraard ook (TSH rond de 1 en T4 tussen de 18-20). Ik heb via de gynaecoloog de internist kunnen overtuigen dat ik medicijnen wilde hebben en die dus gekregen …. maar helaas sinds ik de schildkliermedicijnen slik ben ik niet meer zwanger geweest. Had zelf sterk het vermoeden dat de te hoge schildklierwaardes wel eens de reden van de MKen kon zijn (waarschijnlijk omdat je een reden wilt weten).
    Ik ben 1x spontaan zwanger geworden, daarna 4x middels IUI. Vanaf de 3e of 4e zwangerschap heb ik progesteron bolletjes gebruikt en bij de 5e zwangerschap Ascal (bloedverdunner) geslikt. Bij een volgende zwangerschap (wat dus maar niet lukt) zou ik Fraxiparine (bloedverdunner) gaan spuiten en 5 mg foliumzuur gaan slikken.
    Met de eerste IUI's was het zwanger worden geen probleem, maar wel het zwanger blijven. Ik heb daarna nog 6 IUI's gehad zonder resultaat en 'spontaan' wil het ook niet lukken :(

Het boek is nog niet definitief dicht, maar we zijn wel met het laatste hoofdstuk, of eigenlijk de laatste bladzijde bezig. 'Jouw' kliniek behandeld volgens mij ook geen vrouwen van boven de 42. Maar al zou dat wel zo zijn, ik denk niet dat wij weer een heel nieuw traject aankunnen en dus ook niet in buitenland. Het slagingspercentage voor mijn leeftijd ligt niet heel hoog, dus ik denk dat de teleurstelling echt enorm zou zijn. We krabbelen net een beetje uit een zwart gat (ingevallen na het stoppen met de MMM). Het medische is dus voorbij en kijken nu dus wat er nog zo gebeurd …. met wat hulp van een Homepatisch Denker.

Met jouw vriendin die 8 MKen heeft gehad bedoel je denk ik Trees toch?? Fijn dat het nu goed gaat voor haar en Treesman hè?

En ik vind jouw goedbedoelbemoeitip alleen maar heel erg lief ;)

Maar nu weer genoeg over mij.

Lieve Klingel ik wil jou en je familie en met name jouw moeder heel veel sterkte wensen voor de operatie van
    1 april (dit zeg ik toch goed?). Het is heel erg spannend en ik hoop dat de artsen een goed bericht hebben voor jullie.

Veel liefs en sterkte!
    I S

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lief klingeltje,

Maak je over mij maar geen zorgen. Heb effe een flinke dip gehad het weekend maar na een nieuwe coupe en haarkleur en een leuke, luie vrije dag vandaag kan ik er weer helemaal tegen aan!!! :D

Morgen weer starten met de Progynova!!! We zien wel wat deze poging ons brengt, maar wij geven zeker niet op!!!!!!

Lief dat je aan me denkt!

Wordt snel beterrrrrrr!

xxxxxxxxxxx

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    so, benk weer.

SNOTTERRRRRRRRR!!!

*drup*

@alex: wat een achterlijke reacties seg!!! :x :(
    wat belachelijk.

DAT er mensen zijn die zo debiel denken, dat is een feit, en dat moeten we accepteren. maar dat ze het ook nog zeggen... ;)
    my god.

nou ja, ik hoop dat het helpt te weten/denken wie het zeggen, en dat zijn mag ik vurig hopen toch niet je allerbeste vrienden....

(hoewel, mijn allerbeste vriend heeft het ook eens gewaagd, na de 5e mislukte IUI ofzo, te opperen ' of ik er anders niet eens een beetje minder mee bezig zou moeten zijn ' .. blijkbaar is het moeilijk je te verplaatsen (als man?) als je niet in de kinderwensMMM zit...?)

