Lieve Sikki, ik wil jou alleen even een hele dikke knuffel geven. Ook ik kan niks zeggen of doen waardoor de tijd sneller gaat of waardoor jij je beter zou voelen. Ik zou dolgraag willen dat ik het kon, gewoon de tijd vooruit zetten en ervoor zorgen dat jij een positieve test hebt. Dat gun ik je zo!!!! Het enige wat ik kan doen is onwijs hard voor je duimen en dat doe ik dus ook heel erg trouw. *SMAK*
Ooo, hihihi.... ik ben vandaag nog niet buiten geweest. Behalve heel vroeg vanmorgen om naar het werk te gaan en toen was het wel fris maar ook bewolkt. Hier in Eindhoven schijnt nu het zonnetje wel, maar temp weet ik dus niet. Gisteren was het wel heel warm, heerlijk zeg! Meer meer meer
Dat was een heerlijk voorproefje! Ben je net terug uit Turkije? Hoe was het, even tot rust gekomen voor zover dat kan?
Sinds maandag zijn we terug. Het was echt heeeeeeeeerlijk, ik was 2 kg bijgekomen alleen al van de heerlijke toetjes, die ik niet kon weerstaan hahaha. 1,5 dag regen gehad, maar voor de rest tussen 25 a 30 graden. Heerlijk
Dat klinkt echt HEMELS, Elif! Fijn dat je zo genoten hebt, dat heb je ook nodig om overeind te blijven. Weer even opgeladen.
Wij gaan in september pas op vakantie. Dus ik moet nog even wachten voordat ik op kan laden hihihi! Dus ik doe het mondjesmaat tussendoor met dagjes en weekendjes weg. Ook heerlijk, maar tegen vakantie kan het echt niet op.
Lieve Sikki, meid wat ontzettend balen dat je zo UW bent. Maar ik kan het me wel voorstellen hoor, je wilt zo graag en dan die klote wachtweken die jullie al veel te vaak mee hebben moeten maken :x. Verder kan ik mij alleen maar aansluiten bij Nynke en Saskia. Meis, ik duim heel hard voor je. KNUFFEL en SMAK
gutemorgen liefe doolhofdoosjes, @alex: wat zeg je dat goed, zo had ik t helemaal niet bekeken maar zo is t wel: het is MIJN MAMA en daarom alleen al is alles wat niet leuk (genoeg) is gewoon klote en emomakend.. @sabrien: gotsie, jij vat het wel even luid en duidelijk samen zeg! is ook veel allemaal, het gekke was dat ik het in de superrrrmaand februari juist allemaal ver achter me had gelaten (dacht ik) wegens zwanger&trouwen. maarja, zo snel gaat dat natuurlijk niet. zeker niet als je zwanger bent, ik merk dat verschil echt wel hoor. en klingman ook! wel gek, het komt nu pas eigenlijk, volgens mij is dat de schuld van de progesteron (die nu gaat pieken) want van HCG had ik sowieso weinig last.. hee, ik duim ONWIJS voor jou voor morgen! wanneer weet je het, morgenvroeg? en ga je voor 2 als dat lukt? duimmmmmmmmmmmmmmmmmmnufff! @loesie: HA! kijk maar uit, anders zit ik echt bij je op de MOKthee, volgens mij zou dat heel gezellig zijn want ik heb echt zo'n gastvrij gezellig beeld van jou. zo iemand die meteen met taartjes en koekjes en blije brabbelverhaaltjes aankomt. of ben ik nu helemaal abuis? enne, wie wat waar geef ik MIJN HORK gelijk???? is daar bewijs van? (vast wel, wie schrijft blijft ook als ie overdrijft) en hoe voeljoejoe dan?? wat gaat die banner lekker he. HUIL! gaaf van je kamertje trouwens. enne, jij voelt je ook best wel prima over t algemeen he? mag ook wel, na al die