Een hele dikke knuffel voor Nynke en Nynkevriendin! Dat haar zwangerschap maar heel goed mag verlopen met een prachtige beeb over 36 weken! Dat moet, SO Wat een ellende maken sommige meiden toch mee hè! Oneerlijk Je hebt helemaal gelijk, lieve Nynke! We gaan er ook geen energie meer in steken. Dat hebben we al zo vaak gedaan, elke keer komt het initiatief van ons af. Nu is het klaar. Ze is over de zeik omdat Sasman zo lang niks heeft laten horen, terwijl hij altijd als eerste belt, altijd vraagt hoe het gaat, altijd attent is... en altijd stank voor dank krijgt. En als je dan zelf steun nodig hebt, merk je pas dat ze er nooit voor hem is. Echt nooit! Ze kan zelf toch ook de telefoon pakken en vragen waarom ze zo lang niks heeft gehoord en of het wel goed gaat allemaal? Is het nou echt zo gek dat Sasman haar opmerkingen en desinteresse zat was en daarom wilde dat zij eens interesse zou tonen?! Nu ben ik klaar met klaagklagen, lijk mijn verdomde schoonmoeder wel *DWEIL*
Idd Saskia, sommige meiden moeten teveel ellende doormaken om een beeb in hun armen te krijgen. En nee lieve Sas, het is zeker niet teveel gevraagd wat Sasman wil maar helaas snapt zijn moeder dat niet en dat zal ze, helaas, ook niet gaan begrijpen. Maar gelukkig mag je hier altijd je verhaal kwijt. *dweilt het babyrinth met geurende viooltjes*
SMAK Nynke! Jij bent bijzonder, zo zouden meer vrouwen moeten zijn. Amen Ik ga straks een kaarsje branden voor Nynkevriendin, Klingmama en voor alle mmmeisjes en lieverds hier! *Sas snuift de viooltjesluft op en voelt zich meteen stukken beter*
wat ruikt het hier lekker! zelfs ik ruik het met mijn dichte nase!! @sas: :x wat een viesloeder is die schoonmoeder zeg! wat KLOTE! het is zo jammer en verdrietig, ook voor sasman, dat het zo moet gaan. ze klinkt als een verbitterde, redelijk eenzame vrouw met een plaat voor haar kop van hier tot dusseldorf. iemand die zwelgt in haar eigen kleine wereldje maar vergeet om zich heen te kijken. BAH, BAH, BAH!! ik denk dat het goed is, voor nu, contact te verbreken. . maar ik snap ook dat dat zo klote is en voelt, omdat je gewoon een redelijk fijn contact zou willen hebben. misschien nog een niet-aanvallende eerlijke brief namens jullie erachteraan? ik ben nogal van de brieven ook (..goh) en het zou haar niet alleen de gelegenheid maar ook een soortvan ' moeten ' geven deze door te lezen. wedden dat het gaat bezinken en knagen? althans, als ze in haar tenen nog iets van zelfreflectie heeft? klote klote. de ene opmerking is nog klotiger dan de ander ' gelukkig ' weet je wie het zegt. iemand die niet beter weet. maar het is nu wel net familie, en das wel extra moeilijk. niet vergeten dat jullie altijd integer en welwillend hebben gehandeld! nu is het jullietijd, denk ik. tenzij een gesprek (met een mediator ofzo?) nou zou kunnen helpen? anders: weg ermee... alle nega energie uit je leven bannen! is zo belangrijk! knuffel dus voor jullie, jou en sasman, SMAK! @taliaa: heel makkelijk hoor, naam-password-en loeren maar! @nyn: jee! is ze weer zwanger, wat geweldig! (ik denk dat ik weet wie het is? als dat zo is, dan leest ze dit, en dan zend ik haar veel posipowergelukglittertjes!!! ) snap wel dat ze heel moeilijk blij en met name vol verwachting en zonder zorgen kan zijn... haar verleden hakt erin... ze zal wel denken, waarom zou het nu wel goed gaan?? enzovoort. herkenbare gedachtes. ik kan alleen maar zeggen (wat jij ook ongetwijfeld al hebt gedaan) dat nu nu is, en 2010 SO 2010. en verder is het (bang) afwachten op wat gaat komen... elke dag weer... tot je opeens..... in de 12e week zit. ik DUIM! en knuf voor jullie!!!! @echo: hij was geweldig. BARBIE was wakker en sparteldartelde rond. trappelen, zwaaien, ongelooflijk! 4.8 cm, jawel dames en heren! heb 3 mooie fotos gekregen, ook wel eens leuk zeg! ben weer onwijs gerustgesteld. kreeg trouwens wel het advies, de angelsound niet vaker dan 1x per week te gebruiken! omdat hij veel (meer) warmte/straal afgeeft. je kan voor 30 seconden angelsounden (.. gister half uur gedaan..) een hele dag ' doppleren ' .. hmmm.. lekker dan..... ik zal er nog eens op googlen, want ik had nooit een no-go gehoord hierover maar ben wel gewaarschuwd! zo. anders nog iets? ja thee en dan maar weer een broodje. grappig trouwens nynke, jij ook antivlees? gek wel; een schommelvriendin (marb! zwaaismak!) is juist van vegetarier vlees gaan eten in de zwangerschap ik geloof erg dat je lijf aangeeft wat het wel en niet wil, maar waarom wil mijne dan geen vlees meer? TSK! SMAK!
