klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik heb dan wel een idee wie het kan/kunnen zijn.
    er zitten 2 leuke gaylords vlakbij hen die een appartementje verhuren!

bijzonder toch, dat we weten waarover we praten!:)
    echt onwijs toevallig (of niet)

wist wel dat je wist dat je magmoet mokken hier, maar wout toch nog even gezegd hebben! ;)

maar lekker in nynkevel is t beste! so!

tuinsmak
    (leuk trouwens, thee uit blond :D)

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Leuk en lekker thee uit blond. Heel gek maar dat doet me aan iemand denken. ;)

Volgens mij snappen de meelezers er nu toch helemaal geen biet meer van. :)
    Maar het is ook een mooie omgeving om een chambre d'hote oid te hebben daar.

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Snap niets van, maar maakt niet uit tis wel gezellig :D

Enne, Nynke mag ook zeker MOK. En dan weten wij hoe het gedweilt moet worden. Hebben we namelijk geleerd van de beste ;)

Nog geen ongi in zicht...
    Liever ook dat ie morgen komt, komt agenda technisch beter uit met alles.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nyn: ja de meelezers hebben het snappen denk ik al opgegeven toen met hier hysterische galajurken ging aantrekken wegens de UW in januari! ;)

@sikki: nog geen ongi? MOK!
    voel je ook niks?

trouwens, ik las dat je een supergesprek hebt gehad in DD! :)
    klinkt allemaal lekker grundich, daar houden we van!

heb net halfuur liggen spartelen met de angelsound, maar heb wel mooi een toefftoefftoefftoefftoeff gehoord! :)

huiltje.
    en nu kledingkast uitzoeken: QUELLE HORREURRRR!

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: verdorie.:x Wil je een keer ongi woren komt hij niet. MOK. dan morgen maar als dat agenda technisch beter uit komt. Maar dan ook wel echt morgen en geen dag later!!

@Klingel: jij hebt hartje gehoord?? Zie je wel dat Ken bij je blijft!! :D En morgen echo! Hoelaat?!
    Kast al opgeruimd en de weg weer terug gevonden?

Wat valt er nou toch in hemelsnaam te snappen van dit geneuzel? T'is dat ik een dom blonTje ben maar anders...................;););) Het is gewoon een heerlijk warrig lekker lees topic waar alles kan. Zuipen, sex op het aanrecht, gillen, mokken, blijzijn en wat al nog meer. Ik ben "blij" dat je het topic hebt geopend. Al is/was de reden wat minder leuk.

Ik krijg van een ander meeleeslieverd soms al de vraag wat sommige afkortingen betekenen. Kus voor SIS.;)

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    welja, de ene meelezer die zich tot meeschrijver heeft ontpopt moet een andere meelezer de afkortingen leren! :D

hoewel, sommige zijn echt te persoonlijk hoor, deze bijvoorbeeld:
    SOIFYNOADKFH!!!

so.

ik ben ook blij dat ik dit topic heb geopend. het heeft me echt door de klotelaatstemaanden van SO 2009 gesleept. en trouwens doet dat nogsteeds, hoewel er veel minder sleepnoodzaak meer is....

had eigenlijk gedacht dat dit topic een langer verhaal zou worden, MMMtechnisch.

maar zie, ook voor de zwartkijker die ik toen was is het licht geworden.
    en zo MOETTTT het met iedereeen gaan!!!

kast opgeruimd?
    grapje zeker! :D

die kast bestaat uit 15 jaargangen klingelkledij. daar vecht je je niet zomaar in een week doorheen hoor! :$

morgen 1415 echoooo, maar misschien kan ik m wel afzeggen?

;)

nu ben ik echt dement!

trouwens, geen ken. ik heb vannacht tijdens het wakkerliggen aan namen zitten denken en opeens voelde ik een warme bibber door lijf gaan en kreeg ik een dikke lach op gezicht.
    echt geen jongen!

t is een meisje!!!

