even een snelle zoefsmak, nu lunchen met vrienden, snel snel want de zon schijnt! @sikki: denk aan jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! later meer!
Verdorie, hebben jullie mijn zon gepikt? :x Geniet maar van het lekkere zonnetje, dan verdwijnt de mist in hoofd ook een beetje. Hoe is het met je holtes? Nog 4 spannende dagen voor je mama en jou natuurlijk. Hoe was het nu eigenlijk bij je mams? Ik hoop dat je de lunch achter je kiezen hebt en je je heel snel komt melden hier!! Fijne dag lieve meisjes!!
Hoop ook dat de mist in jullie hoofdjes beter is als in die van Sikki. Sikki is sjaggie en mok. Uber S is stom, maar jullie meisjes hier zijn heel erg lief. En dat allemaal terwijl het zonnetje buiten schijnt. Dus wat is het plan? Vanavond manlief ontvoeren richting Japanner voor een overvloed aan Sushi en wijn. NHNK Ondertussen blauwduimen voor Klingelmamsie. Is toch eigenlijk veeeeeeel belangrijker dan 'maar' 2 emmies. SMAK!
SIkki dikke knuffff hier ook voor jou I had a dream last night and it was all about you!!!!!!!!! see ddtopic vandaag dokter gebeld voor kleine Mathijs en mij konden niet komen morgenvroeg pas pffffffff silman word ook ziek nu..lekkere zieknboeg hier zo komen we nooit toe aan de beebskamer dikke kussssssssssssssssssss met hand voor de mond om besmettingsgevaar te voorkomen
SCHEISSE uber S...........poffer dit is nwjoh...oftewel niet waar je op hoopt....... Snap je sjaggie en mok...Maar lief meisje h'et kan nog!!! Niet hoop opgeven hoe moeilijk het ook is. Want er Zijn 2 emmys en die gaan gewoon voor vuurwerk zorgen op koninginnedag inclusief j&j champagne! It's sikki time en niks anders!!!!!!!! SO!! Nyn balen van zon..........Wij gaan op zijn vroegst wrs in najaar richting dussel. Eerst eventjes rust en ruimte voor andere dingen... Klingel lekker lunch op??
Thanks lieve meisjes! Ik zit hier gewoon met traantjes in de oogjes op het werk. Jullie zijn SO LIEF! *slik* Sil, wat droom jij mooi... Is wel té toevallig dat je gedroomt hebt over 2 tp. En mijn collega heeft de vorige poging ook gedroomt dat het pas goed ging bij poging 5. En dat is nu... Zou het, zou het????? Dus morgen pas langs HA. Hoe kan dat nou?!?! Als je ziek bent moet je toch GELIJK langs kunnen komen. Pfff, die artsen van tegenwoordig die doen maar Sterkte! Alex, rust&ruimte? Lukt dat? Dus in het najaar opnieuw ervoor? Dan zijn wij er ook voor jou!!!!
@ Sikki wij zijn lief omdat jij dat verdient! Rust en ruimte verstandelijk is het goeie keus...al zou ik diep in mijn hart het liefst morgen in dussel op de stoep staan. Maar lijf heeft nu voor tweede keer zoveel te verduren gehad dat die wel even rust kan gebruiken. En wij ook.....Wie weet staan we er wel iets eerder in dussel maar zeker niet volgende maand. SMAK!
so, uitgelachenluncht! @alex: had het al gelezen in je PB, maar ook hier nog even een dikke lieve knuffel. denk dat rust voor lijf&hoofd&hart inderdaad wel even goed is voor jou, jullie. dussel kan altijd, zeker omdat geen wachtlijsten.. als je er klaar voor bent dan bel je, ga je, en een paar weken later lig je in de narcose van liebe dr hopkins! @sil: hoest met jou vandaag? wat zei de HA? @sikki: zwei ei..... :x het is inderdaad een domper en SCHEISSE! ik ben niet in de stemming om meteen te gaan zoeken naar semi-opvrolijkende ' het hadden er ook 0 kunnen zijn ' praatjes dus ik STAMPPPPPPPP even met je mee .. en ik denk dat de japanner verdrinken een goed idee is, wijntechnisch. pak er maar weer meteen 2 in voor thuis! 