Klingel, jij beschrijft haar precies zoals ze is! Hoezo mensenkennis Brief is lieve en goede tip, maar in een eerder "gevecht" al eens geprobeerd. Jaaaaren terug. En toen kwam ze langs, dus wij dachten: So, het heeft nut gehad! Maar ze heeft van het begin tot het eind alleen maar over zichzelf zitten praten. Niks of niemand drong tot haar door. Nu, na al die jaren en al die energie, ben ik er achter dat ze gewoon zo is. Voor nu laten we het maar even zo. Hopelijk gaat het aan haar knagen en zet ze eindelijk eens de eerste stap. Maar ik reken er niet meer op. @ echo, wowie!!! Wat goed van glitterBARBIE! Lekker aan het stuiteren en zwaaien naar mams! En foto's, altijd leuk Ik ben zo blij dat het zo goed gaat met je zwangerschap. Het is je echt van harte gegund! Ik had dat ook nog nooit gehoord van de angelsound! Das ook lekker zeg
Wow Klingel, heb je ook even namens ons naar BARBIE gezwaaid? Ik zou dan maar niet te veel angelen. Heeft 3 goede redenen. 1: is in grote hoeveelheden dus niet geheel ongevaarlijk (hmmm, waar kennen we dat nog meer van ), 2. blijft een echoooooo weer dubbel bijzonder en 3. heb je ook geen kans op 'o jee ik hoor het hartje niet en raak nu enorm in de stress en dat is ook niet goed voor BARBIE'-praktijken! Saskia, echt met recht een schoonLoeder! Daar kun je toch niets mee! *KNUFFEL* Nynke, jij bent echt heel bijzonder weet je dat wel? Dat dweilt maar en dat doet gooi en passant nog een paar viooltjes het doolhof in waardoor alle MMMeisjes zich ineens een stuk beter voelen! Enne, voor wat betreft Nynkevriendin, positiviteit is SO april 2010 he! Mag ik ook een emmertje leeggooien? Hier nog steeds geen ongi Heb gisteravond 1x rood slijm gehad en vanochtend ook 1x rood slijm. Verder geen bruinverlies of van welke kleur dan ook maar. Voelt niet goed. Dit kan ik toch maar niet als CD1 tellen. Morgen maar weer afwachten... Maar wat als dit dan wel m'n 'ongi' was? Dan ben ik te laat
Sikki dat klinkt niet echt als een ongi. Ik hoop dat het snel echt goed doorbreekt zodat jij ook weer vol goede moed verder kunt. April moet jouw maand worden! Ik stuur mijn aankomende ongi naar jou toe, ok? Voor deze ene keer dan hè, want na deze ongi moet ie bij jou voor een hele lange tijd wegblijven
sas: is ze echt zo erg als ik beschreef? GETS. en wat betreft die brief, als dat al geprobeerd en mislukt is, dan is het nu gewoon basta! misschien zou ze eens in therapie moeten, maar ik denk niet dat ze door de deur komt met die plaat dwars voor kop. knuffel, tis klote en zo onnodig, maar kies nu maar even voor jullie eigen rust... sikki!! niet echt ongi? hm... ik denk eigenlijk dat ik ' rood ' als dag 1 zou tellen. hoe weinig ook! zeker omdat K al zei dat t weinig zou zijn. misschien even DD bellen? kan nog net! idealiter kon je nu een echo in NL krijgen trouwens... hmz... dagje later beginnen met stimuleren maakt niet uit hoor. groeien ze alleen dagje langzamer! wat betreft angelsound, ik ga eens rondvragen, maar doedurf t nu dan maar even niet. hoeft ook niet. alleen wel jammer dan van die 45 euro! denk dat als ik 20+ ben t minder slecht is? hm, dat slaat nergens op denk ik eigenlijk ik mok trouwens ook beetje, zolang die superverkoudheid niet over is kan ik niet naar mijn moedertje, heb ik paar dagen gelee al besloten. daarom ben ik nu nog steeds hier en niet daar.. :x hoop dat ie vrijdag over is... ga maar eens even kookeiland beklimmen denk ik... smak!
Lieve Klingel, wordt jouw moedertje nu morgen of vrijdag geopereerd? Brrrr, wat een spanning! Denk aan joellie!
morgen om 1030! brrrrrrr maar als dat grote ellendeding eruit is zijn we al blij. beh! bel je DD nog even? en of? smak!
