hi EZLdinnetje, fijn dat je hier blijft buurten! kunnen we mooi piepen over onze broedelklachten. jij ziekte van zoraman overgenomen? welja- dat deed ik 3 weken gelee ook! van mn eigen vent dan wel HOPE is goed bezig he! lekker groeien. heerlijk weer snel een echo, vond ik in het begin echt heel fijn. heb nu zoveel vertrouwen dat ik het niet meer elke week nodig heb! weekje famvak? wat lekker! knuffel voor joe!
Twee PrachtGuusjes zijn aan boord. En dit maal een 6- & 9-cellige! Toch fijn te horen dat ze er mooi en goed uitzien. Broed toch net wat lekkerder En ja, van de vorige poging hebben we ook nog 2 Yeti's im gefrier. Jezus Nynke, krijg jij een soort van ADHD energieën aan het eind van je zwangerschappen Ik hoop dat je Klingel hiermee niet op ideeën hebt gebracht. Want zonder voorzetjes verzint ze altijd al van die rare dingen Klingel, geen mini-vakantie naar La Douce France? Jammer. Maar gelukkig hebben wij deze week ook zon. Kunnen we Nynke de ogen uitprikken als zij daar tussen de wolken zoekt Sil, hoe was het bij de HA? Je bent angstvallig stil vandaag!
MP hierbij voldoe ik aan mn meldplicht Ha geweest kuurtje meegekregen dus heb goede hoop dat het snel beter gaat..silman ook kuurtje en mathijs pufje meegekregen dus heel de fam in de lappenmand nu... vanmiddag CARS behangband opgeplakt op Mathijs zijn kamertje dus die is nu klaar..morgen foto's maken voor verplichte gilspam in doolhof hier Gaatjes dichtgesmeerd op beebskamer morgen verven en mischien dan ook al opbouwen.....ligt eraan hoe snel het gaat allemaal en hoe beroerd we zijn kwam ineens tot de ontdekking dat we moeten shoppen voor meisjeskleren want heb maar 2 setjes nog..en voor jongen heb ik alles nog van Mathijs...dus zaterdag verplicht shoppen in ensk voor mooi rose dingetjes *zwijmel* @sikki 6 en 9 wauw!!!!!!!!! wat goed doorgedeeld zeg.dit is de ronde gewoon!!!!!!! ik heb 3 dusselbeebs van 2 cellen..... goed zeg van je collega dat ie je ook een hart onder de riem steekt.... ben deze week voornamelijk in de avond even online ivm de dusselbeebskamer die moet nu echt af Klingel niet mee met klingman *mok* maar klinkt ook niet echt gezellig alleen maar zaken bleeeeehhhh Dusseltopic vraagt om meer dromen hihihihihi droom helaas alleen over de mensen waar ik op dat moment heel erg mee bezig ben.en kan nu eenmaal niet met iedereen tegelijk zijn helaas.... begin nu veel te dromen en denken aan dusselbeebs nog een paar weekjes dan mag ik ze eindelijk in het echt bewonderen en voelen en ruiken.....Oh god laat aub dat mijn reuk en gehoor dan weer terug is ....... dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssss allemaal
@Klingel: we gaan zeker daten. Ik wil je dikke buik zien dan!! Jij mag zeker snuffel aan mijn kids hoor. Kapper ga ik voor je informeren. En wat zei de dealer? @Sikki: zo wat een kanjers heb jij in je bm zitten zeg. Ze hebben er zin in. Dat is een goed teken. Nu broeden jij!! 9 lange maanden lang!! Ik heb geen idee waarom ik zo achterlijk deed in mijn laatste weken maar ach vlak na alle actie kwamen ze wel mooi. En ik woon in LDF en daar schijnt de zon vanaf april tot november!! SO!! Ik hoef Klingel niet op rare ideeen te brengen. Die is toch al zo gek als een deur. @Zora: wat heerlijk dat je zo durft te genieten. Je hebt het verdiend. En al snel weer een echo, altijd fijn die extra bevestiging. @Sil: wat een ziekenboeg bij jullie zeg. Hopelijk werken de kuurtjes en de pufjes snel. Ik ben heel benieuwd naar de kamer van Matthijs en de Dusselbeebs. Even doorwerken dus. Heerlijke meisjeskleding shoppen. Veel plezier. Wil jij je adres even naar mij pb-en als je dat wilt geven tenminsten? Hier heerlijk genoten van de zon die zich toch nog lekker liet zien!