2 is 2, is niet 5, niet 15, niet 0. over 2 daagjes heb je ze bij je.. 2 verse emmy's. dat is dan wel weer even fijn, maar je weet, de UWWWWWWWWWWW komt vrijwel direct weer. toch gaan we duimen en kaarsen wie eine dolle! weet je al of het morgen wordt of woens? enne, wat ik al smste: ik vind eigenlijk wel dat S niet heel briljant heeft voorspeld/gehandeld/behandeld. en dattie dat maar moet goed maken! met een lagere rechnung bv... :x weet niet of je zin hebt om daar energie in te steken, anders schrijf ik wel even een hogepotenbrief, verstanden? KNUFFEL!! @sil: had jij gedroomd van 2?! wow! @sikki: als sil iets zegt dan ist vaak egt! zie: ' ik krijg een jongen en een meisje ' (sil, najaar 2009) zie: ' deze ronde is raak bij klingel ' (sil, jan 2010) nog te bezien: ' KEN is de klingelbeeb ' (sil, jan-heden 2010) @nyn: jullie geen soleil? dat zal je leren met 24 graden seg, dat kon ook echt niet! echt wel dat dat kon, het voordeel en de beloning van de emigreeractie! weet ik nog steeds niet hoe oto rijdt trouwens? enne, jij dus ook geen pastisfan. wijn wijn wijn! @mama gisteren: was heel fijn en leuk! en heel posi zelfs zonder huilen. wel veel knuffelen, maar mama ziet het helemaal weer zitten. zelfs als (half)kwaadaardig heeft ze al helemaal een strijdplan en ook zij haalt heel veel hoop/steun/vertrouwen uit ' bloedgoed, geen uitzaai ' onwijs fijn. vrijdag de uitslag, uiteraard eind van de middag weer @hier: zeker na gisteren alles goed(er) en blij(er). word me ook meer bewust van de zwangerschap in de zin van ' steeds minder onzekerhedenstressjes ' en steeds meer ' genietverheugsels ' nu alles nog steeds perfect volgens het boekje gaat, durft deze klingel de angsten wel steeds meer weg te wapperen. en komen er prachtgedachten voor in de plaats! uniek en bijzonder, ben er elke dag zo ontzettend dankbaar voor! *huiltje* en nu........de zon in. viooltjesknuffel!
@klingel: hier doen we weer mee met de duimronde, moet toch helpen. Dat kan en mag niet anders!!!! @Sikki: een spannende dag voor jullie morgen, en.......we nemen jullie ook gewoon mee in de duimronde voor klingel en haar mamas!!!
hi natas! en ik duim net zo hard terug! hoe gaatie nu? ik zie aan de FMs dat het niet ideaal gaat allemaal he, BAH! gebruik je nog speciale meds? knuf!
*dweilt het babyrinth met wat hcg wat ik van Klingel heb gejat* @Sikki: wie lief doet, lief ontmoet!! En heel goed lekker aan de wijn en sushi NHNK!! O, Ik hoop dat de droom van Sil ook voor jou uit gaat komen! @Alex: knap dat jullie even rust kunnen inbouwen. Maar twee keer een vmk hakt er onwijs in zeker na de behandelingen die jullie doen natuurlijk. En zodra je gilt dat je gaat beginnen zijn we er ook voor jou. @Sil: belachelijk kan je gewoon een dag moet wachten om naar de ha te kunnen zeg.:x Hij mag morgen wel heel aardig zijn. Wat een goede dromen heb jij toch!! Vasthouden!! @Klingel: goede adviezen voor Sikki lief. Wijn is zo fijn!! Maar sapjes zijn voor jou nu veel beter! Auto rijd fijn volgens Nynkeman. Ik heb er niet in gereden. Is nl zijn auto!! Polo is niet veilig genoeg voor mij en drie kids. maar ik vind het prima. De laguna rijd wel erg fijn! Wat een stoere mams heb jij. Maar vrijdag pas aan het einde van de dag?:x Belachelijk wat een stom mok gedoe zeg. maar goed ondertussen blijven we duimen en kaarsjes branden. Wat mij herinnerd aan het feit dat ik nu even heel snel Trees haar gelukssokken moet gaan uitwassen. Trees wil ze nl aanhouden tot vrijdag en aangezien dat wel erg gaat stinken..... wat we al toch niet overhebben voor die lieve mama van jou. Klingel minder angst en meer genieten? SUPER!! En zo moet het ook. Na vrijdag gaat Klingel gewoon helemaal los!! Hier gaat alles goed. Ondanks geen zon was het een heerlijke dag. lekker veel naar buiten met kinderen en hond. En rond 17.00 uur hebben we nog heerlijke de hond uit gelaten in du SOLEIL.