SO

klingman/sil/nynke-klingel: 1-1

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    15 jaargangenklingelkleding??????????????:$:$ omg. Nu snap ik ook waarom jullie een heel groot huis nodig hebben.:D

Klingel gaat de echo afzeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In je dromen misschien.:)
    Ik blijf gaan voor een KEN. Maar aangezien ik er altijd naast zit zal het wel een echte barbie gaan worden.;)

Dit topic is een opsteker voor iedereen in de mmm. hoe donker het ook lijkt er is altijd licht aan het einde van de tunnel.

Smak

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja erg he!
    daarom zon groot huis ;)
    nou het is wel een feit dat 80% van ' de rommel ' (dozen, kunstacademiemateriaal, kledij, 1000000 dingen aandenkens, frutsels, jewiltnietweten) van mij is.
    maargoed, het valt inderdaad niet zo op.

alleen nu wil ik, na het atelier leeg te hebben gehaald, heel de bovenverdieping even opnieuw door mijn handen laten gaan.
    nesteldrang? lente? ik weet t niet, maar ik denk er maar niet overna en probeer het zo lang mogelijk vast te houden!
    (en dat weg te gooien!)

ben niet echt rommelig hoor maar wel bewaarderig. ;)

KEN? nee het wordt een barbie, heel duidelijk.

*kijkt stoer*

so, en nu boodschapjes, wandelen, lekker (?) koken...

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Opruimen is altijd goed. Goed voor hoofd ook. Leeg huis is een leeg hoofd.
    Ik was erg bewaarderig maar dat is wel minder geworden in de loop van de jaren.

KEN!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe gaat het met je snotkop, duizelingen, misselijkheid en slecht eten?

@Iedereen: MP!!!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zet ook alles in op een meisje!
    Een echte glitterbeeb(babe), net als mama :D

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nyn: is wel waar ja, leeg huis/rommel weg= opgeruimd hoofdje.

hoe t hier is?
    duizel medium, missel weg!, dichteneushoofdholtes maximaal, mamazenuwstressjes maximaal, desondanks heppie.

ohja, eten doe ik alleen op verstand, dus wel braaf maar niet graag.
    afkeer van vlees trouwens! :(
    heb onwijs lage bloeddruk nog steeds, eet maar zoute dropjes enzo.

nu dan dus verplicht: bruin kaas/bruin appelstroop (ijzer!)/vifitje/handsinaaaaaasappel/thee/mangosap/paracetamol/multivita/visolie.
    braaf toch?

@sas: een glitterbeeb heheheheh! ja you bet, als het een meisje wordt zal het glitterschitteren.
    en, om klingman te citeren: ' als het een jongen wordt zal het wel een homo worden met jouw stylishe fetish! '
    :D

welkom, welkom, hoe hij/zij ook zal zijn!

mooi om te bedenken trouwens dat nu al een groot deel van het karakter, het zijn, vastligt.

uiteraard komt er bovenop deze ' nature ' nog een groot deel ' nurture ' maar ik zal echt mijn best doen, beebje te laten worden wie hijzij al is...

zichzelf.

so!

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hihihi Klingel, glitterbeebje!!
    En ja je moet wel gezond blijven eten hoor, we zijn mega streng en houden je goed in de gaten ;)....

Morgen wordt je moeder geopereerd he? Alvast heel veel sterkte morgen en ik duimmmmmmm keihard dat het allemaal meevalt. Die onzekerheid is vaak nog het ergste he? Dikke knufffff

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.060
    2.201
    113
    Brabant
    Ha Klingel,
    ander topic is gesloten, maar idd, jij bent niet van de taal, helemaal mis zat ik!!!! hahaha....
    ik ga gauw op zoek naar ene KlinKel...
    wahahahah

jammer btw dat je twitter afgeschermd is, vond het wel leuk om af en toe te spieken wat voor gedachtespinsels je had:)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel, veel succes morgen met je de operatie van je mams! Ik denk aan je...

