klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Ik drop maar eens even langs om te kijken hoe het is met mijn klingelvriendin....
    Dikke zoen en zonnige groetjes....xx

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @nyn: maar klapt een otter dan? *kijkt nu zwaar muts(y)erig*
    heheheh! dat wist ik niet.
    weet wel dat ze heel leuk en lief zijn en dat ze stenen tegen elkaar timmeren ofzo.

never mind! dement?

@sikki: 5 ei. hm. dat is niet veel, maar wegens angst op 'geen' gelukkig wel meer!
    kom zo even bij dusselen, want ik denk idd dat het allemaal heel erg teveel is en wordt zo langzamerhand.
    het is echt om te vloeken!

maar voor nu doe ik maar eerst nog even een poging posi te zijn: gelukkig is punctie doorgegaan (hoe was hopkinsloze trip?) en nu MOETEN ze bevrucht worden.
    oh god ik hoop zo op een maximale score!
    mag je morgen bellen?
    moet! stalk!!

KNUFFEL!

wolkjes drijven weer iets naast ipv boven hoofd. morgen mams pletten. ik hoop dat we niet teveel huilen :)

@yasmine: hee meis dank voor knuf en net zoeentje terug! hoe gaat het met jou nu? heb je de combiteststress wat achter je durven laten? staan er nog andere onderzoeken gepland? of 20 weken echo? tjonge jij schiet ook al op he!
    ik weet nog zo goed dat je met kerst voor de TP ging.. :)

@nyn: mokmeel maar n end weg!

@all: lekker aan de tomatensap, op dit borreltijdstip ;)
    zo eens even kokkerellen, lievelingskostje van klingman EN van mij, dat zijn dus 2 verschillende gerechten maar dat is meestal zo ;)

verder auto's gekeken en er helemaal klaar mee. toys from the boys..
    volgend weekend zet ik klingman een middag in een sierradenwinkel. kijken hoe snel hij 'blokkeert':D

fijne avond, en toedel!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ja, een otter klapt ook dat zie je toch op het plaatje!!:x

:D

Lekker gegeten? En morgen een heerlijk dagje naar je mama. Dat wordt snotteren.;) Veel plezier en een fijne avond.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nou, ik weet niet wat die otters in frankrijk doen, maar hier in NL klappen alleen de zeehonden hoor! :p

eten was GOOR. ik had kaasfondue niet zelfgemaakt, zo dat was te proeven, want dit was een soortvan warme slankie. GOORRRRRRRR :x

maargoed, 'het vult' zou mn moedertje zeggen. die is niet zo van de 10 gangen amuses!! :D

en jij, wat heb jij gemangeerd?

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    spam kamertjes komt volgende week denk ik een keer :D

Morgen knuffelen met klingelmama heerlijk veel tranen mag ivm emo en hcg nynke dweilt alles weg.

buddy meel sms chat msn alert ben ik ook voor.....
    zal melding maken als ik begin met puffen en steunen en kreunen :D
    denk alleen niet dat het doolhof er drukker van gaat worden hoor hihihihihihi klingels doolhof...niet sil's pufcursus :$

kussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    heb trouwens aziatische mie riedeldiedel gemaakt..maakt me niks uit heb toch geen smaak...silman zei dat het lekker was en voor herhaling vatbaar.... mathijs vond het ook minder maar arme kind is ook ziek..aangestoken door zijn domme mama die ijsjes deelt met hem terwijl ze ziek is ...dom dom dom

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sil: ja daaaag! dit doolhof is OOK voor de silpufferij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jij mathijsje aangestoken? huil!
    jij ook geen smaak dus, even, maar verder wel smaak, daarom willen we kamertje zien en SCHNELL!

pauldeleeuwsmak!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: echt wel gaan gillen hier als je gaat puffen hier. Sms-en gaat het beste.;)
    O, jee samen ziek? Dat is niet fijn zeg. Gauw weer beter worden hoor.

@Klingel: :$ bah, kaasfondue uit een pakje? BAH!! Wij hebben heerlijke pasta gegeten.

