klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    liebe klingel ik hoop en duim en denk aan je!!!
    Wow wat super lief je cadeautje!!!!!!!!!!!!!

NYn hahaha die Marijn............
    en die opmerking.........tjee hoe vreselijk om dat te zeggen als je verd%#^* net iets heel erg kostbaars verloren bent. Iets waar zoveel mensen op hopen en er een keihard gevecht voor moeten leveren..........t is werkelijk om heeeeeeeeeeeeul erg boos van te worden...
    Hoe bevalt het nieuwe huis?

Sil wow mooie kamertje is het geworden zeg!!!! Hoe is met de beebs in buik??

Sabrien meis ik snap dat jet het niet meer ziet zitten maar probeer hoop te houden. Het is een kans!!!!!!! Ga hopen en duimen voor goede ontdooievaar en mooie cryootjes!

Schatje Sikki..........hoe zennerig is u vandaag??? Geniet van je vrije dag!!

Sas het is ook zeker niet altijd makkelijk op zulke dagen jank je om alles....huil dr hier maar uit hoor!

2. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel ik duim en glitter me suf voor jou en je familie!!!

Smok en smak

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Met schoonmoeder is het best ok afgelopen. Ze deed net alsof er niks gebeurd was en daar kan ik niet zo goed tegen, dus ik moest wel even ontdooien zeg maar...
    Maar ik denk dat ze gewoon niet weet hoe ze er mee om moet gaan. Verder vroeg ze wel wat er 29 april bij ons ging gebeuren (das al heel goed van haar, want ze vraagt echt nooit iets) en ze had iets heel liefs bij. Echt huil, want dat had ik echt niet verwacht! Ze had een beeld bij dat van haar moeder was geweest. Haar moeder had het ooit eens gekocht toen ze graag een kindje wilde en vrij snel daarna lukte het haar ook. Vervolgens heeft ze het doorgegeven aan mijn schoonmoeder. Dat beeld is een babyhoofdje, het is echt een afschuwelijk lelijk beeld maar het gaat om de gedachte. En het is zo'n 70 jaar oud, dus op zich ziet het er nog best redelijk uit.
    Ik vond het heel erg lief van haar. Ik weet ook wel dat het door dit beeld echt niet zal lukken, maar het is in ieder geval wel zo dat ze er toch over na is gaan denken en in is gaan zien dat het niet zo makkelijk is als zij dacht.
    Een stap in de goede richting dus.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nynke: ja het genieten gaat steeds meer komen. Na 3 keer een kloppend hartje gezien te hebben en gister weer een bewegende beeb, begint het door te dringen dat dat kleintje echt in mijn buikie rondzwemt. Hoe bijzonder!

Hoe is het met jou? Zat even naar je banner te kijken en wat hebben ej kids leuke namen alle drie.

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Klingel: ik duim hard mee voor goed nieuws vandaag.
    dikke knuffff

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Klingel... je kent me denk ik niet, maar ik lees vaak je reacties in het DD-topic, en wilde je even heel veel succes wensen vandaag en ik hoop heel erg voor jullie dat er goed nieuws komt voor je moeder!!

Knufff

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Klingel, lieverd, heel veel succes vandaag.
    In gedachten zijn we bij jullie!!!

Nynke, wat een grappige zoon heb jij!
    En wat heerlijk dat hij zo lekker kan slapen in z'n nieuwe bedje.
    Vinden de kindjes het nieuwe huis helemaal fijn?

Sil, wat een fantastisch kamertje.
    Mathijs zal wel helemaal trots zijn.
    We wachten met smart op de dusselbeebskamerspam!
    Hoe is het nu met jullie?

Saskia, wij fijn dat je schoonmoeder nu wel met haar gedachten er bij is. En de gedachte achter het cadeau vind ik erg mooi.
    Wij hebben warempel deze poging voor het eerst iets gehoord van mijn schoonfamilie. Mijn schoonmoeder kwam met een bos gele ranonkels, want geel is de kleur van hoop. Toch erg lief.
    En schoonzus heeft voor het allereerst een smsje gestuurd dat ze denken aan ons en duimen voor ons.
    Het heeft even geduurd, maar mijn hartontlading tijdens de kerst heeft nu 4 maanden later toch effect ;)

Alex, wat geweldig die nieuwe baan!
    Nu snap ik de R&R gedachte.
    Wanneer kun je beginnen?

@alle andere meisjes, dikke knuffel!

Hier af en aan zen en uw.
    Ben al wel 1 kg afgevallen. Snap er niets van. Eet niets meer of minder.
    Zou dat van de uw komen???