En vandaag echo toch? Veel plezier met het bewonderen van die mooie glitterbeeb :)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sabrien: thanx, het is inderdaad de onzekerheid.. en dat je in gedachten altijd van t ergste uitgaat (nou ja, ik dan een beetje :)) waardoor je op voorhand nog meer stresst.

ik moet maar weer denken aan de spreuk die ik meekreeg bij mijn diploma-uitreiking van de directeur....
    ' een mens lijdt het meest om het lijden dat hij vreest, en dat nooit op komt dagen '

waarheid als een koe. totdat die koe dan toch kwaadaardig blijkt te zijn.. :(

@taliaaaaa: haai! ;)
    ja die klinkel dat is me er eentje. altijd maar bezig met taal en gillen over taalfouten!
    gelukkig ben ik niet zo hoor! :D

maareh, ik heb twitter inderdaad afgeschermd zodat niet elke gek (ja, er was een gek) mee kan lezen.
    maar als je nu even een account aanmaakt dan kunnen we elkaar weer zien toch? doe maar! :)

@sas: dank je lief. ik zal mijn moedertje doorgeven dat er lieve mensen aan haar denken.
    had ik al gezegd, vond ze wel heel bijzonder, al kan ze zich niets voorstellen bij een forum enzo. hih!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb ook eens even gespiekt bij Twitter. Ik heb een account inmiddels, maar snap het nog niet zo goed. Maar eens goed uitvogelen ;)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hehehhe dan was jij t!

twiet! smak!

(enne, als je meer wilt vertellen over emmer, gooi maar neer hier he. je weet, we luisteren en soppen en mokken mee en er is altijd een dweil!)

KNUF

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.060
    2.201
    113
    Brabant
    @klingel. nope snap niks van twitter, haha en heb al overal accounts lopen waar ik t ww niet meer van weet etc etc..
    Nu dan toch maar je MMMeningen hier MMMeelezen als heuse meelees-maar-lekker-niet-reageren,-alleen-op-enorm-mooie-dingen-Taliaa
    so..... adios....:)
    Ben overigens erg blij dat je MMMverhaal niet langer is geworden!!!
    Ik kom je gauw volgen naar de zwangere kant!!!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi, jaaaa dat was ik :)

