klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahahaha, geen enkeltje 2-persoonsbed voor ons, das so 2008! Bij ons mmmeisjes is er helaas meer voor nodig, maar oooo zooooo geliefd straks! We zouden er de hele wereld voor over reizen dus wat is 9000 km nou ;)

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    precies, ik vond het nog een endje van niks voor BARBIE! ;)

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hihi, wij hebben dinsdag de terugweg helemaal wat KM gemaakt.

Ik vind de 31 vanaf Oberhausen naar Emden zo'n slechte snelweg.
    Van Düsseldorf tot Oberhausen gaat nog, maar daarna!
    Dus ik tegen manlief: we gaan echt niet die 100 KM hobbel de bobbel met 170 erover scheuren met de Guusjes aan boord.
    Dus we hebben aan siteseeing gedaan.
    Vanaf Oberhausen tot Gronau tussendoor naar huis gereden :)
    Lekker rustig met 60 KM per uur.

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Geweldig Sil. Echt een super kamer. Matthijs is vast heel erg trots!!

Hoe gaat het verder met alle zieken?

@KM: wat je van ver haalt is lekker zeggen ze toch? :D

Sorry ik ben flauw ik weet het. Komt van die achterlijke topics die ik NIET moet lezen.

Even speciaal voor Sikki:

ZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klingel: hoe was het met vriend vandaag?

Ik hoop dat je vannacht wat kan slapen en morgen de dag een beetje door kan komen. Kaarsje brand, duimen draaien en hopen doe ik ook. Op naar heel goed nieuws!!

Hier een heerlijke dag gehad. Vanochtend lekker wezen wandelen en vanmiddag weer naar de speeltuin geweest. Nou is er bij de speeltuin een riviertje. Sterre wou graag even voelen of het water al lekker was. Prima. Maar wat doet Marijn? Hup schoenen uit en die plonst zo het water in. Kleddernat en huilen. Raar joch is het ook.:D

Maar dat rare joch slaapt nu wel lekker in zijn nieuwe bed. Hij sliep nog steeds in het campingbedje en dat werd toch echt te klein. Manlief heeft dus een nieuw bed gekocht. En geloof het of niet: binnen 5 minuten sliep hij. Echt, dat had ik niet verwacht. Ik dacht die komt er natuurlijk eerst 10 keer uit maar nee. Maar goed eerst kijken wat de dag van morgen ons brengt.

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bekijk bijlage 65766

en de laatste nummer 4 :D

Mathijs helemaal happy...komen nog 3 witte planken aan de wanden met daarop zijn verzameling met Cars autootjes die die volgende week krijgt voor zijn 2e verjaardag:D

stoere kamer he.. hihihihihi

kamer was voorheen kanariegeel dus waren heel bang dat de verf groen zou worden hihihi maar in een keer mooi blauw geworden...

verder vandaag aan het schuiven geweest met de meubels van de dusselbeebskamer en de ledikantjes staan al in elkaar... behangrand opgeplakt. nu nog plintjes ertegen aan en flink poetsen en dan is die ook klaar dus volgende week spam ik jullie daar de foto's van:D

oor zit nog steeds potdicht hoor niks lijkt wel heb silman al 100x laten kijken of er geen dot watten achter is gebleven in mn oor maar is niks te zien:( word er gek van!!!!!!!!!

Sikki lekker aan het broeden....... probeer te relaxen (makkelijk gezegd jij domme vrouw die de mmm al weer uit is met 3 beebs)
    heb zelf 14 dagen lang elke dag flink de UW gehad en de ZEN was ver te zoeken.

voor jou een dikke ZEN knuffelllllllllllllllll

de rest een dikke kusssssssssssssssssssssssssssss
    Alex gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :)

@sil: wat een lekkerlieffris kamertje!! :)
    nu nog dusselduokamerspam bitte!!!

