klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ja, in de medische wereld is positief soms juist negatief terwijl het positief moet zijn. Snapt iemand het nog?:D

Lieve Klingel en Klingelmama, morgen is ene hele heftige dag en daar mogen jullie heel stressy om zijn. Klingel gaat lekker in zwitsalbad en hopelijk een beetje slapen. En lieve Klingelmama, slapen zal moeilijk zijn maar ik hoop dat het toch een beetje gaat lukken. Misschien met een pilletje van het zh? Ik hoop dat u weet dat er een heleboel mensen met u en uw familie meeleven. Sterkte morgen en de komende weken.
    Lieve Klingel, jij ook succes met de combinatietest morgen. Of vergis ik me nu?

Bonnenuit!! pletknuffbisou

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Klingel, ik wil je moeder, maar ook jou en je familie heel veel sterkte wensen voor morgen. KNUFFEL

En ja, we gaan voor 1 weekje naar Shanghai, mijn schoonouders hebben ons mee gevraagd. En tja, als je de kans krijgt om zo'n mega-stad te bezoeken, dan zeg je natuurlijk geen 'nee' :D.
    En dan in september nog lekker 3 weekjes samen met de honden relaxen en wandelen in Frankrijk. k'Heb er nu al zin in.

@Nynke, ik kan alleen maar meegaan met de andere meiden in dit topic...JE BENT EEN SCHAT.
    En wat onwijs tof dat jullie jullie droom laten uitkomen. Er zijn volgens mij maar weinig mensen die echt de durf hebben om hun diepste dromen werkelijkheid te laten worden.

@Saskia, wat een schoonmoeder :x. Voor je vriend ook heel vervelend dat zijn eigen moeder zo reageert. KNUFFEL

@Sikki, ik hoop dat april jullie alleen maar positieve dingen zal brengen. Nu ben jij aan de beurt om plaats te nemen naast Klingel, Loesie en Sassebas ;).

LIEFS aan jullie allemaal :)

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Lief Klingel,
    Ik ben niet meer zo actief op de zp, lekker op vakantie, druk met huis klussen, werken en even goed energie in relatie steken geweest. Alles helemaal lekker op de rit hier hoor! Ik ben froh dat je nog hartstikke zwanger bent:) Helaas lees ik ook wat minder leuk nieuws over je mama. Ik hoop dat het allemaal positief gaat uitpakken voor jullie. Ik zal weer eens wat frequenter bij gaan lezen in het leukste, liefste en spannendste topic van de zp. Grote knuffel voor jou en alle meeschrijf meisjes!

Liefs Michelle

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel, heel veel succes en sterkte vandaag voor jou en je hele familie!

Ik sluit me er verder volledig bij aan dat april 2010 een topmaand gaat worden, vanaf de eerste dag. Dat moet en sal!

SMAK voor iedereen hier

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve klingel en familie,

Ik denk vandaag aan jullie en duimmmm en hoop dat alles goed komt.
    Veel sterkte vandaag.

Dikke knuffffffffffffffffffffff

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve Klingel,

Ik denk ook aan jou & je mams. Sterkte vandaag! En hopelijk een goede uitslag.

Dikke SMAK

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoe gaat het allemaal Klingel? Trek je de UW nog? Hoelang duurt de operatie eigenlijk? Wat een vragen zeg.
    Ik denk aan jullie en het kaarsje brand.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai..

@michelle: leuk je weer even te zienhoren :)

@allemaal: dank voor lieve berichtjes!

hier is t klote, zenuwbibbereer en KLOTE :x dat ik niet daar in het ziekenhuis zit met mijn kaarsjes wegens aansteekgevaar :(

maargoed, ze is in goede handen en dat enge ding gaat/is? er nu UITTTTTTTTTTTTTTT en dat alleen al is een verbetering.
    nu afwachten of ze de lympfen zodanig verdacht vonden (huiver) dat ze die hebben meegenomen, dat nieuws verwacht ik wel vandaag te horen?

dan nog pasen doorploeteren en dan zullen we het wel weten?
    denk op mijn nekplooimeetdag (7/4, weet niet meer wie dacht dat ie vandaag was?)