Dag lieve meisjes!!! Net terug van de NHNK-avond! Heerlijk sushi gegeten en vooral lekkere wijntje én bij du thé een Amaretto met ijs. Drink manlief nl altijd bij de koffie dus, doet u mij ook maar NHNK Daarna op het fiekske terug naar huis en voor het eerst weer zonder handschoentjes. En wat voel ik me goed. Lekker gegeten, lekker gedronken en lekker fietsen in de zwoele voorlenteavond! Kon ik me altijd maar zo voelen... Dus nu thuis met klaptop en nóg zo'n amaretto op schoot. Kon het leven altijd maar zo simpel zijn... Klingel, wat fijn knuffelenpuffelen met mamsie en mooie posigedachten uitwisselenen. Houwe so! Nog 4 bibberbibbernachten afgewisseld met prachtgedachten over mooie swang en gezonde mutti! Es sal reg komen! Sil, morgen effe kuurtje ophalen bij HA, kamertjes in elkaar flansen en dan.....RUST! Wordt namelijk wel eens tijd, vind je niet? Nynke, wie wat waar DU SOLEIL?!?! J t'aime du soleil comme je suis une paradisfamme! Heerlijk! Enne wat betref Pastis, ikke lust wel hoor! Maar dan alleen in La France onder een zomerzonnetje en veel verliefdheid! Heb het wel eens thuis gedronken, maar daar mis ik toch de beleving en dus de smaak. Hoe is het om weer terug te zijn? Dit keer geen last van heimwee? Enne, volgens mij zijn jullie wel helemaal ingeburgerd of niet? Wijnfeestjes? Jaloers!!!!!! Alex, r&r is goed! Is nodig om op te laden en zin te krijgen in vervolg. En ik ben blij te horen dat jullie ook niet opgeven. Alhoewel ik tegenwoordig opgeven ook heel erg moedig vind! Soms zit ik zelf tegen dat punt aan te hikken, maar ben ik te scheiterig om door te zetten. Opgeven kán ik nog niet. Maar jullie hebben een wonder en mooie sterretjes aan de hemel. Dus wonderen bestaan in jullie leven en dan is opgeven helemaal moeilijk lijkt mij. Ik hoop dat r&r verlichting/verlossing brengt. En anders zijn hier meisjes die héél goed handjes kunnen vasthouden. Dat weet je he? Natas, dun bms? Klinkt herkenbaar! Maar daar is absoluut wat aan te doen hoor!!! Indien nodig te verhelpen met een pillenkuurtje! Trusten lieve meisjes. Morgen is dé dag. Van misschien wel de tp van dé poging. De laatste poging. De gelukte poging. De poging die een eind maakt aan al het wachten. De poging die het begin inluid van het zetten van de dikke punt. De poging die ons verlossing brengt. De poging die ons nog meer verdriet brengt. De poging die ons leven veranderd in welk opzicht dan ook. Want hierna hebben hebben óf emmy 9&10 het gered of ons verder dan ooit van onze droom gebracht. Wat wel mooi is. Een collega van mij, volgende maand 40, heeft na jaren MMMstrijd en jaren adoptiewachtlijst nu eindelijk een beebje in zicht. Hij belde mij dolgelukkig op met de woorden: Sikki het kán! Linksom of rechtsom. Geef niet op! *huil*
Respect Sikki, wat een reactie na een NKNK avondje!! Maar het klinkt als een ZEN avondje en die hadden jullie wel even verdiend. En vandaag dan DE dag. Na het lezen van je laatste stukje heb ik gewoon de tranen in mijn ogen staan. Dit MOET de poging gaan worden. Na alle ellende die jullie hebben moeten doormaken moeten emmy 9&10 zich heerlijk gaan innestelen en daar de komende 9 maanden blijven plakken. Ik kan me voorstellen dat jullie deze twee twee weken met angst en beven tegemoet zien. Het klinkt als erop of eronder en dat is zo onwijs K*T. ( jullie hebben toch nog twee cryo's of zie ik dat verkeerd) Ik weet gewoon niet wat ik nog meer moet zeggen. Ik ga duimen, bidden, hopen en kaarsjes branden en er gewoon voor je zijn als je je verhaal kwijt wil. Maar kan ik niet doen helaas. Wat super voor je collega. Na zoveel jaren toch een kindje!!
haai! hier lekkere uitslaapklingel. @sikki: HA, fijn gejapand en geamarettood, dat had een sikki en sikkiman wel even nodig en verdiend! GOED dat je daar ook bewust van geniet! moet ook! over de druk die op deze poging ligt........ ai ai ai meis. je bent nog niet klaar voor opgeven, en je houdt nog ergens hoop, maar ik snap wel dat sikkiverstand (om sikkigevoel te beschermen) soms toch die kant op denkt. bij wijze van oefening of voorbereiding.. maar voor nu gaan we duimen, heel erg hard duimen! ik ben zo benieuwd hoe de emmy's zijn! doe je SIGTIG deze wachtweken? niet dat je weinig invloed hebt... loesie verhuisde een klas en was helemaal drukdruk; klingel was (lichamelijk) ZEN als een oud vrouwtje maar uiteraard ook UW, hoewel, je weet, mijn ronde gaf ik zo snel op dat er weinig UW te voelen was. .. maareh, zoals nyn ook al zegt: er zijn nog wel 2 yeti's he... ik schrok vannacht wakker ' die moet ze OOK laten TPen bij deze TP! ' raar wijf! ik dus he, niet de sik. en zo houden we ons aan elk sprankeltje zon, elk halmpje stro (watte?) maar weer vast... daar zijn we wereldkaMMMpioenen in geworden, nietwaar? SCHMACK op jou en op iedereen! @hier: ik begin steeds meer terug te keren naar de uberfitte kling die ik tot febru was. gek! nou ja niet gek natuurlijk. fijn! dat zeker. nu nog even (...) vrijdag overleven... en wat al niet meer... @nyn: NOU JA SEG, klingman moet volgende week voor 2 dagen naar LDF! en hij logeert met bedrijf pres de chez toi! ik heb gegild dat ik mee wil, maar dat wordt m toch niet. MOK!