Lieve meisjes waar zijn jullie allemaal? Lekker aan het genieten van de zon hoop ik. Ik ben al heel druk geweest vanochtend. Flink aan de weer geweest in huis en zelfs gedweild. Boodschappen gedaan en nu even achter de klaptop. Straks eten en dan naar de speeltuin. Fijne dag allemaal. BISOU!!
Hoezo ZP verslaafd Maar ik ben gewoon aan het werk hoor! Moet ook maar weer eens gebeuren. Ben er fysiek altijd wel maar probeer nu ook maar eens waar voor m'n geld te geven! Zeg, ik heb gisteren iets heel debiels uitgezocht... Als ik nu zwanger zou zijn dan ben ik 1-1-2011 uitgerekend... Hoezo op de feiten vooruitlopen
Ik zp verslaafd? Hoe komt Sikki daar nu bij. Welnee ik kom hier nooit. Wat een geweldige datum om uitgerekend te zijn Sikki. En loop maar lekker op de feiten vooruit hoor. Mag best. Doe je wel rustig op je werk? Het Guusjesduo moet wel goed gaan innestelen. Ik ga de spullen pakken voor een gezellig middagje speeltuin. De zon schijnt dus dat moet gaan lukken.
haai! @nyn: wie ik zo gek als een fenetre? TSK! @nyn: veel speeltuinplezier! @nyn: jazeker date in de zomer alweer iets om naar uit te kijken en om te zorgen dat het doorgaat, si tu me comprends @sik: welja, 1-1-11 uitgerekend, wat MOOI! HA! vuurwerk ala NYC 2010 maar dan nog mooier. wat zou dat mooi symbolisch zijn he? *denkt trouwens aan alle topics waarbij een meisje zou mopperen over ' deze onhandige datum * @sil: HA! hoop dat kuurtje aanslaat! enne, CARS all over the place, of niet! ik kan niet wachten tot het 3 mei is, en dan wel 1500 uur. daarna gaan wij ook LOS qua kamer enzo. of durf ik dat nog niet? geslachtsbepaling met 15.5 week is natuurlijk vroeg, maar drs papa staat erom bekend? hier geen themakamertje trouwens, maar wel een duidelijke meisjes of jongens kamer, denk ik nu. hoewel, geen roze en ook geen blauw.. gaat lekker, klingel! dan maar weer in de wijnboeken. nieuwe buikfoto in album, als t lukt, zie nog geen reet (heb ook geen reet, dat is het waarschijnlijk! ) smak op allen!!!!
En zie dus ook geen buik! Mijn papa zegt altijd als ik klaag over mijn buik: tis maar goed dat je een buik hebt, anders valt je eten zo in je broek Ben ik het dus maar heel erg mee eens. Nynke, speeltuin? Zon? Waar? Wederom JALOERSSSSSSSSSSSSSSSSSS @1-1-11: heb zelf ook altijd zo'n grote mond gehad. Toen ik stopte met de pil en hoopte dat ik een breezersletje was, had mijn oudste zus erg goede raad: * Het beste is om in februari te bevallen, dan ben je mooi voor de zomer weer slank voor in je bikini. * Februari t/m mei is een goede periode, dan krijg je tenminste geen late leerling. En mijn schoonzus die op 24-12 beviel van haar dochter was natuurlijk ook niet goed snik. Werkelijk waar, toen ik nog nooit van de MMM had gehoord sloeg ik de maand maart en april altijd over. Want jarig zijn rond de feestdagen is toch zielig voor het kindje Hoe dom en naïef kon ik zijn Btw, mijn zus heeft het met 3 kids wél zo kunnen plannen. Eentje in maart, april en mei. En allemaal lekker kort op elkaar. Wel zo leuk voor de kids En ik? 1-1-11 is een fantastische datum! En als het eerder komt vind ik 5-12, 25-12 en 26-12 ook geweldig! Als het maar komt...
1-1 is fantastisch!!!! als het maar komt, desnoods op schrikkeldag!!! tis wel erg he dat de MMMM je naiviteit totaal weghakt. ik heb ook ooit, in de 1e maand, eens geroepen ' ik moet zwanger worden in september! dan krijgen we een leuk mei-kindje! ' tjah,.... nu krijgen we een beeb wellicht in dezelfde week als wij beide (!) jarig zijn. NA UND! en misschien wordt t dan ook wel zo'n uber-vroege leerling als ikzelf was. NA UND! als die sikkepitjes en andere MMMooie kindjes maar komen..... *amen@mezelf*
Heb nog niet bijgelezen, komt nog Maar even snel wel een paar leuke/belangrijke dingen gespot! @ Klingel, ik zie nu toch wel een beginnend buikje hoor! Echt wel een verschil met de andere foto in ieder geval @ Sikki, 01-01-2011... wat zou dat een FANTASTISCHE datum zijn! Duimerdeduim! Kom op, blijven plakken nu!!!
