Wauw Klingel wat een prachtige beeb. En wat ben jij slank. Hier is blubberbuikje wel beetje jaloers op jouw slanke vetloze buikie. En ben benieuwd wanneer KEN (ja denk ik nog steeds) zich laat zien aan de buitenkant.
Prachtige echo Klingel, en dat is bij Antiek gemaakt ? Echt super mooie echo Dank voor het succes wensen
*huil* @sil: ja het wordt een model he, dat zie je zo! @juud: waanzin he, na 25 maanden.... echt wel een emomentje... @ikdus: nee bij de vk, niet bij antiek! antiek zou alleen een schetsje kunnen maken op papier met een potlood! @zora: klinkt misschien gek maar kan niet wachten tot ik eindelijk een buik krijg! @lady: dank je wel, ook voor mamasteun, lief!
Hai Kling, Wauw, wat issie groot!! . Haha, hoe groot is dat nou precies? (kan de kleine lettertjes niet lezen nl.) Ik dacht dat ze met die termijn alle ruimte hadden in bm, en op en neer konden springen, maar zo ziet het er niet echt uit, die foto . En zijn dat echt de tandjes?? Wat bijzonder!! Heel erg gefeliciteerd ieg alsnog. Enneh, slank als je bent, zie ik wel een bolling.... Liefs, Vero Ps heel veel succes en sterkte morgen voor jou en mams!
ha! hijzij is nog maar 5 cm hoor! de beeb is uitvergroot op die foto. op en neer springen en wapperen en trappelen deed hijzij onwijs op echo, hoe bijzonder is dat! HUIL! ik zie ook wel een soortvan welfje... het is ook harder ofzo daar.. denk dat mn darmen naar boven komen? hoop het! dank je voor sterktesucces, knuff!
@vero: maar baarmoeder past zich aan aan grootte beebje, dus valt redelijk om beebje heen zoals je ziet! die melktandjes en andere botjes (neus, borst) dat je al ziet vind ik ook zo bijzonder. echt een wonderwonder! hijzij hangt ook bij mamaatje aan de muur in ziekenhuis! alle 4 de kleinkinderen aan de muur!
*breekt in* Sorry maar moet hier toch even op reageren! Wat een lieve/mooie/schattige/stoere/glitterende/knappe en nog veel meer baby!!!!!! Het is EEN ECHTE BABY! Super super blij voor jullie! (Maar dat wist je al) SMAK! *breekt uit*
En ik kom er weer als spuit 11 achteraan. Maar wat een super echo Klingel. *huil*. Ik zeg een echte KEN. Dweiltopic: ik ben de beste dweilster die er is. Tips kan ik niet geven. Is gewoon niet uit te leggen hoe je goed moet dweilen.
Jeej! Over de 12 weken alweer!!! En mooie beeb zeg op de foto, is gaaf om te zien dat het al een heel mensje is he! Dikke knuf!
*HUIL* Klingel, WAUW wat een prachtig WONDER!!!!! Zie wat een schattig meisje daar veilig in mama's buik ligt . Ik zie trouwens geen album met een opkomend zwangerschapsbuikje, hoe zorg ik dat ik dat wel kan zien
@emma: vriendjes worden? @buikje: ik zie m zelf eigenlijk niet hoor. volgens mij zat dat er altijd al, hoewel, misschien net iets minder. oordeel zelf! @nyn: je hebt gelijk, een dweiltalent is niet overdraagbaar! @echo: mooi he, wonder he! nooit gedacht dat ik ooit zo ver zou komen (nou ja, soms wel, maar als het dan zo ver is dan weer niet ) smak!
Liefkling, wat GAAF die echo Mooi hé....en zóóó compleet ook al Wat lief dat hijzij ook bij oma aan de muur hangt Laat je morgen wat weten? SMAK
Als jij een buikje hebt ben ik Pinokkio. Maar wel mooie zwarte lingerie. Nog een nachtje slapen lieve Klingel. Wat een spannende dag morgen. Uitslag van de combitest en van je lieve mama. Ik brand mijn kaarsje weer morgen en neem jullie mee in mijn gebed vanavond. Maar vergeet niet: april is DE maand en slechte uitslagen zijn SO 2009. Bisou
liefjes zijn jullie! mama snapt niets van internet, maar weet hoe er wordt meegekaarst en is zeer vereerd *huil* @nyn: nee ik zie m ook niet, geloof ik, ja nou ja misschien daar onder een welfinkje? of had ik dat al? weet niet meer... ja mooi zwart he! MET roze accent maar uiteraard niet een setje, PROEST!
Klingel! Ik wil je PB-en, maar je inbox zit vol... (Uuuh had die niet een max van 500(!) berichten?!!? ) Probeer het zo nog een keer!
heb m geleegd! erg he! is wel van die dik 2 jaar dat ik hier rondwapper hoor.. moet eens wat leren OPRUIMEN niet alleen in kledingkast! SMAK op blijmeisje!
Dag naamgenootje en vriendinnetje , ik heb de foto gezien hoor. En heeeeel eerlijk, ik zie nog niks, alleen een hele slanke klingel . @Sylvia, wat een toeter van een buik . Ik kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent. @Klingel, morgen een spannende dag voor jullie en familie. Ik brand een kaarsje voor 2x goed nieuws. Ik heb een paasEI gehad, nu maar hopen dat april doet wat IK wil . Maar heeeeeel eerlijk....ik durf niet meer te hopen zo langzamerhand .
Klingel ik kom je even snel succes wensen met de beide uitslagen vandaag.... maar ja is vast niet nodig Met Ken is alles in orde en met mamaatje komt het ook helemaal goed het sal reg komen het moet het moet het moet ik ga zo naar de ha even bloeddruk laten meten vanwege vocht vasthouden en hoofdpijn wil geen risico lopen. kom straks weer kijken hoe alles hier loopt dikke knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Lieve Klingel, effe schnell voor ik naar DD sjees! Wat een fantastische mooie beebfoto!!! Gefeliciteerd lieverd!