Wat je mag niet mee??:x Verdorie zeg. Er zitten hier in het dorp 3 chambre d'hote dus ik zeg, stiekum meevliegen. Klingelman gaat weer lekker wijn inkopen/proeven? Fijn dat je weer de oude fitte Klingel wordt. Na alle ellende mag dat ook wel weer. Al moet ik zeggen dat bij al mijn zwangerschappen het tweede trimester ook wel mijn beste was. Had energie voor tien. Ik ben toen zelfs nog een weekend meegeweest naar Vaals om het de hond te wandelen. Ik was toen zo'n 18 weken zwanger van Ysa. Helaas zakte het daarna weer flink in. Maar ik heb vlak voor de bevalling van Sterre de kozijnen buiten nog geschilderd, ik was toen 37 weken zwanger. je had de buren moeten horen. Met 39 weken zwangerschap bij Ysa heb ik nog flink lopen opruimen op zolder, lees vliering. En bij Marijn liep ik met 40.1 nog te snoeien in de tuin. Bizar als ik het zo lees eigenlijk, en dat terwijl ik best wel heftige bi had. Goed een heel verhaal en waar gaat het over??? In elk geval ik sta op het vliegveld te wachten op de Limo. Ik heb een super mooie licht roze gala jurk aan. Pikken jullie me even op?
ik zei ook al tegen klingman ' ik ga gewoon bij nynke zitten hoor, je hebt geen kind aan me ! ' maar- het is vliegen-uitstappen-wijnbedrijven-zakelijke blablabla-slapen- zakelijke blablabla-wijnbedrijven-instappen-vliegen en daar wil ik dan ook niet bij (in de buurt) zijn. heb ik mezelf wijsgemaakt verven met 37 weken? vliering met 39 weken? snoeien met 40 weken? en dat met BI ja, BIzonder! (en stoer) (en nog veel meer) en dan zeggen ' ze ' (niet jij!) dat ik met mn 32 weken zwanger trouwen in t buitenland zo debiel doe?
Hmm, klinkt wel zakelijk allemaal. We halen het wel binnenkort wel in. Trouwen met 32 weken in het buitenland debiel? Waarom?? Omdat je zwanger bent? Hallo stop lieve mensen, Klingel is zwanger niet ziek. SO!! Mijn actie's waren toch wel een stuk debieler hoor. en eigenlijk ook totaal niet verantwoord. De zon verstopt zich steeds achter die vervelende wolken. Gelukkig is de temp toch nog zo'n 18 graden. Had toch liever weer 24 hoor.
ja iets te zakelijk, en met name te kort. we halen t zeker wel in! ik zie wel even voor me dat wij gaan daten, op een terrasje daar onder die platanen, in C! kan je meteen even adviseren of er ergens een kapper zit die een bruids-opsteek-metbloemetje-kapseltje kan maken dat NIET op een frans coiffure lijkt! ja of gewoon bij jou daar in dat wijnpaleis; ik moet nynkekindertjes ook eens van dichtbij besnuffelen! 18 graden? hm, met name zon weg is dommage he. hier schijntie dan weer wel maar hierst denk ik een graad of 15? in elk geval te koud zonder panty, kwam ik achter so, en nu gaak heen naar de stad; eens vragen wat mn dealer voor een glitterKA zou geven smakjes!
Hey Klingel, Ik blijf zeker wel buurten hier hoor, zo makkelijk komen jullie niet van me af. Maar eigen topicje mag finito. Wil nu gewoon lekker vrolijk zwangeren en genieten van het wonder in mijn buik. SLIK. Zo bijzonder. Ik mag donderdag alweer voor een echo bij de vk. Lucky me. Maar daarna moet ik wachten tot 14 weken. Maar daar tussendoor nog een vakantie met familie van een klein weekje. Dus gaat goed komen. Lees dat jij je alweer wat beter voelt. Gelukkig maar. Mijn vent is net ziekjes geweest. Hij voelt zich ook al wat beter, helaas werd ik vanmorgen wakker met zijn kwalen, keelpijn etc. Bah! Bah! Maar niets aan te doen, veel uitrusten maar.....