MMMisere! @nyn: haai zonnnenyn! wat gaat t worden vandaag? lekker naar buiten denk ik zo? wijntje erbij? hmz dat is op maandag misschien een beetje too much. hoewel, rond 1500 uur moet dat kunnen hoor... klingman gaat niet naar LDF, wegens die rottige aswolk uit ijsland. wel jammer, want ik had eigenlijk besloten mee te gaan! maar dat doen we dan wel als het ingehaald wordt. @sikki: PROEST! daar zeg je wat, friezen zijn zeker mooie en lekkere hengsten! hee seg ik moet je even nuanceren: GEEN zere tieten is OOK goed! zie de 1e week (en de 2e) van februari: ik voelde geen FUKKKKK remember? ik had ook geen verwachtingen, geen hoop.. weet je nog dat ik al aan de lijn met dusseldorf hing dat ik er DREI terugwou ik maart nog voor ik mijn NOD had bereikt? wat ik maar bedoel te zeggen is dat ik je niethoop totaal snap en herken, EN dat dat tegelijk keine fucke zegt. en dat je daar geen reet aan hebt, want je voelt wat je voelt, maar toch is dat iets om niet te vergeten. hoe moeilijk ook. heb je al een testdag in gedachte? het waren mooie emmy's .. oh BITTE laat het nu toch eens aanslaan.. die sikkepitjes weten niet wat ze missen; zo'n lieve blije hippe bourgondische mama! enne, we spreken af dat jij je banner niet verandert tot er 100000% zekerheid is he? doe de klingel! dan zie je misschien wel de datum van je 1e ongi begin 2011 verschijnen! ik duimmmmmm zo... *knuf* @elief: hee jij in de bewolking? gets! jij moet in de wolken! hoe staat het ermee? morgen vervolggesprek; eindelijk weer wat actie (hoewel nog geen daden.. mok) snap je gevoel helemaal: waarom niet METEEN ICSI? of beter, waarom eerst nog IUI? heeft dat nog zin na zoveel tijd? ik vind eigenlijk wel dat je na al die jaren mag verwachten, en anders vragen (EISEN) dat er nu wat grotere actie komt: ICSI dus. kan je dat niet gewoon zeggen? dat het na al die jaren (even goed inpeperen hoe lang werkt bij sommige gynnen ) wel erg zwaar begint te worden, ook na de mk? nou ja, neem aan dat je alle vragen hebt opgeschreven en gaat afvuren op de gyn, succesknuf! @sas: ik duim ook met je mee dat je op de rand van de MMM gewoon zwanger blijkt! het kan, het kan, het kan! en waarom niet bij JOU, verdammt nochmal? je ziet ze voorbij komen... de prachtverhalen van meisjes die NET nog even helemaal zelf zwanger worden terwijl het MMMplan al klaar ligt, eindelijk. daar duim ik voor!!! @emma: wat fijn dat het met emmahond beter gaat! en KLOTE van je gevoel. april IS ook vrij stom geweest tot nu toe, desondanks blijf ik geloven in prachtnieuws. maar jij weet t beste wat je voelt. moet wel even eigenwijs zeggen dat alles je beschrijft OOK zwangersympto's kunnen zijn! erg he, dat moeder natuur wel&niet zwangerzijn ZO op elkaar laat lijken.. @vakantie: ahhh ja please! kunnen we geen blije glittercruise boeken met het hele babyrinth ofzo? ben onwijs toe aan lekker luieren in een tropische omgeving, met desnoods alcoholvrije cocktails! so dat wast. ik ga even tuinen en huisvrouwen en bijkomen van het meter stokbrood met gesmolten kaas dat ik net garfield-style naar binnen heb geschoven. knuffels op jullie allemaal! schatjes!
