Mag ik nog binnenkomen? Door een donderslag gisteren lag het internet er gewoon 24 uur uit!! En mijn debiel vindt dat ik maar een postduif moet gaan gebruiken. Lieve Klingel, ik heb alles al in mijn meel gezet. Ik geef je nu gewoon een hele dikke mega pletknuff. We gaan hier met zijn allen gewoon al onze posipower naar jou en je mama sturen. Vrijdag MOET er een goed plan komen. liefs zonder operatie. Klingelman is een man en een Fries Klingel. Jij weet, net als ik, dat dat een vreselijke combinatie kan zijn. Maar misschien weet hij ook even geen raad met zijn emotie's? En ja dan gaan mannen rare dingen zeggen. Ze gaan dan praten:x En praten is precies wat ze NIET moeten doen om deze momenten. Maar vergeet niet wat je lieve oma altijd zei: alles sal reg kome!! Dikke knuff voor iedereen hier.
Sjah nee, dus 5 dagen Clomid slikken en dan op CD 11, 12 of 13 een FM. Dussss, we zullen zien op mijn CD 13! Ennuh.....we zijn lotgenoten! Annedore is getrouwd met een FRIES! I feel for you! Lekker theëen en minder mokken ! Groetjes Annedore
Salut meiden, @Klingel: heb je een beetje kunnen ontmokken bij een bakkie thee? Ik hoop dat je straks lekker kan schommelen in de tuin. Thee en fruit erbij. Hoe is het met Klingelman? Nog steeds een Frieseman? @Alex: al iets beter? @Sikki: ZEN?! @Sil: weer opgeknapt en kamertje af? @Michelle: nog steeds druk? @Zora: aan het genieten? @Sabrien: nog 2 spannende dagen voor jou. @Emma: hoest meid? @Saskia: vertel? @Elif: wat duurt wachten toch lang. @Mounia: hoe gaat het met jou? @Annedore: ik ga duimen voor een mooi ei. @All die ik ben vergeten: MP PLETKNUFF
Ach Klingeltje, wat ontzettend klote. Ik ga keihard voor je duimen en natuurlijk voor je mama. Schrale troost: de moeder van mijn beste vriendin had/heeft ook kanker. Het zh had haar letterlijk opgegeven.De verwachting was dat ze niet langer dan 4weken zou leven.(dit was afgelopen augustus)Toen zij in augustus hoorde dat mijn vriendin zwanger was (ICSI) gaf dat haar zo'n enorme drijfveer, ze wilde zo graag haar kleinkind zien.Ze is toen zelf naar een ander zh gegaan en heeft loodzware chemokuren gehad gevolgd door beenmergtransplantatie.Als ze die kuren zou overleven was de verwachting 15% kans of de beenmergtransplantatie zou aanslaan.En ze doet het inmiddels hartstikke goed.Een wonder zou je zeggen. Ik weet dat je nu niks aan dit soort verhalen hebt, maar wilde het toch eventjes kwijt.hele dikke knuffel!!!
Wauw Zara, wat een bewonderingswaardig verhaal en wat een sterke vrouw. Respect Nynke, wat moet ik vertellen? Klingel, jou kom ik gewoon even een dikke knuffel brengen!
ahhh wat een lieve grouphug was hier: HUIL!!! schatjes! @iedereen: lieve knuffels, thanx, en net zo hard terug! @nyn: heb je meel gezien en gereageerd: lief! @zara: thanx babe. wat een verhaal, en veel heftiger dan bij mijn moeder.. (wat dat betreft herken ik het gelukkig niet en kan het ook niet echt troosten zegmaar, gelukkig, wat een rare zin is dit trouwens) het zal wel los lopen met mama. het is ook echt mijn zwangerheid en een soortvan onverwachte ontlading die t even allemaal veel heftiger maken en laten voelen.. vandaag hele dag in hangmat gelegen, hoe lui! zonnebrand en boekjes en sapjes.. dat hielp wel. maar klingman IS een friese klingman en ik vind m even een beetje een hork. hij zegt dat ik dingen ' zoek ' en dat zou ook wel eens kunnen dus opzich zijn we het er samen over eens dat het de schuld van de zwangerschap is naja. ik ga nu badderen, maar geef iedereen een dikke zonnige sproetjesknuffel. @annedore: aha, 5 dagen aan de ' klotemid ' en dan mooie FMs, succes! zoefsmak.
lieve lieve klingel..... Alles al gezegd.....en toch van mij ook even een dikke knuf... Moest nu even inloggen om te kijken hoe het met jou en je mams was. En wat je zegt alle spanning en zorgen om je mams kome er nu uit. En odanks goede prognose maak je toch zorgen omdat het JOUW mams is. Enne oef friese hork dan heb je het dubbelop Smak!
