@Sikki: heel veel succes in DD. Ik hoop dat er heel veel eitjes aan het groeien zijn. @Silvia: goed dat je je bloeddruk even gaat laten controleren. Geen risico voor de Dusseltwin. @Emma: april is DE maand dus ik ga toch lekker eigenwijs duimen en hopen voor je. Soms bestaan wonderen. @Klingel: heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hoelaat moet je naar Antiek, en ga je daarna naar je mama voor haar uitslag of ben je thuis? (wat wil je toch weer veel weten Nynke). Hoe dan ook een mega spannende dag. Maar omdat April DE maand is sal alles reg kome. (Nynke je valt in herhaling) Succes en het kaarsje brand weer hier.
alex denkt en hoopt en duimt ook kei en keihard! Silbdoe jij rustig aan en slim om fff te checken Alex duimt voor mooi eierdoosje van Sikki!
super Klingel. Nu op naar vanmiddag 17.00 uur voor deel twee van het goede nieuws. @Sil: fijn dat alles goed was en geniet van je dag.
ga ook nog even heul erg spuitelfen.......wat een geweldig mooie chofoto!!!!!!!!!!!!!!!!! * huil* Prachtig!!!! *kippenvel*
schatjes! dank voor duimgilletjes, doet goed! ik plak even een stukje dat ik in de bus heb gedagboekt hier neer: *niet schrikken, is ouderwets lange klingelkwetter* wij naar de echomeneer, die 30 minuten mijn echoooode. klingman zeer onder de indruk, had beeb nog niet in beweegstand gezien anyway. uitslag kregen we eerst mondeling: geen verhoogd risico! uiteraard had mijn oplettende en alwetende oog geregistreerd dat nekplooitje 0.98mm was. en dat is zeer goed, weet ik. toen kregen we een brief, voor antiek en ook voor de LGG (heerenveen). klingman zei opeens: ik wil de extacte kansberekening niet weten! na overleg inderdaad besloten, tevreden te zijn met ' alles perfect volgens het boekje, en geen verhoogde kans ' en dus de brief niet in te kijken! wij naar antiek. eerst een kwartier met de zustertjes geteut en iedereen een fles blije bubbels met mooie spreuk eraan en persoonlijke HCG-emo-klingel-filoso-brief erbij. best wel emo, zij ook. ook leuk: kaartje elke hing er! en ze vroegen meteen: is dat 'onze *mijnnaam*' die daar op de achterkant van dat kaartje staat? hihi! kreeg meteen een opdracht, heheh. toen naar antiek. hij kreeg brief, wij zeiden: 'we willen het exacte getal niet weten.' ik weet dat ik met deze leeftijd boven de 1:300 moet zitten. maar stel het is 1:301, krijg je dat weer antiek kijkt in brief en zegt: ' waarom willen jullie het niet weten? 1:5999 is toch fantastisch!? ' PIESSS!!! ja, dat is inderdaad fantastisch! opzich kan ik natuurlijk (weer eens een keer) de ene zijn van 1598 zijn die dan wel... maar weet je: FUK IT! is niet SO! en seker niet SO 2010! SO. tijd met antiek gepraat en gegrapt, hem een mooie kist wijn en ook emo HCG brief gegeven, en toen door de hele bups uitgezwaaid. HUIL!! heel gek moment. nou ja of ik ben gek, kan natuurlijk ook so, dat was deel1 van het goede nieuws dat ik met slagroom EIS vandaag. ik heb alle vertrouwen in deel2 ook goed! maar verstand roept tegen gevoel ' daar heb jij HEULemaal geen bewijs van!' en gevoel roept terug ' SEGT SE?? ' dus toch nog wel even spannend. zo (na twijfel, waar wil je nieuws horen?) naar wijnopleiding en om 1700 worden we gebeld. kan zijn dat ik dan de glazen wijn en spijzen laat voor wat het is en naar huis gil. maar omdat het nieuwe motto is: alles IS reg en SAL reg en de rest heeft PEG gaan we toch. SO! vrijdag naar mama, dan is holte-ellende eindelijk wel weg en niet meer eng. SO! smak op doolhofje!
Toppie Klingel! Lijkt me ook wel een heel gek emo-moment om iedereen te bedanken en dan uit te zwaaien. Nog 2 uur en dan krijgen jullie gewoon een hele goede uitslag. Moet en sal!
Wauw, Klingel kan me voorstellen dat dat een behoorlijk EMO-moment is............. door iedereen uitgezwaaid en op weg naar jullie wondertje over een paar maanden!!!! Wat lieffff dat jullie een brief en fles wijn hebben gegeven! En dan het goeie nieuws van de nekplooimeting!!!!!!! Superrrrrrrr, geweldig en te gek. Alweer een last van je schoudertjes gevallen. Nu nog om 17:00 uur goed nieuws en dan gaat die GENIETMODUS echt wel weer aan hoor!!!!!!! Hier heb je zo lang naar uitgekeken en daar MOET je gewoon van genieten!!!!!!!!!!!!!!! Sabrien duimt nog even door voor mammie!!!!!
mik mak mok, mama belde net : oncoloog heeft spoedoperatie dus uitslag volgt vanavond later of morgen pas. naja. als mijn moedertje al zegt ' geeft niet ' wat kan een dochter dan nog zeggen? naar de wijnopleiding dan maar! 1 fles rose graag! *schuift m door naar nynke*
Klingel, geweldig goed nieuws!!! En het sal reg komen! Want ook het eierdoosje van Sikki doet weer haar stinkende best. Dezelfde rare groeistuiptrekkingen als de vorige keer en toen was het ook 8, dus het SAL! Tot nu toe is April echt DE maand. Engeding weg bij mammie, een fantastische plooi en risico 1:fuckingheelveel. Nu nog alleen effe het goede nieuws bij mammie ophalen. Enne, drinken doen we hier niet alleen he
Ongelofelijke MOK. Maar toch ook wel weer positief. Positief denkt Klingel Ja, bij een slechte uitslag gaan ze echt niet wachten hoor. En zeker niet mss tot morgen. En wat is Antiek een geweldige man. Lief dat iedereen zo emo was en blij met de wijn en persoonlijke noot van Klingel. 1 op veel is gewoon super en absoluut niet iets waar je je druk om gaat maken. *kijkt heel streng* Bedankt voor je rosé. Wie wel er een glas????? @Sikki: april is DE maand ik weet het zeker. Veel eieren aan het groeien kan ook niet anders na de paasdagen toch? Ik ga vast een galajurk uitzoeken.
*MOK* maar ik sluit me wel bij Nynke aan. Slecht nieuws zouden ze toch niet uitstellen Hoop ik echt lieverd! April is echt dé maand! Ook voor jou Sikki
Sikki: 3 terug plaatsen is SO 2010. Ik las net ergens dat iemand er 4 heeft laten terug plaatsen. Ik zeg DOEN, maar ja dat is makkelijk lullen voor mij natuurlijk.