klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ja jeetje,
    12 weken alweer, niet normaal of wel?
    :$
    ik ga de 13e week in.. daarna zou het allemaal safe-achtig moeten zijn nietwaar?
    welwaar! :p

@drew: jeej! ik had je avater nog in mijn hoofd, heel raar, die koppelt mijn geheugen meteen aan een naam.
    zie trouwens van je vlindertjes.. klote klote... :(
    ik hoop zo dat 2010 een blijvend wonder mag brengen, knuffel..

@zara: hee dusselbeeb. jij veel succes morgen, hoop dat je veel wijsheid@vertrouwen zal opdoen! :)

@sas: smak op jou.. hoe gaatie? hoest met de schoonmam-mok?

@allemaal: ik zit in de kledingkast eigenlijk. niet om eruit te komen als herboren lesbienne, maar wel om eens door die *censuur* :$ jaargangen aan kledij heen te gaan.
    en weg te gooien!
    mijn god.

het opruimen ruimt ook wel lekker hoofd op, voor de time being trouwens.
    zo meteen een indiase curry in elkaar flansen en dan iets doms doen. harry potter kijken ofzo.

paasmurmelsmak..

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @MG: jij ook een danksmak!
    enne, wauw, je gaat voor nummer2, succes!!! :)

zoefff.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    klinkel meid ik kom ook even gluren!

gefelicitered 12 weken wat goed:)geniet er van lieverd:)!

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Klingel, ik wil je even een knuffel geven. Ik ben er de afgelopen dagen niet zo vaak geweest, had het een beetje druk. Ik heb dan ook niet echt alles kunnen volgen, maar ik hoop dat het wat beter gaat met je mams zo na de operatie. Ik duim dat de uitslag goed is.
    En verder hoop ik dat het met jou ook beter gaat en dat je snel weer volop kan gaan genieten van je beebje in je buik en je verloving.

KNUFFEL voor iedereen....

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey Klingellief,

even een hele dikke bisou en knuff voor jou. En vergeet het niet: alles sal reg kome.
    Ik neem een heerlijke wijn en proost op jullie. *PROOST*

@Sikki: hoe gaat het met spuiten? En niet vergeten: april is DE maand.

All: een dikke knuffel vor jullie.

Hier gaat het goed. We hebben de hele dag bij vrienden in de tuin gezeten. Eigenlijk heb ik de heel dag gezeten en is Nynkeman druk aan het werk geweest daar.
    Ik zat om 12.00 uur al aan de champagne.:$ En daarna zijn we overgegaan op de wijn, een bbq en nu zit ik alweer aan de wijn. Ik word een echte alcoholist hier.:D

Fijne avond allemaal!!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel, van schoonmams helemaal niks meer gehoord. Ik snap dat niet, maar ik vind het wel heerlijk rustig ;) Ze is onze energie echt niet waard.
    Hoe gaat het met snif-snot-holtes?

PROOST Nynke, hier ook heerlijk aan de wijn :D

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sas: hmz, niets meer vernomen :(
    naja als je het lekker rustig vindt, en sasman ook, dan is het heel goed voor nu, toch?
    met de snoltes gaat t goed, ja of slecht, hoe je het wil bekijken!

ik voel me een beetje zoals wanneer je in de bergen rijdt weet je wel, dat je hoofd van binnen vaccuum wordt gezogen.
    zal wel beter worden, which reminds me, tijd voor mijn 3dagelijkse antibio-shot!

@nyn: goeso, dubbel (ook namens mij!) aan de wyn. heerlijk zeg, om 1200 in tuin aan de bubbels, dat is trouwens SO aout 2010! ;)
    als alles meezit... ;)

@slippie: dank je schat! ;) jij schiet ook al lekker op trouwens, voel je je goed?

@emma: had jou ook al gemist, hoe gaat t? druk is goed, als je jezelf (en emman) niet vergeet he?

@all: ik zit met harry potter te wachten tot die prins kater de 3e van ons eens thuiskomt.
    ben eigenlijk vrij sjaggie hoewel dat altijd lijkt te verdwijnen als ik een toetsenbord onder vingers krijg. .. best verradelijk eigenlijk maar ook fijn.

zullen de laatstedagenstressjesUWen wel zijn.
    en wat al niet meer.

komt vanzelf goed. ik heb eigenlijk besloten dat ik per 1 MEI weer begin met, eh, MIJtijd. genieten en rozewolken verdammt nochmal?

so.

vandalistische knuffel voor iedereen (ja dat kan samengaan.. is weer heul wat anders dan de goed ingeburgerde klingel plet knuffel maar desondanks ook zeer indrukwekkend)

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Saskia: hopelijk is schoonmams haar zonden aan het overdenken.;)

@Emma: ik ben blij dat ik niet de enige ben die aan wijn zit hier.:D Maar voor jou is het wel NHNK.

