klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    eh, ik heb april vast in de fik gestoken hoor.

ik moet er haast om lachen, want sprak mn vader net, en die hoorde vanmorg dat ie seniorendiabetes heeft :( na jaarlijkse bloedcheck.

en oh ja, die bobbel in lies die pijn deed is een dikke liesbreuk!
    ;)
    dus die gaan ze, als mama weer is opgelapt, verhelpen.

jemig.

nou ja, dit is allemaal niet bedreigend, dus geeft niet/minder.

ik word er haast melig van, op een gevaarlijke manier, wel vreemd.

hm, vond mezelf vrolijker toen ik in de MMM zat geloof ik.
    deel pech, deel hcg, en vooral deel maart/april.

verheug me nu al op de MIJMEImaand. prachtig!

so, en nu een MOK MOKthee.

2. veronika

veronika Niet meer actief

Kling, wat ellendig van je moedertje zeg. Nog meer onderzoek nodig. Nou ja, wel goed dat ze zoveel weten en alles kunnen onderzoeken en je niet "zomaar" een bepaalde behandeling krijgt maar dat het echt wordt toegesneden op type gezwel natuurlijk.

Ik weet niet of dat nog kan, maar ik duim ieg voor een variant waarbij geen enkele nabehandeling nodig is en geen risico's zijn op terugkomen of uitzaaien ofzo :x

Liefs

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Klingel, ik las net in de bus over je papa. Diabetes is niet leuk en stom en mega mok. MAAR wel heel goed te behandelen en je papa hoeft er niet eens veel om te laten. Wel goed opletten en hij zal begeleiding krijgen over hoe nu eten, medicijnen of evt prikken.

Liesbreuk: ik ben zelf al twee keer geopereerd aan een liesbreuk. Oke, ik ben wat jonger als je papa maar toch. Het is een kleine operatie maar met heel weinig risico's. Is geen K oid.

Ik wil niets bagatelisseren echt niet. Maar je hebt al zoveel aan je hoofd dat ik me zorgen ga maken over jou en Klingelbeeb.:)
    tuurlijk is het kl*te voor je papa maar dit is nog goed te behandelen echt waar.

Sorry voor bemoeienissen. Ik bedoel het echt goed.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nyn!
    tuurlijk bedoel jij t goed!
    en; ik zie het zelf ook meer als ' grappig ' dan als vreselijk hoor, dus zelfs baggatelliseren mag (nou ja een beetje dan) hoor.

paps operatietje, pillen en klaar. so.

geen zorgen maken!

met mij en beeb gaat alles goed!
    nu met de rest nog ;)

@vero: ik schat zo in dat het om een borderlinetumor gaat, jawel, dat zwets ik zomaar als huis, tuin- en openhaardexpert.
    belangrijkste is nu dattie WEG is en ik brabbel de hele tijd van ' geen uitzaaiiiiiiiiiiiii... niet in bloeoeoeooeoeod...... ' dus het zal wel te overzien zijn. denk ik. nu.

so, ik peer m!

smak op allemaal

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    het cabaret gaat door hoor!

ik ga toch naar heerenveen wegens die lieve gyn aldaar, die ik de LGG (lieve grijze gyn) noem?

word ik net gebeld: gyn ziek! gyn ligt er paar maanden uit!
    welja!
    proest!

nu krijg ik DE lekkere gyn. ja dames, er is een LEKKERE gyn.
    zoeen die er onbewust voor zorgt dat de eendebek soepeltjes naar binnen glijdt zegmaar. :$ :D

naja, ik was even not amused want ik wil niet dat er lekkere mannen aan mijn bloemetje zitten. los van de klingman.

maar toen bedacht ik me dat ik al in het buik-echo-stadium zit :p en das toch wat minder prive, nietwaar?

hehehe.

en nu gaak strijken want dat schiet ook niet op zo.

*smak op gyino die ik beneden in doolhof zie, ik mis joe!*

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het is nu officieel: April is NIET de maand voor Klingel.

Echo's hoeven idd niet meer inwendig dus daar geen zorgen over. Verder is het bloeddruk meten, buikvoelen en klaar.
    Alleen rond je uitgerekende datum kan het zijn dat de gyn wil weten of je baarmoeder al verweekt is en of je al ontsluiting hebt. Soms doet de gyn dat maar vaak ook wel een verloskundige van het zh. Maar je hebt ook nog een mag lieve vk achter je school ziten toch?

