klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    K*T KL*TE uitslag!
    Of eigenlijk, geen uitslag.
    Niet goed, niet slecht. Daar kun je gewoon weer geen f*ck mee!
    En je lieve mamsie al helemaal niet.
    Weer een week verder bibberen.
    En ondertussen wordt het engeding maar groter en groter.
    In het hoofd dan, nou ja, gelukkig niet lijfelijk meer maar wel aanwezig...
    Is het weg, blijft het je nog bezig houden.
    Het moet gewoon goed zijn! Het MOET!
    Als het slecht was dan hadden ze het toch al kunnen zeggen, toch?
    Dus moet het gewoon goed zijn, maar willen ze iedere micrometer onderzocht hebben om zeker te weten dat het allemaal heel erg goed is, toch?
    Het MOET en het SAL!
    Megapletknuffel voor Klingel!

En Nynke, jij hebt er ook 1 nodig lees ik.
    Gaat het weer?
    Stomme opmerkingen zijn stom. Vooral als je ze niet ziet aankomen. MOK!
    Megapletknuffel voor jou.

Weet je wat ook stom is.
    Eieren die niet willen groeien maar toch op springen staan.
    Wie heeft dan nou ooit meegemaakt?!?!
    Kan ook alleen maar Sikki hebben denk ik maar.
    Heb je al zoveel ervaring op zak, weten ze toch iedere keer weer met was nieuws te komen. MOK!

Ik zeg, vandaag is stom en gaan we snel wegpoetsen!
    En morgen en de hele volgende week maar weer verder met waar april voor bedoeld is.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Shit Klingel las net je smsje en poging tot terug smsen mislukt (heb nu de oorlog verklaart aan mijn nieuwe foon)

Dit was echt NIET het nieuws waar je op hoopte *huil even heel erg hard met je mee* :(. Weer een week stressen en snap het niet-kunnen-opvatten-als-goed-nieuws-gevoel erg goed.

Dit is gewoon niet leuk en vind dat ze nu wel wat meer mogen spoedten enzo.

Hoe erg ik ook ga stinken, mijn glitter-hartjes-sokken gaan niet meer uit! SO! Ik eis goed nieuws van sokken en eis goed nieuws voor jou en je mams.

*ik ga alvast warm draaien voor deze duimen-marathon en geef je een hele dikke smok en geef pardoes Nynke er ook één*

Smok en de smak en ik denk aan je meis!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Klingel, dat was niet het nieuws waar we op hoopten :( :(
    Ik hoop dat het toch nog goed uitpakt.

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *dweilt het babyrinth*

:(:x:( ik heb alles al gezegd en kan alleen nog maar zeggen dat het gewoon SO niet 2010 is dit. April is gewoon DE maand en dit past niet in het plaatje. Wat een week gaan jullie weer tegemoed. Niet goed niet slecht. Ja, hallo wat kan je daar mee? Helemaal NIETS. En dat is gewoon zo f*king oneerlijk.

Ik blijf duimen, hopen, kaarsjes branden en bidden. Het MOET goed zijn.

Mega pletknuff en smak voor jou en je mama.

@Sikki: je lijf doet weer mooi stom. Maar het kan nog Sikki. Hoe moeilijk het ook is blijf hopen. Ik ga voor 10 mooie eieren en daavan worden er 6 bevrucht en drie terug geplaatst. SO!!

*zet in haar agenda dat ze elek avond de gelukssokken van Trees moet uitspoelen en snel moet drogen*

Hier is de mok nog wel aanwezig. Ik kan sommige dingen nu eenmaal niet snel uit mijn kop krijgen. Moet weer even een plekje gaan krijgen. Komt goed.

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Oh klingel, wat kl*te. We blijven ook hier duimen, duimen, duimen. Maar wat worden jullie op de proef gesteld zeg!
    Heel veel sterkte maar toch vooral succes!!

Sikki: voor jullie word het ook wel spannend zie ik, zaterdag de punctie. Ga ook voor jou weer duizenden duimen draaien want deze ronde MOET het gewoon lukken, nogmaals, dat MOET!!!!!!