@sikki: jemig wat een reis, hahah in de touristische stand! en terecht, niet hobbelen met guus und guus!

@marijn: HA! grapjas! in water springen en dan huilen, schatje! :)
    nu lekker slapen in nieuwe bed, jeej! :)

@nyn: wil ik weten welk topic? toch niet dat van de dame die abortus wou en toen weer niet en wel en niet? :x

@nyn: PROEST ik schrik me dood dan die zen van jou!!!!
    :D

@sik: zen

@bestevriend: wat een schat is dat toch. soms vraag je je af waarom je zulke kadootjes aan vrienden hebt.
    komt hier aan met een prachtige doos in soortvan zijde papier gepakt, zomaar kadootje meegenomen uit venetie.
    kadootje?
    een prachtige arty swarovski ketting met paarsroze kristallen!
    gewoon, zomaar, omdat ik zn beste vriendin ben!
    HUIL!

*we hebben t hier over my best gay friend (niet te verwarren met de kastvriend trouwens) voordat iemand denkt dat ie meer van me wil ;)*

lief he? HuilCG!

verder tapas gesmikkeld in zwolle, helemaal knus en cosy.

denk wel dat ik zo, naar bad, lekker ga slapen. ben best wel zen geworden.
    gewoon, doordat hart en hoofd zijn gekalmeerd en ook doordat mama weer zoveel vertrouwen heeft, ook wanneer nieuws niet (geheel) goed zou zijn.

moet wel zeggen dat ik struisvogel op het gebied van ' echt kwaadaardig ' :)
    durf niet verder te denken.

kalmeer mezelf dan met ' het is eruit ' maar ik weet ook de cijfers van die vorm van K.. ... dus zo simpel en makkelijk ligt het niet.

ahem, toch niet geheel zen geloof ik :)

ieks, snel zwitsalbad.

tot morgen schatjes.

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Idd dat topic. Maar ook een topic in miskramen oid. Verdriet om een mk maar ze schrijft ook dat ze dan in elk geval geen kindje krijgt in December. Is toch rot met al die feestdagen. :x Ik heb gewoon snel weggeklikt.

Wat een lieve vriend is dat Klingel. daar moet je heel zuinig op zijn. Trouwens, op die ketting ook.;)

Is gewoon wel spannend morgen. Hoe posi iedereen ook is. K is gewoon k*t. Maar we blijven positief. Bloed is goed, ding is weg!! MOET!!

Nu lekker in zwitsalbad en slapen. Morgen slepen we je de dag weer door.

Nu niet weer schrikken hoor.:D

ZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Klingel, wat enorm lief van beste vriend, huil!
    Heeeeeeel erg veel succes morgen en ik denk aan jou en Klingmama!

@ Nynke, hahahaha... zomaar het water inspringen *proest* Je stond zeker wel even raar te kijken! En achteraf vond Marijn het dus ook niet zo'n goed idee... de schat!
    Lekker in nieuw bed, dat zal ie heerlijk vinden!

@ Sil, wauw! Echt heel erg mooi geworden :D
    Balen van dichte oren, das echt so irritant gewoon!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    PARDON?!?!?! :(
    God, wat een doos zeg!

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Saskia: het was bij Marijn echt een gevalletje ik stond erbij en keek er naar. Ik kwam ook, heel slecht, niet meer bij van het lachen. Die koppie van hem toen hij viel. :D

Sommige mensen.:x Ongelovelijk, krijg je een mk wat mega heftig is ga je zeggen dat het eigenlijk wel goed uitkomt?!:(

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het zal vast een heel grappig gezicht geweest zijn hihihihi. Ik denk dat ik ook niet meer bij zou komen :D

Ja, sommige mensen :x

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Nynke, :x niet te geloven wat een K*T opmerking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Slaat inderdaad echt helemaal NERGENS op. Grrrrrrrrrrrrrr...........
    @ Marijn, hihihihi..... PLONS.......

Sylvia, wauw wat een leuke kamer zeg!! Daar mag Mathijs trots op zijn :D. Ben benieuwd naar de kamer van de dusselwondertjes!!!

Klingel, wauwwww die ketting klinkt mooi!!! Ik ben sowieso helemaal sieradengek!!! Vooral alles met steentjes en Swarovski, kwijl........hihihihihi.

Ik wil jullie vandaag heel veel sterkte en succes wensen met de uitslag van je mammie en hoop dat het allemaal meevalt!!! Hoop dat jullie op tijd de uitslag krijgen en dat ze jullie niet te lang laten wachten!!!

DikkeZENkus

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sabrien: hoe gaat het met jullie? Alles in orde voor de TP? Ik hoop, bid en duim dat dit ook jullie ronde gaat worden.

@Klingel: ik hoop dat je lekker ligt te slapen. Waarom? Omdat de tijd dan tenminsten wat sneller gaat. Ik hoop zo op goed nieuws. Kaarsjes branden nog steeds.

@Sikki: vandaag een vrijedag toch? Jaloers, hoef je niet te worden vandaag. Het is grijs in de lucht en er bestaat zelfs een kans dat we regen gaan krijgen.

zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen zen

@All: hoe gaat het met iedereen? Ik hoop dat jullie kunnen genieetn van ook mooi weer.

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Nynke, thanks lieffie! :D. Heb wat bruinverlies gehad maar dat is nu gelukkig over, als dat zou omslaan in bloedverlies zou de TP niet doorgaan dat betekent dan dat het slijmvlies af aan het breken is.
    Het gaat tot nu toe gelukkig goed, hopelijk dinsdag een goede ontdooiing en TP en dan weer spannende weken. Ga alleen dit keer echt geen 3 weken meer wachten met testen!!!!! Even afwachten dus, we hebben er beide geen goed gevoel over. Vorige cryopoging hadden we 2 super goede emmy's en weeeeer geen zwangerschap als einde. Wat lieffffffff dat je altijd zo met ons meeleeft!!!!!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmm Nynke, hier is het best bewolkt maar ik heb gehoord dat het vanmiddag open gaat breken. Geniet van het lekkere weertje daar, heerlijk :)

Hier even een dipje, geen idee hoe het komt. In ieder geval ook teveel hooi op mijn vork, dat draagt zn steentje wel bij denk ik :( Ben sowieso erg emo de afgelopen week, maar gaat wel weer over. Even flink huilen lucht ook wel op, alleen niet zo handig dat flinke huilbui komt als ik eigenlijk moet gaan slapen :) Gevolg... doodmoe en nog meer emo!
    Vanmorgen sielig liedje op de radio, en hoppa daar kwamen de traantjes weer! BOEHOEHOE, wat irritant!

Klingel, ik hoop ook dat je nog ligt te slapen. Dat jullie vandaag maar heel goed nieuws mogen krijgen, mijn duimen draaien als een tierelier!

SMAK voor alle meiden hier.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Klingel, ik hoop en duim ook op en voor goed nieuws vandaag! Dat moet gewoon. SO!

Sabrien: Wordt voor jullie ook weer spannend, kan me goed voorstellen dat je er geen goed gevoel over hebt, maar het kan zomaar dat deze wel blijft plakken. Sterkte alvast met wachten!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sabrien: we willen geen rood meer zien voor de komende 10 maanden. Die mooie cryo's van jou gaan zich heerlijke innestelen en blijven dan lekker zitten tot Januari.
    Moeilijk toch weer om nog hoop te blijven houden na zoveel teleurstellingen.:( Maar het KAN!!

@Saskia: ((knuff)) is ook allemaal niet makkelijk en dan mag je je best rot en emo voelen. Jank en gil het er hier maar lekker uit.
    Hoe is het afgelopen met het bezoek van je schoonmoeder?

@Zora: ben je lekker aan het genieten?

Deel Deze Pagina