Jeetje wat is hier weer veel gekletst , stelletje kletskousen!!! Hier ook iemand die illegaal vanuit het werk komt kletsen, dus helaas Nynke ikke mag niet genieten van het zonnetje!!! Hopelijk heb je een leuke middag in de speeltuin!!!! Datums zwanger worden: boeit inderdaad niet als ons kindje maar mag komen, ooit! Zucht........ maarrrrrrrrr Sikki 01-01-2011 vind ik wel een hele coole datum!!!!!!!!!!!!!!!!! . Daar doen we het voor!!! Klingel, hoe gaat het? Voel je je al beter, ben je van je snot verlost? Leuk over 3 weken geslachtsbepaling!!!!!!! Ik gok nog steeds op een Ken, dat gevoel heb ik. Leuk. Leuk. Leuk!!!! Sylvia, hoop dat het kuurtje aanslaat en dat je over een paar weekjes weer goed kunt horen en kunt ruiken en op en top van je dusselbeebs kan genieten . Spannend hoor die laatste weken en zaterdag lekker shoppen voor jullie meisje, lieffffffff!! Dikkeikhebgeenzinmeeromtewerkensmak!!!!
pardon! waarom segt se dat? heb er een ' echo kijk expert ' naar laten kijken hier op ZP, iets met ' NUB ' en die zei ook meisje. ik ga echt in mijn panty PIESEN als dat waar is, met die brutale klingman die aan iedereen verkondigt dat t een jongetje IS! @sabrien: HA hoest met u?? geen zin in werk? MOK! nog 2 uurtjes gok ik? @sas: ja zie je wat zie je wat zie je wat? ik zie ook wel wat, maar wat weet ik niet? is het mijn ontbijt of toch barbieken? wel even vertellen hoe t nu met jou gaat he?
waarom se dat segt? Omdat hersens een signaal afgeven om dat te typen....kan het anders ook niet verklaren
Ik zie zeker weten een beginnende BARBIE Daar blijf ik bij, dit wordt een geweldige glitterbarbie! Met mij gaat goed. Veel gebeurd. Afspraak gyn vervroegd naar 29 april. We willen verder en zijn nu klaar met de rust. Was heerlijk en ook echt even nodig maar nu weer door in het circus! Een beeb, dat willen we Verder heb ik schoonmoeder toch nog een mail gestuurd en dat heeft enigszins gewerkt. Het blijft een apart geval, maar ze heeft een voorzichtige excuus gemaakt. Vanavond komt ze langs omdat ze ons iets wil geven... ben benieuwd, ik weet niet zo goed wat ik nog kan verwachten van haar. We geven het een kans maar stoppen er zelf niet al te veel energie meer in. Nu is het haar beurt.
PROEST! lekker wijffie ben je toch! @sas: wat SUPER van vroegere gyndate en ook dat je weer een poging naar schoonmama hebt gedaan, die dat zelfs vrij leuk heeft opgepakt. ik hoop dat ze het kan vasthouden! jij denkt ook barbie? tjonge, dan ist toch wel 50/50 volgens mij. maar de klingman, nyn en sil zijn wel t radicaalste in hun KEN KENnis! ik ga echt zo hard lachen als het een meisje is! klingman zegt gewoon tegen mensen dat het een jongetje wordt nu, PROEST! smak smak smak
Zo kom even weer kijekn hoe het met klinkel is! Meid alweer 13 weken! en meid hier brand nog altijd elke avond een kaarsje voor je! knuf
Speeltuin was weer heerlijk. Kindjes zijn helemaal moe nu. Dus lekker rustig voor mama. @Sikki: december is een prima maand hoor. Bij Sterre was ik uitgerekend op 25 dec. Maar deze dame wou graag op 17 December haar verjaardag vieren. Toen was je nog en jong en naief. Nu weet je helaas beter. Maar hoe dan ook, deze beebs gaan plakken en hoe!! @Saskia: fijn dat je klaar bent voor de gyn. Ik hoop dat hij met een heel goed plan komt. Wat goed van je dat je je schoonmoeder nog een mail hebt gestuurd. Ik hoop echt dat ze er van geleerd heeft. Succes vanavond. @Sabrien: werken? Was dat? Spannende tijden voor jou zie ik. Ook voor jou brand ik een kaarsje. @Klingel: ben jij zo gek als een raam? Een fenetre is toch echt een raam. Ik zeg wel heel stoer KEN. Maar 9 van de 10 keer zit ik er naast dus grote kans dat dat nu weer zo is. Waar zien jullie een buikje?