Lieve Klingel, Weer een hoop onzekerheid nu dus, weer onderzoeken, weer wachten op uitslagen. Jeetje zeg, ik hoop dat mams niet nog een operatie nodig heeft............... Tuurlijk mag je mokken, dat is niet meer dan normaal. Het is ook allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt........ miskraam, overstimulatie, en daarna negatieve test en toch zwanger blijken te zijn en dan nu het nieuws van je moeder. Vreselijk. Denk goed aan jezelf!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke kusssssssssss
Zomaar een dikke knuffel van mij!!!! En als die hork weer eens hork uithangt, kom dan maar lekker hier!!!! (wel knap van je dat je wel ietsje kan toegeven dat mannetje gelijk heeft...hihi!) DIKKE KNUFFEL!!!!
@Saskia: nou gewoon hoe het gaat met je gaat of je het vragen lijstje voor de gyn al klaar hebt? @Sikki: spannende dagen weer. Heb je het beetje ZEN gevoel van het weekend nog vast kunnen houden? @Sil: gaat het allemaal goed met jou en de dusselbeebs? Ik maar me een beetje zorgen. @Klingel: lekker gebadderd? Gaat Klingelman nu nog wel naar LDF? Stomme vulkaan ook. Het is hier weer heerlijk weer. Zometeen even een bakkie doen bij een kennisje en dan maar bedenken wat we vanmiddag gaan doen. Fijne maandag allemaal.
Klingel, megapletknuf! En je moet maar zo denken, die Friezen zijn toch wel mooie hengsten, niet? Hier verder opnieuw weinig ZEN. Zit de hele dag enorm in de titten te knijpen en drukken tot ze pijn doen (dan ben ik tenminste effe rustig, want zere titten zijn goed ) En ondertussen baal ik van mezelf. Ik had me nog zo voorgenomen te genieten van 2 emmy's aan boord en tenminste weer 2 weken het idee hebben dat ik zwanger zou kunnen zijn. Alle andere momenten in het jaar is dit namelijk nicht im frage. Maar nee, Sikki is alleen maar UW, kan de 2 weken wel wegkijken en zou het liefst 2 weken een voorjaarsslaap houden. En als ik diep in m'n hart kijk dan weet ik dat het weer niet is gelukt...
Nynke blaas dat goed weer eens hierheen!! Hier is het zo bewolkt als maar kan Gisteren was het zo heerlijk
O, lieve Nynke moet ik dat vertellen (ich bin blonT hihi) Gaat goed, op zich. Emoties weer redelijk onder controle. Eisprongetje weer geweest, goed benut en wat zou het FANTASTISCH zijn om net voor de IUI zwanger te zijn hè! *droomt heerlijk verder... zucht*
Lieve Sikki, konden we de tijd maar vooruitspoelen. Ik kan nu gaan zeggen dat je moet blijven hopen, geen bloed geeft moed en nog veel meer van die mooie zinnen. Maar ik weet dat dat nu toch niet helpt. Die UW kan je, na zoveel pogingen, helaas niet onderdrukken. Je kan niets anders dan afwachten, en als er is verrot is is het wel afwachten. Weet dat we aan je denken en je hier altijd mag mokken en gillen. SMAK Ja, Saskia dat moest je vertellen En blijven dromen hoor. Maar de tijd gaat vlug en ik ga hopen dat IUI gullie het grote geluk gaat brengen. Elif hoe gaat het met jou? Nog lang wachten tot de volgende afspraak. Ik zal mijn best doen de zon jullie kant op te sturen. Een beetje zon doet wonderen.
Ik meld mij ook @Nynke, heerlijk hoor dat lekkere weer. Hier in NL de afgelopen dagen ook prachtig weer gehad, lekker zonnetje, het mag van mij alleen nog wel iets warmer zijn. Maarrrrrrr, we mogen niet klagen . Ik wil wel even klagen over de maand april, deze doet namelijk weer totaal niet wat IK wil :x, had ook eigenlijk niet anders verwacht 8). Een dezer dagen gaat de ongi weer doorkomen, ik voel het! Titten gaan weer zeer doen, geborrel in onderbuik, sjaggie, emotioneel, enz. Arrrggggghhhhh, wanneer zijn wij nu eens aan de beurt :x, STOM lijf! Met hondekind gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Hij heeft weer plezier in het bewegen . KNUFFEL voor iedereen
Nynke het vervolggesprek is morgen!!! Heeeeeeeeeeeeeeel spannend, maar ik ben bang dat we dus wel op die wachtlijst gaan komen en die schijnt tussen 4 a 6 maanden te zijn nu. Ik hoop op een wondertje! Eerlijk gezegd wil ik de arts ook vragen of hij niet direct verder met icsi-d wil gaan, want dadelijk krijgen we die iui's en als dat nu niet aanslaat hoeveel geduld kunnen we nog opbrengen?? maartje ik duim!!!!!!
Hier schijnt het zonnetje weer, maar ik heb nog niet gevoeld wat de temperatuur doet. Gisteren was het hier echt warm, gewoon zomers zelfs! Heb in topje op het terras gezeten, echt heerlijk! Ik woon in het zuiden van het land, misschien dat het scheelt... @ Emma, gelukkig gaat het met hondekind weer wat beter En balen dat je ongi weer aan voelt komen