haai lieve doolhofdarlings, een onklingliaanse afstandelijke paasknuffel van mij voor jullie, ben gammel in alle opzichten en wil alleen maar onder dekentje schuilen tot t woensdag is. kom later trug, en dan hopelijk meer zoals u van me gewend bent keej? nu even een groot dipje op alle fronten, maar dat hoort er allemaal bij en is niet erg. KNUFFELS en paaseitjes en narcissen voor iedereen! en dank voor liefwoordjes *snotterhijgsmak*
*legt een dekentje neer, zet een pot lekker thee, en zet de tijd 4 dagen vooruit* megapletknuff voor Lieve Klingel.
Even snel een dikke knuffel onder de dekens! Heb je er er lekker een kilootje paaseitjes bij? (die kun je trouwens beter op je nachtkastje zetten, anders wordt het zo'n vieze bende!)
Ook een megapletknuffel van Sikki voor Klingel! En alle andere lieve meisjes hier!!! Fijne pasen! Enne Klingel, je hebt je twitter afgeschermd voor alle meeleestwitteraars die je stiekum en anonimous volgen maar wel een twitteraccount hebben. Ik wil weten hoe het met je is, dus ik heb gevraagd of ik je officeel mag followen!
haai schatzchen! @sikki: ik heb je toegevoegd geloof ik! had een paar aparte followers toen alles nog open was, vandaar dat de boel, als was het een van mijn hoofdholtes , dicht zit nu! @lou: smakdank! enne, wat fijn dat je banner geen 2 meer heeft he. we gaan ervoor deze ronde in DD!! @DD: april is echt SO 2010. succes in april is al helemaal SO 2010, omdat 2010 SOwieSO SO goednieuws is! dus: iedereen roze (die dat wil) en niemand slecht nieuws (mama voorop) en en en! @sil: hoest met dubbelbuik en nieuwvansters? en liefmathijs en alles? en harde buiken en sigtig aan doen en en? vertel!!!! @nyn: hee seg, vertel eens. wat las ik op twit. was jij nu iedereen kwijt of was je zelf verdwaald? en waar is de katze? zie, ik heb al iets meer praatjes, hoewel ik echt een dichtgewat-te doos ben. dins weer naar de dok, maak me nu toch een beetje zorgen dat/waarom ik al 10 dagen zo dichtgesnotterd ben en waarom de anti bio niet werkt.. zou toch niet gevaarlijk zijn voor beebje? had ik al gezegd dat ik gister een weer wat power-grappende mama aan de lijn had? so fijn! ze klonk weer wat meer als zichzelf, niet meer zo zwak en afgevlakt, echt heel fijn te horen. ook sprak ze vol vuur over 'als K dan ga ik ervoor want geen uitzaai en niet in bloed, vast te overleven ' tjonge wat een andere toon zeg! *huil* over een paar dagen weten we het. en ook hoe het met nekplooi zit, en wat al niet meer. gek weekje wel. snotliefs en kuchsmak
Lieve Allemaal, hele fijne paasdagen. Ik hoop dat de paashaas veel eieren geeft aan iedereen die ze nu nodig heeft. Klingellief: lig je lekker onder je dekentje? Hier brand het kaarsje en ik duim en bid voor een super mooie uitslag woensdag!! *edit* daar is Klingel. Fijn dat je mams zo goed klinkt. Ik hoop dat ze deze posipower kan volhouden. AB kan geen kwaad en volle holten? ook niet. Je hebt gewoon telang gewacht en daarom duurt het wat langer voordat de ab gaat werken. Maar dinsdag even naar de ha kan zeker geen kwaad. Ja, ik was gisteren iedereen kwijt incl. mezelf. De kater is gelukkig weer weg want de wijn heeft iets te overvloedig gevloeid? hier. Maar vandaag is alles weer in orde!!
o mijn god! ik dacht dat het een ECHTE kater was! omdat je zei 'kater is weg' dacht ik juist, aha, dan is de kater er niet, dus dan gaat het niet om drank! volg je het nog een beetje? maareh, teveel gezopen dus: GOESO!!!! er moet ook meer gezopen worden! denk je dat AB later werkt wegens ik te eigenwijslang gewacht met naar de HA gillen? hm, zolang t niet erg is voor beeb is t niet erg! mamaatje klinkt beter ja, echt superfijn. nu wegwezen, dikke paaspletsmak!
Ik volg je heel goed. De kater was eergisteravond flink aanwezig maar gelukkig was hij gisteren weer weg. Maar of dat nou de reden was dat ik mezelf ook flink kwijt was???? Hier gaat het goed met de drank hoor, lekkere avonden, mooie weer........... Ik denk het wel. Je hebt jezelf echt verwaarloosd en nu duurt het even voor je lichaam dat kan herstellen. Beeb heeft er echt GEEN last van. Alleen ZIJN mama. En nu liggen, fruit eten, sapjes drinken, wandelen en rustig an doen.
ik las je twitter. Ik hoop niet dat jullie nog meer slecht nieuws hebben gekregen. Het kaarsje blijft branden. Dikke knuffel.
Klingeltje, heb ook gevraagd of ik je mag followen... Toch niks ernstigs hoop ik op twitter?!?! Denk aan joe! Rest, fijne 2e paasdag! SMAK
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat er dan op twitter stond?! Of iets in de richting... Ik hoop dat het echt goed met haar en haar fam gaat! Liefs
thanx liefnyn! @all: smak, no worries. dat twitterding gaat over iets wat wel klote is, maar wat ik nu niet wil toelichten en er zelf niet eens bij kan hebben om over te panieken eigenlijk. geheimtaal, i know. het is even niet anders belangrijkste is dat t met beebje& mijn familie alles goed is voor dit moment... we slepen ons zo door de laatste dagen heen, ik verwacht woensdag de uitslag van goed of kwaadaardig. brr verder die dag ook uitslag combinatietest, dus het wordt wel een spannend dagje. maar het MOET regkom en zo niet dan toch. vind t wel jammer dat t even niet zo lichtvoetig en warmhartig kwetteren is, de laatste weken, hier in t babyrinth. opzich had de vreugde van swang&verloofd wel iets langer mogen duren dan, eh, 2 weken maargoed, het lot doet en laat wattie wil, als wassie april? geeft niet. indien goedkomt. anders stamp ik heel april door zijn eigen bil. knuf!
Klingel, ik wil je even feliciteren met je 12 weken! Schiet al lekker op zeg! Hopelijk gaat het met alle andere zaken ook goed of komt het snel goed! Succes en sterkte woensdag! Knuff!
Even een hele dikke knuffel voor Klingel en alle andere schatjes hier! Woensdag wordt zeker een spannend dagje Klingel, en ik ga heel hard duimen dat je 2 hele goede uitslagen gaat krijgen. Dat moet gewoon Je banner staat alweer op 12 weken, geweldig! Gefeliciteerd, das toch een hele mijlpaal!