Dikke knuffel voor jullie meiden
    natas

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jeetje Klingel wat zijn dat voor doktoren daar zeg... hebben die dan geen greintje meeleefgevoelens...snappen die dan niet dat je met zo'n uitslag niet aan kan komen bij mensen die tussen hoop en angst leven????????????????????????
    wat the f*ck is een kleurtest dan????
    hebben ze verder ook niks gezegd in de trant van we hebben wel alles eruit gekregen? of er was niks in de lymfeklieren dus die hebben we laten zitten??????

*Mok stommer dan stom*
    wanneer nu precies de uitslag dan????? en moet mamsie in zh blijven tot de tijd?

vertel haar maar dat heel zp aan haar denkt en haar posivibes stuurt en dat er een ware run is op de goudakaarsen omdat die zo lekker lang voor klingmama blijven branden

mega knuffellllllllllllllllllllllll

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ego update eventjes.
    onrustige nacht gehad hier
    verkouden keelpijn oorontsteking en tot op de koop toe nog weeen gehad gisteraaf en grootste del van de nacht...kon niet lekker meer liggen in bed dus naar beneden en op de wc pot gezeten wat tot mijn verbazing het lekkerste zat....
    om 4 uur in slaap gevallen en om half 6 schreeuwde mathijs het huis bi elkaar omdat ie gedroomd had :( dus in bed genomen bij e maar toen begonnen meteen de harde buiken weer.
    heb nu steeds een onaangenaam gevoel in mn onderbuik zwaar menstruatiegevoel...dus doe lekker kalm aan de rest van de dag en vanmiddag op controle bij de gyn meteen even melden van de weeen en harde buiken... hoop dt ze even kijkt of er iets gebeurd is daar beneden dat ik niet onverwacht dadelijk aan het bevallen ga als ik thuis ben dit weekend pffffff...zie er nu al tegenop....
    *MOK TRIL BIBBER*

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieve Klingel,
    Jeetje wat wordt jullie geduld op de proef gesteld, wat een onduidelijke uitslag.......Weer een week wachten, malen en onzekerheid. Moet voor je moeder ook afschuwelijk zijn, die weet vast ook niet meer wat ze ervan moet denken. Och germe.

Ik denk aan jullie en duimmm keihard voor een goede afloop!!!!!

Sylvia, doe inderdaad maar eens heel rustig aan!!! Helemaal verschrikkelijk als je ook nog eens zo slecht slaapt. Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt vandaag. Rustig aan meis!!!!!! Dikke knufffff

Nynke, is ook moeilijk om bepaalde dingen zo maar uit je hoofd te zetten. Ging dat maar zo gemakkelijk he? knufffff

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sjongejonge Kling! Wat een vreselijke gang van zaken zeg!
    Nu nog een week in onzekerheid afwachten. Dat moet inderdaad heel moeilijk zijn voor je moeder en voor jullie.
    Sterkte, de komende week, met het wachten en hopen en bidden.

Groetjes Annedore

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve Klingel,

Wat rot dat je nu dit weer hoort, nog een week in onzekerheid. Heel veel sterkte voor jou en je mama, en kop op, deze week kunnen jullie stoere vrouwen er wel bij hebben. We gaan hopen dat de tijd voorbij vliegt en er alsnog heel goed nieuws komt, dat moet gewoon. Kus!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Klingel, wat ontzettend k*t zeg dat je moeder en ook jullie weer een week moeten wachten op de uitslag, lijkt verdorie de mmm wel met dat wachten, wachten, wachten :x. En had die arts dat niet een paar dagen geleden al kunnen mededelen, dit wisten ze toch vast ook wel eerder :x.

@Silvia, doe je wel een beetje rustig aan, die kleintjes moeten nog wel een paar weekjes blijven zitten (ondanks dat jij er al helemaal klaar mee bent ;)).

