klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sas!
    tegelijk gepost,
    dank je voor superglitterei! :)

en ik denk ook dat lymfen laten zitten geen slecht nieuws is..

enne, ik had het qua vibrerende konijnen nog tegen de trees he, voordat je denkt waar heeft ze het over ;)

nu weg, pufhijgsmak.

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik denk zelfs dat alles laten zitten behalve engeding een goed teken is.
    Lijkt mij dat als ze andere rare dingen hadden gezien dit ook verwijderd hadden.
    En nu dus weer op het UWbankje.
    Brrr!
    Maar je handje wordt vastgehouden hoor Klingel en als we dat doen nemen we gelijk je hoofdje ook mee zodat die niet per ongeluk al snippersnothijgend verloren raakt.

SMAK!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lymfeklieren laten zitten is goed nieuws Klingel. Ik spreek uit ervaring. Fijn dat het engeding weg is. Mama zal snel weer opknappen en mee kunnen glitteren op bruiloft en als beeb komt.

Verwaarloosde holten? Klingel!! Nu echt op jezlef gaan letten. Jij en beeb zijn ook heul belangrijk. Fijn dat je nu amo hebt. Je zal zien dat je snel opknapt.
    Nu even dutje en dan naar papa en morgen naar je lieve mama.

Bisou!!

Trees: jij wel anderen advies geven en niet luisteren naar je eigen adviezen? Dat is SO 2009!!;)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    *breekt even snel in*
    Klingel heb de hele dag aan jou en klingmama gedacht. goed dat klieren er nog zitten ok ervaring hier.
    Goed voor jezelf zorgen nu hoor.

hier morgen laatste verbouwingsdag dan schilder en klus weekend en dan ben ik weer helemaal zp readdy...

mis jullie allemaal

*breek weer uit*

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: hè, ho en stop!! Zo snel kan je er niet weer vandoor gaan. Hoe gaat het met klussen, met Sil, met de Dusselbeebs en met Matthijs? Doet Sil een beetje rustig aan voor zo ver dat gaat? Succes nog de komende dagen.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen,

hoe gaat het met je mama Klingel? Vandaag fijn naar haar toe. Geef haar namens mij ook maar een dikke knuffel en wens haar een goed herstel.
    En hoe is het met jou? Ik hoop dat de ab snel zijn werk gaat doen en jij je snel ook beter gaat voelen.

Sikki: heb je de uitslag van je fsh al binnen?

Alex: alles ok?

Sil: rustig aan doen meis!!

All: hoe gaat het met jullie?

Hier alles goed. Kids moeten vandaag gewoon naar school en daarna lekker 3 dagen vrij. Het weer lijkt goed te worden hier dus dat wordt genieten.

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Goede(?)morgen Klingel,

Allereerst beterschap met je 'alle-holtes-ontsteking(en)'. Ontzettend vervelend dat dit juist nu moet gebeuren hè. Als was het drie weken geleden of over drie maanden ook erg a-tof geweest natuurlijk.

Fijn om te lezen dat de operatie van je mams geslaagd is. Nu weer wachten op de uitslag....killing!!:$ Heel veel sterkte daarmee!
    Het zal je moedertje vast goed doen om jou vandaag te zien en andersom ook ;):)

Groetjes Annedore

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Klingel, voel je je al ietsiepietsie beter?
    Het idee dat je je mamsie straks weer ziet maakt je toch vast wel een beetje blij!

Hier net de eerste spuit gezet!
    Uitslag nog niet binnen.
    Waarom niet?
    Lees maar ff in het DD topic.
    MST is SOOOOOOOO 2009!
    Ga echt noooooooit meer daar heen.

Nynke, kindjes toch nog naar school vandaag.
    Maar goed, dan wel lekker 3 daagjes samen!

Sil, ruhig!

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Uitslag is binnen en helemaal GOED!

Nynke, april is echt DE maand!

Klingel, kom jij hier nog wel even vrolijk binnenwapperen als je van muttieketoettie terug bent?
    Om dan te vertellen dat zowel jij als je mutti mee gaan in de april vibe!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :D Wat geweldig Sikki. April is echt de maand. Met zo'n mooie waarde moeten er toch veel eieren gaan groeien. Niet teveel maar wel heeeellllll veel. Dan een super punctie, super bevruchtingen en dan een mega innesteling van Sikkibeebs die heerlijk blijven zitten. De cryo's gaan lekker in de vriezer.
    Ik ben gewoon helemaal blij!!

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *huil*

Nynke, wat ben je toch lief!!!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat een heerlijk topic is dit toch!

Sikki, hier ook nog een keertje, superrrrrrrrrrrrrr!