@Klingel: pas per 1 Mei genieten? Niks niet. Per 10 april ga jij genieten van je roze/blauwe verloofde wolk! MOET!!
    Prins kater de 3e weer veilig binnen? Die vandalistische knuffel is wel heftig hoor.;)

Ik wil jullie niet jaloers maken hoor maar het is hier echt lente. temperaturen van rond de 18 graden en veel zon. HEERLIJK!!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Klingel, morgen dus een spannende dag voor jullie. Ik duim gewoon verder en hoop hier morgen GOED nieuws te lezen. En ben het helemaal met Nynke eens, genieten per 10 APRIL!!!!

Nynke, hier in het zuiden van Nederland zijn vandaag ook temperaturen gemeld van rond de 18°c en het zonetje schijnt ook volop 8). Dus jaloers ben ik niet :p. Hihihihihi. Het jammere is alleen dat ik moet werken en er dus niet echt van kan genieten!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Bekijk bijlage 63508 Even spammen
    Buikje????
    kan me niet voorstellen dat ie nu nog een week of 8 officieel zou gaan groeien jullie wel???
    ik kan niet meer ik ben echt kapot.
    lijk nu een michelinvrouwtje kom dagelijks een halve kilo aan minimaal.... heb het gehad
    wil nu eindelijk eens gaan genieten van mijn eigen dusselwondertjes

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Even spammen
    Buikje????
    kan me niet voorstellen dat ie nu nog een week of 8 officieel zou gaan groeien jullie wel???
    ik kan niet meer ik ben echt kapot.
    lijk nu een michelinvrouwtje kom dagelijks een halve kilo aan minimaal.... heb het gehad
    wil nu eindelijk eens gaan genieten van mijn eigen dusselwondertjes

Bekijk bijlage 63507

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeetje Silvia :$ Kan me heeeeeeeel goed voorstellen dat je het nu wel gehad hebt, sooo wat een buik!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jah morgen alweer 9eeken hihi:)!
    Verder red ik het aardig met de
    medicatie tegen misselijkheid maar anders komt er niks uit me!
    Ben wel erg moe maar ach!schijnt over een paar weken minder te zijn hihi!

Kus

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sylvia meid wat een buik!

Nynke lekker hoor hihi:)!
    Knuf

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Silvia: :$ OMG. Ik hoop echt voor jou dat je niet nog 8 weken moet wachten op je wonders. Wat een buik zeg. Wel mooi maar ik geloof dat het heel zwaar is zeg.
    Hoe is het met Matthijs, de verbouwing en met jezelf?

@Snippie: ik weet niet of ik je al gefeliciteerd met heb dus doe ik het gewoon nog een keer: GEFELICITEERD.

@Sabrien: wat super dat het weer bij jullie ook zo goed is. Jullie hebben ook echt lente verdiend.

@Klingel: trek je de UW nog? Pletknuff.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sil: welja!!! wat een prachtbuik!! en wat groooooooot inderdaad!
    moet ook wel met zon dubbeldusselgroot wonder?
    super!
    maar inderdaad, dat zal toch niet nog verder kunnen groeien 8 weken lang?
    misschien moet je er een soortvan karretje/kruk op wieltjes onder zetten?
    hoest met de harde buiken?

@nyn: WELJA! lente! 18! zon! superbe, dit is nou 1 van de redenen dat jullie geemigreerd zijn! :) dus geniet!!

trouwens, klingman heeft le vin (op)gedronken dit weekend! helemaal vergeten te zeggen nog.
    ik heb m ook geroken en geproefd (op zijn sommeliers, dus lekker slurpen en lucht bij laten en rondsmekken en weer uitspugen) en we vonden hem allebei buitengewoon goed.
    ja echt goed, niet gewoon ' lekker hoor ' maar goed!

dus!
    :)
    kom maar door met dat pallet, hoewel, ik haal ze zelf wel op als ik daar (ja daar!) ben! :)

@snip: moe hoort erbij ja, weet je wel wat voor wonder je aan het bouwen bent? :)
    rustig an he.