Wat een toestanden wat een toestanden.

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    mokt mee met jullie.

verder hier alles in orde ben wer door de keuring gekomen bloeddruk 130/70 dusselbeebs alletwee weer in stuit dus keizersnee komt steeds dichterbij nu.
    beebs wegen ongeveer 1550 gram ieder. dus mooi op schema.
    vanwege harde buiken en lichte weeen baarmoedermond opgemeten en die was gewoon netjs dicht en nog 4 cm dik..dus geen verweking nog gelukkig.
    over twee weken weer op controle en in geval van twijfel of erge pijn meteen bellen. vanaf 34 weken mogen ze van mijn gyn komen dus nog even 2 en halve week doorbijten :D en alles wat extra is is meegenomen zei ze ;)

ga nu even liggen heb last van mn buik:(

kussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    sigtig an sil!
    zouden die buiken (waarom noemen ze het trouwens harde buiken? je hebt er maar 1! snap ik niet en zal ik nooit snappen.) komen door indaalspektakel? zeg eens?
    fijn dat ze zo lekker op schema liggen trouwens :)

nyn, ja alleen maar uitwendig he! :)
    LGG is ergens in zomer weer terug, de schat. maar ja, niemand weet wie aan mijn bevallingsbedje zal staan he. tis maar net wie er dienst heeft.

in elk geval hoef ik niet bang te zijn dat woody of een ander slap hapje uit mijn ex-zh er staat, dat scheelt een boel!

huisvrouwsmak.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    #3229 Nynke, 9 apr 2010
    Laatst bewerkt: 9 apr 2010
    @Sil: lekker met de pootjes omhoog en niets doen. Oke, je mag voor Matthijs zorgen;)
    Ik hoop dat je de komende 2,5 week rustig door komt. Normaal hoop ik altijd dat een beeb lekker blijft zitten tot 37 weken maar voor jou hoop ik toch dat ze zich tussen week 35 en 36 laten zien. Gelukkig lopen ze goed op schema.
    Hoe is het met de oorontsteking?

@Kling: idd alleen uitwendig. Ik ben twee keer in het zh bevallen maar heb de gyn alleen gezien toen Sterre en Marijn er al uit waren. Een verloskundige van het zh heeft mijn bevallingen gedaan. Wel fijn hoor een vrouw aan mijn bed. Is toch net anders als een te knappe gyn.;)

Ik heb net met manlief, zoonlief en hond(iets minderlief) een uur in de zon gelopen. Gewoon heerlijk zonder jas. Het was gewoon heerlijk buiten. Was ook erg goed voor mijn mok.
    Nu is manlief met de twee meiden de auto wassen en Marijn hangt voor Cars. T'is heel erg maar hij vind het gewoon heerlijk en rond dit tijdstip is het echt zijn rustpuntje van de dag.

kooksmak

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lekker gewandeld! in de soleil!

ik heb geen idee wat cars is, maar als marijn er rustig van wordt, dus nynke, is het goed!

hebben jullie ook wel eens dat je thuis komt van boodschappen doen en helemaal geen zin hebt in wat je hebt gekocht om te gaan maken :(

trouwens: IK HEB NET GEDWEILD!
    jawel!
    de badkaams, de wcs, de keuk en de hal.

*wacht op applaus*

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    klinkel lieverd wat goed hihi

*snippie geeft staande ovatie:)*

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Cars, lieve Klingel is een Disney film over auto's. ;)

Weet je waarom ik voor meerdere dagen boodschappen doe? Om dat te voorkomen.:D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    mijn lieve lieve maar oh zo verkouden zoontje Mathijs heeft nu ook een Carskamer blauwe muren rolgordijn vol met cars lamp van cars en foam stickers en een behangband va cars aan de muur...hij is helemaal de man als ie sávonds onder zijn cars dekbedje gaat liggen en zegt dan vroem vroem :D *smelt*

vandaag gaan we beginnen zijn oude kamertje leeg te ruimen helemaal schoon te maken bij te stippen en dan de meubeltjes er in en de nieuwe in elkaar zetten.
    dan kan ik lekker rustig aan alle babywas die al gewassen is relaxed strijken en in de kasten leggen/hangen
    bedjes opmaken en helemaal zwijmelen bij de gedachten dat er over een weekje of wat twee prachtige dusselbeebs in zullen liggen die met recht wonders mogen heten....*smelt alweer*

Klingel hoe gaaf zal het zijn om straks jouw wondertje in Zijn eigen bedje te zien liggen in jullie huis Waar jullie leven dan ineens van een leuk stel is veranderd in het gezin Klingel.