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    heb wel hyves buddy mede as twinmommy :D
    maar geen zp buddy eigenlijk...komt omdat ik op mijn topics mei-juni mama's en tweelingen niet zo heel erg actief ben en hier wel :p
    maar komt goed hoor jullie worden gealarmeerd door knoerharde gillllll uit twente

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: je hebt pb!!!!!!!!!!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nyn: denk dat daarin staat wat ik ook wou PBen!

mooi, is dat ook geregeld :D

*gaat tevreden achterover zitten*

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    ;) Klopt Klingel!!

Bonjour op deze zonnige morgen.

Het is echt lente hier. Het was gisteren in de schaduw al 24.4 graden.:) Vandaag wordt ook een mooie dag en dan maandag weer iets minder maar dat mag de pret niet drukken.
    Wij gaan om 12.00 uur weer aan de wijn, pastis en/of champagne. En dat gecombineerd met paella!! Ja, die Fransen weten hoe ze een feestje geven. Gisteren was het een kinderfeestje en vandaag mogen de volwassenen komen feestvieren. LEES: eten en zuipen!!:D

Klingel gaat vandaag naar haar lieve mama. Heb je die drie meter bloemen inmiddels in huis? Ik hoop wel dat je dan niet de glitter KA pakt, past zo lastig denk ik.:D
    Ga lekker genieten maar dan ga je toch wel doen. Veel plezier vandaag.

Sikki: hoe gaat het vandaag? beetje over de teleurstelling heen?

Alex: alles goed met jou?

Sil: knappen jullie al een beetje op? Lekker laten verwennen door Silman vandaag.

ALL: ik hoop dat alles goed gaat bij jullie.

Vrolijke zomersmak.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @Nynke je hebt pb terug :D
    Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag met het feestje maar dat zal wel lukken met al die wijn en bubbels daar;)

Klingel heel erg veel plezier bij mams vandaag neem haar stevig in je armen en laat haar gewoon niet meer los net zolang totda jullie je allebei helemaal happy voelen:D

@ego...hier nog alletwee goed ziek arme kind gaat de hele tijd op de grond liggen vanwege de koelte.
    kijk het vandaag aan en anders gaan we samen naar de dokter morgen... ik hoop nog steeds niks met mn linker oor de pijn is wel weg maar geluid erin ho maar:(
    gisteren niet geklungeld met beebskamer ivm ophangen beveiligingscamera bij mijn schoonmoeder (heel drama aan vooraf gegaan)
    mischien vandaag tijd erboor en anders volgende week helaas.... wel een mooi schilderij van CARS gevonden en gekocht voor mathijs op zijn kamer die hangen we wel op vandaag hahahahaha

@Sikki.....5 eieren is toch nog niet al te slecht dacht ik????
    weet dat het een teleurstelling voor je is maar wat als je te laat was geweest en ze waren gesprongen? nu ben je op tijd en heb je een oogst van 5 als alles meezit worden ze allemaal bevrucht en dan heb je drie in je buik en 2 in de frier das toch een goed vooruitzicht.
    ik kan me ook wel goed voorstellen dat je de woijze van DD een beetje tegenstaat nu... maar dat komt denk ik doordat je zoveel teleurstellingen hebt gehad en het is nu eenmaal heel erg moeilijk om positief te blijven als je klap na klap na klap moet verwerken.
    maar ik weet zeker dat herr S zijn uiterste best doet voor jullie en alle andere dames. en dat er voor jou zeker een heele mooie dusselbeeb aan zit te komen... het moet gewoon het moet het moet.

knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ;)Nynke een Grande Bisou ook voor jou :D

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sil: wek, gaatie op grond liggen wegens koelte? oei oei, hoge koorts?
    gamaar even samen naar HA.. ook voor jouw oor!! KNUF!

@dusselkamer: FOOOOOOOTOOOOOOOOO!

@sikki: nog een heel epistel geschreven in dusseltopic... knuffel lieverd.. duim voor prachtbevruchtingen! (morgenvroeg bellen?)