Klingel ik ga hem dat ook eens goed voorleggen!! en inpeperen haha. Fijn om te weten dat iemand me begrijpt qua gevoel. Hij zei vorig jaar mei wel dan gaan we er maar snel vaart achter zetten. Dus ik ga hem dat morgen toch eens zeggen. Dadelijk heeft dat iui geen nut en alsnog icsi. Hoop dat hij me steunt xxx
* Sabrien stapt op de cruiseboot, en slurpt gigantisch aan de grote cocktail met mega veel alcohol * mmmmmmm wat zou dat fantastisch zijn!!! Helaas zit voor ons een vakantie er dit jaar (financieel) niet in wegens het zelf gaan betalen in de MMM. Maar goed niet zeuren dat hebben we er graaaaaag voor over!!! Klingel, dus die Progesteron doet goed zijn werk bij jou? hihihihihihihi Nou ja het hoort er allemaal bij en je Horkie moet dat maar accepteren, hij heeft geen keus hahahahaha. Laat je maar flink verwennen en kom hier maar MOKKEN, wij MOKKEN met je meeeee. Ja morgen indien ontdooiing TP. Als ze beide ontdooien worden ze ook beide teruggeplaatst. Dit was vorige cryopoging wel het geval. Meer als duimen kunnen we nu niet. We krijgen helaas pas te horen of de TP doorgaat als we daar zijn of ze proberen ons eerder telefonisch te onderscheppen als er geen ontdooiing is opgetreden. We hebben er helaas geen vertrouwen meer in omdat vorige keer alles zo goed was en ging en nog geen zwangerschap als resultaat. Nou ja we zien het wel, MOKKEN kunnen we nog lang genoeg hihihhihih. Ik duimmmmmmmmm megahard voor jouw mammie!!!!!!!!!!!!!
*werpt zich in hangmat in zon op voordek van cruisekrijsboot* *geeft ronde glitterdrank voor iedereen* *geeft sikki een duwtje die in hangmat naast haar ligt te mummelen* *roept matroos om te DWEILEN onder hangmatten van de nyn, de sab, de sas enzo, wegens DRANKMISBRUIK* @sab: zou superrr zijn, tweeteepee! hoe laat weet je het? enne, ik PB je even- ik heb koelkastweggeefactie! MOKKEN kan hier goed. dat is toch waarom ik ooit dit gekke doolhof gebouwd heb! ben blij trouwens dat het zo'n pretprietpraatpark is geworden ach, mijn fries snapt het ook wel, maar hij is niet van het soort dat dan aan komt zetten met allerlei zoetgevoisde kalmeerwoordjes. hij is een blijf wat dat betreft een uberman. daarom ben ik ook zo gek op m en daarom weet ik ook dat het echt voor groot deel aan zwangere emoverload ligt, hoewel mamaschrik altijd tot krijs had geleid maargoed, wij broeden vrolijk verder. komt goed! *schopt zichzelf uit hangmat in atelier*
*schommelt lekker door in de hangmat* Hmmm, wat is het leven zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr Maar de realiteit is helaas ANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Namelijk UW Maar! Reed zojuist over de dijk van de ene vestiging naar de andere en wat zag mijn oog....een ooiervaarsnest met mannetje én vrouwtje. Lekker aan het broeden! Zouden ze eind deze week bij Sikki langskomen? Ga écht wel zaterdag testen! Sabrien, ich denke an dich!
*rent het babyrinth binnen en springt nog net op tijd op de boot* *Trekt Klingel weer in haar hangmat. Atelier is toch veelste groot voor babykamer* *duwt Sikki ook terug in de hangmat, realiteit is SO 2009* Ik hoef daar gewoon NIET te dweilen. een matroos die komt dweilen!! Nynke blijft lekker op de boot hangen hoor. Drankmisbruik?? Ho stop dat is een doodzonde. Ik gebruik drank. Misbruiken doen de breezersletjes. April mag dan voor sommigen niet DE maand zijn voor andere mmmmeisjes blijf ik gewoon stom bidden, duimen, hopen en kaarsjes branden. Op naar goede gespreken, roze testen, goede uitslagen, super ontdooiingen en terugplaatsingen. Het KAN namelijk allemaal nog gewoon in deze maand.