Nynke hoe gaat het daar nu meis?
    bevalt het in jullie nieuwe huisje?
    kun je wennen dat je nu minder ruimte hebt?
    wie weet loop je snel tegen een mooi groot huisje aan voor een mooie prijs wie weet hihihi
    doe je voorzichtig met de wijn en bubbels......weet uit ervaring dat je van te veel bubbels heel erg leleijke blauwe plekken kan krijgen op handen en knieen:$

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Morgen allemaal,

MP!!!!!!!!! Michelle, Alex, Silvia, Sabrien, Emma, Saskia, Zora, Sikki, Klingel?????(ik hoop dat ik niemand vergeten ben, zo ja sorry en ook MP)
    Hoe gaat het het jullie allemaal? Jullie laten je toch niet afschrikken door alle MOK verhalen hoop ik? Niet doen hoor, ik wil graag weten hoe het met jullie allemaal gaat.

Hier schijnt de zon weer. Ik ga zo maar eens lekker met de kinderen en hond naar buiten. Is het beestje ook weer blij. Daarna de hele meute in de auto en een verjaardagscadeautje kopen. Manlief is aan het werk vandaag. Ik hoop voor hem dat het een makkelijke klus is en hij vanmiddag lekker thuis is.

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nynke van de leg af??????
    Ik had al voldaan aan mijn MP hahahahahahaahahahahaha...
    hier mistig nog maar zon probeert wel door te breken.
    wel zin om naar de markt te gaan maar zelf snipen snotverkouden met ooronsteking en nu arme Mathijs ook ziek dus blijven in huis vandaag en klussen aan de tweelingkamer straks hihihihi

@all een fijn weekend gewenst en hopelijk heel mooi weer erbij :D

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sil heeft voldaan aan het mp!!

Ik EIs spam van Matthijs zijn kamertje!! Cars is zo gaaf!! En ook van de toekomstige twinskamer willen we spam! Zo leuk als het kamertje af is en je alle spulletjes er in ziet. *zwijmel*

Hier gaat het goed hoor. Ik mis het andere huis helemaal niet. Oke het was handiger geweest als we drie slaapkamers hadden gehad. Maar dat hebben we nu eenmaal niet dus passen we ons gewoon aan.
    Als het even lukt gaan we volgende week naar een hypotheek adviseur en dan weten we hopelijk wat we nu echt kunnen lenen. En dan kunnen we verder zoeken naar ons droomhuis. Lief dat je er naar vraagt

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    HATSJOE!
    goedemorg!

@otter: wat doe jij daar? ik snap de connectie met HAMSTEREN niet!

@nyn: leg uit!!!!

@snippie: dank voor applaus!
    ik ben wel een beetje teleurgesteld dat nyn niet eens applaudi- of was DAAR die otter voor, qua klap-klapklap??
    -seerde maar ik snap het ook wel want ze wil natuurlijk de concurrentie niet aanmoedigen! :D

@sil: haai meisje! cars, cars, ik zie op eens een blij lachend autootje voor me. is dat t? zal wel eens googlen.

ik zit uiteraard nog HEULemaal niet in de kinderfilms. er moet nog zon wereld voor me opengaan!
    maar vooralsnog ben ik blij dat ik al kan meepraten over MUTSYs (wie verzint die naam) enzo! ;)

hoe voel je je vandaag? een paar weken nog: GIL!
    trouwens, ik eis met slagroom eigenlijk een sms-buddy-alert-service. we moeten wel weten wanneer je ligt te persen natuurlijk op die dusselwondertjes want reken maar dat t doolhof hier dan onbegaanbaar is wegens huil dus dweilgevaar!

@nyn: wie isser bijna jarig? nynman? enne, hoe bevalt oto?
    enne, lekker zonnetje dus daar, ahhhhhhhhh wat heerlijk!
    snap heel goed trouwens dat een beter huis, hoewel kleiner, gewoon veel beter voelt.
    hoop dat het gesprek wat oplevert trouwens.
    hoe gaat dat eigenlijk, worden jullie nu gezien als fransen op dit gebied? dezelfde rechten enzo?
    of nog steeds vrij onmogelijkmakend zoals op meerdere (trouw!) fronten als je een etranger bent?

hoest met de mokgedachten:(

trouwens, helpt diegene erover contacten niet????? als je durft?
    *stelt zich voor dat ik zo een dikke vette scheld-meel krijg:$:D*

@michelle: jij moet je ook weer eens melden, maar ik weet, je bent druk!