@nyn: :$welja, aan de drank over een half uur!
    enne, :$24 GRADEN???
    das fukking ETE, das geen PRINTEMPS meer!!

veel plezier!

meters bloemen gaan in de audi, niet in de ka inderdaad ;)

even theetje en dan wegwezen.
    HUIL!
    smak!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Klingel, hou je mamsie maar stevig vast zometeen.
    En doe je haar ook een hele dikke knuffel namens ons?
    Wir denken an dich!!!

Nynke, ik ben jaloerssssssssss!
    24 graden :$
    En lekker aan de zuip!
    Dat zijn de momenten waarop ik tegenwoordig het gelukkigst ben :)
    Zeg altijd al tegen mijn mannetje: ik hoor hier niet!!!
    Ik ben een paradijsmeisje en gedij het best bij 20+ (ben namelijk op en top pinda :D).

Sil, wat Klingel zegt, naar de HA jullie.
    Niet zelf dokteren en aanmodderen.
    Jullie zijn veel te belangrijk!!!

Morgen bellen.
    Bibber.
    Straks in de oto richting Utrecht.
    Ga met zus en zwager en papsie en mamsie naar de musical Joseph.
    Tenminste weer wat afleiding.
    Ik vroeg me nog af, zou ik nu zo UW zijn omdat ik bang ben voor niet rijpe cellen en slechte bevruchtingen?
    En ben ik straks dan weer ZEN?
    Hoop het!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sikki, ik ben in elk geval wel UW voor jou wegens hoeveel en hoegoede bevruchtingen!
    dus als jij dat ook bent, dan zijn we beide niet gek! ;)

hoelaat ga je bellen? 08:00:01???

als ze er zijn, dan zijn we even ZEN. tot ongeveer 3 uur na de TP denk ik?
    handjevast... knuffelsmak!

trouwens, wij ook nu in oto naar utrecht. ik zie dit maar weer als een goed teken.

(ben enorm goed geworden in goede tekens zien in gewone dingen en toevalligheden, u kent het ongetwijfeld)

trouwens, hier nog een paradijsmeisje, al is het maar wegens hoge mooiwoordgehalte! :)

echter, ik ben maagdelijk wit. en toch wil ik 20+ en qua alcohol 12%+!

;)
    wijn is fijn, dat is gewoon een fIJt.

maareh
    @nyn: pastis??
    IEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als Sikki en Klingel gek zijn ben ik een vliegtuig.:D

@Sikki: UW dus flink aanwezig. Logische ook is toch ook heel spannend nu. Ik hoop op zeker 3 goede bevruchtingen.

@Klingel: pastis is zeker ieww. Manlief drinkt het wel.:x Ik heb het heerlijk bij de wijn en roze gehouden.
    Hoe was het bij mama?

@Weer: het was vandaag gewoon zomer hier. We zijn allemaal gewoon lekker verkleurd. het was zo'n 26 graden vandaag. Af en toe wat bewolking maar dat mocht de pret niet drukken.
    De paella was heerlijk en de wijn nog veel beter.:D Ik zit nu ook heel loom te wezen hier.

Wijnsmak

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    alex is ziek dus kom ff snel zeggen dat ik meeleesleef........
    Sikki je UW is zooo begrijpelijk....hoop vandaag spetternd nieuws met dito gala en gaan met die 3!

De rest knuf denk aan jullie!!!!

Klingel hoe was het bij mams???

SMAK!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bonjour,

@Sikki: hoelaat mag je bellen? Hier brand een kaarsje en mijn duimen draaien overuren.

@Sil: hoe gaat het daar bij jullie? Knappen jullie al een beetje op?

@Alex: beterschap. Ik hoop dat je snel opknapt. Hebben jullie al een idee of en waarneer jullie voor een nieuwe poging gaan?

@Klingel: gisteren een gezellige dag gehad bij je mams?

Hier is de zomer weer even lente geworden. De temperatuur is zo'n 16 graden maar het is wel erg bewolkt.
    Vandaag maar even een rustig dagje. De kinderen zijn erg moe van twee dagen feesten. En ook de wind en de tempertuur maakt ze erg moe. Gelukkig hebben ze twee heerlijke weken vakantie.

Een fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina