He Kling, Leuke nieuwe geen-buikfoto heb je daar geplaatst! Heb je je banner trouwens weer iets teruggezet? (Ooit? misschien al lang geleden ). Je loopt nu weer gelijk met diegene die ik ken met wie je eerst ook gelijk liep, als je het nog weet.) En als jij niets hebt veranderd dan spookt het hier op zp... Leuk geslachtsbepaling al bijna. Is dat dan ook weer je eerste echo, of ga je nog steeds vaker? Zo ja, echofotoooooooo.... Vero
Joehoe, ben ik ook weer een keertje . Even een paar daagjes geen tijd gehad voor ZP aangezien mijn hond rugklachten heeft, veel pijn, niet willen lopen, plassen en poepen, de arme schat. Ben dus veel met hem bezig geweest en heb gisteravond lang in de wachtkamer van de dierenarts gezeten....Nu ligt hij lekker op zijn kleed te slapen. Maar poehpoeh wat voel je je ellendig als er iets met een van je beestjes is. Maarrrrrrrr, wel een reden om totaal niet met zwanger worden bezig te zijn. Een hopelijke zwangerschap voor de maand april kon me even gestolen worden, mijn overbehaarde kindje was veel belangrijker . @Klingel, ik zie nog niet veel buik, hij lijkt wel een beetje anders maar dat komt volgens mij door de hoek waarop de foto is genomen . Maar nog even geduld en dan kunnen we er echt niet meer omheen . *Wauw, lijkt me zoiets moois een dikke zwangere buik, waarin je zo'n kleintje voelt trappelen/schoppen* @Sikki, ik ben weer spuit elf , maar 1-1-11 is natuurlijk een hele coole 8) datum. Ik duim ervoor! @Saskia, ik had ook al in je het andere topic gereageerd. Maar goed dat je er weer helemaal klaar voor bent. Hopelijk kunnen jullie snel beginnen. En veel succes voor vanavond met schoonmoeder....ben benieuwd. @Silvia, ben benieuwd naar de foto's van de kamers. Succes met de laatste dingetjes die nog gedaan moeten worden. KNUFFEL
@slippie: haai wat lief van je! hoe voel jij je? alles goed? @fem: wat NUB is weet ik ook niet precies; het is de hoek die de ruggengraat maakt met ' het piefje ' (waaruit een piem of een clitje groeit) en die is bij meisjes gelijk en bij jongens maakt ie een hoek van 45 graden ofzo. zie bv http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/175190-grote-nub-topic-100.html#post7097055 @nyn: JA daarom zei ik natuurlijk ook fenetre! snap je toch wel heheheh om even te benadrukken fijn dat leuk was in de zandbak! alweer lekker aan de wijn? ik hier 10 wijnen geproefd, maar geheel verantwoord MET slurpen en uitspugen, hmz. @vero: heheh, mooie geenbuik he! volgens mij is er wel iets verschil, maar zoals emma nogal scherp opmaakt; de hoek is ook anders! echofotos heb ik te over, 1 2 SPAM: Bekijk bijlage 65500 mijn banner staat inderdaad bijgesteld op de uitgerekende datum, te weten 20.10.2010. hij liep 2 dagen voor, omdat mijn NOD dat ooit aangaf. maar nu ik 4x toe preciesss op termijn van 20.10 loop, durf ik m wel achter te zetten. vond ik eerst beetje eng hahah. trouwens, met wie loop ik nu gelijk? ik loop trouwens ook gelijk qua bevallingsdatum met limmeke, schijnt, terwijl die toch echt 5 dagen langer zwanger is. weet niet hoe ze dat doet? heb volgende week nog een echo, bij de LGG. ha! en zo komen we, met de angelsound, de tijd wel door van bevestiging tot bevestiging @emma: hee liefje! ach, emmahond zo zielig? boeh ik snap helemaal dat je dan druk met je hondekind bent. wat heeft hij precies? is dat al bekend? toch geen hernia ofso? wat voor ras is het? en jij hebt april ook van de kalender gekieperd? goeso, je naamgenoot ook! maar in mei is het EMMAAND he! deal!!!! @hier: net leuke wijnles gehad, maar nu even op de bank hoor. last van buik. burp. smak!
Hondekind is een kruising Cocker Spaniel. En hij heeft altijd al een zwakke rug gehad. 1.5 jaar geleden heeft hij ook eens zo'n aanval gehad, dan kan hij niet meer op of om. En meestal gebeurt het als hij een verkeerde beweging maakt, althans dat denken wij. Nu zware pijnstillers en dan maar hopen dat hij weer snel opknapt. Ik ga met je mee voor mEImaand DE maand! Maar jij last van buik . *Wrijft over zwangerbuikje om pijn te verzachten* KNUFFEL
ik is nu officieel blonT. Toch wel vreselijk zonde dat je gewoon moet uitspugen. *neemt nog een flinke slok van haar wijntje* Ga maar even lekker uitbuiken en rustig aan doen. Veel plezier met vriend morgen. Jij gaat trouwens bevallen op 17 Oktober Klingel. @Emma: hoe is het nu met je hondje? Niets aan als je trouwe viervoeter ziek is.
Nynke, het gaat nu iets beter, hij loopt alweer wat beter dan vanochtend. Maar het opstaan blijft moeilijk voor hem. Hij blijft het liefst de hele tijd liggen, ik vind het goed hoor, die rust is wel even goed voor zijn rug.
@emma: ach een cocker spaniel, die zijn zooooo liefschattig! maar het is nog niet duidelijk dus wat t is? heeft ie meds? goed verwennen hoor! dank voor aai over buik! en mEI wordt een pracht EMMAand let maar op! en trouwens ook een prachtmaand voor alle andere doolhofchickies. SO!!!! @nyn: heheheh! je nam me gewoon serieus, dat moet je niet altijd doen ! wijn? argh! waarom ga ik de 17e bevallen? seg eens? badvolloopsmak
Oke, de wijn is de schuldige!!! Jij gaat de 17e bevallen omdat........kijk naar mijn banner en misschien ontdek je het wel. @Emma: hopelijk blijven de aanvallen nu lang weg voor hondjelief.
aha!!! HA!!!! prima!!! hoewel, 20.10.2010 is natuurlijk wel DE datum he! maar met 17.10 wordt t zeker een weegschaal, en die zijn toch wel sooooo leuk! nu in bad duiken, smak!
Mogge meisjes! Wie gehts? Hier enorm UW UW UW! Ik wil het niet, maar ben het toch Hoe komt ik in godsnaam de komende 12 dagen nog door?! Ik voel het af en toe wel kietelen in de schaamstreek En NEE, dat is niet Sikkiman. Klingel, buikje weer rustig? Of maak je je stiekum weer een beetje te UW? Morgen is nu wel heel dichtbij. Hoe doe je dat eigenlijk? Wijnproeven en uitspugen? Heb het ook wel eens geprobeerd, maar op de een of andere manier glijdt het na het proeven altijd de andere kant op Emma, wat zielig voor je hondekindje! Ik hoop dat ie snel weer opknapt. Vertroel hem maar lekker en ook namens ons! Sil, waar ben je?!?! Nynke, wat is vandaag het programma? *Sikki hoopt dat ze niet wéér jaloers moet worden*
Goed gezien Klingel. Maar 20-10-2010 is wel helemaal geweldig. Weegschaal is ook leuk. Zal het daarom zijn dat Marijn niet weet of hij Nederlands of Frans moet gaan praten en daarom maar gewoon niet gaat praten? Hoe is het vandaag met je buikje? En met de uw nog onder controle te houden? Veel plezier met vriend vandaag. @Sikki: meld u zich eens even. als je pauze hebt van je werk ofzo Hoe is het met u? ZEN of UW? Vertel vertel!! *EDIT* mega UW dus. Verdorie dat is zo logische maar zo lastig. 12 dagen uw-en is een hel. Stomme wachtweken ook. MOK. Veel afleiding zoeken, fietsen, stomme spelletjes spelen op de comp, werken?? Ik verzin ook maar wat Sikki. Ik denk dat niets helpt om die stomme UW uit je systeem te krijgen voorlopig. Maar hou je vast aan Sil haar droom ok? @Sil: knappen jullie al op? MOET!! @Alex: hoe gaat het met jou? @ALL: MP Hier weer een strak blauwe lucht en de zon dus we gaan maar even lekker naar buiten als we allemaal zijn aangekleed. Fijne dag allemaal. SMAK
Alex aan beterende hand hier ennnnnnnnnnnnnnn even GIL maar heb een nieuwe baan....dat was even de ruimte voor andere dingen. Heb het zo lang even niet gedaan want wat als net zwanger of poging in combi nieuw werk. Maar nu dacht ik stik dr in ga het gewoon proberen en eerste beste sollicitatie wor dik uitgenodigd en ben aangenomen! En ze weten er ook al van kinderwens/mogelijk behandeling over tijdje....... Lief sikki ik herken het zo erg van de laatste keer om gek van te worden en helaas nog niks aan te doen ook. Schreeuw je UW maar van je af........SMAK! elke datum in oktober is een mooie datum voor klingelbeebje toch.....want wow dat betekent gewoon dat er echt een klein klingeltje is hoe fantastisch is dat!!!!!! Liebe schatzen allemaal dikke smak!
@ Emma, dikke knuffel voor jou en Emma-hond! Ik weet helaas wat het is. Mijn ini-mini-hondje heeft een hernia en eens in de zoveel tijd speelt die flink op. So sielig Veel beterschap voor je hond, en hopelijk gaat het snel een stuk beter! @ Nynke, wat heerlijk zo'n lenteweertje Hier is het trouwens ook niet verkeerd... blauw luchtje, heerlijk zonnetje maar wel een fris windje. Het gaat in ieder geval de goede kant uit. @ Sikki, die wachtweken lijken me zo slopend Aftellen, hopen, wanhopen... Mega dikke knuffel!!!
gutemorgen! @alex: gefeli met werk! en wat goed dat je wel kinderwens hebt kenbaar gemaakt en dat ze je er niet op hebben gediscrimineerd! (wat in theorie niet mag maar uiteraard overal gebeurt) @sik: ai ai ai nu al de UW. dat is wel erg te snel. maar ik herken t helemaal hoor. je vraagt je af OF er nu wat gebeurt in buik, of al niet meer. zo klote! je moet lijdzaam door de tijd heen slepen.. knuffel knuffel dus, en hou je gedeisd he. geen rare drukke dingen doen! @nyn: mooi strak blauw daar? lekker naar buiten! ik ga ook even heen, en straks komt beste vriend en gaan we ergens hightea-en: blij! ben zelf vrij ZEN over morgen... weet ook niet hoe en waarom.. we zullen zien.. smak!
trouwens even om te bewijzen wat jullie allang wisten, qua gek als een fenetre: ik heb nog steeds veel nies-aanvallen en nu zeg ik steeds na elke nies ' sorry! ' was me hiervan niet eens bewust tot klingman vroeg waarom. waarom? nou omdat beebje wakker wordt natuurlijk, TSK! is ook echt zo, schijnt, toen we nekplooimeting hadden en BARBIE sliep zei de echoman ' gamaar even hoesten ' en ja hoor: meteen spartelwapperbeeb. hihih so en nu ben ik zoef.
met de belastingen bezig in afwachting op vriend die zo komt... totaal aantal KM's afgelegd voor beeb de afgelopen jaren.. meer dan 9000 KM! jemig, als je dat zo terug ziet is t wel wat hoor
ja nou ja, opzich wel, maar voor beeb weer niet, hoewel natuurlijk de meeste mensen aan een enkeltje tweepersoonsbed genoeg hebben saai seg! SOOOOO niet hip! (je moet er wat van maken he, van de MMM )