@rest: geldt ook voor jullie!

@alex: liefmeeltje, komt er 1 trug! en inderdaad: hier moet je zijn! ;)

@SIKKI: ik werd wakker en dachtduimde meteen aan je.
    ik hoop SO op prachteitjes en prachtbevruchtingen!
    ga even snel naar ons dusseltopic om daar ook nog te gillen.

@hier: heel goed geslapen, dat en de zon helpen wel de donkerheid uit hoofd&hart te wapperen hoor.
    vind het wel gek dat je je dan toch weer langzaam beter/minder bang gaat voelen.
    met de tijd.
    gaat best wel snel altijd bij mij, maar dat zal dan wel bij me horen?

heb al wel geleerd (ook tijdens MMM) dat hoe KLOTE iets ook is/lijkt op een bepaald moment, dat als je je dan weet in te prenten DAT het echt ooit weer over gaat en beter wordt, dat dat wel helpt.
    kost wat mentale strijd, maar het werkt wel vaak.

gots, het is geen tijd voor filoso!
    het is tijd voor een superbrunch.
    dan dan auto's kijken, thee met (kast)vriend en de bloemwinkel leegkopen.
    morgen mama!!!

fijn weekend allemaal schatjes!!!!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey oppermuts, die otter gaf je een luid applaus.;)

Cars is idd een heel leuke rode racewagen. Niet zo leuk als de audi die jullie straks gaan kijken/kopen maar toch.:D

Je klinkt weer een heel stuk beter Klingellief. Vaak moet het even een dag of twee bezinken. Maar goed het is ook gewoon oneerlijk en stom dit allemaal.

Sterre en Ysa hebben vanmiddag een kinderfeestje vandaar het cadeautje.

We worden gewoon gezien als Fransen. Het enige wat we niet mogen is stemmen. Wat ik behoorlijk kl*te vind want er mag wel eens wat veranderen hier. Maar verder zijn we volledige Fransen. Alleen merk je wel dat je er soms wat lastig doorkomt bij bepaalde instantie's. Als ik zelf bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd, als ik dan een kennis laat bellen is het met een dag geregeld. Daarom gaan we vaak gewoon langs werkt net iets beter.

Ik ga je zeker een mok meel sturen!!:D Maar dan niet omdat jij de veroorzaker bent maar omdat ik het toch even kwijt wil.;)
    Mok gaat beter, heb al een goed gesprek gehad dus komt goed.

Geniet van je dag met auto,'s, kastvriend en bloemen. En morgen bij je mama.
    Dat mis ik wel. Mooie vrolijk bloemen. Hier hebben ze echt de meest bizare bossen bij elkaar.:$

Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    5 paaseieren zijn er gevonden!
    Valt stiekum toch tegen en zo langzamerhand wordt ik ook sjaggie van DD (zie DD-topic).
    Misschien te veel geweest de afgelopen tijd?
    Wordt tijd dat daar verandering in komt. En snel graag!

Gaan we hier spammen?
    Dan eis ik ook spam met zwoele franse plaatjes!
    En van Cars kamers.
    En Mutsys.

Klingel, de donkere wolken drijven langzaam voorbij?
    Goeso!
    En over een week zijn ze helemaal verdreven door goed nieuws. Dat moet!
    Hoest verder met de voorbereidingen?
    Beeb én huwelijk.
    Of is alles nu overschaduwd door mamsie en ook papsie (hoe is het mogelijk:() die flink geknuffeld moeten worden?

Sil, hoest verder?
    Geen verbouwingsstress meer?

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Verdorie Sikki.:( Oke, 5 is niet verkeerd maar zoals ik het lees in het DD topic was je liever nog even door gegaan met stimuleren met de hoop op een nog betere opbrengst. Jammer dat het allemaal zo gehaast ging.
    Ik ga nu hopen en duimen dat deze 5 allemaal bevrucht gaan worden en je er gewoon 3 gaat laten terugplaatsen. Of S het er nu mee eens is of niet.

Megadikkepletknuff

Deel Deze Pagina