Klingel: natuurlijk lees ik mee hoor! PB me maar Kan me voorstellen dat je geschrokken en emotioneel bent. SMAK!
Lieve Klingel, helaas toch geen goed nieuws dus... wat ontzettend K*T zeg! Je hebt al genoeg meegemaakt zou je denken, hoeveel kan een mens hebben he. Ik duim mee dat je moeder er weer helemaal bovenop komt en heel lang van haar kleinkind kan gaan genieten! Dikke knuff!
Sjonge Klingel, ik zit hier gewoon te rillen Wat een ellende, had zo gehoopt op goed nieuws!!! Huil, stamp, scheld, schreeuw... het mag allemaal. Weer een zware tijd die er voor jullie aan gaat komen. Houdt het dan nooit op Veel sterkte en dikke knufkus!
Lieve Klinkel meid wat een klap toch weer! wanneer houd het eens op! lieverd denk aan jullie! KNUFFEL
Lieve Klingel, ik schrijf hier dan niet maar volg je wel en hoopte met iedereen mee op goed nieuws. Dit is dus echt zwaar k.t. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
klingel, hele dikke knuff voor jou. Wat hadden we toch met zijn allen gehoopt op beter nieuws. Hoop dat er snel betere tijden aanbreken voor jouw en je familie en dat je op je wolk kunt gaan klimmen.
Lieve Klingel, wat een RUK bericht!! Dit is niet wat we je allemaal toegewenst hebben!! Een hele dikke cyber(((knuffel))). Ik zou willen dat ik me voor je kon doen. En wat een oerdomme spelvaut!!! Verslaaft.....tsssssssss
Lieve Klingel, wat moet ik hier nou op zeggen? Zo ontzettend gehoopt op een andere uitslag. Oneerlijk en kl*ten! Huil. mok, schreeuw. Kruip weg onder dekentjes, heggen en in haard. En relativeren hoeft nu ook effe niet. Maar...ondertussen ben jij al expert in borderliner. En weet je precies wat het plan is om omamalief te redden. En dat gaat gebeuren! 1000000% zeker! April is nu gewoon effe niet mamaand. Maar alle andere maanden en jaren daarna wel! Weet dat alle meisjeslief hiermee in gedachten bij je zijn. En zorg jij goed voor beeb en mamalief! Dan zorgen wij een beetje voor jou. KNUFFEL
Kl*ten Klingeltje... Dit was niet het nieuws waar je op gehoopt had!!! Heel veel sterkte met z'n allen meis en zoals je kunt zien, we denken allemaal aan je! (en je mams en fam!) Knuffel!!!
O schat wat lees ik nou Ik wens mams,jou en de familie veel sterkte toe! Ik weet helaas ook hoe het is, mijn mams was ook ziek (gelukkig weer helemaal beter!) Ik wens haar veel gezondheid toe!!!! Liefs Mounia
Ach nee klingel wat een k*t nieuws!!!!!!!! Pffff had zo gehoopt dat de uitslag goed zou zijn iig beter dan dit! Een hele dikke knuffel. xxx
liefjes, dank voor lieve berichtjes! doet echt goed. ik geloof dat van de hele familie ik nu opeens degene ben die het het engst en ergst vindt komt denk ik omdat ik me erg stoer heb gehouden en omdat ik toch op beter nieuws had gerekend, terwijl de rest dit als ' goed ' ziet omdat ze meer richting ' echt kwaad K ' zaten te vrezen. nou ja, beetje heel erg emo dus en in de war en kwaad en en. gewoon om alles en nog veel meer. komt wel weer goed, mama heeft er echt vertrouwen in. over een week zullen we echt, echt, echt meer weten denk ik en dan ook weer door gaan met de leuke en mooie dingen voor de familie dit jaar. en broeden op lieve beeb doe ik sowieso vol trots en glitter. knuffel en dank voor alle lieve berichtjes, smak.
Jee, Klingel. Ik was eigenlijk net zo positief ingesteld als jijzelf. Wat een naar nieuws. Wat gaan ze nu doen dan? Het kan wel goed behandeld worden begrijp ik? Champie blijft wel koud in de koelkast...kan 'ie nog even rijpen. Of wassie al op dronk? Die Jip & Janneke vast wel Lekker verder broeden op KlingBarbie. Groetjes Annedore
thanx annedore! een borderlinetumor is opzich een heel milde vorm van K, die zich meestal niet uitzaait. daarom kan soms worden volstaan met een operatie (verwijderen) wat dus al gebeurd is, en dan strenge controle, maar soms willen ze wel alle lymfen weghalen. daarover gaan de heren doktoren deze week overleggen en dat horen we vrijdag. het zal dus wel reg kom,..... deze googlin kent de cijfers en die zijn zeer gunstig (overlevingskans >90%) in tegenstelling tot de echte K kansen (eierstokK <35%) maar ja. het is gewoon de schrik, mijn naiviteit? te optimistisch te durven zijn, en dan ook nog kleine details (..) als kwaad om alles en nog meer. zwanger he maargoed. klingman vind ik ook even stom. hij is boos dat ik zoveel heb gegoogled en vind dat ik posi-er moet zijn. ik vind dat hij mij mezelf moet laten zijn en dat ik best wel eens mag dippen ipv altijd maar weer te relativeren :x MOKKK maargoed, lekker in de tuin (hangmat!) is fijn en zo zijn we ook wel weer blij. belangrijkste is dat mama denkt dat alles goed komt, hoe dan ook. ik geloof haar wel! opzich. broeden doe ik wel, helaas wat minder bewust maar dat geeft even niet. MEI wordt MEIN maand. en die van vele anderen, potjandikkie!! ook de jouwe dus: succes met de clomid, ei is bijna klaar denk ik he? liefs
Klingel, ik wil jou en je mama en familie nog in je eigen topic heeeeeeel veel sterkte en een voorspoedig herstel toewensen!!!
Soooo Klingel, nog een weekje spannend dus. Duurt veel te lang. Ik hoop dat de lymfen mogen blijven, zou alweer iets positiefs zijn! Kansen klinken goed! Dat geeft een dame moed! Klingman is lekker mantypisch aant doen. Die begrijpt blijkbaar even niet helemaal hoe het er in jouw hoofd aan toe gaat nu. Zekerrr met die hormonen er ook nog bij. Je moet vooral doen waar jij je nu goed bij voelt, wat voor jou de scherpe stresskantjes er een beetje af kan halen. Volgens mij doe je dat best aardig Vandaag laatste Clomid geslikt. We zien vrijdag hoe ver eitje is! Ben zo bang dat het niet is aangeslagen, aangezien ik amper bijwerkingen heb gehad. Zal wel weer über irreëel zijn Hoop ik Groetjes Annedore
ga je vrijdag pas ei-kijken? werkt dat zo? ik dacht dat je vaker FMs had en tot die tijd clomid doorhapte? maar dat zal ook wel weer pp verschillen? moeilijk he, dat vrouwenlichaam en moeder natuur enso.... ik duim in elk geval! en wat betreft klingman, tja, het is een klingMAN. een echte uberMAN. en dan ook nog een FRIES! mannen moeten eens leren dat ze soms een probleem niet meteen hoeven op te lossen/relativeren, maar dat een knuffel en een brede schouder om de mascara op te janken precies genoeg is. nou ja, misschien een rugmassage er nog bij. SO! dan nu mokthee uit een theemok.