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Trouwens Nynke, vandaag wel vrij maar helaas ook hier grijs :(

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klinkt als een vergelijkbare situatie. Wij horen ook helemaal niks van schoonzus en schoonbroer. Van schoonmoeder dus ook niet voordat we ons hart eens flink gelucht hadden.
    Onvoorstelbaar toch eigenlijk... ;)

Knuf voor jou.
    April is dé maand, niet vergeten lieve Sikki! Het is jullie zo gegund en mijn duimen draaien overuren.

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    t is wat met schoonfamilie....

@ sikki nieuw start met de guusjes dus nieuwe avatar? HIj is leuk!!! Laat de geit maar geluk brengen!!!!
    En hoop per juni te kunnen beginnen.

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik dacht, Klingel d'r nieuwe avatar heeft geluk gebracht.
    Eens kijken of ik dat kunstje na kan doen ;)

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    hope so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hij is in ieder geval errug leuk Sikki!

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Sikki, ik vind hem ook leuk. En ik duim voor je!

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: ik is helemaal de weg kwijt.:( Maar gelukkig is het je nieuwe avatar.;) Ik hoop en bid mee dat hij je heul veul geluk gaat brengen. jammer dat grijs is bij jullie. hier is het juist weer mooi blauw.
    Kindjes zijn helemaal blij met het huis, dus mama dan ook.:D
    1 kilo is best veel zeg. Wat die stomme UW al niet met een mens kan doen zeg.:(ZEN!
    Ik hoop dat de bloemen hun werk gaan doen. Na 4 maanden toch wat horen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

@Alex: idd sommige mensen.:x Huis bevalt helemaal super!! Jij nog steeds r&r?

@Zora: fijn dat je zo kan en durft te genieten. Het is jullie zo gegund. En wat een mooi onderschrift heb je.
    Merci pour het compliment.:)

@Saskia: het gebaar vind ik heel erg lief van je schoonmoeder. Ik hoop dat ze deze lijn blijft vasthouden.

@Klingel: trek je het allemaal nog?

Is het voor mensen dan zo moeilijk om om te gaan met mensen die in de mmm zitten? Dat je veel termen etc niet snapt kan ik dan nog begrijpen. Maar een beetje medeLEVEN is toch niet teveel gevraagd? zeker van mensen die zo dichtbij je staan.

Pletknuff

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Niet iedereen is zo bijzonder als jij!

Enne, nu ben ik weer jaloers!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Helemaal mee eens!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!

haai!

hier dutje-klingel, getverdemmie daar word ik altijd nog brakker van zeg,.,, maar nu is de tijd wel opgeschoten :) want ik was al om 0300 wakker vannacht :$ :(

@sikkie: leuke avaterrrr! :)
    enne, JA das waar ook, ik had nieuwe avater en weet je ook nog dat ik zo sjaggie was dat mijn ongi niet kwam dat ik mijn banner 4 dagen had laten verlopen en dattie telde naar mijn ongesteldheid een jaar later?

;)
    laat jij m ook maar verlopen, dan weet ik dat ik met oud&nieuw vanaf nu aan de sikkepitbeeb(s) mag denken! :)

@weer: hier ZON en dus ZEN (?), ga zo snel naar buiten.

@lieve berichtjes voor liefmama: dank jullie wel! :)

@lindinha: ik (her)ken je wel, en ik wens jou echt ALLE geluk ook dit jaar.. elke x als ik jouw banner zie denk ik dat.. jullie zijn ook aan de beurt hoor.. knuf!

@rest: ik peer m naar buiten, even minder spraakzaam voor mijn doen.

knuffel en glittersmak op jullie allemaal... KNUF!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klingel, van een dutje word je vaak nog brakker inderdaad. Wel fijn dat de tijd dan iets sneller gaat. En om 3 uur al wakker, pfff :$ Maar goed dat je even een dutje hebt gedaan dan!
    Hier is het nog steeds bewolkt, dus geniet daar maar lekker in het noorden. Even lekker naar buiten, hopelijk doet het je goed.

Kus

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    *Maartje breekt even in dit gezellige forumclubje*

Lieve Klingel, ik ben door mijn super-dinnetje-bijna-zus Nynke een beetje verslaaft geraakt aan je babyrinth en wil even tegen je zeggen dat ik heel hard mee duim voor een goede uitslag vanmiddag!!! Sterkte met de laatste uurtjes. Hopelijk is na vanmiddag alles helder en kan jij weer op je roze-blauwe wolk stappen!!

Voor alle MMM-meisjes; weet dat er mensen zijn die heel erg met jullie meeleven en die hopen dat jullie allemaal het wonder mee mogen maken!!! Jullie volhardending en positiviteit is bewonderenswaardig en MOET beloond worden.

Zo, ik heb gesproken.

*Maartje sluipt weer zachtjes uit het babyrinth*

Deel Deze Pagina