@hier: voel me ein-de-luk iets beter ipv slechter! na 12 dagen!
    superfijn.
    echt een voordeel van lang ziek zijn hoor, realiseren hoe fijn t is als t beter wordt!
    (... wat is dat nu weer voor acherlijke 'gamaareenvoordeelineennadeelproberentezien' :( ;))

net mamaatje aan de lijn: die klonk ook supergoed.
    ze ziet het zitten!
    morgen om 1630 de uitslag, BIBBER .

zelf denkt ze nu (ook) dat het reg komt.
    hiervoor heeft ze ook wat signalen gekregen..

1 daarvan is trouwens heel erg hard.
    *zielig verhaal*

naast haar kwam een vrouw liggen die ook 2 weken geleden bij dezelfde oncoloog/gyn was geweest.
    zij had wel klachten, erg moe, pijn, en zag er ook ziek uit.
    ook zij had een groot tumor op eierstok.
    door hetzelfde circus als mijn mama gehaald....
    zij kreeg, diezelfde dag als mijn mama ' niet direct slecht nieuws ' kreeg (bloed goed, geen uitzaai) meteen te horen dat het kwaadaardig was en daardoor, wegens de grootte, heel erg slecht.
    :(
    dat was direct gezien door hem aan de scans en de rest van de onderzoeken.
    :(

heel erg confronterend, ook de ' willekeur ' van dat de 1 dus meteen vreselijk nieuws krijgt, en de ander niet, of nog niet.

mama vond t heel erg, heeft heel lang met vrouw zitten praten/huilen.
    het dubbele is, dat zij zich beseft dat haar kaarten er dus beter uitzien.
    en daar zit ze dan mee in de knoop, wat ik volkomen begrijp.

de willekeur van het noodlot..

argh..

nou ja, ik filosofeer mezelf weer de verkeerde kant op. maar ja, het hoort bij het leven.

althans bij het mijne ;)

zo, en nu naar buiten. en huisvrouwen. kan dat samengaan? ja dat kan samengaan! :p

trouwens @nyn: niet liegen! jij dweilt niet 4 keer per week maar 10maal daags! :D

so.

(wie laatste opmerking aan nyn begrijpt los van nyn zelf wint een fles glittersap)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nyn: zie nu pas joe berichtje, was zelf aan t tikken.
    ik trek dit nog aardig.
    heb sowieso vertrouwen in eigen goede uitslag :$ en voor mama's, zie hierboven.

morgen afscheid van antiek. ze krijgen allemaal een mooie borrel van me met illustratie bedank kaartje. ;)

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) je hebt gelijk wat betreft het dweilen. :)

Fijn dat je vertrouwen hebt. Moet ook want het komt goed!! Heftig gesprek wat je mama had in het ziekenhuis zeg. Dan wordt je wel erg geconfronteerd met goed en kwaad. :(

Fijn dat de wijn gesmaakt heeft. Als jullie nog iemand weten die wijn wil gaan inkopen vanuit Frankrijk?;) Super dat je zelf je pallet komt halen.

Maar wat nog veel fijner is: dat je je iets beter voelt. De ab had dus echt even wat meer tijd nodig. Ben je nog naar de ha geweest?

Morgen afscheid Antiek. Raar? Wel gaaf een borrel en eigen gemaakt bedank kaartje.

Grande bisou pout tout!!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Klingel, ik ga alle kaarsjes die ik hier in huis heb, aansteken voor een goede uitslag morgen!

Het MAG gewoon niet zo zijn, dat na alle pijn en verdriet die jullie hebben gehad met zwanger raken, er nu weer groot verdriet in jullie leven gaat komen.

Soms is het gewoon genoeg geweest. Jullie moeten kunnen gaan genieten! OZO!

Ik denk heel vaak en veel aan jullie. Ik hoop zo dat alles goedkomt!

Dikke smakkerd!

ps, SIL, wat een buik zeg!!!! Daar moeten wel 2 prachtige wondertjes in zitten!!!

Kling, kan je twitter nie lezen, heb wel gevraagd of ik je mag followen...

Rest, knuffel!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    denk idd dat de AB meer tijd nodig had, wegens verwaarloos :)
    ga niet meer naar de HA, ik heb er vertrouwen in dat t nu disparuut! :)

zit je al aan de champagne trouwens? tis al 1250!

Deel Deze Pagina