@Nynke, mega knuffel van mij. Ik hoop dat je de rotopmerking een plekje kan geven.

@Sikki, kan het nou nooit eens zo gaan zoals JIJ het wilt, klote eieren :x. Ik duim dat ze zaterdag een aantal goeie kunnen oogsten.

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sil: ai, doe je voorzichtig? zou de 2ling aan t vechten zijn om wie het 1e eruit mag? knuf!

@all: knuf voor lieve berichtjes!

@sikki: jemig, springen terwijl nog niet springklaar?
    maar weet je, 20 is wel een mooie maat hoor? alleen ja, het zijn er weinig.. :(
    jullie gaan er dus wel voor, hoe dan ook. stoer!
    je hebt wel een punt: je weet niet hoeveel eieren je nog krijgt hierna..
    zit alleen te denken, eigenlijk zou S jullie moeten matsen als er maar 1 of 2 ei zit... :) (matsen qua 2 voor de prijs van 1 ofzo..)

@nyn: hoest met stomme opmerking die aan hoofd knaagt?
    ik denk dat het vooral degene was die het zei, dat het zo klotig maakt, of niet?

knuf op allemaal.

hier net peptalk van mama gehad (!) maar ben stik sjaggie.

smak

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Silvia: doe heel rustig aan vandaag. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt straks.

@Klingel: o, wat lief van je mama en dat terwijl ze zelf ws ook stikt van de UW. Is en blijft gewoon k*t deze situatie.

Je slaat de spijker op zijn Klingel qua opmerking. En het is niet eens zo dat het een rotopmerking was. Het is meer het feit dat ik dacht deze kwestie was besproken en het klaar was. En dan door een simpele opmerking komt het proces van toen weer terug.
    Maar alles sal reg kome.;)

@Sikki: hoe gaat het vandaag? Mega UW ben ik bang?

bisou!!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    precies nyn. juist van mensen van wie je dat niet verwacht, of als je denkt dat iets al ' over en done with is ' komt het harder binnen.

KLOTE!
    ik kan dat ook altijd moeilijk van me afzetten.
    mij helpt schrijven dan altijd (goh) en tot februari, EEN BEL WIJN! (of 10)

ik heb trouwens wel even een niet zo zenne mededeling, ik heb vannacht besloten dat april voor mij helemaal niet DE maand is.
    kortom, ik dump de slogan voor mezelf!

we riepen steeds 2010 is HET jaar, en dat is in februari superduper uitgekomen: zwanger en ten huwelijk gevraagd.

maar maart was mamastressshock maand, en pas de 16e aprll zullen we weten of 2010 weer SO zal zijn.

hoewel ik fan ben van posipowerdenken en van moedmoethouden, gaat het me te ver nu om april nog als een supermaand te zien.
    ik ben eigenlijk heel erg kwaad op april, zeker na gisteren.

daarom: MIJ in MEIN maand. so.

trouwens, dat wil niet zeggen dat anderen juist een TOPapril MOETEN hebben/krijgen.
    juist zelfs!
    want nu ik me terugtrek, is er meer voor de rest! :p

maargoed, sikki is ook wat minder amused op dit moment over april.
    ik EIS dan ook (met slagroom) dat morgen een prachtpunctie zal zijn.
    zo niet, dan stel ik voor dat we april uit de kalenders gaan fikken en dat we gewoon 11 maanden in een jaar doen.

en als ik nu te radicaal en overdreven overkom: dat is ook precies de bedoeling!

SO!
    :x

so.

:)

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wijn, thee en chocolade hebben nog niet geholpen helaas.:( Misschien moet ik dat schrijven ook eens gaan proberen.

Meid, je knalt April maar uit de kalender. Mei is tenslotte ook een hele mooie maand.
    Voor Sikki wachten we morgen nog even af. Als dat ook niet goed gaat, wat het wel gaat, dan zetten we de fik in April, gaan allemaal in een tijdmachine en vliegen door naar 1 Mei.