verder *ZEURWAARSCHUWING* ben ik zelf gebroken, om 04:00 opgestaan omdat ik niet meer op gezicht kon liggen :( wegens ontzettende pijn in gezicht.. wat ik al een tijdje heb (sinds griep)
    lijken me de holtes die aan het kloten zijn ofzo, maar dat dat zon pijn kan doen!
    jukbeenderen, kaken, oren, alles.
    zo naar de dok. mok.

ik mag toch niets hebben aan meds vrees ik?
    zou t slecht zijn voor de beeb?
    en vooral:
    MAG IK MORGEN WEL MAMAATJE ZIEN??

vragen vragen ook al hier.

we gaan eind van middag wel die kant op, papa beetje ondersteunen en ook nog praten met iemand ontrent bruiloft die me geen taart kan schelen even.

zo, tot zover dit ontzettend opgewekte, humoristische stukje van de klingel.

smak

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel, het klinkt alsof jij een voorhoofd- en/of een bijholtontsteking te pakken hebt! Goed dat je naar de dok gaat en ik hoop dat hij toch iets aan meds kan geven die helpen en niet schadelijk zijn voor beeb.
    Ik vind het zo ontzettend sneu dat je niet naar het ziekenhuis kunt door aansteekgevaar :( Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat, zodat je naar je moeder kunt. Waarom dan net nu zo ziek hè... MOK!
    Dat enge ding moet snel uit je moeder en moet gewoon goedaardig zijn, zodat jullie allemaal weer met zn allen kunnen genieten van wonderbeeb in buik en bruiloft in het vooruitzicht! Op de uitslag dus een kleine week wachten waarschijnlijk...
    Ik snap je bibbers brrrr, moet er niet aan denken meid. Niemand en niks mag aan moeke komen hoor!!!
    En dat je nu helemaal niet met je hoofd bij de bruiloft zit, is helemaal te begrijpen. Eerst alles goed met je moeder, dan de rest pas weer.

Dikke knuffel en smak voor jou!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Klingel, als je echt zoveel pijn hebt mag je in elk geval 6 paracetamol. Maar als het je holten zijn mag je ook een ab kuur. Amoxicilline mag je veilig gebruiken tijdens zwangerschap en zelfs tijdens de bv.
    Je kan nog proberen of je holten open gaan door goed te stomen, het liefst met kamille.

Wat betreft de stress en de UW. Helaas kan ik niets meer doen dan je een megapletknuff geven en blijven hopen en duimen voor je lieve mama.
    Uitslag zal idd wel rond de 7e zijn of iets later ivm pasen. Ik was het van je nekplooidag. Volgende week krijgen jullie allebei hele goede uitslagen. Dat is namelijk SO april 2010.
    Tuurlijk mag je naar je mama. En anders doe je maar een mondkapje voor. Jij gaat je mama zien morgen.
    Geef je papa maar een stevige knuffel vanmiddag.

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ook een megapletknuffel van Sikki!
    En goed idee van Nynke, mondkapje kan wel hoor!
    De jongste van m'n zus heeft vorig jaar een stamceltransplantatie gehad van z'n broertje en lag 6 weken in een isolatieflow en toen mochten een aantal mensen ook bij hem in high care pak met mondkapje.
    Je mamsie heeft de operatie al achter de rug en er is toch geen infectiegevaar voor haar, of wel?

Denk aan joellie!

PS Hier toch net echt ongi geworden, maar wel vanochtend wezen bloedprikken.
    Had vanochtend met hubby besloten toch gisteren als dag 1 te rekenen, omdat ik wel iets roodverlies had (en rood is rood toch?).
    Vanmiddag bellen en dan hopelijk morgen anfangen mit spritzen!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sas: smak! :)
    @nyn: amo mag ik wel? zal ik even tegen de dok zeggen! :p weet niet of hij het weet, het is een lieverd maar wel diegene van die ' er zijn cellen in uw bloed aangetroffen die wijzen op zwangerschap '
    ;)
    vanavond papa, morgen mama. met glitterkapje, SO!!!!!
    @sikki: wat FIJN dat je ongi bent geworden!
    dit is de 1e en laatste keer dat ik dat tegen je zeg trouwens!
    ik zou idd gisteren als dag 1 rekenen, gewoon omdat rood=1.
    hopsa, bloedprik goeso, wanneer uitslag? waarnaar gekeken?
    enne, nu aan de meno dus en dan? wanneer weer FM?