JA jullie hebben een wondertje, dat is het ook echt.
    en JA jullie hebben wederom zo'n onwijze diepe wens voor wonder2.

grom.

ik hoop dat je het een beetje langs je kan laten gaan...
    en/of een fijne opmerking pareren?
    daar werd ik ook steeds beter in hoor.
    ' misschien lukt het als jullie op vakantie gaan, KNIPOOG '

' nou denk niet dat mijn eisprong rekening gaat houden met het feit dat ik in frankrijk zit, denk je zelf wel??? '

so.
    luchtte wel op, hoewel het jammer is zo te moeten terug praten.
    :(

daarom: een dikke knuffelknuddel!!

en ook een originele pletknuffel, waarvan ik zo blij ben dat ze een eigen leven gaan leiden! :D
    knuffel knuffel, en neem je rust/tijd he.
    ook wegens vmk. en wegens nu druk. en wegens planning nieuwe poging..
    KNUFF!

nog meer :( ... I S....
    goeso, lange verhalen, daar hou ik van.
    echter, ik wens jouw dikke boek een happy ending toe!

je hebt al veel geprobeerd, (zelf) ontdekt en ondervonden... het is wel reeel geworden, ontzettendhelaas, dat de kansen kleiner en kleiner worden voor jullie :(
    42 is al een ' probleem ' an sich, zeker als je troubles hebt :(

ik bedoelde inderdaad trees.
    de kliniek waar ik (deels) ben en zij ook was, zit overigens in friesland.
    ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment niet wederom een nieuw traject in kan/wil/durft, hoewel ik het altijd vreselijk verdrietig vind als mensen dat zo opschrijven :(
    wel weet ik dat de kliniek, juist in combi met dusseldorf, tot in de 40 gaat. weliswaar <45, maar ik gok wel >42..

maar ja.
    op een gegeven moment moet je de facts gaan facen he. en je ' klinkt ' die kant op .. nu?
    klopt dat?

bah bah bah wat een klotig oneerlijk gedoe is het toch!! :x

en dan lees je dat amy winehouse zwanger wil worden. en dan denk ik ' zal je zien... 1e ronde zwanger '.. .:)

GROM!

so, ik ga even mokken en kippesoep maken.

de VK was FIJN en leuk en lief, maar vertel ik later, vind ik nu even niet zo gepast na deze reacties.

komt later.

snotterrrrrrrrrrrlebber!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sabrien: HA! dip eruit geknipt en mooie nieuwe coupe?
    GOESO.

drop je dips maar in het speciale depridoolhofhoekje hoor.

daar bij die afgebrande treurwilg kan/mag/moet je al je MMMoksels inzake kinderwensleegtebangheid kwijt. ;)

fijn dat je er weer tegenaan mag: IK DUIM!!!!

smak (snuit)

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @I.S: wat een verhaal zeg.:( Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Jullie hebben al een enorm moeilijk weg achter de rug en je weet gewoon niet wat er nu nog mogelijk is. Ik begrijp uit je verhaal dat jullie nu niet meer in de mmm zitten. Dat is een moeilijke stap mede omdat het, volgens mij, niet geheel vrijwillig is. Is toch eigen te stom voor woorden dat je met 42 jaar al te oud bent.:x Ik weet dat ze ergens een grens moeten stellen maar soms............ondanks alles hoop en bid ik dat er ook voor jullie een klein wonder is weggelegd.

@Sabrien: ik ga duimen. April is namelijk DE maand!!

@Klingel: fijn bij de vk? vertel????

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nyn!

VK was FIJN.
    een fijne gezellige goedlachse ' dikke dame ' die al jaaaaaaaaaaaaaaaaren in t vak zit- precies wat ik hoopte! :D

uiteraard kende ik alle tips qua ' wat mag je wel en niet ' al ;) maar toch heb ik ook nieuwe handige inzichten gekregen.
    en vooral: het was gewoon fijn en gezelli en helemaal tof.

hartje kon ze niet horen met 11 weken, maar wel hoorde ze een zeer ' zwangere baarmoederslagader ' dus dat zat echt goed.
    zei ze.

nou dat geloof ik gewoon!

so.

mag, als ik dat wil, wel een echo volgende week. :$

' omdat jij van extra ver komt en een extra moeilijke weg hebt begaan. we zullen extra zuinig met je zijn '

toen heb ik haar even ondergesnotterjankt. (in gedachten) ;)

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *huil voor lieve VK*

O, wat klinkt het als een super mens Klingel. Zo te horen ga jij het daar goed krijgen. En al gebeld voor een echo afspraak?:D Tuurlijk zit het goed!! Vk dame zit al zo lang in het vak!! O, ik ben gewoon helemaal blij voor jou.
    Mag je gewoon en-en doen??