Klingel, met zoveel positieve vibes moet het toch allemaal goedkomen!!! Denk aan jullie!!

Voor de rest een dikke knuffel omdat jullie allemaal zo lief zijn!

Liefs

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Klingel, kwam even inbreken om een knuffel te brengen voor jou en je mams.
    Beterschap voor jou Klingel.. En een goed en gauw herstel voor je mamsie. Hoop dat de uitslag negatief is ! (klinkt echt gek zeg om zoiets te hopen !!! )

HUUUUUGGGGGGGGGGGGG

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    meldplicht eventjes snel..alles is nog in het buikje wel lichte weeen gehad eergister en gister maar niks om over naar huis te schrijven...zijn ruimte aan het maken denk ik indalen....
    mathijs zjn kamer word blauw begint hubbie vanaaf aan maken er een stoere cars kamer van :D
    verder alles goed ik doe niet veel meer kan ook niks meer als ik eerlijk ben....alles zit in de weg geen enkels meer alles loopt vol met vocht nu. mannetje denkt dat ik over 4 weken al mama word van onze wondertjes.
    zondag laatste keer ritje naar brabant toe op bezoek bij paps en mams en verjaardag en dan is het afgelopen voorlopig moet ik bij huis blijven ivm de aanstaande bevallng pfff gaat wel heel erg snel nu hoor...

Klingel even een hele dikke super de luxe knuffel!!!!!!
    en dat moestuintje is even uitgesteld vanwege verbouwstress hahahahaha en niks sexy an ook niet ;)

Sikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goede uitslag super mooi!!! helemaal happy voor jou...nu lekker spuiten kweken oogsten zaaien bevruchten en broeden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! posivibes allemaal jouw kant op
    duimen draaien overuren hier voor Sikki en klingmama!

nynke dikke pletsmak helemaaltegekdatjezoaanmijnbeebsdenktknuffel speciaal voor jou

ga er weer vandoor dames werklui nog volop aan het werk hier

knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll voor iedereen en ik kijk vanaaf weer even hier

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: pletsmak

@Ikdus: je banner telt mooi af zeg. Ik hoop zo dat jullie traject goed mag verlopen. Ik vind het heel bijzonder dat je dit doet voor Dees.

@Loesie: ook een dikke kus voor jou. Geen bloed meer?

@Silvia: krijgen we spam van Matthijs zijn kamertje? Goed dat je rustig aan doet. 4 weken zijn zo om en hoe minder stress hoe langer de twins blijven zitten.

Paassmak

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: hoe is het vandaag met je? En hoe was het bij je mama? Ik heb je twitter gelezen, soms heftig maar je treinverslag was geweldig.:D Ik kan niet wachten tot je column.;)

Probeer positief te blijven hoe verdomd moeilijk dat ook is. Alle rampscenario's schieten door je hoofd en dan is het heel moeilijk om te geloven dat het ook nog goed kan komen. En dat kan echt Klingel.
    Heb je een rustig paasweekend voor de boeg met wat afleiding? Zo niet dan kom je hier maar van je af schrijven, gillen en mokken.

Fijne zaterdag allemaal.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Silvia, goed dat je niet veel meer doet. Je hebt een hele goede reden! Lekker rustig aan blijven doen in ieder geval.

@ Sikki! Jahoeoeoeoe! April is gewoon echt dé maand. Jij gaat prachteitjes hebben met veel goede emmy's en een pracht-tp met een nog veel mooiere positieve test van een schitterende plakbeeb!

@ Klingel, hoop dat je je beter voelt! Ik denk aan je SMAK!

@ Nynke, lekker hè die vrije daagjes. En dan ook nog met heerlijk weer.... oooo wat hemels!

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Klingel, gelukkig de operatie is achter de rug. Nu komt het volgende spannende gedeelte ..... de uitslag. Ik wens jullie allen weer ontzettend veel sterkte.

En ik wens je ook veel sterkte met alle holte ontstekingen .... meis wat zal je je daar rot van voelen zeg.

Dikke knuffel voor jou en jouw familie!

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lief klingeltje........
    Heb steeds aan jou en je mams gedacht gisteren........
    Ga hopen en duimen!!!
    En pas ook goed op jezelf en je buikbewonertje meis, die zijn heul belangrijk!!! Pletsmak!

Sikki meis wat lees ik van jou ook positieve berichtje jahoe!!!
    April doet wat hij wil en dat is een Sikkibeeb maken!

Sillllllll knuf voor jou meis!

verder hoop ik volgende week weer de rust wat wedergekeerd hier te hebben en dat ik hier weer wat meer kan zijn........
    maar ik vergeet jullie zeker niet!!!

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    oo enne nynke.........je ben te lief!

Deel Deze Pagina