Oeps ruik een sterk aroma om me heen lopen en stuiteren..Manneke heeft de luier vol dus plicht roept helaas. *zet glas weg vult een schaal met borrelnootjes snijd een plankje kaas en worst voor de gasten van dit babyrinth* ga er een verschonen en op bed leggen en dan kruip ik in mn pyama op de bank onder een dekentje dicht tegen mn mannetje aan en ga criminal minds kijken...dames proost don't drink en drive bel de Bep maar en tot morgenvroeg Smakkkkkkkkkkkkkkk knufffffffffffffffffffffffffffffff
o ik dacht al, je ruikt onze kegels! een poep-kegel, das ook niet heel bloemerig he! anyway, lekker relaxen jij, goed broeden! *gaat vast klaarliggen voor de TP*
Doe niet ssjoo mal! Ik zzssjie er nog stzzjeetsszz sttwwee met sjjneeeuuw en rendieren onder je berichtsjjee sjjtaan hoor *hips*
Trusten Silvia..Bedankt voor de lift en de hapjes, jij bent lief! sterkte met de poepluier @Klingel: Eindelijk een foto hahaha *pies!*
ja eindelijk een foto he!! STRIKVRAAG: waaraan kan je zeker weten dat ik het NIET ben??? (winnaar krijgt een glitterbehandeling)
Klingel en bier?????????????? Als er nou lege wijnflessen zouden staan, ja dat zou het iets meer geloofwaardig kunnen zijn.
FOUT!! je hebt niet goed opgelet in het watdraagtze-topic! @nynke: heheh, bier nee dat is ook sooo unklingelig. ik ben een schijterd, en dat terwijl jij gewoon een foto postte in dat topic he. ik zal er eens een bewerken zodanig dat ik genoeg anonimiteit voel
Boehoeh! Ik dacht echt dit kan niet missen, heb ik het gewoon fout.. Even terug naar het andere topic..
Jeeuhjj! Haha in tegenstelling tot mijn zeer sexy openklapbare voedingsbh's zul je bedoelen Bring in the glittertreatment!
Meiden, ik heb een baalavond en heb voor mezelf zojuist een heerlijke kirr royal gemaakt.... ik gun er jullie ook één. We hebben het gewoon verdiend!!!!!
welja, sitten se nog steeds te borrelen terwijl ik onschuldig op de bank hang. sas waarom baal joe? enne, een kir, WOW! dan gaak ook een bubbel halen hoor. fuk oud en nieuw, de 30e december is ook champiewaardig! @michelle: PROEST een voedingsBH is ook erg sexy idd!
@ female, shame on you hihi *proest* @ klingel, baalavond... ik heb eigenlijk geen idee. Het overviel me ineens. Zo stom, had nergens last van en ineens voelde ik me zo triest. Een huilbui kan opluchten En lang leven de kirr... nu voel ik me weer soooo coooool fuck oud en nieuw, vier de dag voor oud op nieuw! Proost!
@Saskia: lucht op die hè zo'n huilbui. Heb ik gisteren ook gedaan. Al die lieve reactie's van jullie en mijn mams die belde lieten de tranen heerlijk gaan. Na een fles witte wijn en een goed nacht slapen gaat het weer goed. @Klingel: een incognito foto is altijd goed hoor.
Hey Saskia, ik heb/had enorm last van heimwee. Kon alleen maar huilen en me rotvoelen. Nu gaat het gelukkig wel weer wat beter.