Ow, want als ik op je onderschrift druk staat er nog een slotje...misschien moet ik dan eerst inloggen ofzo, dat ff proberen!
Klingel lief, ik kan je uit ervaring vertellen dat al verwaarloos je verkoudheid niet dan duurt het vaak nog even voor AB helpt hoor Is niet je eigen schuld maar gewoon die stomme holte's haha. Ik heb het in Januari nog gehad, en gekozen om geen antibiotica te gebruiken. Zes weken ziek zijn moest ik wel overleven .. Wel heftig dat gesprek van jouw mama en dr kamer genoot Wat erg voor die andere vrouw zeg. Heb er gewoon geen woorden voor.. Maar dit is wel meteen nog meer hoop dat het bij jouw moeder niet kwaadaardig is... Ik blijf nog even duimen tot de uitslag er is !!
Jah vermoeidheid komt hoort er bij alleen een beetje jammer dat het door mijn me allleen nog erger is maar alles voor dit wonder !!! Ik weet hoe groot het is !zelf ook zwanger geraakt met veel moeite. Meid ik steek ook kaarsjes voor je aan!knif
geen champagne voor Nynke vandaag. Ik moet dweilen. en de kids zijn natuurlijk naar school en ga vanavond de nieuwe auto halen. Klopt het dat ik geen meel heb ontvangen? Gewoon een vraag niets meer hoor.
@nyn: klopt! als hier bezonken, komt meel! @nyn: geen drank, nou ja seg! @nyn: DWEILZE! @ikdus: ha! zie je wel, het lag niet aan mij! nou ja alleen aan mijn holtes! hoest met jou verder? @snip: jee ja, ME erbij dat zal het wel dubbelzwaar maken.. knuffel voor jou! en wat een wonder, als het er dan eindelijk is he. geniet! nu naar buiten, zoef.
Klingeltje, Heb net even gelezen en heftig eg wat je mama heeft meegemaakt met die andere vrouw. Lijkt me ook erg confronterend. Ongeacht of je eigen uitslag nou goed is of niet. Ik hoop mee op een goede uitslag voor jou mama morgen en hopelijk ook voor mijn mama volgende maand. We hebben zo inderdaad weer een overeenkomst, maar niet zo'n leuke. laten we het in de toekomst maar bij de ICSI zwangerschap en EZL laten goed? SMAK! En sterkte!
Haha Klingel die holtes zijn verschrikkelijke dingen !! Ik had zelfs gelezen dat ze vaak niet eens AB geven omdat het vrij nutteloos is, omdat het gewoon 6 weken gemiddeld duurd voor het over is. Erg vervelend. met mij gaat het goed, word nu we zenuwachtig beetje voor de afspraak, steeds meer doem scenario's, dat ik te jong ben, of zelf van alles mankeer.
meisjes! op verzoek/bevel dan eindelijk de echooooooooo van KEN/BARBIE! met 11week3! en een nietbestaande buikfoto staat in mn album Bekijk bijlage 63561 huil, best wel een emoment trouwens, dat ik dit kan/mag doen nu.. *snif*
dank je.. ik gun het jullie ook zo allemaal!!!! moet echt hoor, dit jaar! @ikdus: spannend spannend ja, wat een bijzondere wereld ga je in, en vrijwillig nog wel! succes meis! @nyn: ik heb een leuk topic voor je gevonden waar je misschien wat kan betekenen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/201056-niet-dweilen.html
wat een mooie echo lieve Klingel. zie je wel een echt fotomodel die Ken van jou. moet aleen wel een stoer kapsel krijgen als ie er eindelijk is en niet een duffe middenscheiding dat is soooooooo 1990!!!!!!
Hoi Klingel, Ik zie dat je de 12 weken grens hebt gepasseerd en een heeeeeele mooie echo foto hebt van jullie wondertje!! Gefeliciteerd meis, echt super. Hoop echt dat je er een beetje van kan genieten! Las ook iets over je mama, heeeel veel sterkte en ik duim dat in een glitterjurk jullie glitter and glamour baby kan vasthouden!!