Ik zou het liefs nu een vliegtuig pakken en naar je toe vliegen. Maar helaas dat gaat gewoon niet.:( Kunnen we samen mokken en blondethee leuten en janken.

Dan maar weer een Bisou en pletknuff.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    het zou wel het beste zijn ja, als wij samen hier de in de haard uit onze blonde mokken konden mokken.
    ik struikel hier over de bonbon-blocades, terwijl ik helemaal niet van SOET hou!
    die zou jij moeten opeten. en dan ga ik wel kaasfonduen.
    ja, ook om 12:51!

sikki moet morgen dubbelaprilgeluk (de krijgt mijne er gratis bij!) krijgen.
    dat er, net als onze synchrone punctie in 2009, weer 4 gratis extra zitten die geoogst EN bevrucht worden!

en anders gewoon de FIK in deze maand.
    eens kijken wie er dan doet wattie wil. so.

en nu gaak strijken. over fik gesproken.

moksmak

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve schatten, zelf so in de mok en dan so posi (proberen) te blijven voor mij.
    Ongelooflijk.
    SMAK!

Maar ik ben zeer UW en denk ook aan april in de fik.
    En in mijn geval, doe dan gelijk de rest van 2010 maar.
    Want geen beeb voor Sikki in 2010. Net zoals in 2009, 2008 en 2007.
    Trouwens, niet dat dáárvoor een beebjaar is geweest. Eerder Sikki babejaren ;)
    Gisteravond en vanochtend buikpijn. Heb er geen goed gevoel over.
    En in dubbel geluk geloof ik ook niet meer. Alleen nog dubbel pech.

Ga zo naar een kinderfeestje. Neefje wordt 3. Hoera :(
    Mag nog eerst effe de speelgoedwinkel in om een kado te kopen. Hoe leuk:(

O ja, en strijken heb ik net ook geprobeerd.
    Tot dat het strijkijzer kapot ging :x
    Nog meer geluk...

Denk dat de oplossing voor mij in de wijn ligt.

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Kaasfondue kan altijd net als chocolade. Flinkt wat Ame en wijn erbij en lekker mokken.

Succes met strijken. Niet te wild anders fikt de boel daar af en dat willen we dus NIET!!

Die deal met Sikki staat!! Veel eieren en bevruchting SO niet: einde april. (voor Sikki en Klingel, de rest krijgt hopelijk wel het geluk dat ze verdienen)

Smak

*edit* Sikki kom jij ook naar Klingel toe dan? Gaan we met zijn drieen mokken en flink aan de wijn. Sorry Klingel.:)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sikki: ho ho ho! jij mag pas meemokken als morgen klote uitvalt!
    de pregnyl zit erin he? ik wou al bijna zeggen doe nog even een ovutest, maar daar heb je dan ook geen ene follikel aan.

helemaal klote is het idee dat 2010 dan geen beeb zou geven. maar nogmaals, daarover morgen pas fikken, zullen we dat afspreken?

@rest: juist omdat ik mezelf terugtrek in de ' april is leuk ' vibe, is er meer voor de rest! GELUK dus allemaal potjandikkie voor jullie!

trouwens, moet wel bij gezegd worden dat ik heus OOK gelukdankbaar ben voor dat kleine wonder in buik, en heel veel in mijn leven.
    dat vergeet ik nooit.

maar eerst mamaatje! zondag haar knuffelen. eindelijk!

@nyn: ik seg, wokken is SO 2007. MOKKEN is SO 2010.
    ohnee toch niet! :$

;)

humor zal ons blijven proberen te redden... ;)

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als April mag doen wat die wil dan mogen wij dat zeker. Blij zijn, mokken, gillen, krijsen, janken, zwanger zijn/worden/ blijven. Ik vind alles best zolang het maar bij ieders stemming past.

En mokken is heel erg, onwijs, SO 2010. Zolang er ook wat humor om de hoek komt kijken af en toe.

Nu ga ik de meiden naar school brengen, met zoonlief en hond en dan weer lekker verder ......

Deel Deze Pagina