Das wel echt klote Klingel dat je nu niet bij je mama kan zijn Hopelijk is die stomme verkoudheid snel weg zodat jij naar je mama toe kan.
was van plan gister te gaan, nu vrijdag. opzich is ze morgen niet aanspreekbaar (zegt ze zelf, en dat respecteren we, ze wil graag veel rust) maar vrijdag wil ik haar wel graag zien. vitamientjes dus!
@Klingel: joepie van goede echo. En eindelijk foto's!! Ik denk dat als je straks het hartje niet zo lang hoeft te zoeken het weinig kwaad kan om elke dag even kort te luisteren. Maar goed dat ben ik. Nee, is niet meeleesleefvriendin. Die heeft een kindje van okt 2007. Ik heb haar idd verteld dat zwanger zijn en blijven SO 2010 is en deze zwangerschap dus gewoon goed gaat MOET!! Wat een UW zal jij en je lieve moedertje hebben zeg. Het is ook gewoon heftig en heel eng. Ik weet nog dat mijn mama onder het mes moest, wat een UW en emotie's komen er dan boven. Maar het kaasje brand en ik ga morgen duimen en bidden voor een geslaagde operatie. Jij veel buiten zijn, vitamine eten en weg met die verkoudheid. Jij moet vrijdag naar je lieve mama. Lijf doet idd raar als je zwanger bent. Maar dat geeft niet. @Sikki: ik ben gewoon Nynke. Maar idd rare ongi. Toch even dd bellen? En als Klingel zegt dat een dag later beginnen niet erg is geloven we dat. Positiviteit is namelijk SO 2010. Ik hoop dat het morgen een echte ongi is. @Saskia: die schoonmoeder van jou heeft echt een megaplaat voor haar hoofd.:x Maar goed dat is jammer voor haar nu. Zij "verliest" nu haar zoon en schoondochter. Alex,Sil, Zora en alle anderen: hoe gaat het met jullie?
@sas: YAM dank je!! @nyn: aha, die andere oktoberdin, maar dan van een ander jaar @mama: ja UW ja. ze is al de hele week onwijs misselijk. eerst dacht ze dat ze dat had omdat ik het was, maar ik ben het juist niet meer! dan gaan de enge gedachtespookjes weer hun eigen leven leiden he; waarvan komt t dan? we hebben t maar onder ' spanning ' geschoven... smak, ik ga op bank en bad en bed en en. knuf!
Klingel, morgen is het APRIL! En ik heb mij laten vertellen dat april dé maand is van mooie positieve dingen. Morgen gaat dat ellendeding weg bij je lieve moedertje! En wij stralen al onze positiviteit door naar jou, zodat je die vrijdag gezond en wel mee kan nemen naar de moedertje. En dan komt de dokter en die zegt dat dat ellendeding een gekding was die alleen maar goeds in zich had en niets kwaads. SO! Vandaag dus geen ongi. Nog steeds omo. Dus morgen niet bloedprikken en vrijdag niet spritzen. Maar...morgen is het april en dan komt de ongi, want dat is de start van de positieve maand. Toch?
JAWOHL sikkilief!!! april is, vanaf dag1, zonder grappen en grollen, een goede maand. dat SALLLLLLLLLLLLLLLL!! enne, dat omo van jou. rood heb je even gezien. zou het kunnen dat dat het ook echt was zegmaar morgen even bellen zou ik doen! 1 april ongi worden vind ik trouwens ook erg april 2010! knuffel drauf!
Klopt als een bus. Morgen is het 1 april. En vanaf 1 april, en dat is GEEN grap, is alles positief. (behalve de uitslag van Klingelmama, die moet namelijk negatief zijn) Ik weet hoe moeilijk het is om positief te blijven en om die vreselijke UW je systeem uit te krijgen. Maar ik ga jullie er door heen slepen. Klingel met haar mama en Sikki met haar nieuwe poging.
A-ha, ik verneem hier dat april (jaartal 2010) een goede maand zal worden! Dat doet mij deugd (zie banner). Ik kwam overigens om Klingel een hart onder de riem te steken voor morgen. Sterkte voor jullie! Ik hoop met jullie mee op een positieve uitkomst. Edit: wat Nynke zegt...positieve uitkomst = dus negatief in dit geval Anders leest het zo raar hè Groetjes Annedore
annedore thanx! lief! nyn: mooi lief kaartje klavertje! gek ja, hij moet posi zijn om nega te zijn zodat hij weer posi is! nou ja. mamaatje is nu wel stressy, bah. ikzelf heb ook knallende koppijn, en pijn in mijn jukbeen/gezichtsbotten dus ik ga zwitsalbubbelen en naar bed. tot morgen, schatjes!!