Emmer... tsja. Ik heb een ongelofelijk egoïstische schoonmoeder. Toont nooit interesse en heeft het altijd alleen maar over zichzelf. Klaagt de hele dag...
    In november hebben we tegen haar gezegd dat we in de mmm zaten. We kregen uiteraard alleen maar onbegrijpelijke reacties in de zin van: Het lukt toch wel. Er zijn ergere dingen op de wereld. Kinderen is ook niet alles. En tegen manlief (haar eigen zoon dus), je voelt je zeker wel schuldig want bij Sas is alles goed :$
    We kennen haar dus dat was slikken, klappen incasseren en weer doorgaan. Daarna heeft ze nooit gebeld om te vragen hoe het ermee gaat en als we haar zagen ook niet 1x gevraagd. Ze vraagt sowieso nooit hoe het gaat, ook niet in het algemeen. Nu ging dat wel een beetje irriteren en manlief had besloten om eens af te wachten wanneer we iets van haar zouden horen. Ja, niet dus. Het begon een beetje aan me te vreten dus het leek me een goed idee om een keer te praten. Maar dat wou ze dus niet, want er was volgens haar niks aan de hand. Totdat manlief gisteren belde en het ene verwijt na het andere kreeg. Wij hadden 3 maanden niks laten horen (klopt, ja duh! Het houdt een keer op), manlief kwam meer bij zijn vader dan bij haar, zijn vader was belangrijker dan zij (ze is echt jaloers dat manlief contact heeft met zijn vader), wij belden nooit meer. Ze was vooral boos omdat de zus van manlief het eerder wist dan zij. Dat had een reden die we al verteld hadden maar dat vindt ze een smoes. Zijn moeder ging namelijk begin november trouwen en wij wisten een week voor de bruiloft dat het niet goed zat bij manlief. Zijn zusje vroeg of wij de bruiloft wilden regelen (we zouden met alle kinderen een lunch en borrel verzorgen) maar dat trokken we toen even niet en hebben verteld waarom ons hoofd er niet naar stond. Toen ook heel duidelijk gezegd dat we het pas tegen zijn moeder zouden zeggen na de bruiloft omdat we haar dag niet wilde verpesten. Zijn zus begreep het en was het met ons eens. Maar moeder schijnt het niet te begrijpen en is daar enorm boos over. We bedoelde het alleen maar goed. :( Maar zo ziet zij dat niet. En als klap op de vuurpijl zei ze: Als sas ooit kinderen mag krijgen dan weet ze pas wat pijn en verdriet is :$ Oef, dat kwam hard aan :(
    Dat gesprek ging zo een uur door en toen heeft manlief het contact verbroken. En ik ken hem, dat komt niet zomaar goed. Hij heeft het niet snel met iemand gehad, maar als hij het heeft gehad dan ook voor een goede.
    Ik snap haar niet. Het is haar kind! Wil je dan alles in zijn leven missen en nergens bij betrokken worden? Alleen maar verwijten en totaal geen toenadering, ongelofelijk!
    Dit is eigenlijk maar een klein stukje van het hele verhaal, maar anders wordt het zo lang. Ik heb even de highlights van de laatste tijd belicht. Maar zolang als ik mijn man ken, heeft ze een rare manier van moederliefde tonen. Ik kan daar zo verdrietig van worden.

So, dat was de emmer :p Sorry!!! Maar heel erg bedankt dat ik even mijn hart mocht luchten.
    Het dweilen kan beginnen.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *dweilt de schoonLoeder van Saskia met het snot en vuil weg*

@Saskia: allemachtig wat een mens is die schoonmoeder van jou. Wat je ook doet nooit is het goed. Ik zou zeggen, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan, stoppen met energie er in steken. Jullie hebben je energie nu voor heel andere dingen nodig. Het is heel jammer dat ze zo reageerd, juist nu zou je de steun zo hard kunnen gebruiken maar helaas.
    Gooi hier je emmers maar leeg hoor. Ik dweil met liefde.

@Klingel: je hebt nu de echo. Zo fijn om weer even naar KEN te kunnen kijken.
    Fijn dat misselijkheid beter gaat en de rest dat komt ook weer goed. Spannende dagen/weken voor jou en je mama. Ik hoop en bid dat de operatie goed verloopt maar nog meer dat de uitslag goed is. Gelukkig is het morgen April, en je weet het, in April alleen maar goede uitslagen en posiberichten.
    Vlees kon ik tijdens de zwangerschap van Ysa ook niet eten. Koken of braden ging prima maar eten;) Je bent heel braaf qua eten.

@Taal: Klingel een taalgek??:$ Hoe kunnen jullie dat nu toch denken? ;)

Mag ik dan ook even een kleine emmer leeg gooien?
    Mijn lieve vriendinnetje is weer zwanger. Vorige jaar heeft ze twee miskramen gehad en is er met spoed een eierstok verwijderd ivm een cyste. Ze heeft 1 zoontje van oktober 2008.
    En nu is ze dan net 4 weken zwanger. Maar ze kan en durft gewoon niet blij te zijn. Wil ook niet gefeliciteerd worden.:( Ik snap het heel goed hoor, tijdens de vorige zwangerschappen heeft ze gewoon kloppende hartjes gezien en toch ging het steeds weer mis. Dus het is pure zelfbescherming maar toch.......... Ik gun haar zo een goede en onbezorgde laatste zwangerschap maar dat gaat gewoon niet.:( Stom en MOK.

pletknuffelsmak

Deel Deze Pagina