Vind het ook heel erg. Heb zelf ook ineens geen zin meer in testen... Hmmm, wel weer een prettige bijkomstigheid voor de UW! Hee Alex, was dat?!?! Seht gut aus! Past helemaal bij de cruise!
Het is vreselijk godsgruwelijk mensonterend spannend en oneerlijk! Het zou niet mogen................maar helaas keihard die verdomde realiteit.... MOKT om Maartje... Iedereen maar borreltje dan?
@ Sikki dit zit erin: 2-1/2 parts Tommy Bahama Golden Sun® Rum 1-3/4 parts lemon-lime soda 1-3/4 parts soda water 1/2 lime freshly squeezed
JA EN IK MAG OOK BEST EEN HALF GLAASJE HOOR! :x so. welkom in de krijsklingel---->MOKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
hihi........... heerlijk dat we gevaren worden..nog eentje dan maar Enne alex moet afsluiten en echt naar huus heen...... Smak drauf fur alle!
so, ik neem een halfje van deze Bekijk bijlage 66510 en heb meteen mijn haar even opgestoken. klote van lieve maartje ja, het is helemaal zo hard als je goede hoop had .. dan nog harder lijkt het.. @alex: blij wegens goede koeldoel!
Ik denk dat ik maar 3 van de glazen weg klok heb verdorie al meer dan een half jaar geen druppel meer gedronken ivm de ivfkutzooi maar wat voor nut heeft het? MOK
Klingel, das niet eerlijk, dat is gewoon ijsthee! Beetje placebo's voorschotelen! Trappen wij niet in hoor!!!!!!!! Dus die mag je zelf opslobberen. HELEMAAL! Marrtje, KNUFFEL!
:x MEGA MOK :x. Ga ook zo afsluiten hier en naar huis!!! Bah moet koken en dan moet ik het nog opeten ook en dan moet ik weer opruimen en de was nog doen en strijken en, en, en....... Pfffffff.......zucht........mok....mok..........mokkkkkkkkkkkkkkkkkk Bah Sabrien heeft slechte zin van test van Maartje :x.
TSK je denkt toch niet dat de opperalcosnollie een beetje NEPdrank serveert? TSK! *tankt hele kan zelf leeg* zit wodka innnn!!! enne, van die van maartje afblijven he. die is alleen fur haar!!
PROEST! o ik dacht het, jij durft het te zeggen!! enne, ik mag BEST een slokje piemel ik bedoel wodka! so. *kijkt eigenwijs met armen over elkaar*
Inderdaad Sikki dan wel eerst zaadtestje doen, whahahahahahahahaha . Anders mag hij zijn Wodka houden. Komt hij eerst bij jou op bezoek en mag hij daarna bij mij op bezoek komen!!!!!
Een slokje piemel, hahahahahihihihihhahahahahahaha. Door Klingel kan Sabrien weer lachen , gekke meiden zijn jullie toch!!!!!