succes schatje!

ik ga even staren op de bank, smak

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    1000% zeker dat je amo mag. Alleen in het geval van je dok even aandringen. Is echt veilig voor beeb. Bankstaarze. :)

@Sikki: op naar een super poging!!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jippie Sikki! Wat fijn dat je nu ECHT ongi bent :D
    Laatste ongi voorlopig, afgesproken?
    April is dé maand hè!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    even een copy uit de bus hoor, voor update mama en dochter.
    daarna dutje&weg, dus tot ergens later dit weekend :)

@MAMA: mama is weer beetje bij positieven!
    1e enge ding weer gehad.
    de operatie werd ' geslaagd ' genoemd, maar ja wat zegt dat als het wachten is op of de tumor kwaad- of goedaardig is
    wel was het verwijderen lastiger dan verwacht omdat ding aan buikvlies was gegroeid..
    de lymfen hebben ze laten zitten, ik neem dit maar op als ' geen slecht nieuws '

ben ik zo goed in geworden, blij zijn met ' geen slecht nieuws! ' ..

verder zelf bij huisarts geweest, welja zware (wegens verwaarloosde ) ontsteking in alle hoofd/kaak/neusholtes.
    bah!
    anti biotica (precies dat wat nynke zei!) mocht gelukkig, dus zal nu wel snel (?) beter gaan.

voel me wel een domme doos dat ik niet eerder ben gegaan, maar ja, ik dacht tis gewoon de verkoudheid, en ach, wat stelt dat dan voor, maar ja, dit is wel iets klotiger, vooral nu in mijn toestand en nietnaarmamakunnen.

so, anders nog iets?

ja, dikke knuffel voor allemaal. goed weekend en lief pasen!

16. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel wanneer krijgen jullie de uitslag van je mams?

En wel goed voor jezelf zorgen he *kijkt heul streng nu*. Laat Klingelvent maar verse sapjes voor je uitpersen enzo.

Knuffel

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi lief eersttrees!

uitslag zal binnen week zijn, ik hoop/gok ook de 7e?

zal nu nog beter voor mezelf (laten) zorgen :)
    zat al hardcore aan de fruit groente sapjes, echt waar, maar waar dit vandaan kwam..

zal wel een combi zijn van mindere weerstand (wegens zwanger?) en stressjes en dan stoerdoen enzo.

jij ook GOED voor jezelf (laten) zorgen!
    *kijkt nog VEUL strenger*
    zie mail!!!

smak!

18. Trees

Trees Niet meer actief

Aha ik ga snel mail checken en daarna instorten op de bank. Volgens mij gaat uitputting het winnen van de pil ;)! Hoezee *haalt per abuis de batterijen uit haar opwindlijfje (en daar is niks seksueels aan)*.

smok

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Klingel, fijn om te lezen dat operatie 'geslaagd' is en dat ze de lymfen hebben laten zitten. Dat klinkt (segt sas voorzichtig hoor) als een goed teken. Nu het bange afwachten of het goedaardig is. Ik blijf heel hard voor je mama duimen en kaarsjes aansteken!

Jij heel veel beterschap en heel erg rustig aan doen lieverd! Sjonge jonge, je gaat er ook niet meteen vanuit dat verkoudheid geen verkoudheid is :( Gelukkig heb je nu antibiotica gekregen en hopelijk ben jij snel weer onze oude vertrouwde Klingel-glitterbabe!

Fijne paasdagen, ondanks onzekerheid en ziek-zijn.

Smak!

Hier speciaal voor jou een glitterpaasei!
    Bekijk bijlage 62674

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    het is dat ik weet dat je een hyper konijn bent en niet ligt te vibreren op andere wijze :D maar stort jij maar eens lekker in ja.
    ik doe mee denk ik.

check meel later maar! anders stort je nog meer want hij staat vol met RUSTIGERANJIJbevelen ;)

je weet wel, die bevelen die je altijd zo goed kan uitdelen en waar je dan zelf nooit naar luistert.......

*stortsmok*

Deel Deze Pagina