Succes met je snotter en trusten voor straks. Bisou!!

En dan ook nog maar een welgemeende pletknuffel voor allemaal.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Klingel: je raad nooit waar Nynkeman nu een auto aan het bekijken is.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    meld me even snel sorry ik reageer van de week uitgebreid op iedereen... dikke knuffel voor de dames die het bijzonder hard kunnen gebruiken!!!!!!!!

schouder om op uit te snikken en snotteren.

verder hier dag 1 overleefd kozijnen boven zitten erin nu beginnen ze beneden zijn aan het hameren en tikken en breken en beebs schrikken steeds... Mathijs bij schoonmama gisteren vandaag bij schoonzus dus die heef theerlijk rust ben jaloers....

verder weet ik niet even... maar even zodat jullie het weten

IK ben jullie niet vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goedematigeslechtemiddag!

@nyn: HEE SEG! wassie in ' mon ville ' naar voiture kijken????
    :D :D :D :D :D
    vertel!

@sil: doe jij maar rustig en sigtig an! eerst de kozijnen erin, mathijs missen maar ook wat rust hebben, en dan weer hier melden voor dweilsessie!

@hier: ben een hijgerig zeehondje! maar de zon schijnt dus ik ga zo even mediteren in de tuin.
    lees: kwetteren dat de krokusjes omhoog moeten komen en hete thee drinken in een struik.

net besloten dat ik nog niet naar mamaatje kan/mag/durf wegens aansteekgevaar... :(

tjah, toch het beste.

en: mijn angelsound is binnen!
    tis nog geen 12 weken, maar reken maarrrrr datie uitgeprobeerd wordt! :)

@nyn: echo, werkelijk waar: morgen! :$
    ik had besloten dat ik best wel vertrouwen mocht hebben dat t goed zit.
    (zei ook gisteren op haar lieve opmerking: ' valt mee hoor, ik ken meisjes die veel langer en meer moeite hebben gehad om swang te raken, of het nog niet eens zijn ' ... grappig hoe je onmiddellijk die stress kan relativeren na een positest, @sil loesie zora hebben jullie dat ook??)

word ik gebeld dat er iemand is uitgevallen.
    nou kom dan maar door :)

so,
    en nu een spuitje otrivin.
    ja daag, van die zoutoplossing ga ik echt KOTSEN!

so.

smak

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sterker nog Klingel, hij was bij Dhr A. H...smu. Ik denk dat dat je genoeg zegt toch? Of ik zit er vierkant naast en zijn er meer Nederlanders met een toko in dat dorp.
    maar we hebben de auto gekocht. Mooie witte polo voor erbij.

Morgen echo???????????? SUPER!!

Geniet van de lente, hier hebben we ineens een mega wind met hele heftige windstoten.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik denk dat dat een andere is!
    maar dat kan ook komen omdat mijn durp eigenlijk naast dit durp ligt maar geen naam mag hebben (heeft t wel: C..........E) met die 10 huizen en het mooiste chambre table d' ote je ter wereld!

maar wat goed, witte pololo erbij! :)
    ben wel benieuwd wie die A dan is en wat voor toko die heeft?

mijn dhr (en mme) heten H en M.

lente en wind? MOK!
    toch van genieten!

enne, wat ik me OOK bedacht in mijn 5uur wakkerliggen vannacht:

jij moetmag ook je eigen pruttel hier ventileren he. het gaat dan niet over zwangerwillenwordenblijvenMMMspul, maar dat maakt niets uit.
    andere MeisjesMok (de MM) is ook belangrijk!

ik wil jou ook kunnen steunen oplappen handjevasten.
    SO!

en nu THEE.

smak

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nee, dan is het niet dezelfde. Deze ligt ook in een gat even buiten het dorp. Maar ik zie net dat zij gite's verhuren en geen chambre d' hote zijn. Zou toch al teveel toeval zijn geweest. Maar het blijft grappig dat er daar dus meer Nederlanders zitten met een chambre d'hote of gite.

Lief dat ik ook hier mag moken en gillen. Ga ik ook zeker doen als het nodig is. Gelukkig gaat het nu allemaal heel lekker en zit Nynke heel goed in haar vel. Maar ik weet je te vinden!!

Blondetheesmak!!

Deel Deze Pagina